Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Утре ще звъня на Кранк за кюнеца.
    Седмица без отговор на запитването но има вероятмост да е влязло в спам и да не са го видели.
    Не ми е никак спешно но ми се искаше да отметна и последното нещо по тоя мотор.
    Цената очаквано е грозна - онлайн я докарвам към 1400лв в най-добрият случай но без генерацията напред.
    Доколкото схващам е опция и не е задължително да се подменя стоковата.
    Ще видим какво ще кажат представителите.

    Иначе онзи ден по Стара Планина не успях да се отъркалям но го направих все пак на финала в тъпата София
    Всъщност беше доста озадачаващо чак сега но вече отметнах и това!
    Ралито например го изметках още на първото излизане но не беше толкова убидно понеже стана далеч от пътя

    Иначе нищо сериозно - спортни стружки, няма повреди.
    И с мен ама 2 ден ме боли на 3 места, което никак не е добре.
    В Рила последният път дето за малко да си избия зъбите беше само на 1

    Как да е - бели кахъри.
    Чудя се дали да рискувам и да го измия все пак за първи път

    Враг усраине

    Коментар


    • #77
      Щом си минал метър...добре е.
      За миенето...ми мий го де...или поне го остави навън за зимата да си помисли,че се е преселил някъде по Англия.
      Аспуфа...ако е само накрайника няма да имаш драми с представителството.
      Ако е целия..ще имаш със всички...теоритично.
      Дефакто...евали го.
      Аз тази зима ако го хвана пак на примоция като миналата мога да викна и колекторите и да сваля някое кило от катализатора.
      Хем ще живне още.Ама при мен има и филтър и ремап и премахнат шнорхел.Че иначе се губи смисъла.А за тази зима ще има и нов пленум с тромпет по задание.
      Та...не знам що баш акра искаш.
      Ама виж при талянците от омниарейсинг какво има.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        По-разумно е да се изчака зимата и при мен.
        От беглият поглед 1400 е на промоции.
        По-масовата му цена е към 800 чифута.
        Ще видим представителя.
        Но по-евтин няма да стане!

        То това с гърнето ми е верно последна грижа.
        След ачербис резервоара просто друго не остана да искам по този мотор!

    • #78
      Akrapovic Auspuff Slip-On HONDA CRF 300 L / Rally | JAMparts

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря, аз също нещо такова намерих като цена.
        Ще проверя и през представителите разбира се.
        Предполагам по-висока но да не гадаем.

    • #79
      Представителите на Акрапович обадиха добра цена - 1300лв за кюнеца и 600лв за тръбата преди него.
      Доколкото тая сума може да се нарече "добра" - добра е
      Във всеки случай е безсмислено да се купува отвън в този случай - с шипинга ще дойде и повече.

      Сега логично излиза въпросът дали и ако да - само гърнето или в комплект с тръбата отпред (опция).

      По принцип не съм голям ентусиаст за тръбата понеже не се пести почти нищо, само разход.
      Нищо, че на DR-a бях купил и подготвил за смяна същата - неръждавейка!

      Но който и вариант да се избере (със или без) изглежда ще трябва да се прави ремап в последствие.
      Това понеже вторият катализатор оставал към стоковото гърне и със сигурност ще светне "check engine".
      Това го пише в описанието на гърнето в прав текст.
      Хубавото е, че освен светеща грешка друг проблем около работата, поне при Хонда - нямало.

      Гаранцията съм я прежалил с подмененият резервоар но връщане при голяма нужда все пак има.
      Не мисля да изхвърлям тенекиеният поне две години напред по тая причина.
      Ако се прави ремап обаче не мисля, че не остават никакви следи.
      Или бъркам?

      Иначе казаха само да им потвърдя поръчката - плаща се като дойде.
      Ще помисля по въпроса!
      Враг усраине

      Коментар


      • #80
        Мисленето и тънката сметка не са ми били никога силна страна
        Поръчах цялата генерация и кюнеца от представителя на Акрапович.
        Споменаха за някакви хора, които можели да направят ремап след като се монтират.
        Ще го коментирам с тах като отида да си взема железата но май чух предният път за някакви майни.

        Ще видим, по-важен ми е резервоара че сега все едно зареждам зипо

        Би трябвало още другата седмица жабарите да го проводят.
        Подмяната му би трябвало да е семпла.

        И като съм тръгнал в тази насока би трябвало да изкормя цялата система за рециркулация на картерните газове.
        Продсават се китове и тези черва ще ампутирам не само на 300L но и на Рали-то.
        Като/ако то се върне.
        Враг усраине

        Коментар


        • #81
          За ремапа човека е в Пловдив.Снайпер тунинг.
          Може да не ходи машинката там,а да изпратиш само компютъра.
          Виж какви китове се продават за афтърмаркет въздушен филтър и там също вземи.
          Хем ще се отпуши да върви повече,хем и ще диша по-леко.
          За акраповича браво.
          Ще олекне и тръгне тоя рахит.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Мабаш!
            Алалем за тия споменаха предният път.
            На мен да ида до майна таун ми е като да скокна зад трафопоста
            За въздушният филтър за сега не мисля освен 'къ майните не ме преебат, че е важно.
            Съмнявам се да пропуснат, де. Нали са майни!

