Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: KTM EXC 200

    А бихте ли споменали цената на това ябалковидно лагерче?Че и аз май ще трябва да правя тази операция скоро време.
    Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
    Gas Gas EC 200

    Коментар


    • До: KTM EXC 200

      За този лагер мога да ви кажа , че не е лагер а една тефлонова втулка която се монтира в долния край на PDS смяната му е нещо съсвсем нормално имайки в предвид че там има голямо натоварване и най вече никога не се смазва защото самия тефлон не го позволява.Има една Италианска фирма която го подменя с бронзови , но се губи част от движението което позволява самият тефлон.За сметка на това пък държи много повече.За цената беше около 28 евро, но то върви кмплект с болт и други дреболии.
      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

      Коментар


      • До: KTM EXC 200

        Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
        ...мотора вече е легнал с развит долен болт на амортисьора-подпрян точно под мястото където ще се избива

        Боже, сложил си го да легне без да му постелиш меко килимче отдолу !
        Срамота е да караш ендуро с тоя обелен мотор !
        Трябваше да го смениш след Шумен, че знаеш там какво става обикновено ...

        Коментар


        • До: KTM EXC 200

          Боже, сложил си го да легне без да му постелиш меко килимче отдолу !
          Срамота е да караш ендуро с тоя обелен мотор !
          Трябваше да го смениш след Шумен, че знаеш там какво става обикновено ...
          ..А ве жоре... ..другия път ти връчвам сметката за лагери... ..с тия h2O ендурота ..дето ти идват от вътре...почвам да си мисля че държиш акции в заводи за лагери и резервни части ..
          ..а шумен..тоя мотор ..не го е и виждал и ..предполагам няма и да го види..



          А бихте ли споменали цената на това ябалковидно лагерче?Че и аз май ще трябва да правя тази операция скоро време.
          не помня точната цифра ... под 60 но над 50 лв беше

          Коментар


          • До: KTM EXC 200

            ..ето още нещо по темата
            ..от проект байка ехс 200 на австралийския дирт райдър който ви бях пуснал линк..разбрах че и едно от основните подобрения които са направили на техния е поставянето на демпфер скотс-олинс на кормилото..според тях този мотор понеже е лек и с рама от 125кросарка а с мощен и нервен двигател е и с чуствително управление и се нуждае наистина от тази "екстра" за да се държи по планово и като по голям и стабилен мотор ..след около година прекарана с този мотор ..няма как да не се съглася на 100% с тях моторчето е силно и с потенциал но мекото окачване и рамата настроена за бавно каране и триали го карат да се държи нервно при по бързо и агресивно каране за което двигателя има сила при по високи скорости наистина мотора трудно се контролира така че и аз от известно време се позамислих за един демпфер на скотсс..и понеже димитър все ..цъка из е-бей..и ни зарежда с маратонки фанелки части и какво ли не от там..поръчах му да види и за ..некое демпферче дали няма да изпадне ..оказа се обаче ..трудна мисия-тия демпфери дори и в е-бей достигат сериозни цени и много рядко се откриват..накрая ни изпадна един-чисто нов скотс олинс и го поръчахме ..добре обаче дойде само демпфер но не и стойките му за захващане..че дори и планката отдолу за плъзгача я нямаше
            .. -след известно лутане..и чудене..какво да го правя сега това парче желязо ..видях че ктм предлагат както пълни китове така и всеки един от отделните детайли ..така че поръчах от там иглата и планките за захващане



            ..заедно с тях и плъзгачите за веригата -които се бяха поизносили ..но за тях -друг път

            за да се монтира демпфера трябва да се свали и горната част на трипъла ..която процедура е описана най подробно в инструкцията идваща със стойките..общо взето тънката част е да блокирате предната гума да не се върти и тежестта на мотора да е на предната ос за да не искочи предницата от оста си като свалите горната част на тройника ,този момент е подходящт и за обслужване и смазване на лагерите ..което нещо ..все някога от време на време трябва да се прави


            ..най напред разбира се трябва да свалите-кормилото -маската с фара и дигиталния километраж-час метър




            ..тук вече нещата са поставени и съм започнал да завивам новите болтове /по дълги / които си вървят с комплекта
            ..сглобявате всичко в обратен ред..


