Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Аз имам съмнение да не кажа,че съм сигурен за 190см ще иска мунинг на степенки и кормило.
    Може и на седалка.
    Не че няма да може и така...ама по-комфортно ще е със сигурност ако се барне.
    Иначе напълно съм съгласен с твоята концепция за тоя матор.
    Минимализъм.
    Ойлер,навигация,ачербис,седалка(да погалим хемороидите) и...криегата при нужда.
    С моите сегашни 80кг(сух и без екипировка) ще съм и добре от към окачване ако са оправили кашкавала както казваш.
    И газ...сигурно,леко,меко...като в рекламата.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
      И газ...сигурно,леко,меко...като в рекламата.
      Това е гарантирано
      Този асматик е от типа "дай газ...дал съм"
      Да не се обиди някой...повече от 10 години карах ДР250 с точно такава мощност...и всъщност затова го продадох
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #48
        Като динамика си остава също толкова “мек” както и предишните генерации, тук промяна няма.
        DR-Z4S се очаква да е по-динамичен, вероятно тези 10 коня отгоре ще се усещат.
        Не съм пробвал такъв, нямам мнение,
        То едва ли тук някой е - мисля през септември ги очакват първите.

        Иначе се говори, че догодина Хонда щели да ъпгрейдват линията на CRF с 450cc.
        То не, че и сега няма но без хомологация за този регион.
        И е често рейсинг вариант със скъсен серв. интервал.
        Баш като EC500, който е хомологиран… Накак.
        Но пак си остава рийсингов звер.

        Както и се шушумуши за бейби Африка 650cc.

        Това са добри новини за любителите на повече мощ между краката
        Но това не са официални новини, по-скоро изтекли вероятно.
        И с добавена синтетична “реалност”
        Враг усраине

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
          Иначе се говори, че догодина Хонда щели да ъпгрейдват линията на CRF с 450cc.
          Па чакаме...дано излезне нещо 10-15 коня отгоре на 300 кубиковия двигател
          Определено ще събуди моя интерес към Хонда, стига да не е преоблечен кросак със всичките му недъзи
          Пък и цената ако е добра подобно на CRF300...мечтииии


          Миро - след 17-ти този месец знаеш къде съм
          Бирата и кафето те чакат... Разходи новата придобивка, пък ако кажеш ще направим нещо за пряко сравнение с Хуската

          ПП дано да е в движение
          Последно редактирано от pansim; 07-08-25, 06:36.
          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • #50
            След 17-ти август май няма да сме в България. Направихме други планове за Памир, пък и моторите ни вече успешно се транспортират през Русия към Киргизстан. Може и да се получи този път...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • pansim
              pansim коментира
              Редактиране на коментар
              Аааа..чудесно. Дано!!!

            • Стоян Боюков-Sariones
              Стоян Боюков-Sariones коментира
              Редактиране на коментар
              Евала!

          • #51
            https://www.youtube.com/watch?v=RQB-ee_1Spc
            Леко встрани от темата, но все пак интересно според мен
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • #52
              Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

              Па чакаме...дано излезне нещо 10-15 коня отгоре на 300 кубиковия двигател
              …:
              Ако това изобщо се случи вероятно ще дефорсират кросовият 450 за да му докарат човешки сервизен интервал и да го вкарат у еврогейски ехо норми.
              Едва ли ще разработват изцяло нов.
              По-скоро е вероятно да го направят за Африката.
              Ама това са лакардии - като се появи нещо официално тогава ще си струват коментарите.

              За сега кой иска по-потентно конче - дъргелчЕ!
              И пак е нещо - до сега просто немаше и такъв избор.
              Освен Терминал 2 разбира се!

              Враг усраине

              Коментар


              • #53
                За 3 дни каране - 1600км
                Чак не знам къде до морето и обратно успях да ги навъртя но хейговна.
                При това на връщане претупах плана заради последните промени ето тук.
                Обикновено въртя из Родопите на повръщане а сега през Хасково, Пловдив, Пазарджик.
                Само нахуйстралата може да бъде по-стерилна и безлична от този маршрут но какво да се прави.
                Пак бързаме.

                Хондето е страхотно.
                Не знам какво повече да си пожелая освен един ачербис скоро време.
                Позабравил съм но тези 200-250 км пробег са ми досадни, въпреки надутата гайда.
                Аз мога да карам доста повече и такива спирания за презареждане са ми прекалено ограничаващи.
                Не мисля, че ще го държа така 2 години само заради гаранцията - за следващият сезон гарантирано ще има нов и нормален резервоар.

