До: XR мания - 400/440сс
Понеже ми е скучно с този ХР(всеки все прави по нещо, а аз нищо
) и нещо започват да ми се въртят някакви планове евентуално за следващото зимЕ... да му сложа бутало 86 или 87мм, съответно и някаква истинска мотовилка.
И до като разглеждах в мен изникна един въпрос, аджеба, каква биела да си взема?!
На пазара намирам три марки - Wiseco, Hot Rods и ProX, като и трите имат различни свръзки при буталния болт.
Оригинално до колкото знам на буталния болт няма нищо и замисълът е болта да лагерува в буталото - така поне ми е известно на мен.
ProX мотовилката ми се струва, че е проектирана точно с тази технология, както е и оригинално. Така поне ми се вижда на снимката - няма лагер при буталния болт:

Hot Rods мотовилката е с плъзгащ лагер(втулка) при буталния болт:

От третата снимка се вижда, че Wiseco мотовилката е с иглен лагер на буталния болт:

Кажете според вас, коя технология е по-надеждна?
Че се хвърлих в размисъл на какво да се спра като избор

Иначе и трите марки се славят с надеждна и здрава изработка...
Понеже ми е скучно с този ХР(всеки все прави по нещо, а аз нищо

И до като разглеждах в мен изникна един въпрос, аджеба, каква биела да си взема?!
На пазара намирам три марки - Wiseco, Hot Rods и ProX, като и трите имат различни свръзки при буталния болт.
Оригинално до колкото знам на буталния болт няма нищо и замисълът е болта да лагерува в буталото - така поне ми е известно на мен.
ProX мотовилката ми се струва, че е проектирана точно с тази технология, както е и оригинално. Така поне ми се вижда на снимката - няма лагер при буталния болт:

Hot Rods мотовилката е с плъзгащ лагер(втулка) при буталния болт:

От третата снимка се вижда, че Wiseco мотовилката е с иглен лагер на буталния болт:

Кажете според вас, коя технология е по-надеждна?
Че се хвърлих в размисъл на какво да се спра като избор


Иначе и трите марки се славят с надеждна и здрава изработка...
Коментар