            ..обърнете внимание на нещо друго което се вижда на снимката-при 2 тактовите ктм препоръчват жилото за газта да се прекара от дясната страна на рамата-както е направено на снимката/оригинално минава от ляво/ ..за целта сваляте резервоара откачате жилото от карбуратора..този момент пък използвах за да сменя и иглата на карбуратора..която я дават че трябва да се сменя още на 100 часа /нещо което на практика никой не прави ..дори и на 1000 ч никой не я сменя / ..аз обаче я смених на 200 и нещо часа..не е скъпа а и реших да се доверя на мануала ..и наистина..не личи ..никакво износване по старата но..на практика мотора взе да работи по чисто
            ..при новото положение на жилото до средата на рамата си върви както преди но от средата завива край бобината и излиза от дясно..така не се опира в демпфера и няма опаснос на някой завой да ви "дръпне" газта ..за да не се трие и бели демпфера ..увих и малко от якото тиксо и върху жилото и върху демпфера на мястото на контакт


            ..вижда се на снимката..и като така и така се бях поизцапал..сложих и нови ръчки че старите бяха поизносени а в ктм поддържат винаги на склад оригинални-RENTHAL дръжки при това на много добри цени
            ..между другото..смених и маркучлето което е между капачката на резервоара и рамата..дори него го поръчах оригинално от ктм.. ..евтино е а..друго си е да си оригиналното ...при това ти дават много по дълго парче..от което поне 3 пъти можеш да го смениш като се втвърди../втвърдява се и пожълтява за около година /

            ..накрая цялата комбинация-демпфер от е-бей и стойки от ктм..излезе с около ..20% по евтино от колкото ако бях взел целия кит..но ако не ви се мота и чака..по добре направо купете всичко на веднъж ..че иначе си е играчка.../но има и +сове не давате парите наведнъж..и ви излиза ..като на лизинг
            Последно редактирано от mitkov; 24-10-08, 11:50.

            Коментар


            • До: KTM EXC 200

              Митков ако,вече си покарал с демфера,драсни няколко реда,как се държи мотора с него,моля!!! И заслужава ли си парите?

              Коментар


              • До: KTM EXC 200

                ..мотора..се държи доста по добре ..дали си заслужава парите..не мога да кажа за другите..за мен ..си заслужава..може да те оттърве от доста сериозни неприятности а и най малкото караш си много по спокойно и неизнервено..особенно на високи скорости..преди мотора се държеше много нервно и трудно контролирано като го позасилиш..виж за бавни триали и ръгане из деретата демпфера много не ти трябва но при над 60-70км в час без демпфер с този мотор доста трудно се държи пътя..ако пък го нагласиш да не се криви на бързите пътища става кофти за нормално каране..както и да е най малкото демпфера може да ти спести много комични моменти че дори и тежки падания -а и по принцип за всички модели на ктм..препоръчват че бива да имат и демпфер..дори и за кросовите ..има доста предимства да имаш такова нещо..не ми се навлиза в повече подробности.. но според мен ..дори всички мотори бива да имат такова нещо..ето и хонда вече серийно слагат демпфери на моторите си..до някое време предполагам и всяка друга уважаваща себе си марка ще започне да го прави ..иначе има много инфо из нета за демпферите поразрови се и предполагам ще намериш много неща
                Последно редактирано от mitkov; 04-11-08, 11:48.

                Коментар


                • До: KTM EXC 200

                  последното обновение по темата
                  ..от известно време се каня да си сменя водача на веригата

                  ..освен че отдавна го "тунинговах " като му махнах металната част..понеже при удар се криви и докато не се сетиш да я изправиш вече ти е престъргала и изшлайфала зъбчатката..като я махнеш пък е прекалено пластичен водача и при удар в корен или камък ..може да искочи веригата-което се и случи на един от тестовете в севлиево а и тук докато си карах..на новите модели 08 е подобрен този елемент което означава че и ктм са го отчели-пак са го направили пластичен но е и с ребра за да е и по твърд
                  понеже моя бе и вече доста износен и без това бе за смяна ..реших направо като го сменям да сложа не оригинален а от фирмата тм воркс..които отдавна ги бях набелязал

