Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разхода дори няма нужда да го коментирате.
    Прекалено много зависи от начина на каране за да е някакъв обективен параметър!
    Просто са го турили и прекалено ме мързи да го махам.
    Както него така и imperial параметрите в нея.
    К'вото е направил човека - това.
    Екселска таблица е, доста си е играл да копи/пейства в нея и без формулите.
    Враг усраине

    Коментар


    • Моя е 80 коня грубо на 10 години и горница,натоварен с кофти аеродинамика право 50 мили на галон пак грубо

      за чий чеп им е таблица,голям праз дали харчи 3.9 или 4 литра на 100.Резервоар трябва,поне 5.5-6 галона,е там е истината

      Веспата на жената харчи на половина ма не е в тая таблица въобще,тия горе таблица не им трябва,грубо 50 и това е
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Тая е таблица е за всичко друго,но не и за разхода...
        Прилича ми и най-вероятно е на същата направена от Иън https://www.youtube.com/watch?v=sTUgE5JJW4k която може да се види тук да речем.
        Беше я качил за всеобщо ползване...евала за което.
        Сравненията тук които са важни е въртящ момент/коне къде се намират в оборотите.Килограми и обем на резервоара/пробег.
        И цената разбира се...цената.
        От там на сетне кои каквото го влече.
        Има тонове информация за тия машини вече тъй като краят на годината наближава.
        Та... така...
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          А е те това е ,таблица за разхода е все тая,таблицата мога да я ползвам за сравнение на кила и цена,после го избирам да не е китаец,да е лек,да има 70-8- коня и да прави поне щ,ПОНЕ 200 мили с едно зареждане,ако има подобен да прави 300 ммммммм избирам него.

          Това при равни други показатели или репутация,КТМ който си трие валовете няма да взема,виж Т7 с двата резервоара ‘е ми дойде идеален даже с високата седалка

      • И империалистическите стойности само Боса си ги панимае
        Те както и разхода като са като да обсъждаме цвета на редове/колони
        Или шрифта!
        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          На мене ми е лесно,е ти пример

          4.7 на 100 са си като 50 мили на галон примерно - аз с 4.2 галона резервоар минавам 200 мили

          Същата работа и при колите - 23 на галон при резервоар 26 галона,сипваш му 5 галона и караш 110 мили грубо или ако не го риташ с пълен резервоар минаваш 500 мили


          Лесно е,аз в момента съм на 2 по 800 коня дизелови МАН,на 900 оборота много грубо прави 1/1,резервоара е 620 галона……….много по проста сметка от литри на час па часове по скорост.

          Повечето от тия горе на таблицата са с около 5 галона резервоар и харчат около 50 мили на галон,тъпа проста сметка,200 мили с усмивка,на 250 мили с усмивка почваш да буташ

      • Най-продаваните мотоциклети е Германия
        (ян-септ.`24)

        Коментар


        • ВладиЧ
          ВладиЧ коментира
          Редактиране на коментар
          Ми такива ще купуват, а не други. Като се вземе в предвид, какви хубави им са пътищата, какви огромни са там разстоянията и как там нямат никъде право да карат по черно, освен на определени платени полигони, то нищо чудно, че купуват такива големи и по-шосейни мотори.
          България НЯМА НИЩО ОБЩО с това положение. Да обяснявам ли защо?

        • pansim
          pansim коментира
          Редактиране на коментар
          В България дали има такава статистика. Не че е много важна за мен. Което ми е харесало съм си купил, без да слушам никой

        • pansim
          pansim коментира
          Редактиране на коментар
          И още нещо - в тази класация НЯМА CF Moto.
          Нали целия свят беше луднал по тях???????????

          ПП сега видях че и Сузуки няма...

      • Интересно ще е да се види в България, какво е положението, но някой трябва да събере тези данни от официалните вносители на марките. За пазарът втора ръка на мотоциклети не знам дали изобщо е възможно да се съберат данни в България. За Германия съм сигурен, че има статистика и на данни за втора ръка мотори.
        И аз забелязах че СФ Мото и Сузуки ги няма в тази германска класация, но това изобщо не ме развълнува... Дето се вика, ще си го преместя от левият крачол в десният, че германците не купували китайско и Сузуки...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          Дето се вика, ще си го преместя от левият крачол в десният, че германците не купували китайско и Сузуки...
          Може и да купуват ...никой не знае. Отдавна не вярвам на разни "класации"
          Пък и ми е все едно

          Панайот Бърдарски
          0887 60 77 22

          Коментар


          • "pansim коментира
            25-09-24, 09:31
            И още нещо - в тази класация НЯМА CF Moto.
            Нали целия свят беше луднал по тях???????????"


