Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Ходих при едно майсторче , каза , че е свещта не е затегната добре... и ми я затегна , обаче пак прокапвааааа , ще полудея , пак трябва да се разкарвам............. а няма на кой да го дам



    Uploaded with ImageShack.us
    ето и снимка за кое отворче говооря ....
    Последно редактирано от s0ll0; 28-09-11, 22:59.

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Не е затегната свещта и тече масло? Абе да не са ти сложили двутактов двигател и да не си разбрал?

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Първоначално публикуван от s0ll0 Преглед на мнение
        Ходих при едно майсторче , каза , че е свещта не е затегната добре... и ми я затегна , обаче пак прокапвааааа , ще полудея , пак трябва да се разкарвам............. а няма на кой да го дам



        Uploaded with ImageShack.us
        ето и снимка за кое отворче говооря ....
        Този "майстор" не е никакъв майстор, щом затяга свещта на 4 т мотор, за да спре да капе масло. Трябваше да счупи свещта и филмът щеше да е пълен. От снимката ти аз нищо ясно не виждам. А и не съм наясно с устройството на тоз макаронен двигател. Ако е японски щях да те насоча директно. Казах ти какво да провериш- имаш само един резервоар да свалиш и да погледнеш в отвора на свещта. "Майстори" не ти трябват за такова елементарно нещо. Разчитай повече на очите, ръцете и най-вече на горната си глава.
        Последно редактирано от viki terzieva; 13-11-11, 18:54.

        Коментар


        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          И без да свалям резервоара видях като затягаше свещта , че отвора е доста замаслен , тоест изпуска масло от някъде ....какво да предприема оттук нататък?

          Коментар


          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Под свещта има кухина в която се движи буталото. Там масло няма. Следователно колкото и да затягаш свещта нищо не променяш.
            Свали си резервоара и виж откъде ти хвърля масло.
            Това ти казват колегите, а аз в момента имам време и не ме мързи да ти го преведа.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Още днес ще го направя, а проблем ли е да го карам докато има теч...

              Коментар


              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Ама ти май не четеш всички коментари май? Докато тече(макар че съм сигурен че в твоя случай става въпрос за сълзене) няма проблем да го караш стига да си проверяваш двигателното масло от време на време. Спре ли да сълзи обаче бягай на майстор. Така или иначе зимата е добре да направиш една профилактика-реглаж клапани най-малкото та тогава слагаш и една нова гарнитура и забравяш.

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  Така или иначе темата се превърна в един миш-маш от въпроси/отговори и представяне на Пегасото, да се похваля и аз. Хванах се да си подсиля захващането на яйцето след като за пореден път започна да вибрира неприятно поради оффроуда на който подлагам мотора напоследък. Понеже така и така бях разкачил всичко от резервоара напред реших да направя един тунинг на фара за който знам от известно време, а именно монтиране на Н4 крушка и в двете секции за целтта разширих отвора на лявата секция, малко поорязване на пластинката която държи крушката и вече имам двусекционен фар който свети на дълги и къси х2. А освен това монтирах нова задна гума по случай края на сезона, този път сложих 140/80/17 интересно ми е да видя каква е разликата с предишната която карах-150/70/17 на пръв поглед е очевидно по-висока и по-тясна да видим как е в завои

                  Коментар


                  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                    Хванах се да си подсиля захващането на яйцето ...
                    На кое викаш "яйце"?

                    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                    ... реших да направя един тунинг на фара за който знам от известно време, а именно монтиране на Н4 крушка и в двете секции за целтта разширих отвора на лявата секция, малко поорязване на пластинката която държи крушката и вече имам двусекционен фар който свети на дълги и къси х2. ...
                    Е направи снимки да видим как е монтажа, де... и на мен ми се е въртяло нещо такова из главата, ама не съм се захващал до сега.
                    Притеснява ме само едно - мислил ли си дали релето за зареждането ще издържи този товар? Аз понеже вече съм сменял едно (пак с оригинално) и малко се притеснявам. На мен ми изгоря по едно време, когато бях решил и през деня да карам на включени 2 крушки (къси и дълги), за да свети по-готино уж.
                    Всъщност интересно ми е да видя как си направил цоклите и захващането.
                    Suzuki GSXR
                    VW Touareg
                    Mitsubishi Pajero II

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Е релето ми за зареждане вече е доста яко и с претенции за вечно та ще видим, яйцето е пластмасарията от резервоара напред. Попадал съм на няколко подобни "тунинга" в интернет и хората не се оплакват от проблеми със зареждането, така или иначе ако заплатата ми види по-добри времена съм решил да сложа биксенон 2х35W независимо от дълги/къси да не говорим и за по-ниската температура на крушката. Всъшност тя е по-притеснителна надявам се да не се разтече левия рефлектор от постоянно работещата крушка. Още не съм го пробвал на тъмно как ще е, но за мен по-важното е да виждам докато карам вечер защото тези фарове са ги сложили само за да отбият номера вечер никакви ги няма.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2011-09-29 10.46.04.jpg
Прегледи:1
Размер:124.4 КБ
ID:5306974Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2011-09-29 10.47.49.jpg
Прегледи:1
Размер:131.2 КБ
ID:5306975

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Демек си монтирал някакви Г образни планки, за да държат крушката ли? А на късите тя направо си става? Дай линк, ако ти е удобно за step-by-step, че да събирам материал за работа през студените и дълги зимни вечери с чаша греяно вино в ръка...
                        Suzuki GSXR
                        VW Touareg
                        Mitsubishi Pajero II

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Планката е оргиналната същата тази която държи Н3 крушката просто е леко поокълцана за да пасне, разширих дупката в рефлектора с една малка машинка като бормашина облепих отворите за да не влизат стружки при рефлектора това е, няма стъпка по стъпка със снимки, не е толкова сложно в крайна сметка.

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                            В моя веднъж влезнаха 21 литра.
                            Сигурен ли си, че и резервата ти е била изразходена?
                            Да си кажа честно, нещо не ми е много ясно с тази резерва. Кранчето изобщо не го пипам и винаги стои на RES. Когато бензина свърши и мотора спре да работи, махам капачката, разклащам мотора и не чувам никакъв шум от плискане на бензин. Тогава зареждам и събира 15 л.

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              В интерес на истината и аз не съм събирал повече от 16л, и то при изправен мотор, ако го оставя на степенка и ида за кафе литрите рязко падат.
                              Кажи година, може да има разлика. Менюела е за '97 ако не се лъжа

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                [QUOTE=Stf.Markov;1646248]В интерес на истината и аз не съм събирал повече от 16л, и то при изправен мотор, ако го оставя на степенка и ида за кафе литрите рязко падат.
                                Кажи година, може да има разлика. Менюела е за '97 ако не се лъжа.
                                Годината на мотора е '94. Имам Менюел и за '97 и за '95, но във всички пише 22л.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X