Ето резултатите за 300L от смененият резервоар Ачервис:
Реално използваем обем гориво: 13 литра
Пробег до резерв: 310км
Общ пробег: 390км
Може да е 14литра но теоретичен обем на съда.
С фабричният резервоар доколкото помня (по-напред ги пише ): 200 / 270км
Нивото на горивото отчитано на таблото вече е с особености.
Например остава на макс докато не изгори към 4 литра - това заради различната височина и форма като цяло.
Покрива очакванията и за мен е супер полезна промяна.
Доближава се до пробега на Рали-то но пак не е като дъгело.
Той с неговият Ачербис побутваше до към 600км
По принцип има още едно афтърмаркет решение за още едни 4 литра.
Кемъл танк е производителя, може да се монтира на 300L и Rally.
Пиклата имаше поставен такъв на рали-то си.
Аз обаче няма да правя това, текущият резултат напълно покрива нуждите.
Реално използваем обем гориво: 13 литра
Пробег до резерв: 310км
Общ пробег: 390км
Може да е 14литра но теоретичен обем на съда.
С фабричният резервоар доколкото помня (по-напред ги пише ): 200 / 270км
Нивото на горивото отчитано на таблото вече е с особености.
Например остава на макс докато не изгори към 4 литра - това заради различната височина и форма като цяло.
Покрива очакванията и за мен е супер полезна промяна.
Доближава се до пробега на Рали-то но пак не е като дъгело.
Той с неговият Ачербис побутваше до към 600км

По принцип има още едно афтърмаркет решение за още едни 4 литра.
Кемъл танк е производителя, може да се монтира на 300L и Rally.
Пиклата имаше поставен такъв на рали-то си.
Аз обаче няма да правя това, текущият резултат напълно покрива нуждите.
Коментар