До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/
Здравей Ванко ,така
за карбуратора пробвай от 40,42 ниски и 175 ,178 високи,тези които ти си посочил са доста малки за 250 кубика.Болчето на въздуха го затегни до край и после го отвърти оборот и половина и от там вече си играй четвърт на пред и четвърт на зад докато на теб ти хареса .
За съединителя ,първо смени течността и после го обезвъздуши защото КТМ имат минерална течност в съединителите и тя с времето губи свойства ,което пък дава впечетлението все едно че има въздух.Проличава си когато го позагрееш или измъчиш на плусъединител.
Задната спирачка на КТМ е така ,нормално е да ти се струва че не спира мотора ,но всъщност тя си спира без да заковава при леки докосвания,така избягват ефекта от изморяването.
за седалката е нормално мотора е райсинг няма такъв с мека ,като му свикнеш друго ще говориш .Това е което аз мога д ти кажа от опита ми с КТМ.
За бравих за маслото слагай 2% или 20 грама на литър с 10 грама си на границата когато го караш по пътища с много газ да го затегнеш.А свеща имам такава във вкъщи която е на КТМ ще я снимам да я видиш утрекаква точно е ,но не си взимай тази от 7 лева те стават са мо за малки мотортетки.
Здравей Ванко ,така
за карбуратора пробвай от 40,42 ниски и 175 ,178 високи,тези които ти си посочил са доста малки за 250 кубика.Болчето на въздуха го затегни до край и после го отвърти оборот и половина и от там вече си играй четвърт на пред и четвърт на зад докато на теб ти хареса .
За съединителя ,първо смени течността и после го обезвъздуши защото КТМ имат минерална течност в съединителите и тя с времето губи свойства ,което пък дава впечетлението все едно че има въздух.Проличава си когато го позагрееш или измъчиш на плусъединител.
Задната спирачка на КТМ е така ,нормално е да ти се струва че не спира мотора ,но всъщност тя си спира без да заковава при леки докосвания,така избягват ефекта от изморяването.
за седалката е нормално мотора е райсинг няма такъв с мека ,като му свикнеш друго ще говориш .Това е което аз мога д ти кажа от опита ми с КТМ.
За бравих за маслото слагай 2% или 20 грама на литър с 10 грама си на границата когато го караш по пътища с много газ да го затегнеш.А свеща имам такава във вкъщи която е на КТМ ще я снимам да я видиш утрекаква точно е ,но не си взимай тази от 7 лева те стават са мо за малки мотортетки.

С две думи - задната ми беше супер, смених 1-2 пъти задната гума(спуках я веднага щом взех мотора) и спря изобщо да спира. Губеше налягане на цилиндърчето ако не използвам спирачката за няколко минути(на един 2 пъти се разминавах с дърветата) та срещу 51лв на следващия ден имах репайр кит за цилиндърчето. Смених буталцето, регулирах луфта на лосчето и сега си е супер. Нищо няма да ти попречи да поизчистиш цилиндъра(много лесно се разглабя), защото имаше супер много мърсотия вътре и после да си обезвъздушиш спирачката и да видиш как е после... Карбуратора, хмм досега само това ми създава проблеми. Значи сложих 162 майн, 42ка пилот,N3EH на 3то деление(АААААААААААА изтрих си половината пост...Айде наново... 


/
Коментар