Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сузуки V-strom 800 DE.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    А, то не е забранено киченето да започне още от ден -1

    Имам свободна и чисто нова основа за monolock закрепване на топ каси барабар с букса да вкараш ток в куфара.
    Ти обаче по спомен си на monokey? Ако не си и ти върши работа се обади.
    Или пък мини през Винкеландия да я турим.

    А ще освободя и monokey основа но това ще бъде до месец време.

    Предполагам ще накичиш железа - погледни и тия: https://outback-motortek.eu/
    Не че са евтини но не са зле пък и е добре да има избор.
    Обаче гледай да не стигаш до етап да купуваш и предпазители за крашбарове понеже наскоро разбрах, че и такива имало

    Централната стойка - супер ма мислех да е стокова за модела.
    За това и липсата на безкамерни джанти им турям черна точка.
    Явно са гонили цена - на 1050 си е в комплект.
    Ако е 500лв - супер.
    Аз за ЦРФ-а платих почти 300 а нито се знае ще дойде ли и дали изобщо ще стане
    Враг усраине

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Мире ще взема всичко от Бумат - Костинброд. Заден куфар, стойки, странични чанти, всичко. Не е евтино, но е качествено и вечно. А БМВ-то ще го продам с куфари, стойки, всичко по него.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      ОК, аз мислех, че ще ползваш настоящият куфар.
      Така е най-добре - всичко на куп и в комплект.

  • #32
    Честита играчка! Здраве и много хартишки за бензин!

    Коментар


    • #33
      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      Преди 42 години купих чисто нов мотор от Мототехника ЧЗ 350. 1982 година. Преди това карах само втора и трета употреба мотори. Там МЗ 150 ТС, Ковровец 175, Балканчето на баща ми... Този новият мотор ЧЗ-то 350 след две седмици ми го откраднаха...
      Баси дежавюто - само че, през 1988! Същото ЧЗ 350 от Мототехника и също ми го откраднаха, но чак на деветия месец! Разбиха общото помещение на блока където го държах, като синхронизираха ударите с блъскане на вратата на асансьора - съседите чули, но решили, че някой почерпен се прибира по никое време. Така и не го откриха - какво толкова ги крадяха тези ЧЗ-та?!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • ВладиЧ
        ВладиЧ коментира
        Редактиране на коментар
        Цирка беше, след като ги хванаха. Държавата ще ги съди, не аз. Бяха трима. Единият от тях най-отвореният беше със 7 кражби. На другият 3 кражби и на третият първа кражба. Тоя със седемте кражби майка му и баща му работеха в Козлудуй. Сигурно платиха на съдията и него го оправдаха. Той 7 пъти бил подлъган и подмамен... Той наше момче и много хубав човек, та го пуснаха... На вторият с трите кражби му дадоха някаква условна присъда, а тоя с първата кражба го вкараха в затвора...
        На мен ми присъдиха някакви щети, там някъде, около 15% от сумата на мотора, но не получих нито стотинка в последствие, защото не можаха да разделят тези пари между тримата крадци.
        Та такова беше тогава българското правосъдие, такова е и сега, ако не и по-зле.

      • Edo
        Edo коментира
        Редактиране на коментар
        На мен ми платиха някакви пари от ДЗИ, даже после един ми предложи да ми каже кой го е откраднал - бил от квартала, но вече не ми се занимаваше. Единственото морално удовлетворение идваше от факта, че ми го взеха точно в момент когато го бях попрецакал малко - първото ми МПС и не бях много наясно с ДВГ, след първите 20000 км взе да омазнява между главата и цилиндъра и реших да изрежа нова гарнитура от клингерит (бил съм на 22) без да се замисля за дебелината му! Естествено мотора загуби компресия и трудно палеше, нямаше мощност и тамън почнах да търся оригинална гарнитура и ми го дигнаха в това състояние!

      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Сега системата е още по-зле . Купих къща , продавача ми сряза водната риза на парното иедна камара други поразии. В съда не отрича нищо , а твърди че ми е предложил да ремонтира всичко за негова сметка и решенито на съда е , че няма проблеми аз съм виновен , да платя съдебниете разходи и да си оправя къщата сам .

