Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda CRF300
Свий
X
-
А някой спазва ли изиксването за максимален товар от 8 кг. написано върху тенекето, или това са глупости и е само за тъпаците?Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение...Ето на какви части демонтирах основата на финала:
Понеже тук има десетки мотори имах възможност да разгледам сходни поражения при други.
Всички фалирали са сгънали точно в закрепването към рамата на мотора...
- 2 likes
Коментар
-
И да спазваш, и да не спазваш - резултата е все същия. Миро е написал че куфара е бил празен!!!!Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеА някой спазва ли изиксването за максимален товар от 8 кг. написано върху тенекето, или това са глупости и е само за тъпаците?
Просто е поредната китайска шитня пусната на пазара без да се тества достатъчно. Естествено с цел икономия и ниска цена
Както почти всичко китайскоПанайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Написаното е с тежестта на драсканици по гаражна портаПървоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеА някой спазва ли изиксването за максимален товар от 8 кг. написано върху тенекето, или това са глупости и е само за тъпаците?
Иначе това с резервоара на бенвето ме оставя безмълвен…
Яко индъстриъл, което ме харесва.
Обаче размерът на живо ми се видя нереален.
Даже си бях наумил да издирвам като се прибера кой произвежда тоя варел и колко ли струва.
Очевидно си върви в комплект с мотора



А това по средата като халка за какво е?
Мислех да не би да е за сапан ако се налижи вдигане
Хубавото да се помотаеш в такова огромно депо за машини е, че се виждат много идеи за които не ми е хрумвало, че съществуват.
А в случая процента на CRF300 без преувеличение беше преобладаващ.
Имаше над 10 броя от какви ли не страни като моя беше от…
Ми от най-мръсните


Враг усраине
Коментар
-
Халките на резервоара са за бързо закрепване на чантите които се продават за модела . Има за резервоара отгоре , и две за отстрани .
-
Мисля, че може да се добави накрая и още едно 300.
Абе не требе да пада тоя мотор дори непосредствено под телфер
И все пак резервоара на този от мойта снимкиа ми изглежда по-различен.
Някак струва ми нямаше по него толкова прикачени дизайнерски пластмаси и допълнителни компоненти.
Простто изглеждаше гол алуминиев бидон без дори излишна боя, само може би защитен лак на голият полиран алумин.
Но може би само така да ми се е сторило и да е било заради ефекта на WTF?!?
Сори ама за първи път видях, че съществува такова нещо.
Ако бях подготвен сигурно щях да го вида през други очи!Последно редактирано от Esper; 29-08-25, 08:11.
-
-
Не знам за резервоара, но има нещо нестандартно в каплите на Би-Ем-Дабълюто...
Коментар
-
Така се правят за да бъдат със спици а гумите да останат безкамерни.
Има и други начини но според преобладаващо мнение този е най-добър.
И най-скъп вероятно но това е бенве - този параметър не е от значение
П.С: Ето друг начин.
Не знам на какво беше но предвид портокала вероятно е за нещо краткотрайно, произлизащо от източният райх
Последно редактирано от Esper; 26-08-25, 11:54.Враг усраине
Коментар
-
Повечето от моторите, които чакаха за транспорт на обратно (за прибиране) при хотела Салют в Бишкек имаха много явни следи по тях от минаването им по пътищата на Киргизстан и особено на Таджикистан. Там китайски компромиси с автърмаркета веднага дават отрицателни резултатати и трошене на всякакви добавки по мотора купени за по-евтино от Китай...
Пътищата там изобщо, ама изобщо не прощават.
С радост трябва да кажа че Сузуки 800 ДЕ издържа с отличен тоя изпит. Нищо не се строши, нито повреди по тези ужасни пътища. Само едното огледало ми се разви от вибрацийте и се развяваше, като знаме от време на време, защото го затягах само на ръка. Нямах съответният гаечен ключ 12-14, за да го стегна.
Изобщо това с ключовете пък беше пълна трагедия при нас, поради бързането и объркването на цялата ни програма. За сметка на това не знам, по какви причини се оказа, че имах три броя клещи в миниатюрният комплект инструменти, който носех.

