Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • https://www.advpulse.com/adv-news/ya...odel-for-2022/

    Е това е,подготвена машина,почти няма какво да и пипаш по нея
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      Окачването пак си е от миналия век , 43мм. предница , 230мм. ход. Седалката е ниска , трябва да е на около 100см. за да става за извън пътя. А демпфера е "точно" за калта и пясъка. Поредния рекламен трик за лов на балъци. В гаражни условия може да се подготви в пъти по-добре.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      То винаги може да си играе човек,но това става и в оригинално състояние

  • Със сигурност си прав.
    Но аз хард ендуро няма да карам.
    Та това спрямо стоковото такова ме устройва напълно за парите си.А като спре да ме устройва има афтърмаркет и други мотори.
    Само здраве и пари да има.
    А със 100см седалка пожелавам успех на всички участници.

    Ще снимам после как изглеждаме аз и бат Стоян до мотора при 90см седалка пък всеки да си преценява…
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Малко фотки от пред КАТ.
      Да се види какви сме снажни убавци с бат Стоян.
      Е той в убавец,а аз съм снажен ама…това да е проблема.
      Та тук сме на 90см седалка…
      На метър аз ще стъпвам като Стоян,а той…ще гледа отстрани…
      Та похвалих се.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • pansim
        pansim коментира
        Редактиране на коментар
        Честито!!!
        Много да те радва и безаварийно...

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Ама и ти си расъл….сменяй седалката с по-висока,това ти стои като Балканче

      • slatanic
        slatanic коментира
        Редактиране на коментар
        Да съм расъл,да съм расъл...няма и 190см съм расъл...Тепърва ще се нагаждаме с мотора и тогава ще видя за седалка и степенки какво ще се прави.
        Но както отбелязах дръжките са първото дето ще направя.
        На чопърите последно бях с дебели масивни ръкохватки и ми беше екстра за моите ръце.Тук...са за някой с размер S ръкавица правени.
        Не че моите са 3ХЛ нали ама...разбирате ме.

    • ..."Е той в убавец,а аз съм снажен ама…това да е проблема..." Ейиии ГоУем си! Със здраве и безаварийно!!! Дебелия, като смени резервоара на моЙто МъПъСъ ще направиме един тигел.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • Браво, пич, аз се бях подготвил психически за още 25 страници до пролетта

        Машинката е екстра, дано си паснете и ти донесе много хубави моменти
        Настане вечер — месец изгрее,
        звезди обсипят сводът небесен;
        гора зашуми, вятър повее, —
        Балканът пее хайдушка песен!

        Коментар


        • E зорлем 10 страници е темата и освен това винаги съм се стремял в нея да има полезна информация за всички и всичко в този клас.
          А иначе благодаря за поздравленията.
          Смятам направих правилният избор за себе си.
          Сега...почваме наджипването.
          Я някой да сподели добре ли са крашбаровете на Гиви,че мога да ги взема с едни проценти надолу...
          Чудя се и за каква система за багаж да му измисля.
          Не харесвам твърдите такива...и най-вече твърдите топкаси.
          Не ми се прерипа все път това.
          Нещо сигурно,меко,леко...като в рекламата.
          А сега давайте идеи.
          За сега друга тава отдолу няма да слагам.
          Евентуално за някаква защита и отзад ще мисля ама зависи и от типа на багажерията.
          И така.
          Тествах го на прибиране...добре набира...линейно.
          Спирачките...тука тука по моето разбиране..ама аз съм свикнал с теглото и спирачките на ВТХ-а...които има брутална моторна спирачка.
          Ветрозащита...бонбон.
          Бях по дънки...и то не моторджийски и си ми беше екстра при 10 градуса.
          Абе доволен на първо четене.
          А и ауспух ще искам...ама да стигнеме до него де както и до подгрев.А освен подгрева искам да одебеля малко ръкохватките,че са тънки за моите "малки ръчички".
          Хвърляйте камъньете!
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Гиви са добри,не са Мотек ма стават еле ако ги взимаш на ниска цена.

            За мек багаж аз ползвам Giant Loop,долу горе всичко имам от тия,пасват на всякакъв мотор без доработки и предпазители

            Върха на сладоледа е Mosko Moto,но тия не познават парите.

            Имами разни евтини,но ти евтино не гониш,няма да ги качиш по кросови мотори.

            Ауспух Лео Винс V1 по спомени,боботи,лек и и държи на бой.

            За дружките си има специални дунапрени,махаш железата там и нанизваш над оригиналните хватове,под моите съм врътнал и една гумена лента,е така да не превъртат,не пречи на подгряването.

            Ще те замерям със снимки май,е така да огледаш кое как пасва.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • https://www.giantloopmoto.com/full-g...ha-tenere-700/


              https://www.giantloopmoto.com/giant-...yamaha-tenere/


              https://www.perunmoto.com/blogs/blog...aha-tenere-700

              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Айде честито!!!
                Джама отпред на мен ми идва малко големичък, но ти щом така си го харесваш... Аз отдавна съм се отказал от огромните джамове отпред.
                Ролбари и защитна тава под двигателя, както и повдигачите на кормилото на мен са ми от Мотеч, а багажните ми системи с меки чанти са от Бумот. На Мотеч нещата са хем по-хубави от оригиналните на Сузуки, хем по-евтини, а Бумот въпреки, че са български са изпипани и с много високо качество, като цената им е по-ниска от тези на разни западни фирми. Имат и твърди куфари Бумот някой, ако иска. Дистрибутори на Мотеч за България са Мотобума.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                  Хвърляйте камъньете!
                  Па щом казваш...започвам

                  Първото нещо което щях да махна е ветрозащитата. Този огромен джам тотално не подхожда на такъв тип мотор и определено пречи на тежък терен.


