Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    [URL]...Защо решихте, че поне още 5 000 лева ще трябват допълнително за обурудване на този мотор? Какво ще му обурудваш допълнително?
    Нещо не си ме разбрал.
    Имах предвид, че на всяка от тройката кебапчета (KTM/Гас/Хъски) ще и трябва около 5К отгоре за да заприлича на това AJP.
    Само маската с фар за тях ( Rally Tower ) е около 2К а при портокаленото творение си я има фабрично.

    Хъски LR e модифицирано "кебапче" и не е точно от тройката но както сам каза е по-скъп и по някаква причина ВЕЧЕ не се продава в магазина.

    А ако тия мотори ще се ползват за пътуване имат нужда от система за багаж и куп други дреболии но тези разходи са валидни за всеки един от тях.

    Аз през моите разбирания мога да кажа само, че колкото и да изглежда добре въпросният AJP - никога няма да купя такава екзотика.
    Не и при локалните особености а именно липса на локално представителство.
    Тоест някой на местна почва, който да поема гаранция при нужда.


    Враг усраине

    Коментар


    • Абе гаранция....По белите държави имат представителства, а частите, ако трябват се поръчват по интернет. Имаха някаква система там точно тези от AJP. Но ние понеже не сме бяла държава... Иначе в България има няколо такива мотора и даже единият се продаваше в мобилето по едно време.
      А виж Хъскито, защо са го спряли... Сигурно по-нов модел ще вадят, защото това е модел от 2020 год. Хъскито си иска малко дообурудване въпреки големият резервоар, та така става още по-скъпо.
      https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...uro_lr_20.html
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        Абе гаранция...
        До скоро и аз така виках.
        Сега - нов мотор/кола през интернет с гаранция-франция на 1/2 от цената дори: Твърдо НЙЕ.
        В особена степен за европейско творение от последните години.

        А този модел хъски не видях да има директен наследник.
        Но признавам, че не съм търсил особено упорито в тази насока.
        Просто видях, че няма такава модификация към момента на търсенето преди няколко месеца и толкоз.
        Беше просто любопитство без реален интерес от моя страна дори да го имаше.


        Враг усраине

        Коментар


        • Kато се появи ще го видим. Дано да се появи де. Защото те КТМ нали имаха проблеми с реализацията и големи загуби, та започнаха да закриват съпътстващите производства...
          А иначе това момче, което продаваше AJP в България се отказа да го продава. Кара си го. То и кой ще го купи тоя мотор в България? Тука схемата е такава... Цяло лято мислих и накрая купих Хонда Африка Туин, или Ямаха Тенере 700. Това редовно от фейсбука... И бля, бля, бля и 20 постинга с поздравления, колко велик мотор си купил...
          Ще иде с тоя мотор до Гърция,1-2 пъти, а после и до Румъния... Ще качи някоя и друга снимка във фейсбука, как храни там мечките в Карпатите, и след 2-3 години, я минал 20 000 км, я не с мотора, своевремено посетил още 5-6 събора, и две, три закривания на сезона, и край. Мотора се продава... Толкова с тоя кютук... Ако своевременно е успял да иде и в Алпите, и да мине през Стелвио... О, тогава ще е най-великият карач и пътешественик в махалата, и в квартала... Но такива са рядко...Имам в предвид, тия които са минали през Стелвио...
          Та такава е основната схема у нашенско... AJP?... Какво е пък това чудо?!?!?!
          Последно редактирано от ВладиЧ; 03-10-24, 23:00.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Екзотика трудно се намира и съвсем логично бавно се продава.
            Няколко пъти съм имал такива и повече такова нещо у д0ма не искам да виждам.
            Освен може би като подарък.

        • Ще сложа един линк тука и ....отивам да си го догледам...
           
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • ВладиЧ
            ВладиЧ коментира
            Редактиране на коментар
            Ами да. Така стават хубавите работи. С още толкова пари oтгоре, колкото струва самият мотор...
            Мале Мире, колко работи имаш да купуваш за тоя мотор...

