Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аз също разбрах, че съм бил имал проблем с жегата от двигателя с ЦРФ-а.
    А разбрах едва след 3 години понеже сега се шуми, че били го фикснали тоя проблем при новия модел

    Нарисувани глупости, т'ва ако некой не ти го каже тека и нема да го има за проблем

    Са Владич не знам цел месец как нема да избие кочината без мотор
    Или бенвето като я с дргел0?
    Враг усраине

    Коментар


    • Ааа БМВ-то Сертаото е на линия. И старият шлем пак Айрох Командър. И старото яке. Няма да седя без мотор и каране цял месец, и то лятото... Много мотор, много нещо бръмчеше по магистралата днес.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • За вибрациите над 130-140км само ще се изхиля просташки на испански
        Какво дори да може 200+ мотор, който видимо не е подходящ за такава скорост?
        Все едно аз да съм мениджър продажби или какъвто и да е меринджей - бахти идиотията!

        Или все едно да навиех масура на газката по магистралата до Бургас.
        Тоя тип мотори просто на са конструирани за скорост.
        Има достатъчно други видове ако това е важно.

        И въпреки това спрях да нося с мен книжка.
        Тази година виждам толкова камери и полицейско присъствие, че не е истина.
        А предвид парезата на средният пръст ако случайно ги забележа: пластиката по-добре дома

        П.С: Като се замисля V-Strom дава вид и заявки да може повече от ендура по които аз си падам.
        И примерно DL1000 прави онова, което обещава.
        За останалите не знам - на мен днес ми беха единствените 500м на DL800 и не успах да усетя нищо.
        Освен, че тежи като хипопотам слизайки от дъргел0



        Последно редактирано от Esper; 21-06-25, 23:52.
        Враг усраине

        Коментар


        • Аз много на скорост не карам ма каквото съм карал над 120-130 си тропа,не е ли 3 цилиндъра поне няма как да му избягаш на вибрациите
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • За комфорт са консервите.
            4 цилиндъра (предимно - до скоро), 4 търкала, климатик, покрив, капандура с кнопка…

            Враг усраине

            Коментар


            • Първи сервиз на 1000км в Германия

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250724_182926.jpg
Прегледи:222
Размер:574.9 КБ
ID:7006482
              HONDA NC700X '13
              HONDA Wave 110i '13

              Коментар


              • Пламен Атанасов
                Пламен Атанасов коментира
                Редактиране на коментар
                Моята беше 308 Евро за първия сервиз , но има и кардан .😊

            • Ето я и лилаво-черната кукла

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250718_150308.jpg
Прегледи:226
Размер:379.6 КБ
ID:7006484
              HONDA NC700X '13
              HONDA Wave 110i '13

              Коментар


              • Дай малко инфо как е според теб мотора.
                Тия са по-големи гадове при вас баси...300евро масло и филтър...Ох,ох!
                На кой режим го караш?
                Как е в жегите?Е такива работи.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • В момента не го карам Сузукито, защото то пътува с камион към Бишкек - Киргизстан. Вече съм на 13 000 км. Смяна на масло и филтър към 260 лева в сервиза на Сузуки в Пловдив. Масло 10 W 50 пълна синтетика. Купих и въздушен филтър, но още не съм го сменил Той е 45 лева. Изтърках оригиналните гуми Дънлоп Трайлмакс, с които купих мотора и сега съм с Мишлен Анаке Уайлд 50+ 50% асфалт + черно. Те са за Киргизстан и Памир.
                  От този мотор лично аз съм супер доволен. Пасна ми идеално и за асфалт, и за черно. Жега, студ все му е едно на Сузукито. Все по един и същи начин върви. Аз го карам не на режим 1 А 1, защото така ми идва много нервно и бързо като пистарка, а го карам на 2 В 2. Така е по-спокоен за мен мотора по-малко гори и вероятно по-малко коне ползва от двигателя. Разхода му е 4-4,3/100, но аз рядко карам над 100 км/час. На черно не изключвам АБС-а, а карам с режим тракшъна на G (гравел) С 2 и не е имало проблеми. Защото на БМВ-то Сертаото, ако не изключа АБС-а на черно веднага започва да ми поднася и хлъзга мотора, та ме подсеща да изключа АБС-а. При Сузи няма такова нещо.
                  Колкото до приказките, че мотора греел, пък имал вибрации над 150 км/час, пък не знам, какво си, за мен това са глупости на търкалета. Който иска да кара с над 150 км/час мотори, да се ориентира към многоцилиндрови пистарки с обем над 1000 кубика, а не към двуцилиндрови Адвенчър ендуро мотори.
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 26-07-25, 08:07.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • Преди неколко дена като ги стовариха от Бишкек беха толкова мръсни, че даже аз не издържах та опънах и на двата по един маркуч



                    Поводът да го пиша това обаче е друг - сетих се като видях снимката.