            Мислех да отговоря в моята тема за марката,но понеже ще публикувам линк към модел ,който отговаря според мен по критерият за средно голямо ендуро, моля:


            Приятно гледане-стоково тук дори са сложили и много добри гуми ,които са заменили CSTто, спирачките са Brembo, комина е Аkrapovic и т.н.

            А защо ги няма в класациите- по много причини.
            Навярно забелязвате как лекичко започват да прекарват разни изисквания или налагат санкции, при китайските електрички например.Целта уж била ниска, нереална и конкурентна среда.
            Аз нямам предразсъдъци и с кеф си навъртях за един месец 6000км, на китаеца и съм супер доволен.
             
            "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
            ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

            Коментар


            • А защо ги няма в класациите- по много причини.
              Така де, и аз това казвам. Че класациите не са това което са.
              Те са средство за накланяне в определена посока на х0я на потребителя
              Което при мен не работи

              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • Така си представям аз мотора:
                Двигател (за предпочитане от БМВ) 500, или 600 кубика едноцилиндров. Инжекцион, водно охладен.
                Електроника Бош.
                Предни амортисьори Марцочи, или Уайт Пауър напълно регулируеми 48 мм.
                Задно окачване Олинс, или Хиперпро от най-висок клас.
                Спирачки Брембо.
                Седалка удобна за дълъг път, а не дъска широка 10 см.
                Резервоар минимум 15 литра, а по-добре 20 литра под седалката.
                Рама хром молибден.
                Капли 21х18 цола.
                Ветроупорен щит отпред малък, а не джам за платноходка...
                Без пръдни по електрониката като АБС, тракшън, и 5 различни режима на движение! Това означава без съответните датчици. Даже и датчика за пачият крак е излишен. Карали сме много мотори без подобна екстра.
                Малки ролбари, метална защита на картера и метални хендсгардове, а не пластмасови парчета.
                Тегло пълен зареден 165-170 кг.
                Масло минимум 2 литра, а по-добре 2,5 литра, за да се сменя през 8-10 000 км. Да не го направят с 500 грама масло двигателя, за да се сменя през 1000-2000 км.
                Не ме интересува кой ще го събере и направи тоя мотор, в коя държава ще се сглоби, и какви емблеми ще му накичат.
                Болтовете му освен високоякостните другите най-добре да са от неръждавейка, а не да ръждясат и да станат червени, като моркови след една зима.
                Толкова ли е трудно да се направи такъв мотоциклет?!?!?!
                Последно редактирано от ВладиЧ; 01-10-24, 18:33.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • mutragen
                  mutragen коментира
                  Редактиране на коментар
                  Двигател - Сузуки, Хонда... един цилиндър, 650, инжекцион, водно, но и въздушно става - малко по-лек, но пък проблемно охлаждане при претоварване.
                  Електроника - Бош, Митсубиши.
                  Предни 53мм обърнати и задни Олинс
                  Спирачки може и един 4 бутален брембо отпред на 320мм.
                  Резервоар съм съгласен под седалката поне 15л.
                  Рама - авиоалуминий+титан (работя в самолетен завод, знам какво е като здравина авиоалуминия, имаме титаниеви нитове (алуминий легиран с титан, на якост са като неръждаема стомана).
                  Преден щит - достатъчно голям и регулируем по височина! Не да ми бръмва главата при скорости над 100
                  АБС задължитено, но изключваем.
                  Тегло до 180 пълен!
                  Масло 3 -3,5л. На 10хил.км.
                  Свързващи елементи - болтове, гайки.... неръждавейка или титаниеви (халумин).
                  Там дето работя, имаме едни болтове, титаниеви.... това чудо, правил съм опити с чук да му размажа резбата, да му огъна главата поне малко... ми не става. Цена за бройка за М4,8х21 - 5 евро!!! Размерите са цолов стандарт. Представи си М8х400 примерно.... ще те изпънат едни 100 евро на болт хахаахаа. Могат да създадат перфектната машина, но няма да има кой да я купи.

              • Двуцилиндров и предни вилици от нацистите,ABS не пречи ако се изключва нормално на 100%

                и с теглото няма да се разберете ако си накачил хендгардове и брони по него,че и пълен с 20 литра гориво

                Ако наистина не те бьрка единия цилиндър то вибратора на KTM 640 от последните години си е кукла за парите си,тук се намират на нормална цена,карбуратор обаче.
                Последно редактирано от BENZBOSS; 01-10-24, 18:09.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е доколкото разбирам това ARJ от Портокалия е такова.
                  Продължавам да не разбирам къ се регистрира баш у Еврогея.
                  То къде по-популярни марки с представителства у нас и пак имат драми с регистрацията та какво остава за нищо довлечено от котка…


                  Ама какво пък - след като Beta са успели да извадят Евро (с извинение) 5 за карбураторен въздухар що пък Портокалия да не може с тоя модел?!?

