Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    Здравей Ванко ,така
    за карбуратора пробвай от 40,42 ниски и 175 ,178 високи,тези които ти си посочил са доста малки за 250 кубика.Болчето на въздуха го затегни до край и после го отвърти оборот и половина и от там вече си играй четвърт на пред и четвърт на зад докато на теб ти хареса .
    За съединителя ,първо смени течността и после го обезвъздуши защото КТМ имат минерална течност в съединителите и тя с времето губи свойства ,което пък дава впечетлението все едно че има въздух.Проличава си когато го позагрееш или измъчиш на плусъединител.
    Задната спирачка на КТМ е така ,нормално е да ти се струва че не спира мотора ,но всъщност тя си спира без да заковава при леки докосвания,така избягват ефекта от изморяването.
    за седалката е нормално мотора е райсинг няма такъв с мека ,като му свикнеш друго ще говориш .Това е което аз мога д ти кажа от опита ми с КТМ.
    За бравих за маслото слагай 2% или 20 грама на литър с 10 грама си на границата когато го караш по пътища с много газ да го затегнеш.А свеща имам такава във вкъщи която е на КТМ ще я снимам да я видиш утрекаква точно е ,но не си взимай тази от 7 лева те стават са мо за малки мотортетки.
    Последно редактирано от pepimotos; 03-05-10, 00:27.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Пепи аз по ръководството се водя сега.Гледам по ръководството какво пишат и тогава казвам.Там пише свещ br7es, а тя е 7лв.За 20 годишния ми РМХ свеща по каталог струваше 32лв ама такава свещ то видя само 2 пъти и двете "изгърмяха" и после почнах да го карам с от 15лв неква друга свещ и година и половина не е мръднала.300xc/exc също го дават с br7es.За жикльорите също гледам от ръководството и там пак така си пише.Цяла табличка си има даже, предполагам знаеш.Такива жикльори каквито ти казваш дават за 200ехс.Ако сложа такива на 250-цата разхода ще ме удари яко по джоба.На 300ехс-то даже му дават иглата с една позиция надолу, още по-малко бензин да пуска.Сегашния вървеж на мотора ме задоволява напълно, просто леко загъгля в ниски, но ще гледам да го коригирам тея дни.

      Ето табличката за 250-то:



      Макар да живея във Варна (кажи речи на морското равнище) често мърдам към 300м надморска височина, а сега лятото и на повече че обикаляме и по надалеч и мисля да си настроя джетинга за Надм.Вис. 301-750м.

      Пепи ти нали 200 ехс си имал преди?

      А за съединителя ми се струва просто че като го стисна и върна газта не връща много бързо оборотите.Като спра и от неутрална мина на първа при натиснат съединител леко тръгва напред мотора.Вчера смених маслото в скоростите с предписаното в ръководството и днеска първите 50м все едно бяха залепнали дисковете.Иначе вчера си нямаше никакви проблеми.Ще видим утре как ще е.

      Иначе 250/300 кубиковите ги пишат с дот 5.1 течност в съединителя.125/200 са с хидравличната течност за която предполагам говориш.

      Благодаря.
      Иван Маринов
      Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
      ЕНДУРО ВАРНА

