От: WR domination - синята мания
Колеги, моля за спешност - къде са разликите между WR 400 и YZF 426....интересуват ме частите от корпуса на двигателя - капаци, външни, картерни...и т.н. За скорости и инсталация ясно...
Благодря!
					Колеги, моля за спешност - къде са разликите между WR 400 и YZF 426....интересуват ме частите от корпуса на двигателя - капаци, външни, картерни...и т.н. За скорости и инсталация ясно...
Благодря!

 
							
						


 Навъртях близо 5 хил. км за този сезон по балкана и като на всеки много запален от ендурото започнах да си вярвам и 250-ката започна да ми умалява. Излизам без особен проблем на сериозни и продължителни баири с големи камъни, на пясъци, из листата и т.н. кофти терени, където колегa с EXC 530 с доста повече опит от мен излиза по-трудно и по-бавно. Но сякаш ми идва изморително преди всяко препятствие да подготвям мотора с натискане и изнасяне на тежестта назад, за да се вдигне и да прескочи дърво, камък, локва и тем пободни препятствия. Няма си мощността която ми трябва. Малко над 80кг съм и може би му идвам тежък, знам ли. Мотора е с настроен карбуратор от Митко от Троян, но всичко му е оригинално и честно казано с тунинг не ми се занимава. Друго си е само да подадеш газ и той да се изправя равномерно (2Т не искам
 Навъртях близо 5 хил. км за този сезон по балкана и като на всеки много запален от ендурото започнах да си вярвам и 250-ката започна да ми умалява. Излизам без особен проблем на сериозни и продължителни баири с големи камъни, на пясъци, из листата и т.н. кофти терени, където колегa с EXC 530 с доста повече опит от мен излиза по-трудно и по-бавно. Но сякаш ми идва изморително преди всяко препятствие да подготвям мотора с натискане и изнасяне на тежестта назад, за да се вдигне и да прескочи дърво, камък, локва и тем пободни препятствия. Няма си мощността която ми трябва. Малко над 80кг съм и може би му идвам тежък, знам ли. Мотора е с настроен карбуратор от Митко от Троян, но всичко му е оригинално и честно казано с тунинг не ми се занимава. Друго си е само да подадеш газ и той да се изправя равномерно (2Т не искам  ). Реших го, ще взимам и 450-ка WR пък ще видя кой ще ми е по-удобен. Е да де, ама аха да се наканя да ида до Асеновград да взема един хубав WR 2009-та и го купиха. Реално няма читави мотори на пазара в момента. Чудя се дали и ще има до старта на сезона след някой друг месец. Почнах да обмислям някой да ми внесе от Италия или Англия, ама като нямам доверени познати занимаващи се с такава дейност.... Зачудих се и за един КТМ 500 аржентина, ама Ямаха някак си ми е на сърце. Само японски превозни средства карам
 ). Реших го, ще взимам и 450-ка WR пък ще видя кой ще ми е по-удобен. Е да де, ама аха да се наканя да ида до Асеновград да взема един хубав WR 2009-та и го купиха. Реално няма читави мотори на пазара в момента. Чудя се дали и ще има до старта на сезона след някой друг месец. Почнах да обмислям някой да ми внесе от Италия или Англия, ама като нямам доверени познати занимаващи се с такава дейност.... Зачудих се и за един КТМ 500 аржентина, ама Ямаха някак си ми е на сърце. Само японски превозни средства карам 
 
							
						
 , ВР-а и той е някъде там в графата щом Дидо го казва. Аз мога да кажа същото и за ЦРФ 450 ,но... знае ли човек - може и да е от ЕГН-то
, ВР-а и той е някъде там в графата щом Дидо го казва. Аз мога да кажа същото и за ЦРФ 450 ,но... знае ли човек - може и да е от ЕГН-то .Мое мнение и наблюдение е ,че златната среда(универсалната) при 4-т е някъде около 300-350 кубика, а за ВР 250 има и китове от 290 така че .....
 .Мое мнение и наблюдение е ,че златната среда(универсалната) при 4-т е някъде около 300-350 кубика, а за ВР 250 има и китове от 290 така че .....
							
						



Коментар