Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CRF300

    След третата хонда в гаража и вторият CRF300 в ход си рекох, че е време все пак да отворя една отделна тема за модела

    Първият CRF300 Rally купих 2022 година и почти веднага бях на крачка да го продам с намерението да го замени нещо "истинско".
    Например CRF1000 или казано другояче - Африка.
    Обаче една непредвидена разходка до Грузия с него промени напълно мнението ми за модела.

    3 години по-късно вече имам договор за покупка на още един CRF300L през 2025 година.
    Това си е същият мотор но без излишните пластмаси и железа по рали-то - за кратки трипчета за фън наоколо.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:425
Размер:113.1 КБ
ID:6995641

    Би трябвало да пристигне след 3 месеца, когато ако не ми мине църна мачка път и всичко е наред би трябвало да съм далеч от татковИната с рали-то.
    Тоест очаква се да вляза във владение на новият покемон едва някъде в началото на септември.

    Ами това е, да се похваля ако не друго

    Модела няма за мен никакви неизвестни, не очаквам особени изненади, то няма и с какво.
    25YM модификацията всъщност има промени спрямо досега произвежданият модел като най-значима се очаква да бъде в окачването.
    Това е най-критикуваната и хейтена характеристика на CRF300 от всички като по изключение аз също съм съгласен.
    До известна степен!

    Иначе намеренията ми към този са да остане максимално във вида на снимката.
    С намерение съм за 3 по-значителни допълнения:
    • Acerbis skid plate
    • Acerbis fiel tank
    • Fender Eliminator някакъв да разкарам онази разточителна глупост зад опашката.
      И колкото да има на какво да хвана табелата все пак!

    Не искам да добавям и грам към теглото му а по-скоро да свалям.
    В последствие може би един ИЛИГЪЛ LeoVince - основно заради теглото.

    Ако са осрали фара както на рали-то ще се сдобие пак както него с един лед бар под основният.

    Там някакви ойлерчета, стойки за нави, телефон ако се наложи не се коментират - та са бай дифолт.
    Но няма да има дограми, стротелно скеле с буфери да го пазят от асфалт, саркофази/сандъци и неонови бликове.

    И татака, би трябвало да е скучна тема.
    Не са много хората, които харесват тези минималистични твари в свят, където е актуално по много от всичко.
    Това би трябвало да се придържа към обратната тенденция.

    Ама е така, да има все пак местенце и за тези покемони под фурумното слънце
    Враг усраине

  • #2
    АЗ на това бих му сменил фара с една БАХА за едни грешни пари

    Евтинки меки дисаги дето я имат 3 кила я не,но пък събират пухена,дъждобраните,клин,литър пиене и 3 вафли Мура.
    Аз от евтинките имам Rhinowalk,3 размера са,по желания на клиента,средната хубост са Giant Loop,тия са яки,ползвам ги на КТМ 450,а ако ти се дават пари Mosko Moto са върха.

    За огледалата ясно,това е първото което сменям аз,че падат като падам.
    Последно редактирано от BENZBOSS; 12-04-25, 20:50.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Босе с това няма да пътувам никъде, нямам нужда от никакъв багаж освен от една раничка на гърба и една гайда на опашката.
      За фар е рано да се правят сметки, онзи на рали-то е говно и безспорно имаше нужда от внимание.
      Този тук изглежда напълно различен и не е като муцуна от някой кошмар както при DR-Z4S
      Рано е за каквито и да е планове свързани с него - като се покара то ще си каже само.

      Огледалата са ясни - остана кръгъл дабълтейк от газката. който скача на КУРмилачката със засилка.
      На мен едно огледало ми е стига вече повече
      Враг усраине

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аз да си кажа де - аз раница не нося,много ми е жега с нея и неудобна,че и тежи,всичко накачам по мотора,сутрин 10 градуса,след обяда 30,няма как без резервни гащи.
        Фара е умряла работа,около 8 пъти по-кофти от Бахата

        Идеята леко та леко ясна,то за това не е 450 ми само 300…….иначе да съм писал 3 Бахи 😎

        ЗАЩО се спря на Хонда ми не на новия Баварец примерно? КТМ и те вадят средна хубост кубатура тия дни.

