Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200

    Аз пък последния уйкенд направихме малко rebuild на моя звяр, с помощта на севлиевския офроуд механик Пламен
    Нови сегменти и най важното, полиране на всмукателните и изпускателните портове на цилиндъра, така наречения cylinder porting.
    Целта е газовете безпрепядствено да навлизат от картера към камерата а след изгаряне пак безпрепядствено да излизат навън. Заводские цилиндри и картери са доста груби и дебели отливки с много препядствия по пътя на горивната смес и изгорелите газове. На запад тази процедура струва 200-300 евро (на мен няколко питиета за 20-30 евро )
    След новите сегменти и тази модификация разликата е усезаема. Мотора е много по отзивчив при подаване на газ като усещането е много по приятно
    Снимки забравих да правя но процедурата долу горе изглежда такава

    http://www.hofmannenginedynamics.com/2stroke_mods.htm

    на този сайт има и интересна табличка, какво се прави по настройките на мотора в зависимост от разни фактори
    ето я и нея http://www.hofmannenginedynamics.com...ING_CHARTA.pdf
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • До: KTM EXC 200

      Зачетох се из уудрайсър форума за буталата на КТМ.
      Много ме шокира цената за комплекта бутало ОЕМ , 240$ на всико отгоре и трудно се намирало тук в БГ е около 200 лв мисля от дилърите на КТМ.
      Повечето хора прибяхвали на висеко за по 90$ но масово казват че много по-бързо се амортизирало от оригиналното бутало което всъщност е на вертекс. И като сметнеш 2 смени по 90$ плюс гарнитури, труд, време и т.н. се оказвало че оригиналното е много по на сметка. Висеко използвали най-вече ако ставало въпрос за състезателен режим и то със чести смени.
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • До: KTM EXC 200

        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
        ...... На запад тази процедура струва 200-300 евро (на мен няколко питиета за 20-30 евро )
        Аз пък мисля, че с няколко листа шкурка и повечко търпение ще ти легне по-ефтинко! Нали българина е свикнал да се хвали кое как е направил за да спести!
        Браво за инициативата!
        От всякъде се чува, че КТМ са доста чупливи, да видим Митков как след 4 - 5 години ще стоят нещата в тая тема!
        Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

        Коментар


        • До: KTM EXC 200

          Е със скурка нестава, има да жулиш до припадък а и сумата която споменах е леко иронична
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • До: KTM EXC 200

            Повечето хора прибяхвали на висеко за по 90$ но масово казват че много по-бързо се амортизирало от оригиналното бутало което всъщност е на вертекс. И като сметнеш 2 смени по 90$ плюс гарнитури, труд, време и т.н. се оказвало че оригиналното е много по на сметка. Висеко използвали най-вече ако ставало въпрос за състезателен режим и то със чести смени.
            ..пълни глупости..или рекламен трик не зная..вярвам на опита си.
            висекотата издържат повече че и по добре върви мотора и отговаря и на газта
            и между другото оригиналните сегменти са също произведени от висеко..технологията на висеко е доста по различна ..буталата се коват по специална технология..има го на филмче по дискавъри..
            освен това имат невероятен развоен център и контакти със състезатели и прочее-буталата им са супер олекотени и по добре термично изчислени а и по добре задържат масленният филм
            ..да не говорим че оригиналното бутало е сбъркано -ключовете минават през един канал и още като го смениш буталото в първия момент се чудиш дали не си изпуснал нещо в цилиндъра ..след малко работа се оправя но..не е приятно

            докато при висекото тозипроблем е решен и ключовете са преместени

            а полирането на каналите ..се отразява но не чак прекалено ,трудно би се усетил -реално според мен краси по скоро усеща новите сегменти а не полирането
            ..гледал съм тестове и диаграми..преди и след полиране..разликата е ултра малка..на практика не осезаема и при едно леко не добро напасване на жигльорите например разликите биха били много по големи
            освен това на моя като гледах каналите ..честно казано нямаха нужда от полиране..инак бих ги трийнал.. това го правех още едно време като имах балканче а и на много други мотори.. ..на по старите мотори ..наистина имаше по добър ефект но те имаха много дефекти в отливките..
            Последно редактирано от mitkov; 20-10-09, 23:45.

