Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    ЗдравеЙте, момета. Така като гледам темата е доста интересна и реших и аз да се вклЮча в нея.Сега да се поХВАлЯ - един приятел си взе пегаска преди повече от година и досега не е барал нищо по нея. Тя е 95г. като тоЙ я кара предимно по черни пЪтища и я не жАли много, та тАка и аз си кУпих преди около 5 месеца, ама 2002г. от един познат от нашия край и не съм толкова я заглеждал. Покарах я един месец и то се почна: 1. Инжекционът беше дал грешки, а аз оня като го питах каза, че изгорЯла лампата. То се оказа, че са отрЯзали кабела. Това го опраВих /,ако нЯкоЙ има подобен проблем, ще помагам, не е много сложно/.2 Като почнах да го покАрвам на задна гума и да го прача из ливадите, не че омаза предницата, ами направо капе. Е и тва не е много зле, ще взема семеринги и ще ги сменя. 3 От ония дни го изкарвах и пак така си го понатисках и като се прибрах, забелязах прокапало антифриз на едно сЪединение на радиатора. Свалих споЙлерите да сменЯ скобата, ама си рекох, като сЪм ги свалил, ще взема да погледна и клапана на капачката на радиатора и Взех да го надувам и вместо да почне да отварЯ на 0.9 не можа и на 6 бара. Добре, това го опраих, ама сега какво е станало - като Взех да доливам антифриз нЯмаше около 400 грама. Сбрах го и на другия ден го изкарах да се врЪтна да видЯ какво Ще стане и кво стана - като мина 10 километра ми пЪлни разширителЯ с 100 грама антифриз. Като отворЯ капачката на радиатора толко го нЯма в радиатора. Явно е избила гарнитурата на главата, сигУрно е прегрЯван. На мене не ми е греял, ама то сега е и стУдено, та колко горе-долУ да струва, а и дали са заминали сегментите, че още не сЪм го отварЯл, че сега е хубаво времето и мислЯ да се повозЯ още малко. Ще се радвам, ако нЯкоЙ ми помогне с информация за по-евтини и качествени части.
    Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 15:09. Причина: Невероятен правопис!!!

    Коментар


    • #62
      От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Първоначално публикуван от brunu Преглед на мнение
      Здравеите момета.Тека кат гледам темата е доста интересна и реших и аз да се вклиуча в нея.Сега да се пофала един приятел си взе пегаска преди повече от година и досега не барал нищо по нея тя е 95г. като тои я кара предимно по черни патища и я нежяли много та тека и аз си копих преди около 5 месеца ма 2002г. от един познат от нашия край и несам толко я заглеждал рокарах я един месец и то се почна.1 ижекциона беше дал грешки а аз оня кат го питах каза 4е изгорела лампата то се оказа че са отрезали кабела тва го опраих /ако некои има подобен проблем ще помагам не много сложно/.2 като почнах да го покорвам на задна гума и даго прача из ливадите не че омаза предницата ми направо капе е и тва не много зле ше зема семеринги и ще ги смена.3 от ония дни го изкарвах и пак така си го понатисках и кат се прибрах забелезах прокапало антифриз на едно саединение на радиатора свалих споилерите да смена скобата ма си рекох тека сам ги свалил ше зема да погледна и клапана на капачката на радиатора и зех да го надувам и в место да почне да отвара на 0.9 неможа и на 6 бара добре тва го опраих ма сега кво е станало кога зех да доливам антифриз немаше около 400 грама збрах го и на другия ден го изкарах да се вратна да вида какво ше стане и кво стана като мина 10 километра ми пални разширитела с 100 грама антифриз като отвора капачката на радиатора толко го нема в радиатора.Явно е избила гарнитурата на главата сигорно е прегреван на мене неми е греал ма то сега е и стодено та колко горе доло да струва а и дали са заминали сегментите че още несам го отварал че сега е хубаво времето и мисла да се повоза още малко.Ще се радвам ако некои ми помогне с информация за по евтини и качествени части
      Ей, батенце - евала за кирилицата!
      Ама защо не се постараеш да пишеш малко по-грамотно, бе?... Не ми се обиждай, ама... вярно - това не е литературен форум, ама хората все малко старание полагат...
      Особенно много ме кефи, че ни викаш "момета"
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • #63
        От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Сега малко по същество:
        Предполагам, че си се консултирал с някой и си сигурен, че наистина гарнитурата е за смяна?
        Нищо чудно, де - то май няма много хора, дето да не са минали по този път - единия голям проблем на тези двигатели е бендикса, другия - главата. Те, обаче не са толкова големи, че да направят мотора тъп... напротив - някои други мотори имат доста по-сериозни болести от нашите
        Едно от нещата с които трябва да внимаваш е температурата на двигателя - тези априлии са склонни към загряване. Ако всичко е на ред - не загряват. Достатъчно е, обаче някое малко отклонение от "на ред" и си загряват. Имай го предвид занапред.
        Щом имаш съмнения за избила гарнитура - не го напъвай повече, защото става по-лошо.
        Щом ще правиш ремонт сам си прецени дали можеш да свалиш и после да качиш двигателя - не е проста работа, но не е и непосилна. Добре е да имаш Service Manual, за да гледаш как се прави. Другия вариант е да идеш при майстор (мога да ти препоръчам 2-ма, които са правили това упражнение).
        Другото е смяната на гарнитурата - за това горещо ти препоръчвам да дадеш двигателя на майстор. Майсторите си имат и канали за доставка или изработка на гарнитурата. Имай предвид, че главата ще трябва да се шлайфа, а задължително поискай да ти проверят равнината и на цилиндъра. Например при мен освен главата се беше изметнал и той.
        Гарнитура може да си поръчаш и от UK. Цената е около 30 паунда + доставката, която е още толкова.
        Втори вариант е да ти я изработи някой гарнитурист (майсторите си знаят на кой да поръчат). Цената е 30-40 лева.
        3-ти вариант - мога да ти дам една, която имам вече изрязана. При последния ремонт майстора ми поръча, а преди това аз си бях поръчал от Англия. 2-те станаха едновременно и аз си сложих оригиналната. Моята цена е 30-тина кинта.
        4-ти вариант - не разбрах от кой край си, но ако имаш хора, които ходят до Гърция - може и от там.
        Като цяло само гарнитурата е резервната част, която ще ти трябва.
        Suzuki GSXR
        VW Touareg
        Mitsubishi Pajero II