        Въртят ми се и на мен едни такива идеи като твоите та да знам ти защо и аз какво

    • #4
      А честито.
      Хондата за парите си дава...всичко от което човек има нужда без нищо излишно.
      И аз я харесвам специално тази за разлика от ралито.
      Днес на изложението видях и Дрз-то...радвам се че не чаках да го видя на живо циклопа.
      И цената...Нц за тия пари ще имам и туй хонде и всичко нужно по него от списъка на колегата и пари за бензин ще има.
      Пустиняците казаха,че ще имат новото тенере на живо след великден...радвам се че и него не го капарирах да го чакам.
      Иначе...пак честито.
      Като ми писне теглото на рейда...ще си взема и аз такова...обещавам... Босе сбирай пари от сега...
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Мерсаж

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        А то докато ти писне Тенерето може да е надебеляло и за мен до тогава еле по ония пътчета там в Европата. Събирам аз де,5-10 не са много пари 😳🤣

    • #5
      Раницата не ми пречи, свикнал съм.
      Стига да не е 15 кила и да не я влача по 12 часа на гърба.
      Ако се пътува дълго наистина има разни раклес системи дето тежат верно колкото пръдня.
      Но аз нямам нужда от такива - за пътуване просто си имам друг мотор.

      Защо ходна... Ами след миналогодишният "флирт" с газката не искам да имам нищо повече с еврогейски ръкоделия.
      Всъщност още не е приключил, надавам се да се случи до края на месеца.
      Обаче у гараж не искам да виждам нищо подобно повече.
      Не ми се влиза в подробности, не е моето това.


      Враг усраине

      Коментар


      • #6
        Честито! Изчака ли да видиш на живо ДР-а, или беше решил предварително да е Хондето? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2025-04-14_11-26-50-804.jpg
Прегледи:327
Размер:635.4 КБ
ID:6995833 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2025-04-14_11-26-50-895.jpg
Прегледи:324
Размер:631.0 КБ
ID:6995834 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber_изображение_2025-04-14_11-26-50-925.jpg
Прегледи:319
Размер:632.0 КБ
ID:6995835
        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

        Коментар


        • #7
          Благодаря.

          Всъщност не изчаках понеже прецених, че е безсмислено.
          Дъргелчето го видях на живо едва вчера, седях и на двата вида.
          Предположенията се оказаха верни - мотора ми хареса но...
          И на живо не намерих мотивация да платя за него цената на един V-Strom 650 XT.
          Дори отстъпката от 1000лв в рамките на месеца от Миркат не направи нещата по-приемливи.

          Да не говорим, че и ДР-а има нужда от абсолютно същите неща в последствие, както и CRF-а.
          Плюс допълнителен разход за друга маска
          Изобщо разликата в цената с ходната е приблизително колкото един мотор.
          Да ме прощават Сузуки но ме изгубиха тотално месеци преди да го промотират тук.
          Верно за всеки влак си има пътници но аз не искам място в тая композиция
          Враг усраине

          Коментар


          • #8
            Красавец е Сузукито! Само че на тези снимки това е супермото, а не ендуро. Супермото за мен са най-безмислените мотори. Да си вземеш ендуро, но да опитваш да го караш, като пистарка... Освен да се смея на подобни карикатури за друго не се сещам...
            Последно редактирано от ВладиЧ; 14-04-25, 12:01.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Има и ендуро.
              Тоест ще има, очакват се наличности през септември 2025.
              Имало вече и поръчани бройки от клиенти.
              Изложените ги бяха взели "назаем“ отнякъде и по-добре.

              Поне нямаше идиотски табели от вида "ПРОДАДЕН не сядайте" както на не малко от експонатите

          • #9
            Пристигна първото нещо за несъществуващ все още мотор

            Не възнамерявам да водя на отчет всяка промяна като и не мисля да правя значими.
            Тая обаче е първата и най-незначителната

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3913.jpeg
Прегледи:277
Размер:819.4 КБ
ID:6997749

            Такава мрежа преди година или две ми спести цената за един сийт консепт при Рали-то.
            40лв срещу 600-700 за цяла седалка звучи добре а китайската мрежа доказано работи.
            Особено на хондьова седалка, която съответно пак доказано НЕ работи

            Даже май повече пари платих за предната, тая излезе буквално 45.
            Освен това сега като гледам фотката - докато се появи хондето мога да нашия мрежата върху седалката на дъгела?
            Тя не че има нужда - Сузукито е друга вселена.
            Но и не виждам с какво би попречило та по-късно така ще направя!