            Иначе Акрапович винаги съм ги имал за наркомани (с наркотиците) ама напоследък някак сумите взеха да "олекват".

        • #82
          Дойде последното нещо, което ми беше в плановете за подмяна по тоя мотор - грънци и кюнец:



          1900лв към днешна дата за двете.

          Представителите много силно препоръчаха Снайпер за ремап и пипане по компотера при нужда.
          Не знам все още дали ще се наложи - ще го правя единствено ако светне чек-а а това е почти сигурно.
          Ясно ми е, че за максимален резултат след като се разкарат всички гейщини от генерацията ремап е необходим.
          Обаче аз едно, че не искам максимален резултат и друго предпочитам по възможност да не хвърлям с толкова лека ръка гаранцията на боклука.

          Иначе оставам с много добри впечатления от Кранк - 5/5
          Малко позабавиха стоката - нещо като 2 седмици ама аз не бързах.
          Обаче всичо се случва на мъжка дума и няма никакви формалности, депозити, етц,

          Уйкенда ще се монтирваме заедно с резервоара на който държа всъщност много повече от генерацията.



          Даже той печели приза "по-по-най" от всички дотурки.
          Ако успея да му туря и "ламбе" по идеята на Боса ще са получи гептен джиджено.
          Не съм убеден обаче, че ще намеря някакво решение за последното - както казах не искам никакво рязане по инсталацията.

          Враг усраине

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Ако имаш отдушник на фара му прекарваш сигнал кабела и директно за пишките на крушката,не решеш никаква инсталация, на Бавареца съм така

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Не съм сигурен но мисля, че свтоидиотните фарове нямат точно отдушник а вид мембрана.
            От всички ти идеи налетях като светулка върху фаса на горският на оная с неутралната.
            Но пак ядец в случая.

            Като разхвърлям ще огледам пак.
            Може да ми хрумне нещо умно по изключение

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Фара трябва да е на букса някаква,разкачаш и кабела на плюса в буксата, кеф ти на къси кеф ти на дълги.

            https://www.oznium.com/led-bolts-prewired-leds/led-bolt

            Е такова имам аз -1 ват 6 мм по спомени, знаеш колко са 6 мм и пак ще се изненадаш колко ситно е това,колко гумата на задника на молив, тоя ват и към каквото искаш може да го вържеш,към стопа ако искаш

        • #83
          Замразих до следващата седмица новата генерация докато не се чуя със "Снайпера" или с който ще прави ремап-а.
          Ето това е положението с двете ламбда сонди при Акраповича:



          Абсурд е това да остане така - едната сонда със сигурност ще трябва да се премахне.
          В оригинален вариант между двете има катализатор.
          След номер 2 има още един, в гърнето.
          Сондите са различни по вид.

          В комплекта е предвидена тапа за едната сонда - явно и друг мисли, че 2 сонди на 10 санта една от друга са пълна безмислица.
          И като се замисля, че предпочетох Акрапович само заради мястото за 2 сонди...

          Лут съм мамо пуша вейп


          Ще видим какво ще каже ремападжията и тогава ще събирам финално.
          По принцип това е работа за половин час - толкова ми трябваше при дъргела да въртя стоковата и титаниевата генерация.
          Тука обаче към момента изчаквам.
          Пък и правих инструмент - едната сонда е в нещо като легло и не става с прозт гаЯчен ключ та рязах дълбока вложка 17 за целта:



          Не знам защо са я наврели в такава "чашка", другата е просто навита на тръбата.
          Но както споменах са напълно различен вид и сигурно са имали някакво основание за такова решение.

          Ще видим какво ще кажат по сервизите по тази тема.

          Второто място което споменаха от Кранк за ремап е Хела Мото в БожурИще но мисля да звъня до снипъра първо!


          П.С: Сетих се за още нещо: Върху резбата на 02 сензора какво може да се "мацне" за безпроблемно развиване след време?
          Сега се развиха дори прекалено лесно но и двете са само на няколко месеца "служба'!
          Освен това виждам, че джапанките са мазнали нещо - седи леко "блажно".
          На подгревните свещи на "печките" слагах малко медна грес.
          Имаше и специално мазило за това.

          На такава сонда обаче не знам какво и ДАЛИ изобщо!
          Последно редактирано от Esper; 19-10-25, 18:33.
          Враг усраине

          Коментар


          • pansim
            pansim коментира
            Редактиране на коментар
            Занимавка си имаш. Я кажи дали си успял да се свръжеш със Снайпера. Чувам че комуникацията била доста тежка...дано не съм прав

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Ами аз му писах всъщност миналата седмица но вероятно си има работа човека
            Ще се звъни види се - малко по-късно.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Успях да се свържа с пича като вече имам и уговорка за тази седмица.
            Може да се прати само ECU но каза, че е за предпочитане с мотора на място.
            Аз също предпочитам този вариант.

            Двете сонди се изключвали софтуерно така или иначе.
            Тоест няма смисъл да поставям нито една от двете като дори е било излишно да ги свалям от стоковата генерация.
            Сега остава срочно да намеря още една "тапа" за да затворя вторият отвор - М12 х 1.25

            Също така каза, че промените могат да се премахнат без следа и ECU да се върне във фабричен вид.

            Не се оказа особено тегава комуникация ама аз изходжам от поляците а те са направо черна дупка

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X