Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Това което съм поръчвал / купувал като конектори и принадлежностите им си има парт номер в каталога за резервни части...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Нямам такъв за тези 2 мотора.
      За предишният ги знаех на изуст
      Знам, че е така ама ми е по-лесно просто да ги питам вместо да продължавам в рисърч в друга равнина.
      При това съм почти убеден по някаква причина, че точно този конектор не се продава като отделна част.
      Въпреки, че невъзможността да ги намеря на пазара има вероятност да означава и точно обратното

      Ще пиша до къде съм я докарал с тях др. седмица!
      Враг усраине

      Коментар


      • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Това което съм поръчвал / купувал като конектори и принадлежностите им си има парт номер в каталога за резервни части...
        Намеиих парт каталог все пак и за съжаление се оказвам прав - този електречески конектор както е вторият са част от мигача.
        Позиции 1,6,9 и 10, няма го под отделен номер.

        Майната му, няма да се занемавам повече с това.
        Дори се учудвам колто време затрих с такава простотия преди да изгубя търпение!!!



        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20251129_222141_Brave.jpg
Прегледи:253
Размер:213.5 КБ
ID:7016692
        Враг усраине

        Коментар


        • Прикачих дистанционните планики предвидени да дръпнат двата мигача от резервоара.
          Изпълниха си предназначението за което са направени oбаче не ми хареса резултата!
          Oще преди да ги туря знаех, че се изнасят прекалено много навън от което следват няколко проблема.
          Първо стават уязвими при падане - почти сигурно ще се срещнат с гардовете на ръкохватките.
          После кабела на единият е къс и стои прекалено опънат.




          На тия снимки не си личи ама тъпите мигачи вече излизат извън габаритите на мотора ако извадим КУРмилото!

          Не ми харесва тая идея и още повече вече съм дал пари за други.
          Преди малко утепах още малко време в издирване и го докарахме до около 12 чифута за 2 преходн кабелчета от някакви испанци.
          Около 30лв за комплект кабели за ляв и десен мигач и доколкото схващам се продава от PUIG под артикулен номер 20791N.
          Под тая цена не намерих нищо и поръчах.
          Поне не са 50лв!


          Чакам да дойдат... Тия дена по нова година.

          Както споменах в последно време МРАЗЯ да барам квото и да е.
          Всяка промяна, колкото и дребна да изглежда влачи със себе си сума вторични ефекти!


          Враг усраине

          Коментар


          • Адаптерите за мигачи дойдоха и наистина са под бранда Puig.
            Интересно е, че точно CRF300 не е в списъка за съвместимост!
            Made in China като това едва ли изненадва някой а по-скоро, че в скапаната пещера не успях да ги намеря!
            Как да е, това с испанците се оказа най-бюджетен вариант да се сдобия с тъпите коректори и тези дни ще ги сложа.
            Но ще "издялам" и други планки за закрепване та да не мажа по наличните.
            А и предвид размера на новите могат да бъдат значително по-малки.





            Враг усраине

            Коментар


            • Голям невървеж с тези мигачи.
              Днес бях с намерение да ги сменя, изрязах и боядисах нови планки, каквито бяха намеренията.
              Обаче... Оказа се, че двата кабела за мигача са разхвърляни на два конектора.
              Не както си мислех изцяло на новите адаптери, които между другото са точно каквито трябва.
              Как да е, оранжевият си го имах от преди това и нямаше проблем да го сложа.
              И пак не - оказа се релето явно има следене за изправност на мигачите, нищо че фабрично са LED.
              Оригиналният в режим мигач (максимална яркост) дърпа към 250mA а новите от Motogadget едва 100mA.
              Сложих едно съпротивление 100Ω за да докарам приблизително консумацията - ядец.
              Мигат си учестено тоест с грешка.

              Явно релето следи и линията за дневни светлини а не само консумацията в режим мигане.
              Към 70mA е на DRL и реално в мигача има само един единствен светодиод за всичко.
              Или се подава напрежение през различно съпротивление или може би има цял драйвер вътре за да превключва режимите.
              Вече наистина се отказвам се да ровя повече в тая глупост - остава си с оригиналните мигачи и толкова!!!