    • #34
      Много здраво е направено това Сузуки. Какви болтове са му ударили навсякъде по тоя мотор направо не е истина?!?! Няма Ф 6мм няма Ф 8мм. Всичко е Ф 14-16-18 мм болтове и гайки от неръждаема стомана и за най-дребното нещо. А осите на колелата са с някакви болтове с гайки поне 32-34 мм... За това тежи толкова тоя мотор!!!! Като махнах задните степенки и железата, на които те са окачени и мотора олекна поне с две кила... Колкото повече го разглеждам, толкова повече ме кефи, колко здраво е направен тоя мотор. Браво Сузуки!
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #35
        Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        Много здраво е направено това Сузуки. Какви болтове са му ударили навсякъде по тоя мотор направо не е истина?!?! Няма Ф 6мм няма Ф 8мм. Всичко е Ф 14-16-18 мм болтове и гайки от неръждаема стомана и за най-дребното нещо. А осите на колелата са с някакви болтове с гайки поне 32-34 мм... За това тежи толкова тоя мотор!!!! Като махнах задните степенки и железата, на които те са окачени и мотора олекна поне с две кила... Колкото повече го разглеждам, толкова повече ме кефи, колко здраво е направен тоя мотор. Браво Сузуки!
        Антипод на почти всичко което се произвежда сега. И се прави в Япония.
        Та ще се окаже /дано/ че си струва и парите и теглото. Ама това е Сузуки!!! Не ме учудва.
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • ВладиЧ
          ВладиЧ коментира
          Редактиране на коментар
          Точно това ме изненадва?!?! Защото до сега нещо много пестеха японците. Не че работеха лошо, но просто, по-рано, ако са изчислили, че трябва болт 7,5 мм никога нямаше да сложат 8 мм, защото бил стандартен... Но сега на това Сузуки не е така, което мен специално много ме радва.

      • #36

        Сузуки в действие. На стената на язовир Тополница.


        Някъде из нивите край Оборище.

        Малко впечатления. Още нямам 400 км минати. От неделя времето се оправя и ще наваксвам, че трябва да се сменя първото масло. Мотора много ми харесва! Много е плавен поради двата цилиндъра, но и 34 коня в повече от БМВ-то как се усещат само... Гумите, с които е обурудван не са за офроуд, но пък и аз за сега не мисля да го карам точно по полигони за мотокрос.
        Поръчах заден куфар от Бумот. Другата седмица би трябвало да го монтирам. По-нататък ще му кача чанти също от Бумот, че трябва малко пари да събера. Поръчах му централна стойка да мога да мажа веригата и да стои прав мотора в гаража. Ще му взема ролбари Хепко и Бекер, че оригиналните на Сузуки нещо не ми харесват, пък и цената им е много висока. И другото е яко каране!!!
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          ВладиЧ, за толкова години заклет моторджия, и да не си се оборудвал с подемник за мотор? Аз не съм чак толкова, карам колкото да се кача, за разнообразие. Ноооо отдавна ми е писнало да се чекна на четири крака, или със задника нагоре, та най-накрая тази година си набарах един подемник (братчеда помогна, ше го черпавам) и даже и подобрения му направих. Сега мотора стои на около 90см. във въздуха. Работи се прав и с удоволствие. Никакви излишни телодвижения, или изчекнати пози.

      • #37
        Eeee. Чак подемник... Не, че не лежа до мотора на едно чердже и чат, пат псувам, като работя... Но рядко ми се налага. Сега с тоя чисто нов мотор се надявам още по-рядко да ми се налага да лежа край него.
        А колкото за едно пръскане на веригата да се наведа... За такова нещо, чак подемник не ми трябва.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 30-08-24, 17:05.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Е да де, ама кеф цена няма. Като му изтече гаранцията, все ще се наложи нещо да се прави. Дори и за една смяна на маслото, съвсем друга бира е да не лазиш на четири крака.

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Това е далечно планиране, 4 години са вече в областта на научната фантастика
          Иначе е хабиво да имаш платформа но ако се ползва интензивно.
          През останалото време просто заема място.

          И аз реших отдавна, че ме мързи да я ползвам.
          Т’ва работа ако ще със сутиен да е - не барам!

      • #38
        ПРЕДАТЕЛ 🏍️
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • ВладиЧ
          ВладиЧ коментира
          Редактиране на коментар
          За такива пари щях да взема БМВ, ама 7-8 годишно, а не чисто ново.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Нов мотор АЗ няма да купя никога,тук поне е пълно с моторетки на по 5-10 резервоар преход

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          И тук се намират ама пазара е различен.
          Първо, че разликата в цената е малка, особено за бенве.
          После вероятноста да не е на неколко резервоара е голяма.

