Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    ..понеже има няколко запитвания за ехс то ми..мотора е в отлично състояние с току що сменени верига пиньони на около 100км са лагери на предната капла са на ..нула километра..току що сменени -оригинални от ктм
    буталото е на 70- 80 моточаса есента мисля го сменях ватата на ауспуха фитър въздушен и прочее съм сменял..

    документи..има всички-талони застраховки данъци платени плюс зелена карта за чужбина
    купил съм го нов края на май началото на юни 2007 ма
    мотора е на 10 тина хиляди километра ..мисля около 10 500км..ще видя точно
    накладки и вс останало също има още много ресурс
    касетата на съединителя помпата хидравличната и съединителя са прясно сменени също и старите също ще ви ги дам имат и те ресурс още в тях както и 2 бутала които съм сменил ..също могат да се ползват и още..имам и нов комплект сегменти и тях ще ви дам дръжките дори прясно смених почти не са карани
    тава под двигателя и 2 ауспуха /оригинален и фмф/ също влизат в цената..има няколко дребни неща които могат да се сменят за да стане мотора наистина като нов..ще ви ги покажа едното е лагерчетата на лостчето на задната спирачка /и сегашните са си в ред но са поизносени/..струват под 10лв ..мисля..тия дни може да ги сменя и тях ако ми остане време предната капла също иска може би малко центроване но и така не е зле ..може да проследите кое е правено основно по мотора от темата а и има книжка където съм записвал всичко кое кога е правено включит какви жигльори и прочее съм слагал /те също со сменени както и иглата с нови/

    цената ..6500лв с оригиналният резервоар и 7000лв с прозрачния и още няколко екстри на мен до тук ми струва над 14-15 000 с всички подобрения /само последните неща- новата касета на съединителя с нови съединител и новия резервоар и задния амортисьор който току що пристигна от пълен сервиз със смяна и на масло и семеринги и скъсяване със спейсър са над 1200-300лв/ а съм навъртял едва 10 000км тъй че който го вземе мисля няма да съжалява
    ..продавам го не защото нещо не ми харесва а защото тъй или иначе имам друг чисто нов ехс /който още не съм изплатил окончателно/ и този така или иначе не го карам ..а пък и...хусаберг щели да пускат 2 тактов инжекцион ...тааа...
    Последно редактирано от mitkov; 03-06-10, 19:03.

    Коментар


    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Здравейте всички!! Бих искал да ви попитам, понеже много ми хареса този мотор и бих искал да си купя такъв.Също така съм и начинаещ, но това не ми е проблема ... Проблема е че не мога да го намеря в България?!?!?Смислъл има го само нов... Та искам да ви питам точно коя година и колко пари трябва да заделя, защото не искам да се кача на нещо и първата права отсечка която да го карам, да е от вратата до гаража, за да го поправам... И моля да ме насочите, защото до сега се двуомях между honda crf 450x но тя като цяло е и по скъпа и не го препоръчаха много много такаче просто искам съвет коя година ( ако трябва ще посъбера и за нов) и като цени да ми кажете нещо. Извинете, че ви занимавам с такива тъпи въпроси но имам нужда от помощ и Благодаря предварително!!!

      Коментар


      • От: До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        Искам да попитам, защо имам чувството, че мотора не се "чисти" на 1,2 и така както на по-горните.
        Успешно вече държим ниските обороти след като завихме до необходимост болтчето на доста отвързания въздух.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

          Здравеите и от мен.Искам и аз да попитам нещо.Защо новите членове не четът старите мнения или поне тези написани няколко поста преди тяхния (в случая предишния).Говоря за колегата kosipicha

          Цената която Митков е избрал е доста адекватна на това което продава за нея.Имам наблюдение над пазара на тези мотори в Англия и дори там от скоро започнаха да ги продават по евтинко и то в повечето случаи доста по "заводски" моторчета, а на Митков е с доста шукарии.А и все пак Митковия е и в БГ и може да се види и пробва на място, с БГ регистрация си е и всичко си му е ок.Така че неговата цена е адекватна.