              Сигурно абсолютно същата чикярщин@ е и при дъргелчЕто - и там забелязах, че мигачите светят постоянно.
              Даже на форма изглеждат доста сходни - не бих се учудил да ги прави един и същи производител.

              Само съжалявам, че днес убих 1 ден с тази простотия вместо да изляза и да покарам
              Враг усраине

              Коментар


              • pansim
                pansim коментира
                Редактиране на коментар
                Ето един неочакван плюс за европейското моторче Хускварна - всякакви лед мигачи яде.

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                ЕС500 което е другото кебапче на вашето вероятно също.
                Ма на тия мотори мигачите са пожелателни.
                Дори ги дават отделно от мотора, като го купуваш - в кутия.
                Монтираш ги като или ако искаш.
                Или ще минаваш ГТП

                Ма при 690 / ES700 е същата гейщина - не може просто някакъв си мигач.
                Всичко е специфика и требе от дилъра щото се и обучавало - лудница

            • Постарали са се за да си купуваш от техните, лошо няма.

              Сега ако си пич ще ги оставиш закачени, но скрити, и през фото елементи ще управляваш афтърмаркети без галванична връзка
              Настане вечер — месец изгрее,
              звезди обсипят сводът небесен;
              гора зашуми, вятър повее, —
              Балканът пее хайдушка песен!

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Не, не пробвах да симулирам товар на този канал.

                Едно от двете работи е: или това или не съм натоварил достатъчно мигача.
                А може би и двете.
                Изобщо не очаквах на контролират мигачите като дъртите с крушка.
                Не знам що реших, че е като афтър маркет релетата за лед мигачи, които не следят за нищо!

                А можеше да се допусне особено предвид, че един от дефектите на Газ-а беше точно с мигачите.

                Сменяха реле, сменяха мигачи и левият продължаваше да мига учестено.
                Накрая смениха по-голямата част от инсталацията и се оправи ама отне месеци.

                Които ми напомни за един майтап от форума на Нива:

                Смених всичко и запали

              • the slow heart
                the slow heart коментира
                Редактиране на коментар
                Пробвай, ако е това добре и е лесен фикс. Може би е хубаво да модваш и двете страни заедно, ако е много умно и мери за асиметрия, да не те усети.

                Иначе ако толкоз те плаши елхата, като ги скриеш, вадиш жака от комутатора ти и го закачаш за афтърмагариите. Кеф ти с фото оптрони, кеф ти без ))

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Ако щеш вярвай но наистина ми минаваше през ума по едно да ги набия под резервоара.
                Интерпретация на идеята на боса за светлина под него.
                Понеже аз и без това почти не ги ползвам - да правят нещо полезно поне и да не стърчат залуду

                Няма шанс да се занимавам повече с това.
                Както с кормилото и гардовете - една като строша / покривя текущите!!!

            • Ще ме откажете всякакви нови матори да купувам ей!
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Купи си нов мотор, но недей да бъзикаш толкова по него. Те хората са го измислили, а не веднага да сменяш ауспуха, пък джама отпред, пък кормилото, пък амортисьорите, пък лампите, пък мигачите, пък седалката и т.н. и т.н. Набутване с пари и ядове.
                Намери му ролбари и багажна система, и толкова! Край. Другото е каране...

            • Oууу не!
              Нямам такива нужди...смятам тенджерето да е....дълга и надявам се ползотворна връзка.
              Има си всичко що ми трябва.
              Само теглото...абе всичко си има.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Хич да не ти пука за теглото. Сузукито е по-тежко от Тенерето. И какво от това? Не минах ли близо 2000 км по черно из Памир? 230 кила ми е мотора...
                Да. Теглото е важно, но далече, далече не е най-важното... Най, най, ама най-важното е човекът, който го кара тоя мотор и каква е психиката му!!! Пък чак после са конските сили, пък теглото, пък гумите и т.н...