          Иначе съм засичал бая обяви за адвенчъри и круизери на годините на скутера ми.
          И на същите километри!

          На някои хора дори им прави удоволсвие да търсят и да дебнат.
          За мен обаче това е ебаси досадата и се изнервям само от идеята за текиви трифтове.

          Затуй - в нагъзиня!

          Верно скучен е тоя подход ама се оказа, че не винаги

      • #39
        АБСОЛЮТНО!
        Точно затова се отказах да гледам ГС1200.
        Просто за 21/2лв ще взема мотор на незнайни километри и обслужвания...а тия мотори се взимат за да се карат.
        Екстра е моторетката.Само цвета не е моя.Аз по бих избрал сиво/жълтото или даже лилавото...ама си е до вкус и цвят.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • #40
          Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
          АБСОЛЮТНО!
          ...Само цвета не е моя...
          Усрайнците да не бяха направо бих харесал тази комбинация.

          Ама това да е - дори с тоя усран десен това пак си е Сузуки.
          Враг усраине

          Коментар


          • #41
            Разликите от моторите втора ръка тук в България и в Щатите са доста големи. Тука всичките мотори, които се внасят и продават от джамбазите на 10-13-15 години са на не повече от 20 000 км и са карани от бабички, които само до магазина са ходили с тях, или от много богат германец, който се чудел, какво да прави с парите си, та за това си купил мотор, но не го карал...
            И народа купуваааа. А после почти веднага ремонтира и започва да се хвали, колко много вървяла Хондата, или БМВ-то...
            Естествено и аз съм минал по тоя път и почти всички мои приятели...
            Сега със Сузукито тотално избегнах тази схема!
            Последно редактирано от ВладиЧ; 02-09-24, 03:40.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Владич айде каде Смолян/Фотиново?

              Аз уш тръгнах в тази посока ама пътьом не е ясно накъде ще ме отвее.

              Са зареждам, пия едно каво и паля към ГДу като за изначало!

              Иначе Боса е пълен с добри идеш ма тая тук далеч не винаги е успешна.
              Може да е ама прекалено често не е.
              Особено за хора дето предпочитат да карат а не да чоплят по железата!

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Е та Аз за това писах АЗ с големи букви,за всеки различно,на всяко место различни фифели работят,тук при МЕН нов мотор е идиотщина - мислех да взема ново Тенере,поговорих с малко дилъри и по груби сметки излиза;е около 16 преди да се включа аз с подобренията. За половината пари с подобренията се намират мотори на по 15 000 километра,колко и да е по-смотан мотора не е двойно и за мен не си заслужава еле ако ше го търкалям по нивите

          • #42
            Както вече уточнихме тука е така.
            Няма смисъл от втора ръка за тия пари,а за ново...парите са много в горният сегмент.
            Но пък в диапазона 22-25 има доста чисто нови.
            Само на вкус и цвят да ти отговарят...
            Аз уж най-накрая намерих купувач за моята Хонда...ама да не развалим сделката като стане ще се похваля...
            И после продължава голямото чесане...хонда ли...сузуки ли...
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #43
              Доколкото разбирам днес беше баш сефтето на това цуцуки

              Фотински проход ясен, виж за мен беше за сефте Тешел - Смолян.

              Добра разходка се получи, за мен и Паната има-няма 500км:

              https://www.wikiloc.com/enduro-trail...dopi-183442433

              И поне Владич нема инструмент за фотографирванйе - те малко порно за архива от тая разходчица:





              Враг усраине

              Коментар


              • #44
                Намацахте хубавия нов мотор

                Дай още снимки
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #45
                  Готино беше! Много съм доволен от мотора! Става за офроуд без грешка, макар, че гумите ми не са особено походящи за офроуд. А бая офроуд ударихме. В същност най-грозният път беше от Мугла към Смолян, който някога, когато аз съм бил комсомолец преди 50 години е бил с асфалт, а сега е дупка до дупка...
                  Най-тежко му беше на Паната, защото беше с чисто шосеен мотор, но и той се справи успешно и безаварийно.
                  Пана, съжалявам, че нямаше време и възможност да спрем на "твоят" манастир Свети Панталеймон преди Пампорово, пък и на Бачковският манастир, край, който минахме.
                  Някой път ще направим пътуване с по-богата културна програма.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X