          Като цяло такива са цените ако искаш регистрация да има.Дори от Англия докаран мотора ще излезе с 1000лв по-евтино, но няма да си го видял на живо.Без документи за регистрация имаше и за 4500лв един 250 ехс в Стара Загора продаваха.

          Краси мисля че също си продава неговото 200 ехс.

          И да правилния избор си избрал пред црф 450 х и ктм 200/250/300 ехс.

          До колегата ПЛАМЕН ТЕНЕВ: Ако искаш някой път да се съберем малко 2т ехс-цата да покараме около Варна?Имаме си колега с 200 ехс, макар и малко по-старичко, имаме и със 125-чка.

          Пуу мисля че след няколко месеца Митков и Краси ще са едни от най-мразените във форума.Докато ние се ровим из кутиите да си търсим игли и жикльори за карбураторите, те ще си цъкат по компютрите на инжекционите. (Това за най-мразените в кръга на шегата разбира се)
          Иван Маринов
          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
          ЕНДУРО ВАРНА

          Коментар


          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

            Пуу мисля че след няколко месеца Митков и Краси ще са едни от най-мразените във форума.Докато ние се ровим из кутиите да си търсим игли и жикльори за карбураторите, те ще си цъкат по компютрите на инжекционите. (Това за най-мразените в кръга на шегата разбира се)
            аа едва ли..краси е голем цънцър и няма да кихне толкоз кинти само зарад един инжекцион ..хихи
            за мен не гарантирам..но не виждам причина чак толкова упорито да ровите купата с жигльорите..като си е нагласен мотора не ще чак толкова пипане..само леко връткане на болтчето за въздуха и пускане иглата с едно на долу зимата..това е което съм правел до сега с всички 2т които съм имал
            инжекциона е по скоро за екология -едва ли ще са по мощтни моторите с него по скоро по икономични и с по чисти изгорели газове ..инжекциона означава и разделно мазане най вероятно ..тоест маслото най вероятно вече няма да се смесва с бензина..ще има помпа -и за масло и за бензин..кабели..сложна работа и със сигурност по ненадеждна от стария изпитан карбуратор

            Коментар


            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              Е, образно го казах. То сега на 250цата за лятото й сложих 160 главен жигльор и до есента най-много, ако стане много топло и иглата да сменя, че и без това си купих още една по-бедна да я пробвам и нея.

              А екологията и икономията са си сериозен стимул за развитие.Не се бях замислял, че може да бъдат с разделно мазане. Това ще вкара и нуждата от профилактика на дюзите на помпичката, която така недолюбвахме голяма част от хората каращи 2т.
              Последно редактирано от viki terzieva; 11-06-10, 15:48.
              Иван Маринов
              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
              ЕНДУРО ВАРНА

              Коментар


              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                аа едва ли..краси е голем цънцър и няма да кихне толкоз кинти само зарад един инжекцион ..хихи
                Е това пък как го прецени че не разбрах
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  А момчета,какво ще кажете за 300-то около 2000-година ?

                  Коментар


                  • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                    Е това пък как го прецени че не разбрах

                    Ее, майтап бе, Краси. Хайде сега за опровержение, взимай първия 2 такт Берг у нас. Хем да дадеш по едно завойче, че да мислим кво ще правим.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 11-06-10, 15:46.

                    Коментар


                    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      Алоо темата нещо замрЕ. Ама идеите в главата ми само се множат.Даваите да мислим заедно върху някой от тях.

                      Поразчетох се по чуждите форуми и попаднах на интересни решения за запазване на въздушния филтър чист по-дъгло време.Не мога да смогна на перилни препарати от пране на филтър.След всяко каране, най-много на две карания и не може да се види филтър ли е или неква черна топка боклуци.

                      Снимките съм ги взел от форума на thumpertalk.com мисля че не е проблем да го спомена:





                      Идеята ми е въздушния филтър да си го мажа пак с масло, а тези дунапренчета да ги държа сухи и да ги изтупвам примерно и сравнително рядко да ги пера (или подменям с нови).

