Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

    Каква разработка, тука всичко е сметнато до стотна, цилиндъра е никасил, буталата са си на точен размер. Слагаш и даваш яко газ.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

      Браво! Значи направо ще се кара
      Благодаря!

      Коментар


      • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

        Днес беше последното нещо, което беше останало. Играх си да сложа протектор на Moose на резонатора. Като цяло едно парче алуминий трябваше да се напасне по ауспуха. Справих се, има какво да се желае в широкия край, но нямаше как. Иначе, ако го бях правил както е по мануал един вид, щеше да останат много непредпазени участъци. Миналата седмица го покарах 1 час, но не бях очарован честно казано...Трябваше да заваря резонатора, че на едно място имаше пукнатина 7см горе долу точно на изхода от цилиндъра и извадих някаква голяма пластина отвътре(явно при удар се беше отчупила и дрънчеше, а иначе го бяха заварили и беше ръждясала заварката есествено, от това беше тази 7см пукнатина. Човек няма ли желание така се получава с всичко...) Днес го изкарах от мазето и не можах да повярвам - беше друг мотор от миналата седмица. Просто това вече е мотор...Супер много се кефех днес, наистина постигнах това, което очаквах. Мощност, лекота, агресивност...Работи и върви повече от пефектно. Мислех да слагам червената пружина, но след днес се отказах. Сега съм със жълтата и винта е наполовина завит. Ще го развия, но няма смисъл да слагам червената поне на този етап. В момента ми идва по-силен отколкото се чувствам спокоен. Не мога да си представя, че един такъв тънък процеп и една пластинка могат да имат такъв огромен ефект на вървежа. Настина днес не можах да повярвам като се качих и дадох газ. По карбуратора и пружината тепърва в процес на каране ще експериментирам. Остана само да запоя 2 жички на километража, ако мога и този уикенд ще го направя. Като цяло усещането да си играеш няколко месеца, да направиш основен ремонт и толкова настройки, почиствания, смени и прочие, в хода на работа да научиш толкова неща, самия факт , че за първи път отварям двигател и абсолютно сам с интернет и помощта на Краси и mitkov на лични от форума, сега имам един уникален мотор. Поздрави и ето малко снимков материал








        Последно редактирано от nk_dimitrov; 26-02-10, 22:30.
        09 YZ290F Athena BB

        Коментар


        • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

          AAAAAAA ,има още неща за слагане,не свършва всичко тук.Съветвам те да сложиш предпазител на цилиндърчето на съединитела ,неопреново чорапче на PDS от долу и неопренови чорапи на предницата.КТМ ти е хубъв уважавай го и му се радвай,че са малко хората във форума които си обичат така моторите

          Твоя мотор няма ли ботон за промяна на режимите на работа или.
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

            To, че има и винаги ще има какво да му сложа е ясно Просто това беше необходимо за сега. Вече лека полека. Иначе не нямам, след 2007ма са с 2та режима. Поздрави
            09 YZ290F Athena BB

            Коментар


            • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

              ъптейти по ехс то

              нова ръчка за газта от моушъв про /оригиналните от ктм са доста по скъпи и се продават само комплект целия пистолет/



              лостчето на скоростите бе супер изнсено от ботушите и от много включване за това един приятел го навари цялото с алуминий и после го оформи с ракетата стана като ново ,,спестих си едни 60лв за ново






              пратих задният амортисьор за обслужване и скъсяване..оказа се че е бил леко изпуснал и с пропукан чистач и с липсваща част от маслото му..смениха му чистачите сечерингите маслото азота и го скъсиха с 2,3 мм
              ..но пък стоя така почти месец..докато дойдат частите и стане..резултата бе около 9мм "клякане" на задницата







              така пристигна от куриера ..пратиха ми и старото масло да си го видя какво е черно


              първата снимка на "сваленият" вече мотор..освен амортисьора ..бай димитър ми издълба и седалката та вече стъпвам доста по спокойно
              за да съответства на свалянето на задницата се сваля и предницата в тройника..опитно я свалих с около 20мм



              ..но бяха бая тестове и падания докато го установя колко да е точно е бая бая ..един следобяд и 2-3 литра бензин но паданията бяха гадни защото управляемостта много се влошава като не е нагласено



              друг интересен ъптейт е..ето този резервоар
              ..отдавна се чудя и си мечтая за един такъв ..а и вече всички се шегуваха с мен че все ми свършва бензина
              затова си поръчах този резервоар..освен че е 5 литра по голям от оригиналният е и прозрачен и си виждаш във всеки един момент бензина колко е





              първата снимка с новия резервоар ..съвпадна с послединят сняг


              още първото каране с новия резервоар установих че е и много удобен..въпреки че изглежда голям и грозноват не пречи изобщо на движението по мотора дори според мен сваля центъра на тежестта на долу на мотора особенно като остане с 3-4 литра вътре само и мотора се усеща един такъв по лек и маневрен


              резервоара идва без кранче ..тъй че отделно купих ново от ктм ..но може да се ползва и оригиналното

              ..мотора вече е на 360 моточаса и 10800км
              и между другото чак сега на 360 тия час се наложи да му сменя и лагерите на предното колело /на задното бяха за смяна още на около 120тия ..но пък от тогава не са мръднали / лагерчетата струват 26 лв от ктм и са качественни докато от магазините за лагери същият размер се оказаха в случая трудно откриваеми и доста по скъпи