            Враг усраине

            Коментар


            • Пламен Атанасов
              Пламен Атанасов коментира
              Редактиране на коментар
              https://de.aliexpress.com/item/10050...yAdapt=glo2deu

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Задават се:

              Wed, May 21
              8:30am
              Ready for pickup
              Tue, May 20
              11:47am
              Destination Post Station Scan
              Tue, May 20
              11:46am
              The consignment has arrived in the country of destination
              Tue, May 20
              11:46am
              Тия дена ще мина през пощата да ги взема.
              Предният път пратиха даже СМС.
              Пощата! СМС!
              Сега ще видим

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Айде на китайската вуна, дойде пресна-пресна, още пари и дими



              Този път ми се стори по-бързо вероятно защото нямах бърза работа с нея

          • #10
            То ако е така викнете една и за рейда баси...да има за всички...
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Свърши вече - чайника проводи и тракинг номер.
              Но не пречи да си викнеш сам - според мен цената и стоката е ОК.
              Почти си изработи положителният фийдбек.

          • #11
            Това в комбинация с мрежести гащи и ти вее на макарите по цял ден,става и за зимата и за дъжд ма основно му се радвам лятото в жегата
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Аз съм със СийтКонсепт седалка и лятото с тая мрежа,зимата с овча кожа и подгряване под нея…….важно е,много е важно гъзъ да е добре

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Вуната не заменя сийт консепт-а, пределено ми е ясно.
              Просто го отменя, измества го като приоеритет.
              Щото при вас ако е незначителен разход тука си ляга почти към хилядарка.
              На мен задника, особено за некакви 1-2 дневни возения ми е през курец - той душа не носи!
              На рали-то бих сменил седалка в някакъв момент но за цъкалка като тази в темата - НИКОГА.
              По-скоро бих акцентирал на степенки отколкото към седалка за такъв мотор.
              С него излизам да се карам а не да седя!

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Аз за мотор много пари не давам,като го купя е лесно,после настъпва момента на истината,ако сметна подобренията са половината мотор в пари,че и повече.

              Ега не дам 15 бона за мотор па да ме боли задника после ма то от задник до задник разлика голяма,аз седалка за 1000 лева не купувам,за 350 долара се ядва,половин каска пари,ОК си е

          • #12
            Като дойдат свирнете да пробвам дали тоя размер ще стане,че рейда е с малко различна седалка и не съм баш убеден кое ще му стане и кое не.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Стоян Боюков-Sariones
              Стоян Боюков-Sariones коментира
              Редактиране на коментар
              Дойде нещото! Идвай да пробваш, ама кажи преди това да ми е под ръка.

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              От мойте още нема и помен, което предвид първата поръчка не е изненада.
              Но на мен не са ми спешни изначало.

            • slatanic
              slatanic коментира
              Редактиране на коментар
              Съботно-неделно ако не работя...ще звънна...да видим.Или нещо след работа ако се прибера по навреме.

          • #13
            Любопитна подробност около 2025 модела: Първите позиции в списъка, които съм с намерение да сменя и добавя се оказват несъвместими.
            От Хонда потвърдиха, че резервоарът и кората под двигателя на досегашният модел и 25YM са с различни ОЕМ парт номера.
            Ачербис също нямат новият модел в таблиците си за съвместимост.

            Не, че не мога да поръчам ОЕМ skid plate директно от хонда но техните са алуминиеви а аз искам пластика.
            За резервоара е ясно, че ще се чака Ачербис - тук избор няма ако не броим гайда на опашката.

            Всъщност за досегашният CRF300 има алтернатива за повече гориво - Camel Tank, какъвто ползваше пиклата.
            Чайниците правят копие на същото, което е по-евтино.
            По-практично е заради ниският център на тежест - тия 15 кила са значително по-ниско така!
            Но аз въпреки всичко не искам такъв тумор точно на това място.
            Освен това и тук не е потвърдено, че е 100% съвместим.