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Проверки всяка година правят ли? Изгорели газове при мотори?

                  Много ме съмнява ако утре го вкарат като закон тия да минат с тоя карбуратор след първите 4-5 резервоара

                  Тук все оше няма,имаше предложение за такава глупост ма не се прие,купуваш,къртиш и почва да Фърга огИн след първото барване,сложили са едни кенчета на някои машини ма то това пада с отверката за 5 мин

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ужким вече правят при всяко ГТП, тоест на 2 години.
                  Точно това е въпросът: Ако се подредят звездите и човек успее да се сдобие с точна такава Бета алп - на първият преглед ще успее ли да покрие евро категорията, с която е регистрирано?
                  Понеже според мен няма да може при тази концепция.

                  Подозирам някакви такива подводни камъни и с това ARJ

                  При тенджерата на пиклата е друго - то се води модел от ‘90.
                  И не се очаква да покрива такива ехо драсни и норми за безопасност както мотор от 21 век.

              • Аз пък да вметна,че това дето описвате като изключим електрониката ми прилича много на тройката кабапчета.От които най-много ми харесва хъск 701 лр.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • Ако говорим за ново - LR мисля, че не го правят вече.
                  Поне го нямаше в сайта и по сергиите тая година.

                  Иначе да - тоя ARJ е доста сходен с тройката кебапчета димящи в момента на скарата.
                  Обаче стоково излиза по-оптимизирано за път от тях за същите пари.
                  Кебапчетата за да заприличат вероятно ще трябват 10 хилки отгоре.
                  Това доста ловджийска стрелба ама нищо чудно и да е близо до истината
                  То само конзолата отпред я търгуват за 1000 гущера по спомен а дори не е най-важното!

                  Що се отнася до системите, които ги няма не мисля, че е толкова важно.
                  Всички те могат да се изключат, дори перманентно ако някой го дразнят чак толкова.
                  Въпроса е, че са платени без право на избор и си тежат - и в пряк и преносен смисъл!

                  Последрис:

                  Сега погледнах по-обстойно модела тук:

                  https://ajpmotos.com/products/pr7-650-adventure

                  Изглежда няма да трябват чак 10К за да се докара някое кебапче от тройката до това портокалено творение.
                  Реално този мотор има 3 неща които при другите липсват:

                  Голям резервоар, по-релевантна за пътуване седалка и предна конзола с ветрозащита.
                  Като на последното не толкова ветрозащитата е важна колкото по-адекватните светлини от стоковите.

                  Ако се добавят към кебапчетата мисля, че ще трябват половината, тоест да каже 5К факинг беге песос.

                  Но ще станат по-тежки и съответно по-скъпи.
                  Бе интересна машина но определено екзотика!
                  Последно редактирано от Esper; 02-10-24, 10:21.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • https://ajpmotos.com/products/pr7-650-adventure
                    Лигите ми потекоха.... Еххх, защо не съм малко по-млад. Само седалката малко височка 920 мм. Това ми е единствената забележка...
                    Трябва му само една система за багаж отзад на тоя мотор, която да струва най-много 2000 лева, при това от най-скъпите и това е. Защо решихте, че поне още 5 000 лева ще трябват допълнително за обурудване на този мотор? Какво ще му обурудваш допълнително?
                    Хъскито 701 също е много добро. Точно модела LR (лонг райд). Но там цената е повечко от AJP-то. Там си иска джам, отпред, защото няма никакъв и пак багажна система...
                    Разминахме се с едно такова Хъски горе на Памир на М 41. Мернах го за бързо тогава, но не можеш да го объркаш с тоя резервоар с жълти ленти отпред. Завидях му на тоя, който го караше това Хъски... Аз карах Сузуки ДР 650 там....
                    Последно редактирано от ВладиЧ; 03-10-24, 11:33.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • Ауспух Акрапович за 80 лева?!?! Направо кърти мифки.... Има и един по-скъп от 139 лева. Убиец!!!! А може и да си вземеш само една лепенка Акрапович и да си направиш твоят ауспух Акрапович...
                      https://sellzone.bg/auspuh-akrapovic...ath=91_120_172
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 03-10-24, 08:19.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X