            Коментар


            • KTM EXC 200

              Ето една много интересна статия за олекотяване на SX250.
              Докарали са го до шокиращите 90 кг което за двигател 55 коня е меко казано ненормално съотношение мощност/килограми.

              http://www.dirtrider.com/reviews/dir..._sx/index.html
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • До: KTM EXC 200

                Мисля, че е невъзможно та стане това
                Иво Георгиев
                Gworkshop

                Коментар


                • До: KTM EXC 200

                  Първоначално публикуван от garkoff
                  Въпроса ми беше,възможно ли е това,75 килограма за супермото ?
                  Няма начин.Един мотор за триал е толкова, а там борят всеки килограм.Балкан 50 дето е с толкова келява рама и колелца и всичко, тежи 60 кила...

                  Коментар


                  • До: KTM EXC 200

                    възможно е при това това 250 е с цилиндър на 300
                    само че това е теглото без флуидите
                    знам я статията първо излезе в списанието и сега са я пуснали в интернет страницата им
                    но примерно мотора няма дори вътрешни гуми а ползва системата -тублис
                    ауспуха е титаниев и прочее има цяла таблица кое колко тежи
                    пластмасите дори са по леки от оригиналните-на цикра

                    Коментар


                    • До: KTM EXC 200

                      пробвах екстремите и с къс ауспух и поизтрита фим гума

                      И с късия ауспух и поизтрита гума пак се качва екстрема


                      ..то с дълъг заглушител и нови гуми и баба знае
                      шегувам се с късия по се кара като 125 и е доста по забавно но виж гумата май бива да е нова ..много се пада инак


                      до тук..дето му викам края на 2 ри етап от качването вече бях хвърлил мотора поне 5 пъти и около 7-8 неуспешни опита ..с дългия заглушител и нова гума се качва най много от 3 тия път





                      по натам става още по зле ..защото е пясък
                      пак ..много хвърляния и падания







                      ..и пак и пак



                      ..най после ..горе ..е ..има още едни 50 сетина метра ..разделени в още два етапа ама вече ръцете не държаха и не съм снимал а и взе да става тъмно..последният път го качвах след като бе валяло ..отне ми може би над час и нещо да се кача и накрая си тръгнах на лунна светлина че изгоря и фара





                      ..тук качването е в пясък а накрая има 90 градусов завои и веднага почти отвесно качване с по дългия заглушител малко повече можеш да ползваш средните и да го припомпиш

                      все пак по приятно е с късия аспух а и като влачиш мотора по земята не се драска, криви и забива в земята
                      Последно редактирано от mitkov; 04-11-09, 12:48.

                      Коментар


                      • До: KTM EXC 200

                        Ще пусна материала тук, макар да е 250, но мисля, че няма смисъл да пускам нова тема. Главният виновник за това, което направих е Краси от форума. Продадох си моторетката( ДРЗ 400С) и какво да взема - ктм 250 ехс 2005та... Стана съвсем случайно, закъснях за лекции и трябваше да изчакам 20тина минути и какво да правя в кафето сам в 8 а.m, ами мобиле. Та хоп една обява ми беше напът за Банско. Видях, карах, харесах и след 1 ден вече ми беше в двора. Както винаги основен преглед и поръчване на задължителните за мен протектори...Исках да попитам при дебелото кормило има ли разлика с или без кросбар? Мисля да си сложа мек протектор, защото четох, че при дебелите кормила няма нужда от допълнителна защита против огъване...Предпочитам с крос бар, но без огъване...

                        Така го взех за скромната сума от 4500лв


                        Естевтвено и малко допълнителни стикери от гардовете и форума




                        Карбуратора имаше поизгорени маркучета и от край време си бях харесал едни готини С пратката дойдоха и други неща от PowerParts, като тава под двигателя и стойка за мотор...Тук съм снимал и новите лагери и втулки















                        Исках и по малък жигльор - 160


                        Разбира се протектори за ръцете acerbis както и нови дръжки




                        Тук дойдоха протектори за радиаторите и протектор на Moose за резонатора. Чел съм и позитивни и негативни коментари за него, но ще видим



                        Това са протекторите на Devol, които от това, което съм чел винаги имат нужда от изрязване в горната част, за да паснат пластмасите, но в момента нямам време, нямам и флексичка



                        В общи линии за сега с това разполагам. Има още неща, които искам да взема има и доста неща, които трябва да сложа, но нямам време сега...Това се получи до този момент







                        Поздрави!
                        Последно редактирано от nk_dimitrov; 05-11-09, 09:03.
                        09 YZ290F Athena BB