      Коментар


      • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        Ей, все едно моите проблеми гледам... С две думи - задната ми беше супер, смених 1-2 пъти задната гума(спуках я веднага щом взех мотора) и спря изобщо да спира. Губеше налягане на цилиндърчето ако не използвам спирачката за няколко минути(на един 2 пъти се разминавах с дърветата) та срещу 51лв на следващия ден имах репайр кит за цилиндърчето. Смених буталцето, регулирах луфта на лосчето и сега си е супер. Нищо няма да ти попречи да поизчистиш цилиндъра(много лесно се разглабя), защото имаше супер много мърсотия вътре и после да си обезвъздушиш спирачката и да видиш как е после... Карбуратора, хмм досега само това ми създава проблеми. Значи сложих 162 майн, 42ка пилот,N3EH на 3то деление(АААААААААААА изтрих си половината пост...Айде наново... ) и беше ужасно, върнах на 160 и на 38пилот, същата игла и е значително по-добре. Средните и високите са супер, малко куцат ниските точно като подаваш газ, абе баш ниските...Има колебание, което ме нервира малко...Сега ще го направя малко по-беден и ще видя как е. Почти съм сигурен, че ще се оправи, защото като свалям шивъра става още по-добре, демек по-малко гориво. Питал съм за правилния начин за обедняване, утре ще видя какво ще кажат...Но аз карам от 750м-2000м така че сме с доста различни характеристики...Един малко глупав въпрос - на 4та вдига ли се на задна гума без съединител? Поздрави! Май май ще си помагаме взаимно по настройките. За мен най много ми харесва жълтата пружина на клапата напълно отвит винта, защото червената го прави.... отвратителен за ендуро... Пп. Първо наистина си поиграй с винчето за въздуха и оборотите преди да пипаш друго. Ако го направиш от там, няма смисъл според мен да пипаш вътре засега...За маслото в скоростите и аз сложих моторекс, но мисля другия път да пробвам друго...Иначе карах с моторекс и в бензина и постоянно ми се задръстваше пилот-а. Както Краси каза,може би защото е по-гъсто. Сега Митков ми препоръча друго, което е значително по-течно. Само днес покарах малко с него и нямам впечатления. От него слагам 30-35 мл на литър, следвайки съвета на Митков. Моторекса слагах по 25, но аз не разбирам, просто споделям...
        Последно редактирано от nk_dimitrov; 03-05-10, 02:20.
        09 YZ290F Athena BB

        Коментар


        • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

          Тия дни ще си оправя X dimension-a, защото съм го направил доста предпазливо и съм оставил бая, а се оказва, че е ужасно важно и от това мисля, че имам загуба на мощност на моменти. Поздрави!
          09 YZ290F Athena BB

          Коментар


          • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

            Май доста хора имат проблем с карбурацията през пролетта времето се затопля и започваме да се катерим по по-високи места, а оттам следва и обогатяване на сместта и наложително слагане на по-малки жигльори и по-бедни игли. В крайна сметка обаче това води и до по-малко вървене на мотора.
            Абе зимата мотора ми вървеше супер, пък сега нещо му стана и не ми харесва, не е както преди си казваме

            Ванко незнам какво топлинно число е по-добре 7 или 8 за 250, но си вземи свещ на НГК от тия в червено белите кутийки, racing competition. С тях мотора върви перфектно. Иридиевите не ги предпочитам за ендуро, защото електрода е много тъничък и понеже не винаги можем да караме в оборот както на крос, той се зацапва и налепва с нагар, а оттам и мотора не работи хич добре. Аз съм с рейсингова BR8EG и откакто съм я сложил преди година, дори несъм я и развивал, но мисля вече да я сменя, въпреки че работи без проблеми, защото с нова свещ разликата е голяма.

            За спирачките първо отвори и изчисти както апарата така и помпата, ама разглоби абсолютно всичко до най-малкия детайл. След това ти гарантирам прекрасен резултат. Макар че моя най-добре спираше с заводските накладки на Brembo, някакви си Toyo, ама 80-90 лв май бяха.
            Дали е от тях или затова че всичко е било взе още ново, незнам даже спираше прекалено, само едно докосване и задницата провлачваше.

            За седалката странна работа, твоята и моята изглеждат еднакви, но моята си е супер, нито твърда нито мека, просто идеална, но може да има промяна в дунапредна между 06 и 07 и 200 и 250, все пак 250 ги карат по тежички хора
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              Какво масло е препоръчал Митков?Направо да си каже сам ако е възможно.

              Иначе сега погледнах и ръководството за 2005та моделите.Уж едни и същи карбуратори, а с различни настроики ги дават.Като двигатели не са ли еднакви?

              Да и при мен баш ниските са ми проблема.Едно захлъхване се чува, иначе мощноста си я има.Не мога да кажа дали се изправя на 4та само с газ.Не съм се учил да го карам на задна, само от ниските скорости си го вдигам на равно, за 4 и 5та си търся някой камък да чукна леко предницата и тогава да го вдигна.Или го "изпомпвам" с тяло.

