Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

    Днес беше най гадното ми падане като ендУрист. На 18 години съм. От Плевен съм. Карам Кавазаки клх 250
    Тъкмо излизам от черния път, набирам към 70- 75 км/ч и в този момент едно куче изкача от шанеца бие се в предната гума и вече не знам какво стана. За щастие мотора се размина със един гард ( на предното окачване в дясно имаше една пластмаса която се счупи а незнам как се казва )
    [img]http://img696.imageshack.us/img696/1013/logoavataro.jpg[/img]

    Коментар


    • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

      нали ти си се разминал ,з...и го мотора ,вчера един мой приятел като се обарна на задна с црф-а на една патека мотора са размина с калник ,а момчето... "само" с коляно

      Коментар


      • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

        Бе той мотора ми е на 4 месеца и ми е първият по- свестен мотор. И само като паднанх и като го видях как лежи на асфалта и отдоло под него бензин, и направо ми се дорева. И само ми минават през главата некви глупости, като първата от които беше айде пак на Балкан 50 . Като видях че няма нищо сериозно почнах да разбирам, че аз съм се потрошил малко. Добре, че само охлузвания.
        [img]http://img696.imageshack.us/img696/1013/logoavataro.jpg[/img]

        Коментар


        • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

          Едно от най-гадните ми падания беше преди доста години,тогава истински ендуро мотор бях виждал само на снимка.Аз тогава карах едно ИЖ-е Планета3 с предница и капла от кросово ЧЗ,но пък задните амортисьори бяха изпуснали.Та карам аз по един прав черен път с пълна газ 90-100 и изведнъж пред мен една голяма и с много отсечен външен край дупкаИзправям се и в същия момент седалката ме удря отзад.Видях само,че предният калник е на педя пред очите ми,а краката в "шпиц"-горе.Инстинктивно се освобождавам от мотора и започва търкаляне 30м.Мотора ми казаха,че е направил:3-и оборота(предна-задна гума)и още 5-6 странично.На мене ми липсваше:часовника,голяма част от кожата на главата и тялото,а от дрехите бяха останали само парцали.Като се сетя още ме боли.
          Когато няма друг изход- използвай централния вход!

          Коментар


          • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

            Моето наи голямо падане до момента остава минало годишния ми опит за подобряване на световния рекорд на гинес "падане пред мотора",дотук с шегите.На 19.07.2008г. с моите приятели и колеги ендуристи от гр.Рила;с.Смочево;с.Стоб и аз от гр.Дупница решихме да се разходим до Предела там имаше рокерски събор,аз трябваше да отида сам до с.Смочево,така и направих.От там да отидем да вземем останалата група в гр.Рила.След сабиране на целия колектив от шест мотора подкарахме конете си кам предела всичко на отиване беше страхотно връщането до с.Смочево също,оба4е доиде момента в които аз трябваше да се прибирам сам над вапросното село Смочево има огромна ливада,и аз както си карам забелязах в ляво на мен страхотно скокче,и увеличих скороста точно на варха на скокчето имало камак наподоняващ бордюр педя висок педя широк,самоче аз въобще несам го забелязал от стремежа си да скоча колкото се може повече,мотора изведнаж спря сякаш в стена се бях ударил а аз продалжих напред.Направих 17 метра скок но без мотор отървах се само със счупена рака.Не ме питаите как се добрах до Дупница в това състояние.
            [SIGPIC][/SIGPIC]

            Коментар


            • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

              Първоначално публикуван от viper4o Преглед на мнение
              Бе той мотора ми е на 4 месеца и ми е първият по- свестен мотор. И само като паднанх и като го видях как лежи на асфалта и отдоло под него бензин, и направо ми се дорева. И само ми минават през главата некви глупости, като първата от които беше айде пак на Балкан 50 . Като видях че няма нищо сериозно почнах да разбирам, че аз съм се потрошил малко. Добре, че само охлузвания.
              Колега трябва да си доволен че на теб ти няма нищо,защото един приятел така се блъсна в едно куче и беше много време на легло,в много тешко сустояние,е сега му няма нищу даже си кара мотора ама много страдания.

              Коментар


              • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                На мен най-лошото ми падане беше още първите дни когато си купих МЗ 150. Много се гордеех с тази германска машина. Един ден реших да пробвам черните пътища, защото през селото редовно минахава патрулки. И така облякох се и трагнах към могилите нагоре. Качването беше благополучно, починах си и реших да трагвам надолу. Засилих мотора, освободих го от скорост и огасих двигателя - ДА ама НЕ трагвам да намалям със задната спирачка няма такава жилото се скъсало (то беше цялото клеясало когато го отворих после да видя кво е станало) и трагнах да намалям с предната незнам какво стана много ли съм я натиснал, но помня как видях мотора си на земята със счупена маска и стакалцето на километража и видях как един офчар се претече на помощ(той ми каза, че съм правил страшни кълбета). Отначало главата ми беше много замаяна и неможех да стоя на краката си. След това станах, отрасках се и забелязах, че от главата ми тече кръв - бях я пукнал на 2 места. Когато се прибрах у нас, бабами когато ме видя и се ено инфаркт получи. Слава богу почти нищо нямаше на мен и на мотора. Това ми беше 1 и последното падане с този мз в 3 годишния ми опит.
                Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
                [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

                Коментар


                • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                  А ве Пенко... На МЗ задната спирачка до колкото знам не е със жило ама както и да е. Все пак запомни нещо. Никога не се спуска на неутрална особенно със стара и тежка машина!
                  Моето най тъпо но и гадно падане беше със симсон с51. Значи както карам и на 3 км от вкъщи ми се пука задната гума (бабини зъби).Тръгвам аз да се прибирам и съответно тикам мотора. На около 500 метра си викам "Що да не го запаля и да му се кача за 500 м. нищо няма да му стане" Ритам първи път-не пали ритам втори път -ни вопъл ни стом, и си викам ся ще го тикам ма по гъзарският начин т.е ще бягам до него догато е на скорост. Помислих си: "баща ми може да го прави дето е 110 кила пак аз сам 80 и няма да успея ли?" Включвам го аз на скорост и още щом превартя запали->дръпна ме ->завъртях му гаста докрай->успях да бягам до него едва 10-20 метра . Резулдат: покртително влачене след мотора и ужасна болка в коляното. Мислех да не казвам на нащи, но как се прикрива крак на който не може да се стъпи?!
                  Кольо Динев

                  Коментар


                  • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                    Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                    А ве Пенко... На МЗ задната спирачка до колкото знам не е със жило ама както и да е. Все пак запомни нещо. Никога не се спуска на неутрална особенно със стара и тежка машина!
                    Моето най тъпо но и гадно падане беше със симсон с51. Значи както карам и на 3 км от вкъщи ми се пука задната гума (бабини зъби).Тръгвам аз да се прибирам и съответно тикам мотора. На около 500 метра си викам "Що да не го запаля и да му се кача за 500 м. нищо няма да му стане" Ритам първи път-не пали ритам втори път -ни вопъл ни стом, и си викам ся ще го тикам ма по гъзарският начин т.е ще бягам до него догато е на скорост. Помислих си: "баща ми може да го прави дето е 110 кила пак аз сам 80 и няма да успея ли?" Включвам го аз на скорост и още щом превартя запали->дръпна ме ->завъртях му гаста докрай->успях да бягам до него едва 10-20 метра . Резулдат: покртително влачене след мотора и ужасна болка в коляното. Мислех да не казвам на нащи, но как се прикрива крак на който не може да се стъпи?!
                    На по-старите модели (особено пък като на Пенко) е с жило.
                    И аз така видях един приятел преди години, как се потроши на асфалт, със същия модел Симсон, по същия начин като тебе - и той така го тикна да запали уж (че на манивелата й бяха изтървали шлиците), и той верно запали, и моя човек хоп на асфалта, бая се беше поохлузил
                    Hristo Draganov
                    http://htftp.domainbg.com/HD/

                    И аз искам България чиста ! ! !