                        Коментар


                        • До: KTM EXC 200

                          Браво Недялко, радвам се че все повече хора се палат по 2Т машините и с желание правят подобрения по тях. Чакаме още hard parts по 250-ката
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • До: KTM EXC 200

                            ..браво-много добра инвестиция
                            мотора ми изглежда в много добро състояние
                            ..това е хубавото при тези ктм и че без много зор и кой знае какви инвестиции може да си го направиш като нов за 1 седмица
                            ..и то в гаража..между пералнята и компотите и без кой знае какви инструменти
                            а между другото 2005 та си е вече от добрите години на ктм
                            ..така като го гледам ..вече направо си готов като за ерзберг
                            250 2т особенно ехс моделите са най универсалния мотор..който реално става за всичко -от мотокрос до почти триал насочено ендуро..че и за рали отсечки
                            наскоро попаднах на анкета в може би едно от най яките списания и с много и компетентни читатели френско е-мото верте се казва-въпроса бе кой е най универсалния и добър мотор за ендуро-най голям процент мнения бяха за 2т 250 ,
                            200 то също е много добро особенно за човек който се вре по по засукани терени или му се кара леко и удобно нещо като 125 само че иска да върви повечко
                            за състезания обаче с 200 то влизаш в друг клас и идва малко слабо за в Е2 категорията а и на прави и рали отсечки вижда повече зор за да го караш бързо и вървиш с по големите машини в този клас тр да го "цедиш" в сил 125 но тогава става рязък и почва да те мори по бързо..тр да си доста доста по добре подготвен физически и пак ще видиш зор затова и не е толкова разпространено в европа където няма такъв клас,инак за класове като джуниар примерно или ветеран дето не се гледа кубици е екстра ..а за хора не участващи в състезания и каращи по по спънати терени и които нямат време редовно да карат си е супер заради лекотата и достатъчно силните ниски и средни,такъв тип купувачи има доста из щатите австралия и нова зенландия и там 200 то е много по разпространено от в европа
                            250 то е една идея по тежко и голямо ..но пък особенно моделите след 2007 ма вече не е и точно така защото са още по олекотени и компактни и като лекота на управление са по близо до 200 то ,,
                            само рамата дори на новата генерация след 2007 ма е по лека с около 3 кг ..да не говорим че съединителя вече е със спирачна течност а не с масло 250 то и работи малко по спокойно и има по силен въртящт момент а на правите развива и до 150без чак много зор докато 200 то на 130 вече е супер префорсирано а и тия 130 тр да ги чакаш доооста да се развъртят..че и даимаш качена "тракшън контрол " програма в главата инак до към 115 вдига бързо ..ама пак с помоща на..същите програми де
                            та 250 то е по универсален ..макар че 200 то според мен лично ако е за КЕФ си е по готино ..а и ми се струва че е по изпипано и идиотоустойчиво защото е на базата на 125 мотора който е много усъвършенстван при ктм..на пазара 2 ра ръка обаче 250 та та са повече и може да се попадне на супер оферти докато 200то са редки и държат цена,тъй че за втора ръка едно такова 250 в подобно състояние и на тази цена е чудесно предложение смея да твърдя че няма друг модел с такова универсално приложение да може да се намери на толкова добри цени на пазара


                            ПП.
                            Ще пусна материала тук, макар да е 250, но мисля, че няма смисъл да пускам нова тема
                            ..ДОБРА Е ИДЕЯТА..дори промених заглавието на темата..като след известно време може би ще оставя само -"ехс 2 такт мания " да бъде .. или може би по добре "ктм ехс 2 т мания" ..тъй че и някой с ехс125 може да се включва, 300 то има отделна тема която май е доста развита но може е от там да обединим а между другото интересен факт е че 125ехс според хората от фирмата е "бест селъра" % на ктм -имало най най много продадени бройки именно от този модел
                            Последно редактирано от mitkov; 07-11-09, 10:56.