                    Ами седалката!

                    Може да е супер удобна обаче попива вода като сюнгер?!?
                    За първи път виждам такова нещо - обикновено външният слой е непропусклив и ако пуска вода е около шевове.
                    Тук обаче часове след маркуча като се натисне с пръст някъде отгоре - продължава да избива влага?
                    Изглежда някаква пореста материя, която може да е ОК за вентилация и на пипане, не се хлъзга.
                    Обаче при намокряне е нек'во пълно безумие.
                    След първият порой ше ми мулясат мъдят@, ве?!?

                    Аз да съм намаал скоростно поне китайска вуна от този тип върху нея.
                    Или директно ампутация и замяна със сийт концепт та да знам, че имам седалка!

                    Не мога да проумея на кой изобщо би му хрумнало да направи седалка на мотор с такова абсурдно покритие.
                    Той и стола в киното е удобен ама не ги турят по моторите.
                    Ебаси, после ондаджии били джаста-праста

                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Много си е хубава седалката... За седалка 600 лева няма да дам. Нито пък за друг ауспух. Заеби тия глупости да наливам пари. Каквото съм сменил и направил, направил по тоя мотор... Останалото е каране... Километраж, а не кичене... Аз и джама отпред нямаше да сменя, ако не бяха го одрали.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Ма то това при дъжд ще е дизастър ве!
                        И няма как да не е след като го видях с очите си.
                        Поръчай си поне една китайска вуна - тя е нищо пара а ще ти направи седалката използваема при мокро време.
                        Пък и не само за вода - при горещо време също прави хубави неща.
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Ха, това за сефте го чувам. как ще попива вода бре, тва да не е гъба за миене
                          На какво ли още ще бъда свидетел, или с други думи - на къде върви този свят
                          Панайот Бърдарски
                          0887 60 77 22

                          Коментар


                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ми изглежда си фенси но нямаше да и обърна внимание ако не исках да я подсуша за неделята като Владич дойде да си го прибере.
                            Отгоре даде вид на суха а като натиснеш с юмрук избие влага.
                            То все едно съм прал велурена възглавничка.
                            Това просто не е правено да го вали много.
                            Или поне ме прекалено често.

                            У Дъждоландия например немам представа как се седи на такова - верпятно с торбичка

                        • Една седалка от истинските както написа и заспива.
                          Владич е скръндза и може да мине само с найлоновата мрежа отгоре.
                          Ама той и това не ще да даде...та нека мокри макарите.
                          Откровенно казано се радвам,че се отказах от този мотор като ги пробвах миналата година.
                          Но хора всякакви...ей на той е доволен от всичко...
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар


                          • pansim
                            pansim коментира
                            Редактиране на коментар
                            Това са два много различни мотора.И съответно няма как да бъдат директно сравнявани

                          • slatanic
                            slatanic коментира
                            Редактиране на коментар
                            Аз визирам моя си World Raid и да ти кажа доста са близки като характер та ако щеш и като тегло и резервоар.
                            Ма как и да е де.

                        • Аз го карам тоя мотор вече повече от година и нищо не ми се е мокрило. Само си измисляте разни проблеми бе хора... От тук му духало, от там му греело, ташаците ми щели да се намокрят, пък над 150 км/час имало вибрации... Да дам 1000 лева за ауспух, че щял да ми стане мотора с две кила по-лек?!?!.. Пълни глупости на търкалета са това за мен...
                          Щом ви е кеф да си сменяте разни работи по моторите... Ваша си работа. Аз каквото е трябвало да сменя по този мотор съм го сменил още миналата година. Изхвърлих задните степенки, защото това не е такси, сложих му ролбари, смених пластмасовият щит под двигателя с алуминиев и го обурудвах с багажна система от меки чанти и алуминиев заден куфар. Толкова! Останалото е каране...
                          Новият по-голям джам отпред струва 150 лева.
                          Последно редактирано от ВладиЧ; 12-11-25, 15:25.
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X