        Коментар


        • #64
          От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Бързах и затова го написах набързо, но все пак сЪм ви изкефил. От Врачанско съм. По-точно от Крапец. Имам един много добър приятел, той работи в Гърция, ще го накарам да провери или ще ти се обадя за твоята. Имам Aprilia Pegaso 655 95 Repair Manual предполагам че ще стане. Свалянето и разглобяването не ме притеснява толкова, колкото дали няма да ми прецакат главата като ми я шлаЙфат във Враца. Хич им нямям вяра. Сега ми се отвори повечко работа и ще го отложа за по-натам. Радвам се, щом ще е само гарнитурата. Благодаря за информацията и много се извинявам, ако съм ви обидил. Като го оправя, ще пиша.
          Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 15:00. Причина: правопис

          Коментар


          • #65
            От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Първоначално публикуван от brunu Преглед на мнение
            Бързах и затова го написах на бързор, но все пак сам ви изкефил.От врачанско съм.По точно от Крапец.Имам един много добър приятел той работи в Гърция ще го накарам да провери или ще ти се обада за твоята.Имам Aprilia Pegaso 655 95 Repair Manual предполагам че ще стане.Свалянето и разглабането неме притеснява толкова колкото дали нема да ми прецакат главата като ми я шлаифат във Враца.Хич им нямям вяра.Сега ми се отвори повечко работа и ще го отложа за по натам.Радвам се щом ще само гарнитурата.Благодаря за информацията и много се извинявам ако сам ви обидил.Като го оправя ще пиша
            Това е, което ти трябва. Действай. Между другото някъде по форума бях чел, че има читав майстор във Враца, ама трябва да потърсиш.
            Пък за обиждането... едва ли някой чак пък ще се е обидил Надявам се, че и ти не си се впрегнал
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #66
              От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Днес ми остана малко свободно време и следобеда се занимавах с мотореТката. Вече на 100 процента съм сигурен, че духа и то много, ама дали е от гарнитурата или е спукана главата, в което се сЪмнявам, ще разбера, когато го разглобЯ. Вече съм го почнал и утре, ако нямам друга работа, ще видЯ какво е положението.
              Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 14:58. Причина: Правопис и пунктуация!