                            Коментар


                            • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              За 4500 лева си много добра покупка,тук май същия мотор е около 4000 евро.Продължавам да съм по голям фен на 2т от 4т,но просто при мен обстоятелствата са такива.Не че не ходих да гледам 300 2т КТМ 2010 и то 6 дневката но ще видим.Пздравления мотора изглежда много добре,а и най важното части за КТМ има вече и в магазините феникс в Бг.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                pepimotos, мерси, това беше причината да го взема...
                                Винаги съм можел да си сменям гумите, да разглабям мотора, да си оправям някакви неща, да си го поддържам ама хъсът ми е стигал до едно ниво. В момента, след като си взех ктм-а съм си свалил 5 мануала още толкова таблици с настройки на всичко, което може да се настрои, за всяко нещо, което съм си поръчал съм изчел всичко за абсолютно всички подобдни продукти и марки абе с две думи с ебати желанието правя всичко. Да, трудно ми е ама чета, сверявам, леко леко се отвива проверява. Както каза - да, може в мазето до пералнята с едно стандартно гидоре и малко други инструменти да правиш каквото си пожелаеш по този ктм...

                                Иначе ходих специално до Севлиево при Краси да видя мотора му. Нямах никакъв опит с Ктм, пък камоли с двутактов. Ей, на отиване мислех "добре, за сега съм се спрял на honda crf250x или yamaha wr250f, говоря 2008на нагоре. Отидох там и след 4-5 минути вече знаех, че мотора ми ще бъде 2тактов ктм...Карах го и страшно много ми хареса(карах ,имам впредвид по едно черно пътче, ама за мене нямаше голямо значение дори да имаше 3 скорости и да харчеше 100 на 100). Голям кеф...Поговорихме, покарах, той показа как се кара . Нещо, което ме изненада например - даваз газ...оборотите се вдигат вдигат и стигат до максимуна на сузукито ми обаче забелязваш, че си на половината на газта и от любопитство навиваш още и изведнъж чуваш едно Дзън и виждаш предната гума. Абе страх си ме беше да минавам половината от газта. За тези, които четат без да са карали такива мотори - тия неща за ниските, за разхода, за мириса, за вибрациите за мен за спекулации. Тръгва както искаш да го прави, откакто го взех бях на резерва и до ден днешен след всичките настройки, паления, карания, даване на приятели в квартала има още, взе да изчезва ама има още...вибрации - да, на място с яко газ има, както всеки друг, караш ли последното нещо, за което мислиш са вибрациите. Честно да си кажа мисля, че съм включвал само 2-3 пъти на 4та, просто няма къде да отида ако тръгна да ускорявам повече... Ама това са моите глупости, прочетете ама не им обръщайте внимание, защото съм просто един любител...
                                Иначе за разликата 200/250/300 - исках 200, да и то този на Краси...Хареса ми много. Умувах как да стане, колко пари, какви други варианти. Почти си бях поръчал 250 xc-w 2009та, където говорим за всички неща, които митков каза + ел. стартер, но говорим за 14 хил. лв...Демек лека полека отпадна разбира се....
                                Реших да видя обявата и гледах гледах еми не можах да намеря 1 косур на мотора от пръв поглед като го карах. До сега съм похарчил 750лв за всичко горепосочено(взех и нова лула + свещ ама не съм ги снимал) като се има впревид, че като го докарах в нас му бяха сложили чистно нови верига и пиньони. Така и бях сметнал, че за 1000лв ще го направя не като нов, а както аз го искам Просто състоянието, цената и годината не бяха за отказване като имате представа колко такива мотори се продават в момента(да речем не повече от 5, говоря от 200 до 300). Та за вървенето - за усещане за тегло, не мога да говоря. На Краси съм го карал 2км, моят да речем 3-4...За вървеж 200то беше по импулсивно, както всички казват. Дали е от настройките, от Gnarly-то, от съединителя, не знам. Моят до 3-4та се вдига на задна, но някакси мога да получа дърпане без да минава тази граница за изпускане от контрол. Искам ли да върви върви, накарам ли го да си вдигне гумата го прави. Краси му е свикнал на неговия, но аз не можах да се чусвтвам толкова уверен. За ритането, за мен нямаше осезаема разлика - и двата е повече от елемнтарно да се запалят...Да не се увличам повече, че взех да ставам досаден. Това, което написах може да са глупости, не се мисля за разбирач, просто споделям моето непрофесионално мнение. Мога смело да кажа, че тези мотори си заслужават... Пп За сега трябва да си сложа протектора на резонатора, нова задна гума и да си поиграя с power valve, exhaust control и още 10 наименования на едно нещо, което още ми е трудно да го разбера. Поздрави!
                                Последно редактирано от nk_dimitrov; 07-11-09, 12:21.
                                09 YZ290F Athena BB

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X