Като чета и изучавам тънкостите на падане само мога да ви кажа че според мен най гадно се пада с Балканче.Един ден ми трябваше спешно някаква част и се качих на първото возило което ми попадна,
купих необходимата ми част и тръгнах да се връщам,но пред мен вървеше един самосвал Камаз който започна да ускорява и да пуши в резултат на което аз се амбицирах да го изпреваря.И тъкмо бях дал всичката газ [около 60]самосвала закова на място[той бил празен]
стиснах и двете спирачки но със тази скорост и с тези тесни гумички
ефект нямаше и след 10 метра свирене се хакнах в диференциала на
Камаза .Добре че бях с каска и се разминах само с комоцио а на моторетката предната капла заедно с предницата се озоваха под
двигателя.Шофьора на самосвала десет минути не посмя да излезе
да види какво е останало от мен.Оттогава без каска не карам.
купих необходимата ми част и тръгнах да се връщам,но пред мен вървеше един самосвал Камаз който започна да ускорява и да пуши в резултат на което аз се амбицирах да го изпреваря.И тъкмо бях дал всичката газ [около 60]самосвала закова на място[той бил празен]
стиснах и двете спирачки но със тази скорост и с тези тесни гумички
ефект нямаше и след 10 метра свирене се хакнах в диференциала на
Камаза .Добре че бях с каска и се разминах само с комоцио а на моторетката предната капла заедно с предницата се озоваха под
двигателя.Шофьора на самосвала десет минути не посмя да излезе
да види какво е останало от мен.Оттогава без каска не карам.
атв-то изчезна под мен и аз се озовах абсолютно неочаквано по лице в магарешките бодли -имало траншея 1м. широка и 1.5м дълбока добре че нямаше някое паве да си разбия тъпата мутра
А бе чесно да ви кажа, вече всеки път какви полягания не правя! А това е кофти - на всяко излизане да падаш! Не знам, явно че с всяка изминала година давам все повече газ, което не е на добре. 
Коментар