Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR мания - 400/440сс

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: XR мания - 400/440сс

    Понеже ми е скучно с този ХР(всеки все прави по нещо, а аз нищо) и нещо започват да ми се въртят някакви планове евентуално за следващото зимЕ... да му сложа бутало 86 или 87мм, съответно и някаква истинска мотовилка.
    И до като разглеждах в мен изникна един въпрос, аджеба, каква биела да си взема?!
    На пазара намирам три марки - Wiseco, Hot Rods и ProX, като и трите имат различни свръзки при буталния болт.
    Оригинално до колкото знам на буталния болт няма нищо и замисълът е болта да лагерува в буталото - така поне ми е известно на мен.

    ProX мотовилката ми се струва, че е проектирана точно с тази технология, както е и оригинално. Така поне ми се вижда на снимката - няма лагер при буталния болт:



    Hot Rods мотовилката е с плъзгащ лагер(втулка) при буталния болт:



    От третата снимка се вижда, че Wiseco мотовилката е с иглен лагер на буталния болт:



    Кажете според вас, коя технология е по-надеждна?
    Че се хвърлих в размисъл на какво да се спра като избор

    Иначе и трите марки се славят с надеждна и здрава изработка...

    Коментар


    • До: XR мания - 400/440сс

      Според мен , вариянта на Wiseco с игления лагер ще е най-добре , защото натоварването при иглен лагер е равно навсякаде и за по-отговорни части се ползват дори сало игличките наредени една до друга в канала дето трябва да е лагера, докато при втулката ( плъзгащия лагер ) в някоя точка натоварването ще е по-голямо не е кой знае каква разликата , но я има
      http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

      Коментар


      • До: XR мания - 400/440сс

        Ами не знам къде си ги гледал тези снимки, но на 3тата снимка висекото си е баш биела за 2т мотор май поне на моя скоро сменях и изглежда абсолютно същото като мойта за разлика от другите 2. Виж тази на висеко отдолу има и отвори за мазане на долния лагер, а на другите няма, на другите снимки отсъстват и двете шайби, които седят отстрани... Не съм много запознат с работата на 4т двигатели, обаче тая биела на висеко за мен си е баш за 2т

        Коментар


        • До: XR мания - 400/440сс

          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
          На пазара намирам три марки - Wiseco, Hot Rods и ProX, като и трите имат различни свръзки при буталния болт.
          Аз скоро слагах Wiseсo и да ти каже честно, не съм във възторг от качеството и

          Първото нещо което ми направи впечатлени, на чопа отстрани където са тапите има малки дупчици през които трябва да излиза масло под налягане да маже лагерите на коляновия вал,бяха доста по-големи от тези на оригиналния и пробити точно в средата,а трябва да са в края почти до периферията за да може да пръска през един отвор на колелото за балансиращия вал точни в сепаратора от едната страна,т.е. сега ще пръска срещу колелото и се губи ефекта.

          Това че са по-големи пък ще намали налягането в маслената система,то и без това с тези ролкови лагери е ниско

          Другото нещо което не ми харесва е това,че сглобката в буталния болт е доста хлабава. Нормалната хлабина на нова биела трябва да бъде 5 микрона или полвин стотна,а на тази хлабината беше 0,01 мм двойно повече.Просто се усеща луфта на ръка,а болта трябва да "плува" в биелата.

          Имам чувството,че всичко различно от оригинала нарочно се прави с по-ниско качество за да може да те завъртят на "въртележката" и по-честичко вече да си пазаруваш

          Аз за това Wiseco бях чувал,че едва ли не са извънземни,но в случая в сравнение с оригинала .......просто плахо подобие.

