Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Пу да е честит!
    Къде вика Дядо Владо,ще го надера с ръждав пирон против уроки!
    Заплювам си едно каране.
    Ходих до Бултрако преди някакво време,че имаше примоция на Оксфорд та пак се оглеждах в него.
    Не съм му сядал,че бързах...та ето повод да искам да поседна като остане време.
    Много време за разходки пожелавам...другото само ще си дойде!
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Мерсаш, няма проблем с кръгчето в съвсем близко време.
      Вече го разхвърлях но идните няколко дни трябва на наредя пластмаси и основните неща от кашона.
      Много, много се изкефих, че са оправили окачването, напълно оправда очакванията.
      Това му беше основен дерт поне за мен а сега е СУПЕР!

  • #32
    С малко закъснение - честито!!!
    Много положителни емоции да ти докара.
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #33
      Късно не може да бъде, мерси
      Положителните емоции започнаха още с прибирането му - май до сега не се е случвало толкова бързо.
      По принцип се очакваше да няма изненади тук а на практика окачването дори надмина очакванията.
      Да, далеч е от възможностите на WP при тройката кебапчета примерно но това не е изненада.

      Новият сигурно ще ме провокира да сменя поне задният амортисьор на рали-то.
      Ако изобщо си го върна някога този мотор, което към момента не е съвсем сигурно.

      Естествено има работа преди да стане това, което искам но то важи за всеки!
      Враг усраине

      Коментар


      • #34
        Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
        Ако изобщо си го върна някога този мотор, което към момента не е съвсем сигурно.
        A...има нещо което е притеснително?!?!?
        Нали пътуването...не трябваше ли вече да сте нанякъде....

        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

          ...не трябваше ли вече да сте нанякъде....
          Трябваше но не сме.
          И моторите не са където трябваше.
          То затова и този се роди преждевременно.
          Притеснително е но винаги може да стане по-зле!

          Враг усраине

          Коментар


          • #36
            Трябваше вече да сме в Памир, но моторите ни още са на границата Полша - Беларус. Тия помияри белорусите ги задържаха над 10 дни вече. Пълни чукундури тяхната мама!!!! На един от моторите бил включен ГПС, а в друг мотор имало 1 литър масло за доливане. Е те това било ОГРОМНА КОНТРАБАНДА представяте ли си?!?! Чак са викали специалист да оценява ЩЕТИТЕ в следствие на тези "митнически нарушения" тия белоруски помияри нещастни... По този начин са решили, че помагат на руснаците в тъпата им война. Като ни провалят сроковете за пътешествието и ни пречат да си караме моторите по средна Азия. Това е положението.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Ама то и твоя мотор с едни такива цветове , дето им се набват в очите ....
              Желая успех !!!!

          • #37
            Това звучи направо невероятно. Тия си живеят в 60-те години на 20-ти век. Дано няма други недоразумения.
            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

            Коментар


            • #38
              Владич - ти си ТУК.
              Надявам се да се получи.
              Враг усраине

              Коментар


              • #39
                Вчера и днес навъртях нужните 1000км за първо обслужване, утре в 9 часа кацам в Бултрако.
                Те не обичат така без записване но не мога да се настройвам баш сега по техният часовник.
                Ако не могат да направят неземният ритуал вземам 2 литра масло и @home.
                Дано да го запишат в сервизната история.
                Ако не - здраве, това е хонда

                След тези 1000км от които днес малко черно вече имам наблюдения.

                Две са основните неща, които са пилнали и то в много положителна наскока.
                Едното е окачването а другото е осветлението.

                Иначе имам още доста неща в кашона за редене по моторано сега няма време.
                Ойлера е едно от тах ама ще го монтирам в края на седмицата.
                Дори за стойката на зумо-то няма да имам време сега.

                След провала на азиатското пътъване тази седмица мисля да обиколя нашето черноморие.
                Минаваше ми през ума след първият мейнтенанс да отскоча до Грузия с новият покемон.
                Обаче като се замислих ще трябва да го правя с голяма раница на гърба - на този мотор изначало не съм предвиждал да закрепвам никакъв багаж.
                Сега дори да поръчам (а не искам) ще трябва време за доставка и за инсталация.
                Тук за някоко дни ще се оправя с голяма раница ама няколко хиляди км по този начин,,,
                По-скоро не!

                P.S: Забравих порното
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Esper; 03-08-25, 20:03.
                Враг усраине

                Коментар


                • #40
                  Убавец...Ще ме излъжеш да взема един сив ...ако има поне малко живец по моите разбирания в него.
                  Иначе метни му един евтиджос на носорозите за чанти и газ.
                  Докато ти писнат...ще са за кофата.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    А баш така,върху тях една гумена чанта с 3 ластика на кръс и газ

                • #41
                  Сивите изглежда са по-търсени.
                  Питах като поръчвах моя и казаха, че се чакало повече за такъв.
                  Това просто от любопитсво, аз си предпочитам червено.