                  ..първо че много ги хвалят в щатските издания

                  -второ че там почти всички карат с такива,мненията на потребителите пробвали го също бяха положителни в сайта на роки маунтин а и на ISDE обърнах внимание че много от водещите състезатели слагаха такъв..дори се вижда и на филмчето от изде как салминен слага едно такова собственноръчно на мотора си ..така че след..няколкосекундно мислене..както обича да казва жоро ..и ето го вече в гаража
                  -монтажа е лесен../но все пак..успях да си порежа пръста на един болт де/
                  -водача между другото върви и в комплект с новите болтове за захващането му
                  единственното което ми направи малко неприятно впечатление при монтажа е че отворът на задният болт ..бе леко изместен спрямо реалното му местоположение на вилката на ктм а и ..се наложи леко да разширя дупката в едната посока..може би с около половин мм


                  ..понеже нямах кръгла пиличка под ръка ползвах една от бургиите и дрелката..верно не е голям дефект но като за толкова прехвален продукт и като за таци цена..очаквах всичко да си е -съвършенно точно


                  ..ето го и вече монтиран..хвалят го че бил много здрав износоустойчив и нечуплив дори при най якото джаскане а и се самоочиствал от мръсотиите през страничните си отвори..паживьом увидем ..както са казали братушките ..иначе за сега -се представя добре и наистина изглежда много здрав материала а и внася малко трикест излъчване към мотора

                  ..нарочно го поръчах да е оранжев-за ктм има 2 опции-оранжев или черен.. ..тук се вижда и другото което пристигна с него..което вече не е по темата-ново екипче на мср ..иво наскоро си бе взел такова ..та ..да сме в тон 2строците с ктм и те
                  Последно редактирано от mitkov; 04-11-08, 16:41.

                  Коментар


                  • До: KTM EXC 200

                    В тон в тон, ама не знаеш аз каква изненада съм подготвил. Скоро ще се види във форума .
                    Иво Георгиев
                    Gworkshop

                    Коментар


                    • До: KTM EXC 200

                      С удоволствие ще преименувам темата КТМ EXC200 & EXC300, само дано Митков не се намръщи, ама той и без това вече не влиза във форума. Беше пропъден от недобросъвестни участници, пък и не само той. За жалост пълноценно пишещите хора във форума стават все по малко
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • До: KTM EXC 200

                        Мхм и аз таман се чудех ,защо непише Сега като влязох в темата му мислех ,че е пуснял някой як клип или някоя снимчица

                        Коментар


                        • До: KTM EXC 200

                          Еее много жалко, че Митков е прекратил участието си във форума.Тамън се надявах да е писал за някой нов тунинг на неговата 200-ца или някакво интересно тестче.

                          А иначе няма ли да е по-добре да се направи нова важна тема за ктм 250/300 нали са на една база.И тази да си остане за 200 и 125 евентуално.Стига разбира се Митков да няма нещо против понеже се е превърнало нещо като темата за неговата 200ца, което е готино в случая.Да се следят преработките на машините на някой участници във форума и т.н.
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • До: KTM EXC 200

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            С удоволствие ще преименувам темата КТМ EXC200 & EXC300, само дано Митков не се намръщи, ама той и без това вече не влиза във форума. Беше пропъден от недобросъвестни участници, пък и не само той. За жалост пълноценно пишещите хора във форума стават все по малко
                            Нищо, за това пък със такива дето вчера са се качили на мотор, обаче са "на всяка манджа мерудия" е пълно.А знам че действително има хора които има какво смислено да кажат.Ама нещо все по-малко пишат.Що ли
                            Последно редактирано от kiki.t; 26-11-08, 10:32.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • До: KTM EXC 200

                              ееее Митков е супер ценен кадър. Така ще вземе да пропадне форума, както стана и става с други мотофоруми. Жал ми е, защото е място с много ценна информация и доста разбиращи и възпитани хора, а малко по малко ще се превърне в селска кръчма с глупави изцепки Дано да размисли нещо, че днес Митков, утре някой друг, пък и той не е първия дето е теглил една ...

                              Коментар


                              • До: KTM EXC 200

                                Хм. Защо се е махнал ? Не съм виждал да се е карал с някой по темите ? Язък
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X