              Коментар


              • #67
                До gromi4,
                Привет колега! И аз съм от Варна и от скоро съм собственик на Pegaso i.e.- тариката, който ми го продаде твърдеше че е 2004, по ВИН излезе 2003, но това е най малкия проблем- основния е, че е внос от Италия и явно не е поддържан изобщо- на 18000 км има доста дребни и не толкова дребни дразнещи неща. Едно от тях е че гори свещи, продавача ми каза че това е от студа, но това го чувам за първи път (защо колата ми не гори свещи на минус 20). Вярно е, че за трети път слагам NGK R DR8EA,( DR8EB я няма никъде), но може ли това да е причината? Освен това на високи обороти ако подавам газ постепенно всичко е ок, но ако го изрежя рязко- изпушва и прекъсва. Иначе мотора е красив, върви добре, добре се държи и на черно, плюс това че цената му е наполовина от Трансалп или БМВ. Знаеш ли към кого да се обърна във Варна да го погледне? И ако е удобно да ти звънна някой ден да обменим малко инфо и впечатления.
                Благодаря

                Забравих нещо- при палене, стартерът чуква, след това се замисля за малко и след 2-3 секунди започва да върти. Друго чукане няма, а акумулатора ми е чисто нов. Това нормално ли е?
                Поздрави
                Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 14:57.
                Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

                Коментар


                • #68
                  Първоначално публикуван от capt_morgan Преглед на мнение
                  До gromi4,
                  Привет колега! И аз съм от Варна и от скоро съм собственик на Pegaso i.e.- тариката, който ми го продаде твърдеше че е 2004, по ВИН излезе 2003, но това е най малкия проблем- основния е, че е внос от Италия и явно не е поддържан изобщо- на 18000 км има доста дребни и не толкова дребни дразнещи неща. Едно от тях е че гори свещи, продавача ми каза че това е от студа, но това го чувам за първи път (защо колата ми не гори свещи на минус 20). Вярно е, че за трети път слагам NGK R DR8EA,( DR8EB я няма никъде), но може ли това да е причината? Освен това на високи обороти ако подавам газ постепенно всичко е ок, но ако го изрежя рязко- изпушва и прекъсва. Иначе мотора е красив, върви добре, добре се държи и на черно, плюс това че цената му е наполовина от Трансалп или БМВ. Знаеш ли към кого да се обърна във Варна да го погледне? И ако е удобно да ти звънна някой ден да обменим малко инфо и впечатления.
                  Благодаря
                  Standard spark plug NGK DR 8 EA - NGK DR 8 ES - това са свещите, които са подходящи за моята Априлия (тя е 1999 година и е карбуратор)
                  По принцип свещите на мотоциклетите са "консуматив", т.е. не е ненормално от време на време да хвърляш по някоя, но не е нормално и това да е често. Например аз съм сменял 2 пъти свещ - единия, защото майстора ми беше забравил да ми я сложи след един ремонт на главата, а другия за да "се спася" от гасненето при рязко форсиране на двигателя. И в 2-та случая проблема не беше в свещта
                  За Варна нямам никаква представа към кой да се обърнеш. Огледай в другите теми - обикновенно майсторите не са "тесни специалисти" - занимават се със всякакви мотори. Е - предимство е да са пипали някой едноцилиндров, но...
                  Виж този пос:
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...79#post1294679
                  Като цяло проблема с гасненето при форсиране се оправи след акто обогатих сместа. Да не забравяме, че за да работи двигателя добре при по-ниски температури (каквито са през зимата) по принцип сместа трябва да е по-богата.
                  Все пак е добре да го види и чуе човек, на който може да се разчита. "Диагнозите по телефона" не са най-доброто решение.

                  Първоначално публикуван от capt_morgan
                  Забравих нещо- при палене, стартерът чуква, след това се замисля за малко и след 2-3 секунди започва да върти. Друго чукане няма, а акумулатора ми е чисто нов. Това нормално ли е?
                  Поздрави
                  Със сигурност не е нормално. Аз карам моя с акумулатора, с който го взех (вече 3-ти сезон ще му правя) и върти като вентилатор.
                  Първо (нищо, че ти е нов акумулатора) замери напреженията - на загасен мотор трябва да е >12 V (задължително). Ама мери преди да си палил или 15-20 мин. след като си го угасил.
                  На запален - >13.7-13.8. На запален, с пуснати фарове не трябва да е по-ниско, отколкото без фарове.
                  Не мога да кажа, че "тези мотори горят релета за зареждане", ама на мен ми е горяло и съм го сменял. Може би, ако има проблем с релето това да дава отражение и към проблема със свещта.
                  Мога да се сетя и за друг проблеми, ама не искам да те плаша
                  Мое мнение - Пегаските не са лоши мотори. Просто италиянските собственици са пълни писюри.
                  Аз поне съм се зарекъл нищо да не вземам повече от там.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 16:03.
                  Suzuki GSXR
                  VW Touareg
                  Mitsubishi Pajero II