                  Надявам се да не стигам до чанти
                  Всъщност и в момента имам но предпочитам да не ги ползвам тук.
                  Ч
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • #42
                    Какви са тия носорози, ве?
                    Аз си приготвих за утре една раничка от Луис за път.
                    На мотора остава само гайдата с бензина.
                    Надявам се все някога да си върна другият мотор и да ползвам него като трябва багаж.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • BENZBOSS
                      BENZBOSS коментира
                      Редактиране на коментар
                      E тия 🦏

                      https://rhinowalk.com/collections/mo...42457459294396

                      Не им давай повече от 60 долара,аз моите толкова ги взех,за 60 кинта са се утепали

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ааа, ОК.
                      Не ми е в намеренията засега.
                      Както не беше и за газката.
                      Обаче както се оказва намерения и реалности често се разминават та ще видим.

                      За сега съм си супер с раница на гърба.
                      За жълти стотинки от Луис и едва сега я сефтосвам.
                      Вероятно щото е жълта но съм много доволен от нея!

                      https://www.louis.eu/en/louis-hardsh...umber=10071912

                  • #43
                    Да ви имам вкуса за цветове на мотори... Черен, сив... Хонда само червена! Сузуки - жълто! Кавасаки - зелено. Това са им цветовете на моторите.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #44
                      Бултрако вчера приеха да направят обслужването.
                      Нормално да не се дърпат но без записване май никой не харесва да го прави.
                      Наложи се да почакам малко повече от обичайното - 2 часа.
                      Аз приблизително 2-3 часа им “давах” иначе казах, че си взимам масло и като баба Илийца

                      Свършиха работа все пак: 180лв като вече е в нормален експлоатационен режим.

                      Днес ще отскоча до северното Черноморие за ден/два да се припомня как се кара повече с раничка на гърба.

                      И пак се очаква да ме вали.
                      Върви му на този байк по вода : 3 дни ме накисва здраво с него.
                      Вчера също не ме подмина в ГДУ.
                      Това да е: да не сме л@йн@ та да се разкиснем от дъжд?
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                        Редактиране на коментар
                        Епа що не се отбиеш къмто нас ? Не ти е голяма отбивката Ама има какво да видиш и малко да покараш

                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        То даже сега съм на 300км но по-важното е, че съм с намерение да сляза надолу към Резово след днес.
                        Иначе мерси за предложението

                      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                        Редактиране на коментар
                        Добре си дошъл по всяко време !!!

                    • #45
                      Бях позабравил какво удоволствие е да навъртиш 600км с такава супер лека машинка.
                      Предимно през пущинаци и селца-призраци но за 11 часа се справих.

                      Скучна е тая Хонда наистина - досега не успях да намеря нещо, което да не работи.
                      С темпераментното кебапче започнах да ги намирам още след първото излизане

                      Иначе може нещо да подобрили и в седалката.
                      След 600км нямаше следа от умора.
                      Стоковата на рали-то беше гомно.

                      Но допускам, че и мрежата помага.

                      Всъщност освен едни 40км от магазина не съм карал мотора без нея.
                      Е след всичкият дъжд дето ме пра ВСЕКИ ден откакто го палвам тоя мотор официално я записвам в топ 10 хуйни, които ВСЕКИ мотор требе да има

                      С пробега обаче е досадно - сметката се оказа верна, нема Дедо Мрас.
                      200км до резерв.
                      Малко под 270 угасна, на 4км преди бензиностанция
                      Значи на 250км бедствие ако не си караш гайда.
                      Естествено имаше.

                      Та тъй - за мен е супер удообен.
                      Харесва ми повече от ралито дори в стоков вид и затова не искам да го променям прекалено.

                      Дори кормилото няма да сменям въпреки, че е купено и седи в гаража.

                      Само Ойлер и базата на Гармина ще кача като се прибера.

                      И прозрачен 14 литров ачербис след време!
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Към 175 но отдавна не съм се мерил - с възрастта вероятно съм скъсил някой сант.

                        За сравнение тенджерите са ми високи - едва стигам пътя с върховете на пръстите.
                        КТМ690/ES700 също - при тях без модове не стигам изобщо земята с двата крака.

                        На CRF300 и DR-Z4S доколкото седнах веднъж на последният съм си в къщи без конструктивни промени.

                        Трябва си поне сядане, убедих се, че не става със сухи цифри!

                        Пример: по технически характеристики GasGas EC500 e по-висока база от ES700.
                        А като го карах за проба първият ми беше супер ОК.
                        Но той беше пипан за адвенчър трипове и вероятно окачването също не беше точно в стоков вид.
                        А може би и седалката и кой знае още какво.
                        Последно редактирано от Esper; 06-08-25, 18:49.

                      • Пламен Атанасов
                        Пламен Атанасов коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря , значи има някъкъв шанс да ми пасне с моите 172 см.

                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        На височина - доста голям.
                        За всичко останало е индивидуално.
                        Аз съм си в къщи но със сигурност не е дом за всеки

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X