                Иначе нищо освен тази неуредица и гармин-а не ми липсва.
                Това да караш с телефон при това на батерия е такава помия, че веднага след като се върна ще оправя нещата.

                И друго - май ударих рекорд по снимки с тринога.
                Черешката беше в СамокOFF с около 80км при ограничение... #balimumamata
                Тая определено хвана и номера а бяха толкова прикрити, че нямах време дори да вдигна среден пръст.
                В последно време е голямо безобразие с тия камери ама каквото - такова
                Враг усраине

                Коментар


                • #54
                  Толкоз километри, и сега ще се сетиш че си пропуснал шкембе чорбата на Крушевец ....
                  Настане вечер — месец изгрее,
                  звезди обсипят сводът небесен;
                  гора зашуми, вятър повее, —
                  Балканът пее хайдушка песен!

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Хаха, не съм особен фен на шкембето ама рибената чорба със саламура не пропускам като съм по северното Черноморие.
                    Не съм намирал толкова яко мезе нийде другаде!

                • #55
                  Така става като купуваме китайски боклуци па макар от Амазон!
                  И преди някой да каже нищо за размера на куфара:

                  В случая поради причини извън темата той беше ПРАЗЕН.

                  Просто алуминият НЕ е материал за носеща конструкция.
                  А парадоксалното в случая е че ПЛАСТМАСОВАТА скара на Givi издължа.
                  Не издържа алуминиевата китайска скара под нея.

                  След дъжд качулка, поръчах ТОВА.
                  Джилес, страничните стойки са на тази марка.
                  Едно време ми се досвидя да купя и нея от там.

                  Куфарът оцеля но вече има по-авторитетен, адвентураски вид.

                  Иначе случката на М41 в Таджикистан, мътната бара е река Пяндж а отсреща е Афганистан.

                  Ако се беше случило само 300км по-рано можех да метна китайската скрап директно в Китай, от където се е пръкнала.

                  Съвсем буквално без метафори.

                  P.S: Намерих как е изглеждала основата в здрав вид - реално не изглежда никак ефирна.
                  И далеч не и е първото друсане на груб терен - 4 година е на борда!

                  Обаче… Памирски тракт е нещо, които не и се е случвало до сега и не успя да го преживее.

                  Това са към 300км лунен пейзаж.

                  И такива случки никак не са редки.
                  В другата тема ще покажа едно бенве със същата диагноза - халюмин vs Памир.
                  Халюмина обикновено губи





                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_5018.jpeg Прегледи:0 Размер:1.00 МБ ID:7008430
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_5020.jpeg Прегледи:0 Размер:551.5 КБ ID:7008428
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от Esper; 21-08-25, 05:49.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Пламен Атанасов
                    Пламен Атанасов коментира
                    Редактиране на коментар
                    Куфара огромен , планчиците клечки за зъби , и от титан да бяха пак щяха да се счупят . Дори и празен физиката не прощава друсане , усукване , вибрации . Металната ще издържи , но на такива терани може да прецакаш нещо друго . Материала на поръчаната е алумин.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Носещата конструкция обаче са стоманени тръби.
                    Както е и на страничните стойки.

                    Иначе той и самият куфар е халюмин.
                    При това пъти по-тънък от досегашната основа.

                    По принцип за такъв терен подобна конструкция и багажна система е много неподходяща.
                    Но пък е удобна за употреба и затова я харесвам.
                    Даже и след този фал я предпочитам.
                    А той си е мой и е от икономия.

                • #56
                  Поради опасения от счупване от хубавите пътища по Памир,аз си оставих централния куфар вкъщи.Обаче при влизане в една сериозна дупка по асфалтирания път към Мургаб,левия страничен куфар ме изпревари

                  Коментар


                  • the slow heart
                    the slow heart коментира
                    Редактиране на коментар
                    Моите стойки са стомана и страничния ми куфар веднъж спечели спор за предимство с автомобилна броня в движение. Колата не можа да падне, но аз скъсах спица 😄

                    Напоследък минах на мек багаж, и по-малко. Измарят килата, но и широкия мотор е тегава работа.