                  Панайот Бърдарски
                  0887 60 77 22

                  Коментар


                  • За джама и на мен ми се вижда голям...ама ще го видим как ще е.От към ветрозащита е добре,но то това е ясно.
                    Бумот не съм ги гледал какво имат.Ще ги видя.Днес очаквам цени за ролбара и багаж на гиви.
                    Ако ми харесат...съм на близо 1/3 от цената надолу та лесно ще ги избера.
                    Босе беше слагал някакви линкове за по-евтини ауспуси от някъде...сложи и тук,че не помня къде беше.
                    Да разгледаме и там какво що.
                    Из кои от магазините тук мога да взема тия меките за дръжките някой ако е взимал,че искам да ги видя/пипна преди да ги платя.
                    На ацербис има ли смисъл да взимам предпазители за рамата,водна помпа и т.н. да вардя долу ниско от камъни и ботуши.
                    За сега тва ми идва на акъл...А и за централна стойка се чудя...Коя и дали!?Както и кои подгрев.Предполагам ще има намаления на Oxford някъде!?А ще ги питам и в Ямаха,че смятам там да я обслужа да и върви гаранцията пък да видим.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • Пропуснал съм нещо май.
                      Честитутки обаче едва като влезеш във владение освен ако и това не съм пропуснал.
                      За кюнците боса беше споменавал лео винс:

                      https://www.leovince.com

                      Не покриват моите изисквания обаче но те явно са крайно нестандартни към тоя възел и нищо чудно.
                      А и добре, че не ги покриха понеже сега трябваше да си го завирам в гъза тоя тъп кюнец

                      П.Д: Едва сега виждам и фотките - демек вече сте се взели?

                      И не барай слюдата - според мен ще ти бъде повече от полза отколкото да ти пречи.
                      Това според зависи как ще го караш основно.

                      От всички глупости които ти се въртят в главата да му накичиш ценралната стойка е най-стойностната.
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • А централната ми стойка е от Сузуки. Допълнително купена, нали. Бая пари беше, някъде над 500 лева. Качиха ми я при първата смяна на маслото. Мой мотор без централна стойка до сега не съм имал. Ако е бил без централна стойка при купуването му веднага съм го обзавеждал с такава, а чак след това там ролбари, защитни тави под двигателя, багажни системи и т.н.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Е той коментара беше за slatanic

                          А централната пак зависи за какво ще се ползва основно коня.
                          Ако е основно за черно такова нещо е чиста тапотия и само тежи че и пречи.
                          Обаче при пътуване е страшно удобство!

                      • По отнощение на централната стойка - аз мотор с такава нямам и не съм имал. Просто защото не ми е била необходима.
                        Колегата с Тенерето ще си прецени дали и защо иска такава.
                        Панайот Бърдарски
                        0887 60 77 22

                        Коментар


                        • ВладиЧ
                          ВладиЧ коментира
                          Редактиране на коментар
                          Пана, веригата, как си смазваш без централна стойка през 200-300 км? Гумите как сменяш? Айде ремонтите може и на пачи крак, макар, че аз предпочитам да е на централна стойка мотора, когато чопля по него. Освен това в гаража също го държа на централна стойка. Така, че хич, ама хич не ми е излишна.

                        • pansim
                          pansim коментира
                          Редактиране на коментар
                          Веригата си я смазвам лесно, бутам по тротоара напред - назад
                          Гумите си сменям на гумаждия
                          Ремонта го правя при майстор...те така си я карам
                          Само маслото си сменявам сам. Е и дребни ремонти - жила, накладки, лампи. Карбуратор съм свалял много пъти на всички мотори с такъв. Инжекциона е рай в сравнение с карбурацията, поне докато работи.

                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          То и аз до сега съм се оправял някак без централна стойка.
                          Но на дълъг е удобство и сигурност от което не бих се лишил ако има възможност да се добави.
                          На КАКВАТО и да било цена.
                          Добре де... Почти на всяка цена

                          Но на машина с която ще се пътува на ДАЛЕЧ.
                          На някакво ренде за фън и простотии каквато беше идеята за газката такава стойка е пълна простотия.
                          Като на свинче - звънче баш!

                      • Одеве си взех оригиналните чаркалаци дошли с мотора.
                        Там стойка за номера,гардовете за ръцете,тежестите за кормилото И стандартната слюда.
                        Та слюда няма да се купува ниска.
                        Имам и цена за ролбара на гиви която е към 250/60евро с отстъпката.
                        Не знам дали може да се вземе друго под тия пари.
                        Ще се разтърся и ще видим.
                        Централната стойка ще е по-напред във времето.
                        Имам широк крик като за АТВ у нас ако е за сервизиране.


                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X