Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    Абе щях да кажа зегерки ама не бях сигурен, че нали на веригата са такива и уж да не се изложа, хаха Иначе и аз имам всякакви клещи, отверки и темподобни ама 1во е супер трудно изобщо да я огъна пък камоли да я държа да не изкочи, че за малко да я изгуба едната и 2ро явно нямам точно такива клещи, иначе това е нещо хубаво - http://www.buxtools.com/ . Само едната остана, да си успокоя нервите малко и пак, че бая виках днеска и ще сложа и другата. Явно тази партида не са хабили от хубавия материал..Поздрави!
    09 YZ290F Athena BB

    Коментар


    • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Много съм доволен от последната ми глезотийка - Samco силиконов маркуч от резервоара до карбуратора. Просто черния не ми пасваше на цветовете





      Пп Най-после им хванах цаката на зегерките
      09 YZ290F Athena BB

      Коментар


      • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        ..ТОЗИ МОТОР Е КАРАН БЕЗ МНОГО МНОГО ДА МУ СЕ ПЕРЕ ФИЛТЪРА ..така като гледам буталото това е диагнозата е,отделно това бутало отдавна си е било за смяна

        ..що се отнася до Депре ..триала чак да не му върви..
        той с триал е започнал -шампион на франция за младежи по триал..отделно в по ново време няколко пъти спечели Ерзберг Родео ..отделно Шарк Екстрийм -също доста доста екстремно състезание и отделно и Ромениакс ..в Париж Дакар наскоро взе да се изявява ..Но ..и там е с победи

        ..а зегерките са си гадни за слагане -и на мен са ми неприятни..едно време на балканчетата зегерките бяха по хубави от сега на тия новите мотори -имаха си завъртянко в края и си ги вадех с едни хирургични клещички от на баща ми ..и между другото -това че са твърди не значи че са дефектни-те Трябва да са твърди иначе могат да хвръкнат..! те и за това се сменят всеки път -защото старите постепенно омекват от загряване изстиване и от напрежението в което са като са свити в буталото
        Последно редактирано от Тануцо; 13-01-10, 12:00.

        Коментар


        • До: 2010 KTM 150 XC - Race Test ( превод )

          БРАВО на пича дето е превел статията за 150 то..да му цъкнете по една точка немедленно
          ..статията първо я бяха пуснали в списанието и наистина ми бе много интересна..ама на български си е друго нещо

          моточето наистина е много хубаво-карал съм и 125 и 200 и да ви кажа това по средата май ще е най добре
          125 е супер но е излишно слабо като въртящт момент а 200 пак е хубаво но реално е прекалено напомпано 125 има доста повече тяга от ниски но пък дърпа и доста брутално като го попришпориш , наскоро гледах графиките на мощтността -на 200 то въртящият момент между 2 и 4000 оборота нараства толкова че и повече колкото на 125 от 3 до 8-9000 което си е доста рязък удар а във същото време мощтностите им максималните са почти идентични тоест получава се някакво доста скокливо 125 което е готино за фрирайд каране но за състезания уморява доста.
          на въпроса какво ще е ако е 175..според мен отговора е -почти перфктно и ..може би скоро от КТМ ще се усетят за това защото и 150 то или 144 както се наричаше до сега /на практика е същото само името е сменено/ имаше доскоро нервен нрав..явно тази година и понеже ХС модела е и офф роуд малко са го кротнали с по тежък маховик предполагам и може би и малко и с запалването и карбурацията ..от друга страна както са тръгнали да оправят 150 то може би и няма и да има нужда от 175 ..времето ще покаже
          Последно редактирано от mitkov; 30-12-09, 09:25.

          Коментар


          • До: 2010 KTM 150 XC - Race Test ( превод )

            Ако биха ме питали кой мотор ще препочета за крос трасе или бързо ендуро по хубави скоростни горски пътечки и черни пътища с много завои и виражи по тях, 100% бих избрал този звяр. Усещанто да караш мотор в оборот е ненадминато като чувство в тялото и звука в ушите.
            Много лек и предостатъчно силен за смешнити си килца = фън фактор 1000%

            има едно но! че този мотор върви така, когато всичко е абсолютно 6 по него. Бутало, цилиндър, клапи, вата в заглушителя, карбурация и т.н. А колко от нас могат това да го държат в перфектно състояние за всяко каране ...

            Но все пак не трябва да забравяш , че иска да го държиш в постоянен оборот . Моторът е бавен ако не играеш по - нервно с газта му . Дори и на участъците с препятствия не трябва да го изпускаш от обороти , където ако си с 250F можеш да се отпуснеш малко и без допълнителни усилия да задминеш препятствието , но при 150 ХС трябва да си нащрек и да извърташ ръчката , когато е необходимо . Цялото време прекарано с този мотор е истинско забавление


            Ако обаче става въпрос за засукано ендуро, с много стръмни изкачвания, със спирания и тръгвания от място, с преодоляване на препядствия с каране на ниска скорот и т.н. бих избрал 200-та.
            Наистина както казва Митков 200-та е способен да те измори от дърпането си от ниски към средни (за такова дърпане 250 4Т могат да си мечтаят) а това в многочасово каране може да се окаже като минус за физиката на предмишниците.

            Въпреки всичко аз си оставам почитател на 250XC модела , който е много по универсален от този. Моя мотор мечта

            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              Исках да ви попитам за съвет - понеже на фара ми беше изгоряла крушката се надявах след смяната й той да светне ама уви. От цялостния ремонт останах с впечатление, че май май ми липсва кондензатора в ел. верига. Понеже не съм много наясно с пълната му функция, но имайки впредвид, че струва 108лв се надявах някакси да накарам фара да може да свети поне докато съм на пътя, за да не съм апетитен на полицаите. Всеки съвет ще е полезен. Мерси и поздрави!
              09 YZ290F Athena BB

              Коментар


              • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                свали си дигиталния прибор заедно с буксите и огледай кабелите отзад..имат тенденция да се претриват и дават накъсо в кормилната колонка..на моя така бе станало и не светеше фара..възстановихме връзките и светна
                ..после подложи едни шайби за да го отдалечиш малко от колонката

                Коментар


                • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=19480&page=7 хаха, я вижте какво има на 7ма страница от темата, голямо шоу... Само не знам къде са оставили ауспуха, че аз го взех с такъв от SX...
                  09 YZ290F Athena BB

                  Коментар


                  • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    http://www.mobile.bg/51265406109030693 Вижте какво излезе в мобиле. Харесва ми, а и като имам впредвид колко лесно и евтино смених всичко на моя, мисля, че е и е на далавера като се натисне малко собственика за 4 и нещо. Само манивелата не знам какъв тунинг й е правен. Поздрави!
                    09 YZ290F Athena BB

                    Коментар


                    • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      да готин е..дори не са излъгали за годината..браво наистина добро предложение..дано го вземе някой наш човек

                      Коментар


                      • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        Вече е продаден. До сега са излизали няколко ктм-а 2тактови около 2004-2007 за около 6 хиляди и за няма и седмица вече са продадени и е изтрита обявата...Поздрави! Аз съм готов, само чакам да се постопли
                        09 YZ290F Athena BB

                        Коментар


                        • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          ето он борд видео от тестове на ехс та модели 2010
                          готини са особенно този с 125 то

                          ехс125
                          http://vimeo.com/7577697


                          ехс 250
                          http://vimeo.com/7579710


                          ехс 300
                          http://vimeo.com/7589981

                          Коментар


                          • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            Исках да ви попитам понеже тия дни може би ще си покарам мотора и бях чел, че е желателно първоначално да се покара с по-голямо количество масло в бензина и се чудех дали е така или да си му сипвам 20-25мл и да си го карам?
                            09 YZ290F Athena BB

                            Коментар


                            • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              първоначално се слага малко повече ама ако си сменял бутала сегменти биели е такива неща
                              1 резервоар се забърква с малко повечко масло и се избягва да даваш газ до "дупка"

                              "повечкото" в случая..сложи там по 35 мл на литър бензин

                              ..аз скоро ще получа цял варел съм си поръчал 2 тактово масло ако ти тр свиркай че трудно ще го изгоря сам целия ..тъй че ако искаш и по 50мл слагай на литър

                              Коментар


                              • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                Колко резервоара горе-долу е разработката на ЕХС200 с нов цилиндър сигменти бутала и т.н ? (предполагам същата като на мотор само с ново бутало,но колко ?)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X