            Изглежда, че модела има повече промени от анонсираните, което към момента не е ясно дали е добре или обратното.

            Ще се изчака а това е съвсем разумно предвид няколко фактора
            Последно редактирано от Esper; 07-05-25, 10:41.
            Враг усраине

            Коментар


            • ВладиЧ
              ВладиЧ коментира
              Редактиране на коментар
              Красива работа е този допълнителен резервоар за гориво от 5 литра. Но пък и цената е доста корава. Това ти трябва само, ако правш едва ли не околосветско пътуване. С такъв резервоар веднага отиваш на над 500 км автономност.
              Да правиш разни трипчета и да караш по баирите в събота, или в неделя такъв резервоар ти е абсолютно излишен.
              Странно ми е, че предпочиташ пластмасова тава пред алуминиевата отдолу.
              Но аз такъв мотор (имам в предвид 300 кубика) няма да си взема никога, пък и Хонда не ми е от любимите марки
              мотоциклети. Имал съм две Хонди и не разбирам, защо толкова се превъзнасят по тази марка.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 07-05-25, 12:31.

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Дали с ачербиса или с този черен тумор обема гориво става 14 литра - точно колкото е и на рали-то фабрично.
              Това са към 400км макс пробег, което за мен е ОК.
              200 и малко км колкото е в стоков вид определено ми е абсурдно малко за каквото и да е.
              Само на скутера е търпим такъв пробег и пак е досадно.
              Между другото DR-Z е същото "зипо".
              200-250км и треве да се спира.
              Това не е моето.

              Пиклата беше надградила рали, което има 14 литра фабрично + тези допълнителни 5 литра.
              Така пробега и отива между 500 и 600, което вече е супер.
              Но при нея изискванията са други.

              Иначе наистина предпочитам пластмаса.
              По-леко и за мен достатъчно здраво.
              А и практиката не ме е опровергала.
              Като счупя няколко ще мина на халюмин.

          • #14
            А разбрах. Аз мислех за Ралито. За обикновеният става 14 литра общо с този допълнителен резервоар. Това пак е малко над 400 км автономност.
            ДР-З 4С Сузукито и то е с 8,7 литров резервоар. Пълен смях. За него вече си трябва 20 литров Ацербис и при разход 3,5/100 отива на над 500 км автономност. Нищо друго да не му бараш на тоя мотор смяна на резервоара е почти задължително.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Аз вече установих, че каквото ми трябва за CRF-a би ми трябвало 1:1 и за DR-Z.
              Та и в тая насока сузуки не успяха да спечелят точка в своя полза.
              Само дето ще се намери по-трудно и по-късно защото модела е чисто нов.
              Предполагам Ачербис ще направят и за него... Някога.
              Но едва ли ще са 20 литра.
              А ега ама надали

          • #15
            Само да не ги направят, като на КТМ 690 с поне още три резервоара. Тук 0,7 литра, там 1,5 литра, не знам къде си още 1 литър... Та помпи, та маркучи, та чудо...Един такъв изгоря край Идилево. Някакъв чужденец тръгнал на околосветско с чисто нов такъв КТМ 690 с камарата резервоари по него. Изскача от мотокъмпинга на Идилево и пада на асфалта на главният път. Сигурно му се хлъзнаха новите гуми... От искрите при търкането по асфалта мотора се запали и край. Изгоря до дупка за няма и 10 минути... Гледах филмчето във фейсбука. Страшно беше. Дали след това са му платили нещо застрахователите не знам. Почти чисто нов КТМ 690 Ендуро бял на цвят.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              При KTM690 и останалите 2 от тройката кабапчета резервоарът всъщност е под опашката на няколко санта от ауспуха и генерацията.
              Реално резервоара замества това, което при другите мотори е събфрейм.
              Затова се води, че събфрейма им е полимерен - там всъщност е резервоар.
              Няма рамка, резервоара я играе тая роля.

              При някакъв инцидент, целото нещо се пробива или чупи и горивото се излива върху горещият ауспух.
              Ето типичен случай ма това се отнася за всички 3:



              Та тия мотори си я имат тази особеност и без допълнителни варели накчени по тях.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X