              Като гледам менюалите, за нашия климатичен пояс на човек му е нужно да си има само 2-3 главни жикльора, 2 малки и най-много 2 игли.Аз вече малко пооаках това болтче което се развива за да се махне иглата, естествено не без помоща на предишния собственик който го беше заоблил достатъчно добре за да превърти и моят инструмент.Но още при следващото отваряне на карбуратора за смяна на жикльорите ще го поправя някак си.

              Благодаря за съветите за изчистването на спирачната система.Тези дни ще го направя.

              Абе при вас зеят ли разни дупки по филтърната кутия?В смисъл плътно ли прилягат пластмасите?
              Иван Маринов
              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
              ЕНДУРО ВАРНА

              Коментар


              • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                Във филтърната кутия имам всеки път огромно количество кал, която влиза от където си поиска... Току що гледах Х дименсиона и все едно цял живот съм правил ктм-и - ПЕРФЕКТНО Поздрави!
                09 YZ290F Athena BB

                Коментар


                • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  Първоначално публикуван от nk_dimitrov Преглед на мнение
                  Във филтърната кутия имам всеки път огромно количество кал, която влиза от където си поиска...
                  и моята е пълна с кал, ама тя влиза най вече през отворите между седалката и задния калник, там зеят големи дупки, а и като взема да го мия я донатиквам навътре

                  поне лесно се мие кутията, слагам един найлон върху предварително сваления филтър и рамка, след това ги слагам на место , така че найлона да прилепне плътно по стените и мия спокойно с водоструйката.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    Колеги здравеите.
                    Преди една година и аз се сдобих с КТМ EXC 250 99г.(Малко старичък ама нямаше пари за по нов).
                    Никога небях карал 250 2т.и като се качих викам си това ще е мотора за мене.Обаче нещастието ме сполетя след 2 месец когато мотора блокира.После като го отворихме се оказа че всичко трябва да се подменя биела,бутало,цилиндар,лагери на коляновия вал и семерингите.Още 5 месеца по майстори и накрая стана.
                    Ето как започна всичко

                    Натварих ме го в опел корса и тръгнахме към Свиленград

                    На вечерта последва сглобяване да видим какво сме взели.

                    Тук мотора е след една година и със променен ваншен вид.

                    Направих си и тава за двигателя,след като разберах че оригинална много трудно може да се намери импровизирах.

                    Сложих му и друг заглушител от новите модели.Мотора значително промени вървенето си.
                    Ми засега това е от мен.
                    Поздрави на всички.
                    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

                    Коментар


                    • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                      и моята е пълна с кал, ама тя влиза най вече през отворите между седалката и задния калник, там зеят големи дупки, а и като взема да го мия я донатиквам навътре

                      поне лесно се мие кутията, слагам един найлон върху предварително сваления филтър и рамка, след това ги слагам на место , така че найлона да прилепне плътно по стените и мия спокойно с водоструйката.
                      Еи обаче не са ги измислили тези филтърни кутии както трябва,особено аз когато си взех моточето,някой от предните собственици бяха отрязали от подкалника изпъкналата част и цялата филтърна кутия беше бом-бок и от всякъде влизаше кал.
                      Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
                      Gas Gas EC 200

                      Коментар


                      • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        ..сега на казанлък се запознах с едно момче което четяло форума и в ..резултат се сдобил с чудесен ехс 300 от англия
                        ..тъй че явно темата е ОПАСНА за разглеждане
                        между другото пича бе супер невероятно доволен от мотора

                        масло дето съм препоръчвал..всъщтност купих един бидон 30литров 2 тактов деникол ..с какъвто кара и краси и понеже едва ли ще успея скоро да го изгоря /макар че полагам неимоверни усилия/ 30литра са си 30 литра та споделих с ники 2 литра

                        а 125 то ..наистина го взех с цел да става и за малкия ..но разбира се не тази година но предполагам до година и половина вече ще може да го кара защото взе да израства много бързо..а все пак това са скъпи неща.. тр да се взимат и с переспектива иначе след 2 години като ми ревне за по голям мотор кво ще го правя..макар че..май наистина от как го взех ..забравих да карам стария..въпреки че много ми харесва..просто новото си е ново.. и може би ако продам 200 то този официално ще се води вече за мене /и иво ще бъде по спокоен/ ..