          А относно това дали да е с иглен лагер при болта ?
          При игления лагер,според мен има доста голяма вероятност при ударно натоварване иглите да натъртят повърхността на болта,а той е твърд само повърхностно,сърцевината му е мека.Затова по-добре да е като оригинала,пък то ако трябваше той Японеца щеше да му сложи игли
          Стефан Дянков

          Коментар


          • До: XR мания - 400/440сс

            Стефчо, ние миналото лято правихме един ХР400 от нашта група и му сложихме Хот Родс, за съжаление обаче нямам спомен как беше хлабината на болта в мотовилката.
            Нещо за сега се ориентирам към ПроХ, още повече, че представителя на марката за България е наш човек - София Моторс и нещата са сигурни от към качество.

            Коментар


            • До: XR мания - 400/440сс

              Колеги , я дайте малко информация.Интересуват ме ребаунда и компрешъна на амортисьорите.След неделното каране установих , че мотора ми е малко твърд и доста подскача(особено на завоите) , та искам малко да го омекотя-от къде се регулира компрешъна(предполагам , че е от винтовете H/S-хард/софт) и от къде ребаунда(особено ме интересува задния амортисьор-има ли изобщо ребаунд).Виждам че на коловете отгоре има и допълнителни винтчета(разположени са ексцентрично)-те предполагам са за обезвъздушаване.
              Прав ли съм или греша?
              Благодаря предварително!
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • До: XR мания - 400/440сс

                Колеги, дайте някакви телефони или e-mail на вносителите на ProX. Търся бутало - комплект за Сузуки. Чувам, че са по-добри от Wiseco. Някъде из форума четох, че Goblin е представител, но нямам права да му пиша на лично.
                Благодаря
                Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                Коментар


                • До: XR мания - 400/440сс

                  Първоначално публикуван от petpet75 Преглед на мнение
                  Колеги, дайте някакви телефони или e-mail на вносителите на ProX. Някъде из форума четох, че Goblin е представител, но нямам права да му пиша на лично.
                  Благодаря
                  На Гоблин магазина - 0885165050



                  Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                  Колеги , я дайте малко информация.Интересуват ме ребаунда и компрешъна на амортисьорите.След неделното каране установих , че мотора ми е малко твърд и доста подскача(особено на завоите) , та искам малко да го омекотя-от къде се регулира компрешъна(предполагам , че е от винтовете H/S-хард/софт) и от къде ребаунда(особено ме интересува задния амортисьор-има ли изобщо ребаунд).Виждам че на коловете отгоре има и допълнителни винтчета(разположени са ексцентрично)-те предполагам са за обезвъздушаване.
                  Прав ли съм или греша?
                  Благодаря предварително!
                  Емо, ние се чухме по телефона отдавна, но да напиша и тук...

                  На XR 400, на предницата, компрешъна е от долу, а ребаунда от горе.
                  На задния ам е обратно - горе, на малката бутилка ти е компрешъна, а в долната част на амортисьора ти е ребаунда.
                  И нали знаеш, че при въртенето си има тънкост - трябва да се спазват някои правила до като въртиш иначе нищо не става?!

                  Да, ексцентричните са за изпускане на налягането.

                  Коментар


                  • До: XR мания - 400/440сс

                    Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                    И нали знаеш, че при въртенето си има тънкост - трябва да се спазват някои правила до като въртиш иначе нищо не става?!
                    Я разкажи повече.

                    Апропо с моя ХР го закъсах.Сутринта ме се счупи пружината на манивелата(тази която връща манивелата в горно положение).Естествено още тази вечер го разглобих , намерих парчето но освен него при смукателя на маслената помпа(или както са го написали в оригиналната програма груб филтър-цедката в картера)намерих намерих още една шепа железни и алуминиеви стружки(някои са с доста фрапиращ размер).Освен това изпадна и нещо като глава на болт.Явно в картера се е свлякло нещо,скоростите са го понаджвакали и после са го изплюли и сега се чудя какво точно е паднало в картера.Жалко , че сестра ми си е прибрала фотоапарата иначе щях да снимама остатъците, но при първа възможност ще го направя.Предполагам , че парчето е от шиша на съединителя(вече два часа разглеждам мануала и оригиналната програма и парчето най-много ми прилича на шиша-тази част която я натиска отвесната ос(гъбата най-опред))-№10
                    Странното е , че моя шиш си е здрав-може би някога се е чупил , сменили са го с нов , но не са успяли да намерят парчето и то си е седяло в картера(беше залепнало за картера и едвам го изчопках)
                    Утре ще гледам пак...
                    Прикачени файлове
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • До: XR мания - 400/440сс