            • Аз не казвам,че не може.
              То всичко може.
              Ама има ли смисъл да се мъчи човек!?..
              Иначе да тенерето е по-леко...ама моето е World Raid и ...е по-тежко щото само бензина ми е 23литра.
              И то още преди да го наджипя.
              Сега предполагам са на кантар с твоя туч...който се усеща по-лек в управлението си,но това е друга тема.
              При мен може и от настройките на демпфера да е.
              Всеки да кара каквото му харесва и да си го гласи както си иска.
              Аз на тоя етап нямам повече какво да правя.
              Остава ми само да имам време да карам,а сега с джипката то хептем ще спадне,но зраве да е.
              Когато и колкото...кеф да има.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • За мен теглото е едно от най-важните неща.
                Абсолютно неприемливо е да имам мотор, който не мога да вдигна сам.
                В общият случай, разбира се.

                Понеже и аз приключих с всичко за което имах планове да сменя или добавя ще взема да кача списък тия дни, като остане време.
                То и сега го имам някъде на файл.
                Имам предвид последният 300L
                За рали-то съм изгубил дирята.

                Враг усраине

                Коментар





                • Ето го списъка.

                  Реших за този мотор да следя отначало какво се прави понеже не се очакваха много неща в него.
                  И те никак не са много по моите разбирания - за кой да е друг мотор този списък би бил минимум х10.
                  Има още няколко неща в липсващите позиции, предимно около кормилото включително алуминиево: модел точно като на РАЛИ-то но имаше само сребристо.
                  Не съм ги монтирал понеже както споменах - промених намеренията да го правя едва като потроша фабричното метално.

                  Не съм напреднал и с намерението да купя от някъде още едно ECU с фабричен мап на него за работа с обикновената генерация, катализаторите и ламбда сондите.

                  Нещата в оранжево са на кантар да се окажат в категория "гъша хуйня".
                  Подведох се по тях като купувах подкартерната защита без която извън пътя просто не е работа.
                  Особено 13 е чиста гейщина ама някак го оправдах поне малко с оптичен тунинг, което е пак там някъде

                  20 позиция с филтъра също е леко спорна - Twin Air e по-добрият избор от К&N според мен.
                  По-евтин и по-лесен за обслужване а гъбата подлежи просто на подмяна ако някой го мързи да пере.
                  К&N може да е по-добър и производителен ама си е разправия и го предпочетох просто по инерция от преди.

                  В списъка липсва един SAE терминал за зареждане за който писах по-напред и една Quad Lock стойка за телефон, която стои за резервен вариант.
                  Мигачите и литиевият акумулатор просто ме е срам да ги слагам и направо ги изтрих - те трябва да са в розАво
                  И тетака - малко/много зависи от гледната точка.
                  За сега е достатъчно и не се предвижда още.

                  Само консумация.
                  Последно редактирано от Esper; 25-12-25, 15:59. Причина: Бутама бракмата - белким запали...
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • НИ съ чете!
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Таман да питам розАвото ли са не чети ма погледнах като anonymoys и верно нищо са не чети.
                      Аман от таа дрта нафтова печка, са че го оправа...

                      П.С: Разнесоя са мазните сажди и вече се види
                      Последно редактирано от Esper; 25-12-25, 16:02.

                  • Четеш се вече.
                    Ами това вярно почти нищо не си сложил.
                    Аз по тенерето май съм горе-долу пак така.
                    Минималистично...
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • 4595 лева?!?! Грубо 4600 лева. Малко множко ми се вижда за тоя мотор. Аз за моят даже и грубо не съм го смятал, но съм сигурен, че няма и до 2000 лева да ги докарам добавените неща.
                      Аз вече писах. Защитен джам нов отпред. Защитна алуминиева плоча Мотеч под двигателя. Ролбари Мотеч, странични чанти и заден алуминиев куфар Бумот. Толкова! Другото е редовна смяна на маслото и каране.
                      Нямам намерение да падам, защото нямам намерение да се правя на голям кросаджия с този мотор, но ако не дай си Боже някъде падна и не мога сам да го вдигна мотора, все ще намеря някой да ми помогне. Не сме на Севеният полюс...
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        2000 са ти само двете чанти с крепежите.
                        Към 1300 ти е куфара със скарата под него.
                        Ако не верваш - виж им в сайта.
                        Ма то като не плащаш нема и нужда от такива подробности
                        Което не означава, че сметката не се трупа и за съжаление не се различава от вида на мотора.
                        Тия пари все некой обикновено някога ги плаща.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                    Зареждам...
                    X