Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не знам дали ще успея да прикача снимката, ама в Миркат са измислили бахти промоцията...

    https://scontent.fsof10-1.fna.fbcdn....uw&oe=6844888E
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
      Не знам дали ще успея да прикача снимката, ама в Миркат са измислили бахти промоцията...
      Некой трол се е изгаврил с 800DE
      Или е факе - в официоза им поне сега няма никакви примоции
      Враг усраине

      Коментар


      • Вдигнали са цената. Аз го взеха на тая задрасканата цена...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Я се порадвайте малко на красиви снимки.

          Дедо си почива.


          Копривщица.


          Някъде край Панагюрище.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            Владич , не помня дали те питах, ама защо смени БМВ-то , със Сузуки ?
            Както говориш суперлативи , за новия мотор , така май говореше и за малкото БМВ.
            Кое промени мнението ти ?

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Новото си е ново, напълно разбираемо.
            За ново бенве требат +10К.
            А дали е толкова по-убаво?
            Не, не е!!!

            Владича мое да има друго мнение, това си е мое.
            Он барем е имал бенвета за разлика от мен.
            Аз едно време поне исках ма не можех.
            Обаче това време са свърши.

            И за кошниците се отнася

        • А такаааа.
          Евала за което.
          Само тия снимки...направо ми светват пред очите.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Сега, какво да си говорим. Това Сузуки е по-добро от БМВ-то Сертаото. Сертаото в момента е на 82 000 км. Ако не бях взел Сузукито сега щеше да е на 100 000 км, защото на Сузи вече съм на 13 000 км.
            Но километрите са си километри. Сузукито е по-ново, по-бързо, по-удобно, по-мощно, по-модерно с различни режими на движение. Това Сузуки е произведено в Япония. Не в Малайзия, Тайланд, или Сингапур като Хонда. Единственият му недостатък е, че е по-тежко от Сертаото. 230 срещу 195 кила. Аз нямах пари да го купя тоя мотор, нито пък бях на зор да купувам друг мотор към краят на миналото лято, но сина ми ми направи подарък. Е кой бяга от новото и хубавото? Не и аз...
            А иначе Сертаото го бях стегнал в началото на миналото лято, защото исках да карам до Монголия с него. Смених му веригата, венците, бензиновата помпа и бензиновият филтър с регулатора на оборотите, смених му маслото в предните колове, семерингите и капачките към тях. Смених му маслото и му сложих нови гуми. Нов акумулатор му сложих и смених спирачната течност. Преди лятото някъде в ранната пролет му смених турбината на водната помпа, семерингите и гарнитурата, защото просълзи помпата. Тя си има ремонтен комплект за тази цел. Препоръчва се да се ползва този комплект за смяна след 50 000 км, а аз тогава бях някъде на 70 000 км, та малко бях просрочил. Тогава смених и охладителната течност.
            Но не успях да подредя работата с визите и логистиката, и пропадна тази разходка до Монголия. И после в края на лятото купихме Сузукито и от тогава БМВ-то седи в гаража и не е минало и 100 км.
            Пуснал съм го за продажба БМВ-то, което е произведено септември 2012 год, но нещо няма интерес. Вероятно защото е на 82 000 км. Не е на 20 000 км каран само от бабичка до магазина и не е със спортен ауспух...
            Последно редактирано от ВладиЧ; 12-06-25, 08:23.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Ясно , благодаря за отговора
              Аз напоследък се замислям дали да стана моторист , ама няма да се хвърля на такъв мотор за първи .
              А и докато си мислех за мотори , си купих кола , като мотор )))
              Твоето БМВ беше причината да се замисля са моторите между другото

          • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
            ...и не е със спортен ауспух...
            Със спиртен не е ама е с дийп фейк такъв

            Ей текава простототия само еврогейци могат да измислят а па на бенве напрау им иде изотвътре

            Абе докато джапанките и азиатците правят мотори е крайно невероятно да се купува европейска скрап.
            Но нали на всеки от различно му става - що да не.
            Враг усраине

            Коментар


            • Качих по-интересни гуми. Стягам се пак за Памир.

              Над язовира Белмекен.


              Из Рила по каскададжийският път Белмекен - Нехтеница.


              Из Рила с новите гуми Мишлен Анаке Уайлд.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • Аз днес минах там но рано.
                По кое време?
                Дори успях да се изтреса по трасето - надцених се.
                Малкият дявол, мина без счупени кокали!