                      Ето за по-ясно:
                      Прикачени файлове
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • До: XR мания - 400/440сс

                        Добър ден Доколкото разбрах повечето са против XR 440 но точно за такъв ми трява информация Мотора е 1998 год XR 440 цената ще бъде около 3000 лв Ще ми го пратят от Англия Притеснява ме само в какво състояние е двигателя и затова искам да попитам Колко излиза оринтировачно основен ремонт ( частичен или пълен) и възможно ли е да се нарапви отново 400 Благодаря предварително

                        Коментар


                        • До: XR мания - 400/440сс

                          Ако си прочел внимателно предишните постове може би си разбрал че ХР440 е доста разтегливо понятие.При слагане на всички екстри(според грубите сметки на ЖороХР600) осн. ремонт на ХР440 може да ти излезе горе-долу колкото един запазен ХР400!
                          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                          Джон Кенеди

                          Коментар


                          • До: XR мания - 400/440сс

                            значи всичко е на късмет ще помисля може пък да е в добро състояние
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • До: XR мания - 400/440сс

                              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                              Я разкажи повече.
                              Eто цитат от една статия:

                              Когато правите нови настройки най-лесния вариант е да се върнете до напълно затворено състояние и после да броите напред до новите настройки.

                              Винаги започвайте със основните настройки препоръчани от производителя. Винаги си водете записки, променяйте с малки стъпки и правете само по една промяна. Промените трябва да се правят с по две стъпки (клика) и не би трябвало да са повече от 4 стъпки от базовите.

                              Чрез метода на опита и грешката можете да установите как тези настройки променят поведението на мотора ви.

                              Винаги започвайте чрез тестово каране със стандартните настройки. Изберете маршрут със променлив характер(напр. остри и плавни завой, големи и малки бабунки и тн.). При следващите тестове за настройка използвайте същия маршрут и променяйте само по една настройка на обиколка.


                              Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
                              Добър ден Доколкото разбрах повечето са против XR 440 но точно за такъв ми трява информация Мотора е 1998 год XR 440 цената ще бъде около 3000 лв Ще ми го пратят от Англия Притеснява ме само в какво състояние е двигателя и затова искам да попитам Колко излиза оринтировачно основен ремонт ( частичен или пълен) и възможно ли е да се нарапви отново 400 Благодаря предварително
                              Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
                              значи всичко е на късмет ще помисля може пък да е в добро състояние

                              Ако говорим за мотора от двете снимки:
                              Това е мотор, който е правен с мерак и доста пари, това би трябвало да ни говори, че продавача е свестен човек, който не прави компромис с машината и поддръжката и. Но 100% гаранция няма.
                              Второ - супермото е. Това не е много добре, защото макар и 440сс, все пак си е слаб мотор и за да върви и да ти достави поне някакво удоволствие на асвалта трябва да се държи все на прекъсвач - т.е. предпоставка за бързо износване на двг. Но пак не е гаранция, може да си е каран кротко и спокойно и двг да е слънце.
                              Трето - ако искаш моето мнение за мотора, аз бих го купил за 3000лв на момента без да се замислям, дори без да съм му чул и гласа. Но това си е лично. Всеки си има глава на раменете.

                              Сега за 440сс.
                              Така неможе да се каже какво му е правено. Може и много неща да са подменени по двг, а може и съвсем малко - само риза и бутало.
                              Не е проблем да се направи пак на 400сс, невъзможни неща няма.
                              Последно редактирано от Жоро Донечки; 20-05-09, 21:25.

                              Коментар


                              • До: XR мания - 400/440сс

                                ами и аз тъй мисля но се замислям да не се набутам 3 бона и после да се наложи някав ремонт голям А и ти не спомена нищо за ремонта като цена и т.н.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X