                      Също така мисля и за един по-отворен капак на въздушния филтър от sxs примерно (или ако си намеря на добри пари от ехс да си го надупча него).За по незапознатите става въпрос за такъв капак:



                      Като пак дунапренчето ще си бъде сменяемо.

                      Единственото което ме притеснява е че след тези щуротии ще се наложи и малко реджетинг на карбуратора.В най-добрия случаи поне ще трябва да му затворя малко въздуха от болта.Иначе за да е пълен ефекта ще трябва и по-голям главен жикльор или друга игла.После ще почна все повече да мечтая и за глава от SX.

                      Ето още малко интересна (поне за мен) информация.Далеч съм от мисълта за покупка, но ми е интересно.Разглеждах сайта на JDjetting и видях че продават и по-големи карбуратори (KEIHIN 38mm PWM и KEIHIN 38mm PWK Airstriker ) заедно с комплекти жикльори.Някой чувал ли е мнения за това как се променя работата на двигателя.Предполагам че вървенето ще се подобри, но и разхода най-вероятно ще се качи.

                      Може би най-добре ще бъде комплекта за конверсия към 300 SX заедно с по-голям карб, ама тогава пък ще трябва да спрът да произвеждат 4т.

                      Поне специално за конверсия на глава от 250 sx четох шеговити мнения че щяло да бъде най-добре от завода да си излизат с тази глава exc-тата.(или поне аз така ги разбрах мненията )

                      Спирам вече че си загубих и аз мисълта ама от как почнах да чета из ktmtalk.com съм не ме лови и ми се искаше да споделя с вас прочетеното (най-вероятно повечето от вас са го чели вече де).

                      Благодаря за вниманието!
                      Иван Маринов
                      Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                      ЕНДУРО ВАРНА

                      Коментар


                      • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        Каква е причината, ктм 300 от 2002-ра да се усеща доста по-силен и рязък от 300 ехц-2007 ?
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                          Каква е причината, ктм 300 от 2002-ра да се усеща доста по-силен и рязък от 300 ехц-2007 ?
                          Разликата е в Евронормите,които измислят и намаляват мощноста на моторите.Между двата модела е повече от 10 конски сили ,как няма да се усеща.Точно това си говорихме с един приятел онзи ден на състезанието,той ми говори че Гас Гас 2010 година е много по слаб от 2003 до 2005.
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            За ендуро не ти трябва мощен мотор, а такъв с хубави ниски и средни. Нали това все пак е разликата между крос и ендуро двигателя. Не е проблем да се направи да върви като крос, но тогава се наври в една пътека и ще ти дойде в повече тази сила.

                            По отношение на филтърната кутия чак за по големи жигльори надали ще се наложи, с тия дунапредни по-скоро ще намалиш притока на въздух отколкото да го увеличиш. А и има значение какъв е дунапрена, някой типове не са от най пропускливите макар че изглеждат порести. По голям карбуратор не ти трябва. ЕХС нарочно са с по-малък за да имат по-добра работа на ниски и средни, иначе не е проблем да сложат още от завода 39-ка
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              Да Краси прав си, но от ендуро до ендуро има разлика.Някой карат повече траялджииско ендуро, други карат повече ралиджииско.Лично аз не мога да си намеря моето каране и един ден карам едно, друг ден карам друго и това го намирам от една страна като проблем за мен понеже така не мога да си направя мотора нито за едното нито за другото.Сега ми е кажи речи добре, макар че като изляза на равното с 4т-тата и леко издиша цваиката.Не че се оплаквам че ми е слаб де, все още ако не съм в кондиция ми мори ръцете доволно (главно пръстите).

                              Ето и една интересна статия от dirtrider.com за едно 250 хс направено да върви леко като sx, но все пак Шампионски мотор е.

                              http://www.dirtrider.com/reviews/dir...tm_250_xc.html

                              Има не малко подобрения по двигателя.
                              Иван Маринов
                              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                              ЕНДУРО ВАРНА

                              Коментар


                              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                Да, така е, стила и терена на каране са много важни, но най-добре е някакъв баланс. А и нали силата е нищо без контрол. Те и световното ендуро карат почти кросови мотори с фар, ама ние сме далеч от тяхните умения.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X