Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR domination - синята мания

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сега погледнах в мобилето,има един в Търговище,изглежда добре,виж го(незнам как да кача линк).

    Коментар


    • https://m.mobile.bg/details/51580744518767807 Този ли ?

      Коментар


      • Да

        Коментар


        • имам 400 или 426 (и аз незнам вече къв еВ е)В в много добро състояние за продан. Ще търся 250 за това го продавам
          2800 кинта
          0878854085 ми е тел

          Коментар


          • Здравейте,

            Някой монтирал ли е лампичка/диод за нулева/свободна скорост за Yamaha WR 450F 2008 г.? Търсих по нашите форуми, но нищо не открих. Открих един сайт, в който е описано как става, но не се виждат снимките - https://thumpertalk.com/forums/topic...r-wr/#comments

            С две думи, колегите обясняват, че има две жици - светло синя и бяло/синя, които идват от датчика за нулева скорост. Би трябвало ако се свърже едната и като се добави постоянно захранване,при изклюючване от скорост да светва лампа, която се инсталира допълнително.

            Някъде по нашите форуми, има ли подобна тема или снимки?

            Коментар


            • не ми го отваря на мен това което си качил, тоест няма снимки!
              Само за 450 ли става?В 

              Коментар


              • Явно няма много колеги, които са правили тази екстра. В крайна сметка се справих сам, като по чудо уцелих от първия път и лампичката за неутрална скорост светна от първия път

                Коментар


                • Колеги, дайте актуални мнения за разход на Yamaha WR 450F. Моят модел е 2008 г. с алуминиева рама, при средни по трудност ендуро разходки дава разход 8-9 л. на 100 км. Засякох го по асфалт при нормално каране дава под 5 л. на 100 км. Иначе мотора върви страшно много, има дори излишна мощност. Нормален ли е този разход и как е при другите мотори?

                  Коментар


                  • New hope
                    New hope коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нормален е. Моя имаше слаган джет кит на карбуратора ,който с кеф изхвърлих и гореше на средно тежък терен 12/100.

                • Забравих да спомена, че предишния собственик явно в правил тунинг по карбуратрора, ускорителната помпа е вързана директно. С този резервоар 8 литра обаче, трудно ще се направят 100 км за преход...

                  Коментар


                  • New hope
                    New hope коментира
                    Редактиране на коментар
                    Направи си го фабрично , мотора си има достатъчно сила.

                • Първоначално публикуван от platinium Преглед на мнение
                  Забравих да спомена, че предишния собственик явно в правил тунинг по карбуратрора, ускорителната помпа е вързана директно. С този резервоар 8 литра обаче, трудно ще се направят 100 км за преход...
                  Колега, възможно ли е от допълнително свързаната ускорителна помпа да се качва толкова разхода? Би трябвало разхода при хард ендуро разходки да е макс. 6-7 л. на 100 км, не повече...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от platinium Преглед на мнение

                    Колега, възможно ли е от допълнително свързаната ускорителна помпа да се качва толкова разхода? Би трябвало разхода при хард ендуро разходки да е макс. 6-7 л. на 100 км, не повече...
                    Разхода зависи от начина на каране и терена.. Примерно при мото кроса , един резервоар е предвиден да стигне за 35-40 минути каране , това са около 40км. Като има доста случаи когато горивото свършва преди края на манша. Та разход от 6-7литра на 100км. е нормален само ако карането е разходка. Ако мотора върви и не се дави , значи разхода е нормален , дори да е 20 на 100. Икономичните мотоциклети са съвсем различен тип.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • Както каза колегата преди мен, разхода зависи от страшно много неща и въобще няма никаква база за сравнение. Единствено ако карате група и правите почти едни и същи неща, тогава може да си сверите разхода един спрямо друг. Разхода от вързана ускорителна помпа няма да е по висок. Разхода става висок когато много тече от карбуратора, дали от терена или от падания. Както и от не добре работеща игла за нивото при поплавъковата камера.
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от platinium Преглед на мнение

                        Колега, възможно ли е от допълнително свързаната ускорителна помпа да се качва толкова разхода? Би трябвало разхода при хард ендуро разходки да е макс. 6-7 л. на 100 км, не повече...
                        Ускорителната "инжектира" няколко капки като навиеш рязко масура. Иначе 6 - 7 разход хич не е много за хард еднуро. Аз на ДРЗ 400 съм стигал до над 10 хем не се имам за екстремимист.

                        Коментар


                        • Здравейте колеги!
                          да раздвижим темата малко а?
                          Ще започна със това,че купихме за приятелката ми една ямаха WR400, до преди което бях ,,паузирал'' с кросовите мотори. Принудих се да си купя мотор за да караме заедно, и взех един Yz426f със окаян външен вид (летувал и зимувал навън). Малко по малко ще качвам снимки как се развиват нещата по моторите.
                          Има доста по съвременни от тези мотоциклети, но все пак са основоположниците на WR и YZ 4-тактовите машини.
                          Нека възобновим темата!

                          Коментар


                          • Здравейте колеги,
                            Искам да питам дали има някой добър самарянин в района на София с Yamaha wr 450 f 2006, който би се съгласил да пробваме бубината от моя мотор на неговия и CDI то.
                            Проблемът е следния,
                            Моят мотор студен пали от раз и работи добре.
                            Когато загрее на умерена газ започва да прекъсва и придърпва, като му дам газта до край работи добре.
                            Ходих на майстор да му види карбуратора, той го свали и каза, че проблемът не е в него.
                            Каза да проверя дали не е нещо по електрониката.
                            И затова най лесно би било да пробвам моята бубина и CDI на добре работещ мотор за да не копувам само части без да съм сигурен, къде е проблема!
                            Благодаря на отзовалаите се!

                            Коментар


                            • sunny88
                              sunny88 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Имах подобен проблем, който се оказа спукан маншон на карбуратора към цилиндъра. Провери го.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X