                Враг усраине

                Коментар


                • ВладиЧ
                  ВладиЧ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами някъде към 13,30 часа бяхме на яз Белмекен. Към 15 часа бях в Якоруда. Аз не съм падал, но определено имаше инфарктни моменти.
                  Този път лека, полека се разваля и става по-тежък и труден за каране с много чакъл на места и свободни камъни,
                  големи, като юмруци. Особено преди Джендем дере и Ропалица. То това е някъде средата на този път. След Ропалица вече става по-лек и приятен за каране...
                  То нормалните пътища няма кой да поддържа в тая държава, та този път...
                  На времето е минавала редовна автобусна линия по този път с тези малките рейсчета ЛИАЗ, ПАЗ... Сега е абсурд да мине нещо такова по този път. Сега само джипове минават и такива откачени, като нас по този път...
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 14-06-25, 21:07.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Проблема не беше в пътя а със скоростта.
                  Не кореспондираше с терена и окачването.
                  Все едно бързах занякъде… Аз бях горе около 10.

                  Утре ще шия чантетата върху ролбара - дясната отнесе пафората.

                  Счупи и двата D - ринга с които се пристягат ремъците.

                  По това се различават китайските боклуци като това от по-скъпите.
                  Изглежда като истинска обаче материалите са от говнолин!

              • Е аз си взех чанти за ролбарите LOMO. В тях са ми резервните гуми. Но още на са пробвани на падане.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Пластмасите на крепежите са от някаква видимо постна пластмаса.
                  Видя се като ги сразах за да хвана лентите от тая страна твърдо с D-рингове.
                  Не че съм изненадан ама се предполагаше да издържат просто на това пътуване.
                  Пък те не устояха на Рила

                  Обаче друго ми направи впечатление - като я опънах с маркуча да я зачиста от пръст и кал взе да се пени.
                  Все едно фабрично е била намазана с веро или някакъв друг вид шампоан.

                  Не знам с какъв лайнолин са я импрегнирали чайниците и колко ще е траен, особено след маркуча.
                  Но и на мен водоустойчивост не трябва за тия чантета.
                  В едната също наших точно резервна гума а в другата дъждобран...


              • Еми както казах - говнолин.
                Утре ще пришия твърдо едната страна.
                Но не може да се разчита особено много на материала.
                За толкова пари - толкова качество.

                Вече няма време за моско или криега.

                Бе да ми мине брадичката че май нацелих с нея камък.
                Естествено подбрадника на каската ми беше на тила - където му е мястото
                Враг усраине

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  В статистиката си ма да си жив и здрав 🥃🥃

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  За мен е нова страница - до сега беха предимно ръцете.
                  А и сега остъргах пластмасите от вътрешната страна

              • Продадох Дукатито и си взех едно ново от магазина лилаво-черно нещо Дано избора ми е добър.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250620_113543.jpg
Прегледи:124
Размер:368.6 КБ
ID:7002889
                HONDA NC700X '13
                HONDA Wave 110i '13

                Коментар


                • Честито!!!! Дано да му се кефиш на макс! Аз съм вече на 13 000 км.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • Екстра си.
                    За тия пари си е екстра.
                    Не можахме да се харесаме баш със седалката и жегата от двигателя,но си има всичко от завода.
                    Аи цвета е правилния.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • ВладиЧ
                      ВладиЧ коментира
                      Редактиране на коментар
                      За жегата не знам. Аз не съм усетил особена жега при каране. Пишеха и за някакви вибрации от двигателя над 140 км/час. Веднъж пробвах и вдигнах 150 км/ час. И наистина имаше вибрации, когато свалях скоростта и намалявах оборотите. Но аз с повече от 100 км/ час много рядко карам, та да не кажа хич... С тия гуми рошавите пък хептен не карам с такива скорости, защото вият. Карам с 80-90 км/ час. Така се придвижвам с тоя мотор, освен, ако не съм по черно разбира се. За такова каране е повече от идеален тоя мотор! Тогава гори и 4/100.

                  • Малко родопско.

                    По прохода Фотиново - Девин.


                    Към Триград.


                    Пред Триград.


                    По пътя Тешел - Мугла.


                    Водопади по пътя Мугла - Смолян.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X