Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    Първоначално публикуван от onkel_tom Преглед на мнение
    Здравейте колеги
    От скоро и аз съм от "Африканците"
    Honda XRV 650 Africa Twin RD 03 - това е точния модел.
    А, честито.
    Абе хора какви ги правите тези Африки, изкупихте всички Африки в България...
    а в другата тема спореха за някакви KTM <-> BMW май..
    .

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      Супер умрях от яд....

      Преди 5 мин се продаде Африка RD04 в австрииския ebay за 705€ ... а му се обаждах на човека да го разпитвам
      Имала си куфар, ауспух Remus и голям шлем
      Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
      Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
      Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        В моя резервоар съм наливал 25 литра, от напълно празен та чак докато прелее. Винаги го пълня до горе - разпробил съм малката дупчица горе до гърловината и става доста лесно
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Аз пък да се похваля , че моя вече е Врачанин
          Беше луда седмица ... пратих го ... и ми го върнаха ... жив и здрав

          Застраховката която платих за 1 година е 98лв .. заедно със зелена карта!

          Даже и хубаво номерче се е паднало ...
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25HTG.jpg
Прегледи:1
Размер:106.1 КБ
ID:5262820
          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            Първоначално публикуван от darkrose Преглед на мнение
            ...изкупихте всички Африки в България...
            а в другата тема спореха за някакви KTM <-> BMW май..
            Ако е така защо ли в същата тема има само 15 кликнати Африки в анкетата?

            Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
            В моя резервоар съм наливал 25 литра, от напълно празен та чак докато прелее. Винаги го пълня до горе - разпробил съм малката дупчица горе до гърловината и става доста лесно
            То и на мен са ми наливали 37 литра газ в 30 литрова бутилка и 65 литра бензин в 60 литровия резервоар , хем без да ги модифицирам , че дори не бяха съвсем празни ... ама не ще да е ни от бутилката, ни от резервоара, да знаеш! (Абе тоя протест трябваше да стане преди 10 години още... и пак ми говорете, че няма нужда да протестираме...)
            Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Вчера свалих челюстите на предните спирачки с намерението да ги сменя, понеже съм минал вече 33 000 км, от както съм купил мотора и реших че съм ги изтъркал. Какво беше учудването ми, когато видях че феродото по тях е дебело 3-3,5 мм, почти толкова, колкото и на новите спирачки. А на задните беше още по-дебело. Вярно, че аз не съм агресивен карач, но все пак 33 000 км... Отказах се от смяната на спирачките. Смених само спирачното масло. Старото беше станало червеникаво кафяво и мътно. Новото е прозрачно и бледо жълто - DOT 4. Обезвъздуших ги и естествено веднага изкарах мотора, за да ги пробвам. Нямаше проблеми. Покарах час, час и половина, като усмивката не слезе от лицето ми.
              Мноооого готин мотор е това Хонда Африка туин!!!! Повече от три години вече го карам, но не спирам да му се кефя!!!! Вози плавно меко и мазно. Стоиш изправен на седалката и си на високо, за да гледаш навсякъде, и да виждаш прекрасно пейзажа. Кормилото е широко 90 см и удобно. Резервоара е внушителен и създава усещане, че караш наистина голям мотор... Има достатъчно сила и мощ, за да изпреварваш другите превозни средства, когато е необходимо. Гори малко!!!Може да мине без проблеми по черно, ако се наложи. Много здрава, удобна и безавариина машина!
              Карал съм всякакви мотори, не сега вече, изобщо не мога да си представя, че ще си навиря задника към небето и ще си забуча главата в кормилото, за да яхна някоя неудобна, и твърдо возеща пистарка, щото тя, видите ли, вдигала 250 км/час... Ужас!!!!
              И чопъри съм карал. И те са неудобни!!! Там пък си седиш на опашната кост и ръцете, и краката са ти изпънати напред, малко, като наказан в детската градина. Гъзария братко... Като модата. Неудобно, но ефектно! Освен това друса и качваш малко багаж, имаш малък резервоар, и още по-малък клиренс, но другите, около теб са впечатлени!!!
              Няма по-удобен и универсален мотор от ендурто и Африката е един от неговите върхови модели!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Всеки тип мотор си има негов чар и различно удоволстрие !
                Но безспорно големите ендурота са много удобни за разходки близки и далечни
                А с пистарката да караш с 250+ не е толкова забавно колкото карането по проходите и да стържиш ушите по асфалта