Но се справихме.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 2 likes
Коментар
-
И моят мотор даде жертва от памирските пътища.Последнив ден в Казахстан видях,че долния болт на задния амортисьор,който го държи към ларнира е скъсан.Обаче така се беше скъсал,че поне половината беше останал в ухото на амортисьора.След консултация реших така да карам,защото не знаех на какъв майстор ще попадна.Прибрах се без проблеми и на другия ден за около час го оправих.
-
Ти пазиш и щадиш машината.
Кокто сега така и предният път Сузукито под наем.
Аз просто съм в другата крайност.
При мен няма никакви такива задръжки - използвам всичко на максимум и колкото мога.
Ти му викаш бързане но ние просто се въртим с различни обороти!
Дори не мога до повярвам, че не ми мотора тоя път или поне не съм те видял.
Но вероятно не е минало съвсем без подмиване с щишак - подозрително чист беше на моменти
Иначе наоколо преобладаваха 300L.
И всички, с които разговарях там по тази тема предпочитаме него пред Rally.
Ако извадим предимствата на по-големият фабричен резервоар не остава почти никакво предимство в полза на рали.
Дори са ме питали защо съм там с него като имам и 300L
И като казвам, че не съм такъв грижовник като Владич видно има и по-големи градобитнЯци от мен.
Ето в подкрепа на тезата, че Rally просто е облечено в излишна пластмаса а водата е за манекени и моладжии
Враг усраине
Коментар
-
Ами аз съм си такъв.
Защо зорлем да троша нещо, което обичам и което ми върши работа, та да стигна примерно 10-15 минути по-рано, там, за където съм тръгнал? В това не виждам смисъл. Такова мислене на мен ми е непонятно.
И не. Не успях да измия мотора си преди да го оставя, за което съжалявам. И не се радвам на оклепани с кал мотори, оставени така, за да се види какъв "юнак" ги е карал...
-
Не говорим за бързане и не става въпрос за минути а често за часове
Всъщност дори за това не става въпрос, просто хората е нормално да са различни.
Аз не съм от тия дето да обикват железа и интрументи.
Харесвам един повече от друг но до там.
-
-
Днес успях да приключа с монтажа на всичко плануване по новото 300L.
Не че бяха много неща но просто не остана време дори за това заради заминаването към Азия.
Както стана въпрос по-наперед там счупих стойката за задният куфар и ня масто си "викнах" нова, нормална.
Стойката ме беше изпреварила и ме очакаше в къщи.
За да не стои немонтирана в гаража я метнах временно на новият.
Като се върне рали-то ще си отиде на него, естествено - този изобщо няма нужда от толкова здрава.
Ето я носещата конструкция - черна тръба:

В комплекта си върви алуминиева основа, която обаче аз няма да ползвам:

Вместо нея дирекнo сложих подобна на Givi за закрепване на куфари с Monokey.
Придобих я преди 2 години но сега и дойде ред.
С 2 допълнителни отвора стана като истинско а за момента върху нея ще "живее" гайдата:

Останалите 2 неща в изчакване бяха ойлера и основа за зумо-то.
И двете бяха свалени и налични от злополучната ГАЗ-ка през миналата година.
Тук предполагам ще се задържат повече

Не съм вадил USB на кормилото понеже не ползвам нищо активно там нуждаещо се от такова захранване.
Обаче изведох едно SAE с капаче директно от батерията за зарядни нужди в задният край на мотора:

Мястото му още от сега се вижда, че е просто ПЕРФЕКТНО.
Жалко, че на рали-то такова не съществува.
Иначе друго освен един голям резервоар и евентуално един илигъл Лео Винс по този мотир НЕ се предвижда.
Сещам се за една неудача свързана с кората под двигателя - купих такава от Acerbis и беше първото нещо, което добавих.
Уж е съвместима с 25YM, пасна ОК обаче се оказва, че отвора под пробката за смяна на маслото НЕ СЪВПАДА.
Вероятно са променили картера и сега ще се налага преди смяна на масло да се демонтира корара.
4 6мм болчета са обаче дразни и вероятно ще извъртя нова още на следващата смяна.
В Азия видях на един полски CRF кора, която е видимо по-добра от тази на Acerbis - бранда е Garda, за сефте я чувам.
Пак е пластика (задължително) но доста по-солидна и за съжаление 3 пъти по-скъпа от моята.
За сега обаче остава така, както е - 500лв за парче пластмаса не ми се дават.
Първо да счупя ачербиса пък после ще мислим за нова
Враг усраине
- 2 likes
Коментар
-
Работи се по въпроса със снимките - нищо, че няма резултат
Те една временна от вчера:
Няма промени освен в километража - към 4000км показва вече.
Няма защо да се заблуждаваме за седалката и мрежата.
С мрежа наистина стоковата става значително по-кофортна.
Обаче няма АБСОЛЮТНО никакви допирни точки с хАмериканската Seat Concepts.
Със или без мрежа - човек ако цени задника си няма нищо по-добро от един сийт концепт.
Тук обаче това няма да се случи.
Поръчах един 14 литров резервоар.
Не, че ще го монтирам тази година - това остава за 2026.
Но не вярвам Acerbis да пуснат различен и 100% съвместим модел с модел 2025.
Нужните промени са много малки и е много малко вероятно да направят специален за него.
Просто ще преместя или сменя мигачите - така, както правят всички за да пасне и толкова.
Наистина пробега от 200-250км с едно зареждане ме дразни прекалено много за да чакам каквото и да било.
Другото, което разкарах още в началото беше оригиналната стойка под опашка на която се закрепва номера.
Стоковата конструцкия е ужасно разточителна и ненужно тежка.
Смених я с някаква китайска алуминиева в пъти по-малка и лека.
Имах подозрения към надеждност - вибрациите не прощават.
Дали защото взех допълнителни мерки - наблюдавам я но няма признаци да си ходи.
И гумата не ми хвърля кал на гърба повече от преди, което също е ОК.
Мислех в началото дали да не прехвърля стоковото осветление на табелата но отебах - баш от тая светлина аз немам нужда
И още нещо свързано с ABS, което установих:
Тук както и при Rally не ми се е налагало да го деактивирам.
На същите терени при които ГАЗ-а беше направо непредвидим ако се остави включен.
Буквално беше опасно да се кара по черно с активан ABS, задължително се минаваше на OFF при напускане на пътя.
Тук изобщо не е така и не е въпрос на гуми, както предполагах.
Просто системата не е толкова агресивна!
Враг усраине
- 3 likes
Коментар
-
Проверявам периодично за двата компонента, които са ми в плановете.
Резервоара вече е отметнат а сега виждам, че с грънците също има известно развитие.
От Акрапович, Ароу и Лео Винс към днешна дата само първите са "пуснали" съвместимо такова с Euro5+ и втората му шиб@н@ сонда.
Ей го е!
Чакам цена понеже на сайта не намерих но имат представител в БГ.
Подозорам х2 на LeoVince.
Изобщо "несъвместимостта" на останалите е само в липсата на е тая скапана дупка за вторият сензор:

Не изглежда непреодолим проблем - решим е със стругар и заварчик.
Ма някак не ми се занимава и предпочитам да има само монтаж!
Да не говорим, че дали има или няма след тоя ъпгрейд вероятно check engine ще си свети перманентно.
Иначе разликата в теглото спрямо стоковите на всички е към 3 кила.
По-голямата вероятно е в звука ама за мен това не е фактор.
Враг усраине
Коментар
-
Питам от любопитство - ще усетиш ли 3 кила разлика на 150 кила собствено тегло на мотораПървоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеИначе разликата в теглото спрямо стоковите на всички е към 3 кила.
По-голямата вероятно е в звука ама за мен това не е фактор.
Признавам че аз не бих усетил
Обикновено тези ауспуси се купуват за звук и мощност, колкото и мизерна да е втората компонента като разлика
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Едва ли ама тук 3, там още 3 и като са на високо не като да не я усещам.
Примерно между газката и този определено я усещам.
Какво бе - то ралито ми се вижда като танк пред този а са една база.
Да не говоря като закарах цуцукито на Владич от София до Перник - като тираджия бех
Друг е въпроса за цената - 3 кила за 1000+ лева.
А при тия наркомани от акрапович няма да са само плюсове
Но да кажем, че извадим това от уравнението.
Не, че го вадя толкова лесно но за идеята
Враг усраине
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар