До: KTM EXC 200
Аз пък последния уйкенд направихме малко rebuild на моя звяр, с помощта на севлиевския офроуд механик Пламен
Нови сегменти и най важното, полиране на всмукателните и изпускателните портове на цилиндъра, така наречения cylinder porting.
Целта е газовете безпрепядствено да навлизат от картера към камерата а след изгаряне пак безпрепядствено да излизат навън. Заводские цилиндри и картери са доста груби и дебели отливки с много препядствия по пътя на горивната смес и изгорелите газове. На запад тази процедура струва 200-300 евро (на мен няколко питиета за 20-30 евро
)
След новите сегменти и тази модификация разликата е усезаема. Мотора е много по отзивчив при подаване на газ като усещането е много по приятно
Снимки забравих да правя но процедурата долу горе изглежда такава
http://www.hofmannenginedynamics.com/2stroke_mods.htm
на този сайт има и интересна табличка, какво се прави по настройките на мотора в зависимост от разни фактори
ето я и нея http://www.hofmannenginedynamics.com...ING_CHARTA.pdf
Аз пък последния уйкенд направихме малко rebuild на моя звяр, с помощта на севлиевския офроуд механик Пламен

Нови сегменти и най важното, полиране на всмукателните и изпускателните портове на цилиндъра, така наречения cylinder porting.
Целта е газовете безпрепядствено да навлизат от картера към камерата а след изгаряне пак безпрепядствено да излизат навън. Заводские цилиндри и картери са доста груби и дебели отливки с много препядствия по пътя на горивната смес и изгорелите газове. На запад тази процедура струва 200-300 евро (на мен няколко питиета за 20-30 евро
) След новите сегменти и тази модификация разликата е усезаема. Мотора е много по отзивчив при подаване на газ като усещането е много по приятно

Снимки забравих да правя но процедурата долу горе изглежда такава
http://www.hofmannenginedynamics.com/2stroke_mods.htm
на този сайт има и интересна табличка, какво се прави по настройките на мотора в зависимост от разни фактори
ето я и нея http://www.hofmannenginedynamics.com...ING_CHARTA.pdf
тук в БГ е около 200 лв мисля от дилърите на КТМ.










С пратката дойдоха и други неща от PowerParts, като тава под двигателя и стойка за мотор...Тук съм снимал и новите лагери и втулки
.Продължавам да съм по голям фен на 2т от 4т,но просто при мен обстоятелствата са такива.Не че не ходих да гледам 300 2т КТМ 2010 и то 6 дневката но ще видим.Пздравления мотора изглежда много добре,а и най важното части за КТМ има вече и в магазините феникс в Бг
Коментар