От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя
ЗдравеЙте, момета. Така като гледам темата е доста интересна и реших и аз да се вклЮча в нея.Сега да се поХВАлЯ - един приятел си взе пегаска преди повече от година и досега не е барал нищо по нея. Тя е 95г. като тоЙ я кара предимно по черни пЪтища и я не жАли много, та тАка и аз си кУпих преди около 5 месеца, ама 2002г. от един познат от нашия край и не съм толкова я заглеждал. Покарах я един месец и то се почна: 1. Инжекционът беше дал грешки, а аз оня като го питах каза, че изгорЯла лампата. То се оказа, че са отрЯзали кабела. Това го опраВих /,ако нЯкоЙ има подобен проблем, ще помагам, не е много сложно/.2 Като почнах да го покАрвам на задна гума и да го прача из ливадите, не че омаза предницата, ами направо капе. Е и тва не е много зле, ще взема семеринги и ще ги сменя. 3 От ония дни го изкарвах и пак така си го понатисках и като се прибрах, забелязах прокапало антифриз на едно сЪединение на радиатора. Свалих споЙлерите да сменЯ скобата, ама си рекох, като сЪм ги свалил, ще взема да погледна и клапана на капачката на радиатора и Взех да го надувам и вместо да почне да отварЯ на 0.9 не можа и на 6 бара. Добре, това го опраих, ама сега какво е станало - като Взех да доливам антифриз нЯмаше около 400 грама. Сбрах го и на другия ден го изкарах да се врЪтна да видЯ какво Ще стане и кво стана - като мина 10 километра ми пЪлни разширителЯ с 100 грама антифриз. Като отворЯ капачката на радиатора толко го нЯма в радиатора. Явно е избила гарнитурата на главата, сигУрно е прегрЯван. На мене не ми е греял, ама то сега е и стУдено, та колко горе-долУ да струва, а и дали са заминали сегментите, че още не сЪм го отварЯл, че сега е хубаво времето и мислЯ да се повозЯ още малко. Ще се радвам, ако нЯкоЙ ми помогне с информация за по-евтини и качествени части.
ЗдравеЙте, момета. Така като гледам темата е доста интересна и реших и аз да се вклЮча в нея.Сега да се поХВАлЯ - един приятел си взе пегаска преди повече от година и досега не е барал нищо по нея. Тя е 95г. като тоЙ я кара предимно по черни пЪтища и я не жАли много, та тАка и аз си кУпих преди около 5 месеца, ама 2002г. от един познат от нашия край и не съм толкова я заглеждал. Покарах я един месец и то се почна: 1. Инжекционът беше дал грешки, а аз оня като го питах каза, че изгорЯла лампата. То се оказа, че са отрЯзали кабела. Това го опраВих /,ако нЯкоЙ има подобен проблем, ще помагам, не е много сложно/.2 Като почнах да го покАрвам на задна гума и да го прача из ливадите, не че омаза предницата, ами направо капе. Е и тва не е много зле, ще взема семеринги и ще ги сменя. 3 От ония дни го изкарвах и пак така си го понатисках и като се прибрах, забелязах прокапало антифриз на едно сЪединение на радиатора. Свалих споЙлерите да сменЯ скобата, ама си рекох, като сЪм ги свалил, ще взема да погледна и клапана на капачката на радиатора и Взех да го надувам и вместо да почне да отварЯ на 0.9 не можа и на 6 бара. Добре, това го опраих, ама сега какво е станало - като Взех да доливам антифриз нЯмаше около 400 грама. Сбрах го и на другия ден го изкарах да се врЪтна да видЯ какво Ще стане и кво стана - като мина 10 километра ми пЪлни разширителЯ с 100 грама антифриз. Като отворЯ капачката на радиатора толко го нЯма в радиатора. Явно е избила гарнитурата на главата, сигУрно е прегрЯван. На мене не ми е греял, ама то сега е и стУдено, та колко горе-долУ да струва, а и дали са заминали сегментите, че още не сЪм го отварЯл, че сега е хубаво времето и мислЯ да се повозЯ още малко. Ще се радвам, ако нЯкоЙ ми помогне с информация за по-евтини и качествени части.




Коментар