                Трябва да има от всеки вид мотор поне по един в гаража .
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  Аз отскоро съм африканец (RD04) и вече смятам че това е МОЯТ мотор. В сравнение с едноцилиндровото 600сс ендуро ми липсва експлозивното развъртане от съвсем ниски обороти. Африката иска повече газ Аз поне не съм се качвал на по-добре возещ мотоциклет. Уникално лесно ляга в завой. Спира прилично. Гори около 5/100. Със сигурност има и по-хубави мотори, но Африката ме удовлетворява напълно. Вкарах я и в гората, но там определено ми е тегава, особено на кал с шосейните гуми. Спокоен и приятен мотор.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    ... В сравнение с едноцилиндровото 600сс ендуро ми липсва експлозивното развъртане от съвсем ниски обороти. Африката иска повече газ Аз поне не съм се качвал на по-добре возещ мотоциклет. Уникално лесно ляга в завой. Спира прилично. Гори около 5/100. Със сигурност има и по-хубави мотори, но Африката ме удовлетворява напълно. Вкарах я и в гората, но там определено ми е тегава, особено на кал с шосейните гуми. Спокоен и приятен мотор.
                    Точно това експлозивно развъртане го открих и то в доста добра степен при Варадерото. Карах известно време Трансалп 650, пробвах Африка 750, но Варадерото ме грабна от раз и не устоях. Всички качества, които си изброил по горе са валидни и за него с изключение на усещането за по-тежка предница, което най-вероятно се дължи на 19" джанта и го прави по-неподходящ за черни пътища. Но пък и не мисля да го вкарвам в такива ... с малки изключения.
                    Разхода на гориво е около 6/100.

                    Поздрави на всички африканци и безпроблемен мото сезон!
                    Последно редактирано от К.Наков; 25-03-11, 12:15. Причина: дописване

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Не съм карал Варадеро, но си мисля, че е функционално различно от Африката.
                      От БМВ съм карал само F650 и не съм впечатлен особено.
                      Най-добрият мотор е този, който ти пасва. Аз много си харесвах КЛР 600, въпреки че много хора ми се чудеха, че го предпочетох пред Доминатор например.
                      А Африката - тя просто ме грабна.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Aз пък в петък си боядисах в пет джанти , като преди тива ги грундирах с най-обикновен грунд.После прахова боя, печена 15 мин на 200 градуса.
                        Издлеждат отлично.
                        И сега кво?Пак ли на песъкоструй???
                        Kарай си ги така... те и без това при теб да консуматив, предполагам.
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                          ...Кормилото е широко 90 см и удобно...
                          На някои ни е широко 1 метър и 5 см... Nice, Аааааа?...
                          Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Владич това че не ти се изтърква феродото не е съвсем добре, ако то е прекалено твърдо може да ти яде диска или да не спира добре. Така и так си ги бил свалил трябвало е да ги тръкнеш с една раш-пила и шкурка 80 и надолу за да махнеш горният филм, мисля че щеше да останеш учуден каква разлика има в спирането след нещо толкова просто. Възможно е и да не спираш много със спирачките, а да ползваш двигателя заради това да не са заминали.
                            А с това:"Може да мине без проблеми по черно, ако се наложи" направо ме разби

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              Дисковете ми не са изтъркани и мотора си спира много добре. Преди два дни в неделя, един цървул, както си караше насреща ми в центъра на едно село реши, че трябва да спре точно до левият тротоар и ми пресече пътя на 10 метра пред мен. Начертах две черни линии по 8-9 метра с гумите и спрях точно пред предният му капак. Добре, че през села не карам с повече от 50 км/час....
                              Колкото до карането по черно, учудвам се на ентусиазма и мераците на някои колеги непременно да си вкарат 200 килограмовият мотор в гората, и задължително в калта, и да изпитат особена гордост от това "геройство". Аз не съм фен на такова каране и подобни неща не ме кефят, за това така съм го и написал, че може да се мине, ако чак толкова се налага, но в никакъв случай не се бутам на такива места зорлем.
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Баш калта не е сред силните страни на Африката или к'вото и да е с това тегло, но на черен сух път се държи великолепно.
                                Този уикенд ходихме до Чудните мостове и по пътя имаше МНОГО пясък върху асфалта останал след зимното опесъчаване. А това хич не ме изкефи.
                                Задната гума е нов Continental Conti escape а предната поизтъркан Metzeler tourance.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X