              ..това е за сега от мене и продължителния тест на ктм ехс 2 тактера

              Коментар


              • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                Супер супер, това с проздрачния резервоар е супер, наистина е готино във всеки момент да знаеш колко имаш. Аз нямах представа колко ми харчи мотора, но сега погледнах и съм минал 70км с половин резервоар на "пУна газ" както се изразяваше Чинела. Мога ли да попитам за какви пари е станало сервизирането на амортесиора и дали си усетил нещо нередно или си искал снижаване? Иначе аз сменях всички лагери(на предна и задна гума) + семеринги + зегерки общо за 56лв от един магазин при КАТ и за моя имаха в наличност всичко. Поздрави!
                09 YZ290F Athena BB

                Коментар


                • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                  Сега като загледах на Митков ЕХС200-то как го е докарал .... и ми заприлича на лек оранжев КДХ
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                    Супер е станал звяра. Имам обаче един въпрос. Вижда ми се, че лявата част на резервуара слиза доста надолу. По този начин кранчето за бензина не остава ли под равнището на карбуратора. Нали бензина си пълни карбуратора на "самотек", как ще става пълненето ако кранчето е по-ниско и няма достатъчно гориво в резервуара да направи налягане.
                    Поздрави от Варна
                    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                    Коментар


                    • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                      Чесно да ви кажа бая работи прочетох в цялата тема и бая работи научих.Супер е темата , ако се прочете цялата може човек и професор да стане .Има много спорове относно 2т или 4т марки модели части и сякакви подробности.Тази тема е сама по себе си един мини форум.Бях скиптик относно 2т но сега съм повече към тях.И все пак поздравления за чудесната тема.

                      Коментар


                      • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                        Днес минах от майн 162 на 160 и от 3та позиция на иглата на 2ра, но не останах доволен(оповавайки се на мануала). Иначе съм си с 38 пилот, вместо 35. Утре ще върна на 3та и мисля, че ще се получи добре. Коментирам настройките, тъй като за мен си беше и все още си е проблем и ако някой и той се рови да има някаква информация. Поздрави! Пп. аз точно заради тази тема и няколко разговори с пишещите в нея вече имам такъв мотор...
                        09 YZ290F Athena BB

                        Коментар


                        • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                          Време е да се включа в тази тема, като човек който е карал КТМ, макар че близнаците Петър и Ивайло могат да кажат най-много по въпроса.
                          Самия факт че КТМ делят мегдана с японските производители за мен е достатъчен за да съм убеден в доброто им качество. Приказки от рода на тези "абе мани ги тия КТМ" ми се струват много несериозни, особено когато няма смислени доводи към тях.
                          Когато карах КТМ не съм имал никакви проблеми с него, макар че беше доста каран. Единствено се наложи да сменя буталото защото беше износено и имаше лека пукнатина. Човека който го купи от мене още като го видя и каза "взимам го" без изобщо да го беше запалил. Дано е останал доволен.
                          С удоволствие бих сменил КХ125-ката с един ЕХС-200
                          Да ти кажа както каза жоро от crazy job имат конструктивни грешки!
                          Двама мой приятели си бяха купили нови ктм-ми: 450sx и 520sx и двата модел 06' мисля че бяха. Карах ги, в сравнение с моята honda crf 450r 05' возията им беше осезаемо по лоша, 520 модела вървеше колкото моя crf450, а sx450 определено по малко crf-a; едва след като им сложиха генераций акрапович моторите почнаха да вървят добре. Да не казвам пък че и двамата ктм-ма си скъсаха оригиналните вериги на 1вото-2рото каране и бяха заменени с d.i.d вериги
                          Иначе за поддържка са ми казвали мойте хора че определено им е по евтина от на японските мотори които са имали, тъй че всеки сам си преценява японски или ктм ще кара
                          [SIZE=4]HONDA CRF 450 R 2005[/SIZE]

                          Коментар


                          • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                            даниеле мнението ти е интересно..но темата не е за 4 тактови мотори ..каквито са изброените от теб 450сх и 520 ката
                            ..така че като мине малко време та да видиш отговора ми ще го изтрия..тази тема специално е за 2 тактови мотоциклети ONLY

                            Коментар


                            • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                              напоследък малкия много слушал..и дедо коледа специално ми звънна да ме информира че подаръка дето не му го бил донесъл по коледа..сега размислил и решил да му го прати ../е спомена че и 10 тина години напред тр да съм послушен и аз и да му пращам ..там едни такива шарени картички всеки месец..ноо това са подробнасти /
                              ..таа аз кво да прая /нали съм послушен и аз уж/ та..скокнах да го взема



                              ..първо ме посрещтна ..разбира се снежанка



                              ...и после..а? ето го и колета от лапландия



                              ..благодарих любезно и се заех да товаря "колетчето"


                              ..оказа се ..леко но..за сметка на това пък..скъпо..както обича да казва моя приятел Жоро Хаджиев



                              ..я..джуджетата само 1километър са успели да му врътнат ..явноо е било студено


                              ..сложили са му и катализатор ..за заблуда на лошите чичковци



                              ..малкият ..отначало беше в шок



                              ..но после се поразвесели

                              ..историята е интересна и поучителна но ще продължи по късно..че сега имам друга работа
                              Последно редактирано от mitkov; 28-04-10, 13:53.

                              Коментар


                              • До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

                                Да му е честит на сина ти ! Най-искренно му пожелавам да го кара със здраве и без аварийно. И дано след време надхвърли уменията на учителя си, в което не се и съмнявам!
                                KTM Fen

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X