                  Коментар


                  • #69
                    От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Веско здравей,
                    Благодаря за съветите. Моята свещ е DR8EB- за инжекцията е различна, днес пристигна и я сложих, май прекъсването изчезна, но ми стана студено и не се разходих много- при първото затопляне ще я пробвам по дълго. Измерих акумулатора- всичко е в рамките- 12,4 без зарядка, 13-14 в зависимост от оборотите. Стартера обаче още се замисля- ще взема да погледна връзките през уикенда. Поздрави
                    Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

                    Коментар


                    • #70
                      От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Първоначално публикуван от capt_morgan Преглед на мнение
                      Веско здравей,
                      Благодаря за съветите. Моята свещ е DR8EB- за инжекцията е различна, днес пристигна и я сложих, май прекъсването изчезна, но ми стана студено и не се разходих много- при първото затопляне ще я пробвам по дълго. Измерих акумулатора- всичко е в рамките- 12,4 без зарядка, 13-14 в зависимост от оборотите. Стартера обаче още се замисля- ще взема да погледна връзките през уикенда. Поздрави
                      Ами другото "лесно", за което се сещам е... Абе с мотора не съм имал такива проблеми, но по принцип това е проблем на стартерите. Ако са им износени втулките се получава едно затягане. Лошото е, че не знам как може да се диагностицира без сваляне на стартера. Така или иначе е добре да питаш някой жичкаджия.
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • #71
                        От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        capt_morgan здравей.При всяко палене ли ти прави стартера така или само на студен двигател.Сега до Веско.Какво ще ме посъветваш за гарнитурата.Във Враца ми предлагат за 140 лв. цел комплект ма не са оригинални но са италиански.Погледни този сайт „http://shop.ml-racing.eu/category/10400000000/vehicle/52785/article/142216?show=gallery „ и от твоята гарнитура.За Гърция още нямам резултат.Сега за мотора.Добрата новина е че главата и цилиндъра са идеално прави /толкова запазен цилиндър още не съм виждал/.Лошата е че гарнитурата почти се беше прекъснала и на стартера ми е паднал един магнит.Ще те помоля око ти се разправа де да ми пратиш снимка на твоята гарнитура . / dimitrii_m85@abv.bg /

                        Коментар


                        • #72
                          От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Няма сми да ти я снимам, но ако държиш - не е проблем. Гарнитурата за главата е на снимката от твоя линк горе, вдясно. Долу е тази отдолу на цилиндъра (тя е от тънък клингирит). Другото са някакви гумички и пулове за клапани май... А тази голямата и тънка - нямам идея от къде е.
                          Сигурно си струва парите, ама за какво са ти тези О-пръстени и пуловете?
                          За равнините - кара ли ги на майстор да ги погледне? Имай предвид, че при мен след първата смяна на гарнитура, включително и шлайф на главата пак имаше теч...
                          За стартера - имаше цяла тема. Един колега (за съжаление трябва да излизам и нямам време да търся кой) имаше проблем като твоя - счупен и отлепен магнит. Не съм 100% сигурен, че е тук или в някой друг форум, но... Мисля, че магнита просто се лепи, ама ... Абе ако не друго - и стартер имам
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • #73
                            От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Тази тънката и голямата е за капака на клапаните.Искам да ми я снимаш защото тази от линка има повече отвори за водата от моята та нали твоята е правена та да видя как е че се чудя какво да правя.Тука главите ги не мерят направо шлайфат.Стартера не чак такъв проблем сваля се и се разглабя лесно до колкото двигателя си е доста работа а и сигурно няма да мага да преживея още едно такова разглабяне.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              За стартера виж тук. Извън нашия форум е, но мисля, че не е проблем.
                              Снимах гарнитурите - всъщност имам 4 - 3-те използвани (направо не знам кога съм успял да ги събера) и 4-тата нова. Ще ги кача утре, че вече съм нещо гроги...
                              Suzuki GSXR
                              VW Touareg
                              Mitsubishi Pajero II

                              Коментар


                              • #75
                                От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Абе като знам на мен какво ми е да чакам... Ето:
                                Това е гарнитурата:



                                това са другите - всички оригинални, но една от тях е за двигателя преди 1996



                                пак те, но под друг ъгъл:




                                Пак "новата"
                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X