От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/
..понеже има няколко запитвания за ехс то ми..мотора е в отлично състояние с току що сменени верига пиньони на около 100км са лагери на предната капла са на ..нула километра..току що сменени -оригинални от ктм
буталото е на 70- 80 моточаса есента мисля го сменях ватата на ауспуха фитър въздушен и прочее съм сменял..
документи..има всички-талони застраховки данъци платени плюс зелена карта за чужбина
купил съм го нов края на май началото на юни 2007 ма
мотора е на 10 тина хиляди километра ..мисля около 10 500км..ще видя точно
накладки и вс останало също има още много ресурс
касетата на съединителя помпата хидравличната и съединителя са прясно сменени също и старите също ще ви ги дам имат и те ресурс още в тях както и 2 бутала които съм сменил ..също могат да се ползват и още..имам и нов комплект сегменти и тях ще ви дам дръжките дори прясно смених почти не са карани
тава под двигателя и 2 ауспуха /оригинален и фмф/ също влизат в цената..има няколко дребни неща които могат да се сменят за да стане мотора наистина като нов..ще ви ги покажа едното е лагерчетата на лостчето на задната спирачка /и сегашните са си в ред но са поизносени/..струват под 10лв ..мисля..тия дни може да ги сменя и тях ако ми остане време предната капла също иска може би малко центроване но и така не е зле ..може да проследите кое е правено основно по мотора от темата а и има книжка където съм записвал всичко кое кога е правено включит какви жигльори и прочее съм слагал /те също со сменени както и иглата с нови/
цената ..6500лв с оригиналният резервоар и 7000лв с прозрачния и още няколко екстри на мен до тук ми струва над 14-15 000 с всички подобрения /само последните неща- новата касета на съединителя с нови съединител и новия резервоар и задния амортисьор който току що пристигна от пълен сервиз със смяна и на масло и семеринги и скъсяване със спейсър са над 1200-300лв/ а съм навъртял едва 10 000км тъй че който го вземе мисля няма да съжалява
..продавам го не защото нещо не ми харесва а защото тъй или иначе имам друг чисто нов ехс /който още не съм изплатил окончателно/ и този така или иначе не го карам ..а пък и...хусаберг щели да пускат 2 тактов инжекцион ...тааа...
..понеже има няколко запитвания за ехс то ми..мотора е в отлично състояние с току що сменени верига пиньони на около 100км са лагери на предната капла са на ..нула километра..току що сменени -оригинални от ктм
буталото е на 70- 80 моточаса есента мисля го сменях ватата на ауспуха фитър въздушен и прочее съм сменял..
документи..има всички-талони застраховки данъци платени плюс зелена карта за чужбина
купил съм го нов края на май началото на юни 2007 ма
мотора е на 10 тина хиляди километра ..мисля около 10 500км..ще видя точно
накладки и вс останало също има още много ресурс
касетата на съединителя помпата хидравличната и съединителя са прясно сменени също и старите също ще ви ги дам имат и те ресурс още в тях както и 2 бутала които съм сменил ..също могат да се ползват и още..имам и нов комплект сегменти и тях ще ви дам дръжките дори прясно смених почти не са карани
тава под двигателя и 2 ауспуха /оригинален и фмф/ също влизат в цената..има няколко дребни неща които могат да се сменят за да стане мотора наистина като нов..ще ви ги покажа едното е лагерчетата на лостчето на задната спирачка /и сегашните са си в ред но са поизносени/..струват под 10лв ..мисля..тия дни може да ги сменя и тях ако ми остане време предната капла също иска може би малко центроване но и така не е зле ..може да проследите кое е правено основно по мотора от темата а и има книжка където съм записвал всичко кое кога е правено включит какви жигльори и прочее съм слагал /те също со сменени както и иглата с нови/
цената ..6500лв с оригиналният резервоар и 7000лв с прозрачния и още няколко екстри на мен до тук ми струва над 14-15 000 с всички подобрения /само последните неща- новата касета на съединителя с нови съединител и новия резервоар и задния амортисьор който току що пристигна от пълен сервиз със смяна и на масло и семеринги и скъсяване със спейсър са над 1200-300лв/ а съм навъртял едва 10 000км тъй че който го вземе мисля няма да съжалява
..продавам го не защото нещо не ми харесва а защото тъй или иначе имам друг чисто нов ехс /който още не съм изплатил окончателно/ и този така или иначе не го карам ..а пък и...хусаберг щели да пускат 2 тактов инжекцион ...тааа...
Коментар