                        ..и като стана въпрос за казанлък ..-вижте класирането овералл.. има едно ктм 125 на 5 то място овералл и 2 ро в е1 ..който резултат ме изненада и мен приятно защото си бе цяла авантюра че реших да участвам там с125 то и то почти неразработено..още повече че трасето се оказа супер екстремно с много много катерения..сипеи и улеи а ла "ерзберг"..първите обиколки карах почти изцяло само на 1 ва и чат пат 2 ра ..но и мотора бе още на 11 часа ..вече от втората обиколка дали взех да му свиквам но май взе и да се "отпушва" и вече вървеше почти изцяло на 2 ра и 3 та
                        само на правите ..при 107 км в час макс регистрирани имах чуството че излитам докато с 200 то ..това чуство настъпва маалко по късно при около 120 ..но може би и малко го жалех

                        ..накрая за мотокроса в неделя май се разработи още повече /а и с пазенето и разработките..окончателно се приключи/ защото имам чуство че тръгна да върви още една идея а и да се развърта доста по бързо и доста 250 4 тактови останаха назад 2 ро място заех там с него..като по едно време дори в пряк двубой по правите с доста натокана 250срф 4т освен само малко при излизането от завоя след това като се развърти 125 то не отстъпваше /което много ме изненада/
                        ...ноо наистина иска мноооого газ и полусъединител от време на време..голямо забавление като цяло..въпреки че се усеща а и върви бая по слабо от 200то ..абе въобще..ехс то си е ехс та дори да е 125



                        ПП
                        ..а филтърните кутии..вече на след 07 ма модела новите са по уплътнени от зад и са проектирани да взимат въздух отпред от хрилете на радиатора ..от там въздуха минава по вдлъбнатини в резорвоара и отива към филтъра ..докато старите са си проектирани да смучат от задната част на седалката ..където си е по мръсотия а и като поостареят калника задния и свръзките започва да смуче от всякъде..наш дидо /ехс 05 та/ го е облепил обаче по фугите със силикон за прозорци и каза че имало значителен ефект..между другото освен филтърните кутии..смея да твърдя..и окачването е много много подобрено ..сега като карам този 125 2010 та ми се струва спрямо предишния ми 2007 ма многократно по добре от към окачване че и спирачки..особенно предната са я обновили изцяло и като апарат и помпа и не дава да я пипнеш /взаимствана е от на предишни те години SXS тунинговия кросак
                        Последно редактирано от mitkov; 04-05-10, 11:00.

                        Коментар


                        • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          Да се включа и аз за филтърните кутии. На моя този проблем е решен в голяма степен и нямам много кал в кутията. Като превантивна мярка си взех от КТМ една шапка за филтъра и не ми дреме вече дали влиза кал или не. Другото което ми хареса е че ми се удължи доста периода на пране на филтъра, само свалям шапката и почиствам, а филтъра си стои чист и мазен.
                          Иво Георгиев
                          Gworkshop

                          Коментар


                          • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            KTM 300 exc от 2007-ма, има ли ел.стартер?
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              Не, мисля че само като аксесоар може да се поръча
                              Иво Георгиев
                              Gworkshop

                              Коментар


                              • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                KTM 300 exc от 2007-ма, има ли ел.стартер?
                                ..2007 ма ехс 300 се продаваше в две разновидности-300ехс по евтината и 300ехс-е по скъпата която бе фабрично със стартер
                                ..а иначе кита със стартера може да се сложи на всеки от о4 та нататкък мисля ктм от моделите 250 и 300
                                ..а от 2008 ма всички 300 модели си излизат със стартер фабрично

                                ..иначе кита е някъде между 700 и 1000 лв за по точно питайте при дилъра

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X