Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
    Стартера ми капризничи, на 2-3 опита се случва да не "изхвърля" бендикса, после -чук ...и пали . Какво става?
    п.п. 300 ехс Е.
    Сигурно ползваш стартера постоянно,имаме го един такъв,дето манивелата му е като нова,четките му заминават за по няколко месеца..

    Коментар


    • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Ок!
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        300 exc си е най-добрата моторетка... просто няма спор... който к'вото и да ми говори и да ми хвали... Който си го е взел шапка му свалям това е мотора мечта!!!
        [COLOR=Black]
        [/COLOR]

        Коментар


        • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

          Ето едно допълнение към ктм-а . Най-вероятно ще се сложи още една шейна за 3 мотора. Иначе ремаркето е супер, то е предимно е за една лодка(470) ама нямаше как да не си изпрося няколко места за мотори

          09 YZ290F Athena BB

          Коментар


          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

            Този модел колесари е класическият. Но не е много удачен, защото моторът трябва да се закрепя основно с колани. И пак става малко бавно, а и трябва да ги притягаш от време на време, да не говорим, че предницата стои компресирана и може да протече. А моделите с дупките на пода - буташ мотора, той потъва и почти не иска никакво връзване. Така съм направил и на ремаркето, и на буса.
            Последно редактирано от viki terzieva; 01-06-10, 15:04.

            Коментар


            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              Проблема е че ремаркето се направи за една лодка, а тези шейните се монтираха допълнително. Наистина с дупката ми се вижда по-добро... Ще мисля занапред някакъв ъпгрейд да се направи. Поздрави!
              09 YZ290F Athena BB

              Коментар


              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                Здравейте,малко извън темата, но като цяло се отнася за 2-тактов мотор- КТМ 250 ЕХС-2005.Понеже по-нагоре в темата прочетох, че има закупени нови мотори КТМ,които при покупката ги дават с 2 резонатора единия с катализатор другия не.Та въпроса ми е този резонатор с катализатора може ли да се побългари,като на автомобилите да се избие катализатора,възможно ли е и как става.На какъв принцип е самия катализатор?И дали този преправен резонатор ще работи като този без катализатор.

                Коментар


                • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  Като форма е същия, но катализатора трудно се маха, трябва първо да го срежеш на 2 напречно, близо до катализатора, личи си къде е по точкита от точковите заварки. КАтализатора е там където започва да се разширява балона с диаметър около 10-12см сферична форма. Резонатора е 2 стенен и трудно се маха, но с повече упоритост става. След това като го заваряваш от 2те разделени части го направи както е на мотора, т.е. захванат за цилиндра, тампоните и заглушителя, за да може да си заеме правилната форма, и по точно само го прихвани на няколко места. След това го свали и му удари шев по цялата дължина.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • От: До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    Единия резонатор е хромиран, другия ръждясва. Кой е с катализатора и кой е отпушения.
                    И да питам: не ми държи ниски обороти като загрее, какво става.
                    А, и веригата причуква много досадно на определени обороти. Лек?
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      Моите и двата са хромирани, не виждам разлика.
                      Неможе ли да вдигнеш оборотите за да не гасне ?
                      Веригата причуква когато караш на висока предавка и ниска скорост и дадеш гас, ако е много хлабава също, или ако е разлопана/разтегната.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • От: До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        Сигурно може, но сякаш тогава обортотите ще са по-високи за ниски.
                        Последно редактирано от viki terzieva; 01-06-10, 15:05.
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          Ха и моята верига си пречуква от време на време и като че ли повече пречуква в средни обороти.Ама тя мойта верига отдавна е пътник.Мисля да я сменям с Реджина без рингове.Само се чудя има ли смисъл да купувам заден алуминиев пиньон?Така или иначе до сега съм забелязал че сменям 2 предни 1 заден и верига и задния си има значително много живот в него.Алуминиевите ще нарушат ли пак "уравнението" на 2 предни и 1 заден?

                          Пу то тоя пост май не е за тея тема, ама заговорихте за вериги и ...
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            -Двигателят му падат оборотите като загрее, защото сместа, която достига горивната камера при загрят двигател е по-богата спрямо същата при студен. Това се получава, защото като е студен, част от горивото кондензира по студените колянов вал бутало и цилиндър, а и стени на картера, а като загрее си се смесва с въздуха. Затова и се дърпа смукач като палиш, за да обогати допълнително, та да запали двигателя.

                            -Веригата почуква, когато караш на прекалено висока предавка с прекалено ниски обороти - това е при всички мотори.

                            -Ванко, слагай си алу пиньони. Все пак уравнението може и да се понаруши, ако караш много калища и прочее

                            -Не на последно място..ПРОДАВАМ СИ ЕХС 200-то в общи линии спешно , ще го дам изгодно, ако има желаещи да ми пишат на лс или на 0888302766. Моторът може да се види откак съм го купил нов досега в предишни страници по темата. В отлично състояние е и с много допълнителни неща, както и всички документи, данъци и прочее.
                            Последно редактирано от viki terzieva; 01-06-10, 15:07.

                            Коментар


                            • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              И аз вече 2 предни зъбака износих, а задния, който е алуминиев, още не е толкова зле.
                              KTM Fen

                              Коментар


                              • От: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                Ако се кара в сухото време няма проблем да се ползва алуминиев зъбак, но ако се кара на кал и пясък доста по-бързо се износва, а тръгне ли зъбака тръгва и веригата и обратното. При мен също се получава ефекта на 2 предни зъбака с един заден.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X