                • #57
                  При мен страничните оцеляха на месомелачката а ТОЧНО там очаквах проблеми заради доработки.
                  Закрепването не е съвсем фабрично но слава Богу издържа.
                  Всъщност там ми беше целият багаж, централният стоеше в резерв, празен.

                  Нищо де - изпадна буквално на 1км преди края на черното и на десетина преди Куляб.
                  След това няма черно и предполагам ще си го прибера без проблем както е вързан с колани!
                  Ако се беше случило по-рано почти нулев шанс носи го върна.

                  Ако бях карал по-внимателно (като Владич примерно) вероятно нямаше до се случи.

                  Но да - алуминият просто не е затова.
                  По трудният начин се уверих но както казах можеше да бъде и по-зле.

                  Например да беше пълен.
                  Или да беше паднал по-рано!
                  Или да го беше нацелила скапаната Тойота малко зад мен.

                  Та не се оплаквам.
                  Само казвам, че ако тези скари се ползват за багаж - за Бога не туряйте лигав халюмин!

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5053.jpeg
Прегледи:205
Размер:923.7 КБ
ID:7008544
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • #58
                    Изкарал си късметец и това е добре, сега няма толкоз да уйдисваш на Владича като се заджаска по траповете

                    Иначе не задрасквай алуминия, има и хубави сплави, но на съответните цени.

                    Хубав да ви е, и без повече аварии да върви пътя
                    Настане вечер — месец изгрее,
                    звезди обсипят сводът небесен;
                    гора зашуми, вятър повее, —
                    Балканът пее хайдушка песен!

                    Коментар


                    • #59
                      Ако бях карал с Владича не само нямаше да се случи но и мотора (ако можеше да говори) щеше да ми благодари.
                      Обаче аз не мога така внимателно и умерено - с различни обороти се върти света около нас двамата

                      Алуминий на това място и особено на този мотор - твърдо нйе

                      Adventure Spec продават такава, дори е по-евтина от поръчаната а може би да е по-здрава от китайската.

                      Но пак съм НЕ!

                      На някои миста като това желязото си тежи на мястото

                      Враг усраине

                      Коментар


                      • #60
                        Криво-ляво прибрах куфара до “базата”.
                        Малко над 1000км като основно неудобствата бяха заради 4 митници.
                        Всичките изявиха желание да надникнат и да се уверят, че наистина е празен!
                        И всеки път развързане на колани, после пак пристягане…

                        Добре, че приключи - нямаше да издържа още един митнически контрол!!!

                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_5131.jpeg Прегледи:0 Размер:1.04 МБ ID:7008855

                        Ето на какви части демонтирах основата на финала:

                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_5135.jpeg Прегледи:0 Размер:923.8 КБ ID:7008852

                        Понеже тук има десетки мотори имах възможност да разгледам сходни поражения при други.
                        Всички фалирали са сгънали точно в закрепването към рамата на мотора.

                        Не в скарата на която се държи куфара.

                        И всички строшени конструкции са халюмин.

                        Включително и е те тоя “танкер”:

                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_5139.jpeg Прегледи:0 Размер:811.8 КБ ID:7008853
                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_5146.jpeg Прегледи:0 Размер:680.6 КБ ID:7008854
                        Същият куфар като моят, не зная дали е бил празен но от двете му страни монтирани 2х5л туби за гориво.
                        Е те 100% не са били празни

                        Изобщо колегата явно го тресе някаква психоза на тема бензин.
                        Това бенве е ‘бахти шлепа бай дизайн а той освен тия 2 туби му е отшил афтермаркет резервоар от алуминий с обем ПОНЕ 40 литра.
                        А вероятно и повече!
                        Подозирам, че струва 1/4 Хонда

                        Не знам на снимката дали личи но е чудовище.
                        Тоя струг ако падне ще му трябва кран за да го вдигне!

                        Ма всеки с фобиите си!
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Пламен Атанасов
                          Пламен Атанасов коментира
                          Редактиране на коментар
                          Резервоара си е оригинален - 30 литра.. Ама като почнат с тези огромни куфари , чудя им се на акъла.

                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Според мен е афтърмаркет.
                          Не вярвам някой до пусне такава цистерна фабрично!

                        • Пламен Атанасов
                          Пламен Атанасов коментира
                          Редактиране на коментар
                          Карам същия мотор , 1300 Гс адвенчър. Това на снимките е оригиналнния 30 литров резервоар.

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X