                    Коментар


                    • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                      Хм... кофти процедура е тази..... Преди мноооооого години бутах така ИЖ ..... е запали и тръгна ама не паднах - легнах отгоре а пред мен Т образно кръстовище и "Клуб на Пенсионера" ..... абе с малко покатерване по стената с предна гума еле еле успях да завия невредим.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                        още съм новобранец откъм падания
                        но имам няколко комични
                        първото ми падане от мотор беше ден преди да се ява на изпит
                        карах близо час без прекъсване по елементите на полигона и на кръстовището тръгнах към един от желоните
                        и аз за да го избегна завъртях кормилото рязко наляво и се озовах на земята
                        отървах се с драскотини по лявата ръка по лакътя и коляното
                        това падане тогава се опита малко да ме стресне и си мислех в деня на изпита дали няма да направя пак някоя грешка и да ми се размине книжката
                        но всичко мина перфектно и вече съм правоспособен водач
                        след това имах още няколко падания
                        2-ро
                        карах по една писта и направих грешка че натиснах предната спирачка в завой и прескочих мотора без да падна
                        3-то опитах се да мина през една рекичка и вместо да дам достатъчно газ останах по средата на рекичката-направих мотора водолаз
                        та в общи линии това е
                        искренно се надявам да нямам гадно падане
                        но който не кара,той не пада

                        Коментар


                        • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                          Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
                          На по-старите модели (особено пък като на Пенко) е с жило.
                          И аз така видях един приятел преди години, как се потроши на асфалт, със същия модел Симсон, по същия начин като тебе - и той така го тикна да запали уж (че на манивелата й бяха изтървали шлиците), и той верно запали, и моя човек хоп на асфалта, бая се беше поохлузил
                          Добре тогава Пенко извинявам се за неподготвеното изказване. Най-лошото при мене е че не си взех полука и паднах така с
                          МЗ трофи. След второто падане и двата ми мотора палят на последен зъб!
                          Кольо Динев

                          Коментар


                          • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                            Абе как така падате и ги изпускате при бутане тия мотори бе момци
                            Що мотори съм запалил на бутане и да "чукна на дърво" не са тръгвали без мене - все успявам да ги яхна...

                            Сега ми минава нещо през акъла - вие да не се опитвате като го яхвате да си прехвърляте крака от другата страна на мотора?
                            Ако го правите вероятността да го изпуснете с навит масур е голяма.
                            Щом припука веднага скачате върху него, НО странично - и двата крака да ви останата от едната страна(от тази от която бутате).
                            След като запали хубаво и зацепи тогава се местете когато и където искате.

                            Коментар


                            • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                              Абе как така падате и ги изпускате при бутане тия мотори бе момци
                              Що мотори съм запалил на бутане и да "чукна на дърво" не са тръгвали без мене - все успявам да ги яхна...

                              Сега ми минава нещо през акъла - вие да не се опитвате като го яхвате да си прехвърляте крака от другата страна на мотора?
                              Ако го правите вероятността да го изпуснете с навит масур е голяма.
                              Щом припука веднага скачате върху него, НО странично - и двата крака да ви останата от едната страна(от тази от която бутате).
                              След като запали хубаво и зацепи тогава се местете когато и където искате.
                              АА не. Аз не съм съгласен. Като човек с богат опит в паленето с бутане, цял сезон почти, ползвам следната тактика. Включвам на скоростта на която ще паля, слизам от мотора, натискам съединителя и бутам докато не се засиля достатъчно. Засиля ли се с много атлетичен скок се меткам на седалката, в по-задната част и успоредно с трескането ми върху мотора пускам съединителя и пали.
                              Това да си премятам краката в движение не е работа, ще се изтреса 100%.
                              KAWASAKI Let the good times roll

                              Коментар


                              • До: Кое е най-гадното ви падане в стажа на ендурист?

                                Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                                АА не. Аз не съм съгласен. Като човек с богат опит в паленето с бутане, цял сезон почти, ползвам следната тактика. Включвам на скоростта на която ще паля, слизам от мотора, натискам съединителя и бутам докато не се засиля достатъчно. Засиля ли се с много атлетичен скок се меткам на седалката, в по-задната част и успоредно с трескането ми върху мотора пускам съединителя и пали.
                                Това да си премятам краката в движение не е работа, ще се изтреса 100%.
                                Малък, твойто е бял кахър, ти буташ щото ти е заминал стартера и като скочиш пали от раз, така и баба да я пусна и тя ще го запали
                                В 95% от случайте се бута щото не иска да запали - обикновенно е задавен. И в този случай като се метнеш да превърти колелото, мотора не пали веднага, а трябва да слезеш и да продължиш да буташ(не винаги на близо има наклон) на скорост, до като даде признак за палене.
                                Те тука е момента щом го усетиш веднага скачаш странично и от там на татък е дясната ръка.
                                Няма време да прехвърляш крака от другата страна, па да се гласиш да сядаш и пр., защото мотора или ще те остави, или пак ще изгасне, ако върнеш газта и така

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X