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Да ве да - нема начин
            Не съм и няма да си променя намеренията спрямо него - остава в стоков вид, няма да става на стрелбище точно тоя.
            Най-малко щото и през ум не ми минава да го правя на травелинг машина.
            То това е мотор основно за простотии още изначало

        • Още преди да видя ликовете бех сигурен, че тоя е похарчил поне 10К отгоре за да го накичи така.
          А след като ги намерих се оказаха дори повече
          И пак в сетъпа няма ачербис или някакъв еквивалент за повече гориво от фабрично предвиденото.
          Около 300км пробег за адвентуращина никак не е впечатляващо.
          Оправя се и това но доколкото видях този не го е правил.
          Враг усраине

          Коментар


          • Той си казва,че не му трябва,живее на около час и половина от нас,там в планините може да си го търкаля и с тоя резервоар,до Юта да отиде да се попраши малко пак става,не му трябва 6.6 галона кладенец,а ако му потрябва още гориво си връзва една гайда и газ из Баха.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Аз го споменах във връзка с цената на подобренията.
              Въпреки, че е добавил над 1/2 от основната цена за подобрения - пак няма резервоар.
              Иначе и той, както и аз си имаме някаква причина как точно да го променяме...
              Или пък да не го правим изобщо!
              Няма грешен или верен подход.
              Враг усраине

              Коментар


              • Пиклата вдигна завесата от тенджерето:



                Видях го вчера но не успях да го изгледам цялото, днес по-късно ще наваксам.
                Тоя немец дето го е събрал от нулата изглежда някакъв маг и фен на тенджерите.
                В това няма нищо лошо но за съжаление такъв тип работилнички си отиват заедно с човека...

                Иначе доколкото си спомням са го докарали до около 160 кила.
                Кик старт + електрически стартер и запалването е от онзи тип, който би работил и с поорана батерия.
                Пича явно е хейтър на жиците и според мен би ампутирал дори електрическият стартер ако мотора не беше за жена.
                Резервоара не разбрах колко литра е но както и при ачербиса на дъргела - тук остават едни 2 литра дълбок резерв като спре.
                При ДР-а просто пусках мотора да легне изцяло наляво и така преливах от едното мъдо към основното.
                Тук май е по-сложно но "системата" и подхода са подобни

                Не знам, аз съм леко учуден от еволюцията и.
                От една страна е логично предвид начина и местата, където кара.
                От друга не допусках чак толкова хард кор инструмент.
                Предполагам е от възрастта това
                Враг усраине

                Коментар


                • 2 крана на резервоара и готово,единия го държиш затворен за да пази останалото гориво в едното мъдо,на КТМа имам такъв ако ми скимне,че ми трябват 25 литра гориво
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • На мен лично не ми се дупчеше дясното мъдо само за това хипотетично удобство.
                    Въпреки, че таляно точно така са го мислили, дори си е предвидено място за втори кран.
                    Реално съм ползвал този резерв да кажем максимум 10 пъти за всички тия 10 години та не е драма свалянето.
                    Са ясно, че ако е накачулен с багаж сваляне и вдигане за преливане не е чак толкова семпла задача.
                    Обаче като съм бил натоварен съм гледал да не стигам до тоя резерв и пак всичко е било точно.

                    На пиклата резервоара май е тенекия, принципно човека каза, че това с оставащите 2 литра е така защото са ампутирали мембранната помпа.
                    Тоест сега горивото изтича изцяло на самотек и това е направено изцяло заради надеждност.
                    Нещо, което аз подкрепям с двете си ръце!
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Оаууу. Очарован съм!!!! Това определено е нещо! Да си направиш мотор е много по-добро от това да отидеш и да си купиш чисто нов мотор от магазина. Самата Норали го каза.
                      Не че щях да избера точно тази Ямаха Тенере за проекта си, ако правех нещо такова, но човека е специалист точно по Ямаха и то точно по определени модели от Ямаха, които познава абсолютно основно!
                      В същност не знам, какво точно щях да избера, а този човек е специалист точно по Ямаха.
                      Забележете, че всички, който правят накакви подобрения и къстъм по машините си качват допълнителни фарове, допълнителни релета, допълнителни кабели, допълнителни изводи за други електронни устройства и какво ли още не, а този мъж маха такива работи, маха датчици, и елиминира части от ел инсталацията.
                      Това е особено показателно! И мотора става по-лек и по-сигурен! Елементарно!!!!!
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Фарове да махам не го разбирам,или пък зареждачката за телефона

                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Чак за махане на фарове не е ставало въпрос.
                        По скоро поставяне на допълнителни може би но аз и в това не виждам нищо вредно или нарушаващо надежността.
                        Виж блицове и особено карането с включени такива мигалки винаги съм го хейтил.

