Чудя се сега дали да не поръчам едно допълнително кранче за дясното мъдо на бидона.
Ники, твоето май не беше с такава ориентация?
Още мисля дали е оправдано да дупча втора дупка в бидона.
Неудобството от това да килна мотора на една страна за да прелея количеството от дясното в лявото не ми се струва чак толкова голямо.
А, намерих и един кран за драг-а. Абсолютно същите размери има но и при него щуцера идва напред и удължава много маркуча.
Изобщо ако на някой му се намира кранче, което да е за монтаж за дясната част на резервоара, тоест маркуча да тръгва към задната част на мотора а не напред да свирка.
Няма нужда от вакуум, няма нужда и от резерва.
Установих още един негатив свързан с по-големият резервоар, ама този е истински.
Губи се достъп до свещите.
Никакъв шанс са сваляне на свещ - трябва да се сваля и резервоара.
Добре, че свещите вече са сравнително надежден компонент
Моето кранче е за лявото мъдо. Ако беше за дясното отдавна да съм го сложил.
Не виждам смисъл да дупчиш реално, тия 3 литра са ти нещо като неприкосновен запас
Е да ама виж това дето съм дал на снимката - "двупосочно" е.
Може и така и така. Няма да е свръх удобно бораването с него но то и не се очаква често да се стига до ползването му.
Само по голяма нужда. 40лв през луис... Не е нещо фрапиращо.
Вероятно ще взема едно ама дали ще го слагам друга тема.
Още маркучи, тройници... Куп сложнотии заради единият мързел.
Ще видим.
Ти да мълчиш, че фобията ти по жиците май е заразна
Имам в кашони ся 1 термометър и манометър за маслото.
И двата са микеникъл енимълс!
А може и вапора да допринася донякъде за мухълизирането ми
Между другото май съм си забравил при теб пластмасата за пред резервоара...
Трябва да намина с шише бира и да си я прибера.
Термометърът отдавна е в експлоатация, че е проста работа - отнема 2мин.
По тези студове трудно прескача това от снимката.
Ще слагам картон пред радиатора като на москве в соц-а.
При манометъра е по-сложна работа и все още си стои в кутийка, защото все още машината е в експлоатация.
Някакви препоръки за монтаж?
Дали на маркучите на радиатора?
Или най-добре да взема налягане от пробката за контролно замерване дето е долу в дясно?
При всички положения ще иде до горе с медна тръба...
МОЛЯ,някой от знаещите да ме информира(нямам мануал),кой номер е тази пласмастка,дето е под шарнира и над долната част на веригата.Докато бях из Азия е паднала.Дали е важна, и от къде мога да я поръчам.
Благодаря предварително.
Коментар