Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Знам.Шегувам се разбира се.
    Машинката е каквато е...просто..."леко" и надеждно.
    За другото...има други марки и модели.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #92
      Искаше ми се да кажа, че съм готов но пак не съм…

      Кюнците обаче са на борда, ачербиса - също:



      С ауспуха нямаше подводни камъни.
      Като пристигнат тапите за отворите на ламбда сондите (М12 х 1.25) ще ги сменя, че сега са едни грозни црни болтове.

      Чек-а очаквано свети но утре се надявам да го угасим.
      Звука пак очаквано е по-остър но не толкова брутален като ДР-а с титаниевия ауспух.
      ОК е за мен, не дразни.

      Около ачербиса обаче не всичко беше ОК.
      Наложи се доработка около закрепването на горивната помпа.
      Недомислено!
      Смених и крепежите - за толкова пари можеха да предвидят неръждаеми.
      И на финала оставам с подозрение, че е по-малко от 14 литра.
      Пълних от туби а не от колонка но това на снимката са 2 х 3л + 1 х 5л или общо 11 литра.
      Нема начин да събере още 3.
      Са верно тубите бяха препълнени, подозирам, че съм налял повече от 11 литра.
      Ще се види при експлоатацията.

      Също така останах неприятно изненадан как са решили проблема с опиращите мигачи в него при крайно положение на кормилото.
      Очаквах, че формата е променена за 25YM модела ама не е.
      Просто са турили 2 допълнителни планки с които мигачите да се отдалечат от фабричното им място!

      Не съм ги слагал, за сега си опират а намерението ми е да заменя предните мигачи просто с по-малки.
      Пак LED, конкретно този ето модел:



      Виждал съм ги на живо, добри са.
      Много по-малки, светят по-ярко но поради минималистичните си размери - на практика се забелязват по-трудно.

      Не ми дреме изобщо за това, аз и без това почти не ги ползвам!

      Свалените ще останат за резерв на задни, както и за рали-то.
      То ползва 4 от същият модел и са напълно заменяеми.

      Та така.

      Приблизително 6 кила съм надолу с тези две неща.
      3 кила от кюнците и 3 кила от ачербиса.
      Ако не е пълен, обаче
      Враг усраине

      Коментар


      • #93
        С намерение съм да приключвам темата за тази година.
        Днес бях на снайпер, угасигме омразната оранжева ламба на таблото и сега всичко изглежда наред.
        Обратна връзка от първите 300км с новата генерация:
        1. Избързах със заключенията около шума.
          Наистина не е толкова брутален като ДР-а с генерация от "гиксер" но след няколко часа каране започва да ми лази по нервите.
          Просто излишен, арогантен шум и ми идва леко в повече. Като си пусна музика се оправя но пак излишен фонов шум за всички наоколо.
        2. Още при тръгването ми се стори, че тоя мотор върви с една идея повече но го отдадох на звука
          Сега обаче след като се върнах, колкото и да не успях да изгоря цял резервоар определено мога да кажа, че наистина върви повече.
          И рамап-а няма нищо общо с това - така беше преди него, така е и след него.
        3. Това, че точка 2 не е субективна се потвърждава и от разхода - имаме завишение от около 10%.
          Трябват още няколко зареждания но към момента е толкова.
          Не е ОК ама и не е повод да разкарам всичко.

        Идният сезон на неактивност съм с намерение да купя все пак от ибей едно ECU - американците върнаха парите
        Единият комп ще оставя с фабричният мап и стоковата генерация с катализаторите и двете ламбда сонди.
        Вторият ще го ползвам само с тази генерация.
        Тази врътка няма да струва много пари - да кажем едни 500лв с парите за ремап към снайпер-а.
        За съжаление тези компютри нямат възможност за 2 или повече карти, които да се превключват с бутон.
        Както беше при газката или при DR-Z примерно.
        За толко паре - толко!

        Ето и една слика от "пърдящата" страна, да не излезе само хейт това желязо

        Враг усраине

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Ами в интерес на истината аз не подходих много заинтересовано.
          Пита само стандартен мап ли ще се качва - каквото и да значи това.
          Не съм му казвал, че го искам 1:1 като от магазина но следващият път като взема второ ECU ще му кажа.

          При 550performance е доста различно но не ми се дава чак такава сума - с тяхно ECU сумата е към 1400лв без шипинг.

        • slatanic
          slatanic коментира
          Редактиране на коментар
          Снайпера има мапове за почти всички мотори.Разработени и тествани от него на различни машини.
          Когато искаш да не ходиш...казваш какво си направил и ти слага и настройва на "око".
          Като отидеш се качва на диното и се оптимизира според желанието и възможностите на сетъпа.
          Моя мотор не е ходил при него,но съм му казал,че има филтър,шнорхел и нова генерация.
          И така.
          Но дори и да няма мотора може да се оправи от всичките евро педерастии и да не грее като печка само след настройките му.
          Отделно да не е беден на безобразие за да покрива същите тия норми.
          Тая зима ако новата закачка не глътне парите ще му взема и колектора на моя,че миналата година ми досвидя,а и беше гаранционен.
          Вече не е...та ми е все тая.А и ще сваля едно 5-6 кила,че и нагоре.

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Да, пита човека ще го качваме ли на дино но аз и това отказах.
          И от двата мотора предстои да се ампутират ония черва за рециркулация на картерни и бензинови изпарения.
          То са маркучи, соленоиди, жици - аман от еврогейски тапотии!
          Няма да падне кой знае колко тегло но поне ще се махнат всички тези излишни простотии от двигателя.
          На този ще изчакам гаранцията а на ралито ще изпаднат още при първото обслужване след като се прибере.

          P.S: Ето за тези гомна говоря:



          Аз съм купил само капачките за главата.
          Гледам коментарите са за около кило и малко.
          Между другото тези гомна са задължителни за всеки мотор, който се продава към момента на еврогейският пазар.
          На дъргелчето по някаква приумица този ф-р е под опашката - сигурно за улеснение при премахването
          Последно редактирано от Esper; 27-10-25, 07:26.

      • #94
        Пу!..с ръждив пирон да го надереш!
        Сега ако вземе да ми хареса как върви...бих се замислил за заместник на тенджерата по натам...за чисто черно...
        Ама в предвид предпочитанията на задника ми...без хубава седалка няма да се размине...и без ново окачване...и...отиде цената на майната си.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • #95
          Не са ме в намеренията повече промени.
          Тези бяха ясни от начало но някои малко ги прибързах.

          Сега вече се получи точно както го исках.
          Нещо като ЕС500 но в пенсионерски вариант, без излишен адреналино-генератор

          И тая скара отзад е временно - за подмяна на строшената от Рали-то е.
          Тук е колко да не седи в гаража заледу а накрая да “сваля” още кило+ тегло
          Враг усраине

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X