                    • Бе той по-лек от махане на жици няма да стане но виж по-надежден - със сигурност.
                      От всичко най ми хареса наличието на магнетно запалване, което всъщност явно си е така фабрично.
                      Не чух да стана въпрос за разхода на тунджа но няма начин да е като на рали-то или на който и да е съвременен мотор.
                      Но това едва ли е най-важното в случая - други са критериите по събирането на тая машина.

                      А швабата даже таблото и е изскубал - егати трола
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • ВладиЧ
                        ВладиЧ коментира
                        Редактиране на коментар
                        И датчика за пачият крак веднага гo е изхвърлил. Каза, че не може да го понася тоя датчик... И аз на моето БМВ 650 съм го махнал тоя датчик...
                        Ще видим точно, какъв ще е крайният резултат. Няколко пъти споменаха, че този мотор край, който се въртят не е точно мотора на Норали.

                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз пък тоя датчик го поръчах от Миркат още в началото - липсваше и беше на байпас.
                        На няколко пъти ми тръгва при палене, единият път даже падна от стойката.
                        Нервирах се и го върнах, никакви забележки не съм имал след това, какво остава да ме дразни.
                        Просто си работи както трябва и няма нито един негатив!

                        На рйеху адвентура 500 обаче е наистина идиотски проектиран според ревютата.
                        Е на тоя мотор вече задължително бих го разкарал, както квик шлифера на газката.

                        При нея също има нещо дразнещо в ограниченията при палене но май не беше свързано с тоя датчик.
                        А, да: Ако угасне по някаква причина може да се стартира само на неутрална.
                        Няма значение дали е натиснат съединител или не.

                        Знам, че съм пристрастен обаче май само към DR650 нямам никакви забележки, деа.
                        На всичко друго все нещо му куца или просто ме дразни

                    • Май Suzuki DR 650 щях да избера за къстъмизиране, а не Ямаха Тенере, ако бях на мястото на Норали. Сузукито има много по-малко заводски, стандартни недостатъци от тая Ямаха. И къстъмизирането му щеше да е в по-малка степен и по-ефтино. Не случайно все още го произвеждат и продават в Щатите. В Памир ми хареса тоя мотор.... Мисля, че има Сузукита ДР 650, които са и с кик стартер.
                      А колкото до фаровете. Опита ме е научил, че по-добре да си правиш така плановете и триповете за пътешествието, че да не ти се налага да караш нощем на фарове.
                      Това е по-добрият и правилен начин да пътуваш, вместо да си накичиш мотора, като коледна елха, за да пристигаш някъде посред нощ.
                      А има и такива, които непрекъснато карат с поне 5 запалени фара на мотора и ауспух, който се чува най-малко от един километър, за да плаши малките деца, и гаргите край пътя?!?! Това го правели, защото трябвало да ги забележат, разбираш ли... Такива при мен предизвикват единствено само насмешка.
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 07-10-24, 19:24.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • Пиклата е избрала тенджере понеже на един чеп от нея има маг на тенджерета.
                        Човекът е специализирал конкретна марка че дори и модели.
                        Магьосници за DR явно няма наблизо нито пък такава пещера с части като неговата.
                        Човека каза, че за 24 часа е в състояние да върне тенджерата на пътя независимо какво по нея се счупи.

                        DR650 с кикстарт има но те нямат абсолютно нищо общо с тези, които се произвеждат в момента.
                        Нито с тези, които ние карахме, частите им са напълно несъвместими изобщо освен името нямат нищо общо.

                        Никога не съм крил, че съм адски пристрастен към Сузуки ДР.
                        Не, че няма кусури и неща, които фабрично не са ОК и подлежат на фиксове.
                        Но определено са по-малко от тези на тенджерата и е по-добра платформа.
                        Ама пусно сме сбъркали континента!

                        Абе факта, че от 96 до ден днешен се произвеждат и продават без НИКАКВИ реални промени е много показателен.
                        При тенджерата това не е така, сегашната няма абсолютно нищо общо с тая на пиклата, пак освен името на модела!

                        Да не я мислим, със сигурност не е сбъркала с този избор.
                        Дори мисля, че няма по-добър тук.
                        За нея, де!
                        Враг усраине

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X