Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DR650SE

    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
    ...
    Да те питам, засече ли максималната скорост на мотора по равно с гпс или някой от електронните уреди?
    Моят дръгел повече от 140(при 6100об/мин) не вдига....
    139км/ч топ спийд според лан...то.
    Сигурно има малко разлика по GPS но мисля, че никак не е съществена.
    Не погледнах на колко оборота но са там някъде.
    Само че без допълнителна слюда такава скорост е абсолютно неприложима за каране на дъргел.
    Враг усраине

    Коментар


    • От: Suzuki DR650SE

      Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
      139км/ч топ спийд според лан...то.
      Сигурно има малко разлика по GPS но мисля, че никак не е съществена.
      Не погледнах на колко оборота но са там някъде.
      Само че без допълнителна слюда такава скорост е абсолютно неприложима за каране на дъргел.
      156 км.ч. по GPS(щото и аз нямам водомер) на макс по равното на магистралата.
      Димитър Анастасов
      d.anactacov@gmail.com

      Коментар


      • От: Suzuki DR650SE

        Ми на мен и това ми е много а слюди не ми се слагат.
        Ама понеже Иван попита та залягах днес по магистралата.
        Враг усраине

        Коментар


        • От: Suzuki DR650SE

          Първоначално публикуван от МИТЬО(питона) Преглед на мнение
          156 км.ч. по GPS(щото и аз нямам водомер) на макс по равното на магистралата.
          Твоята електроника е някаква рейсингова, заради оня тумор, дето го махнах.

          П.П. Още един тежкотоварен се реши да се мята на лек мотор след като пробва моя и сега се търси читав ДР

          Коментар


          • От: Suzuki DR650SE

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            Твоята електроника е някаква рейсингова, заради оня тумор, дето го махнах.
            Така е ,по баирите в Швейцария се иска мощност.
            п.п.
            забравих да спомена ,че предавателните числа са 16/45,което максимално се доближава до фабричното 15/41,дори е по слабо за магистралата.
            Димитър Анастасов
            d.anactacov@gmail.com

            Коментар


            • От: Suzuki DR650SE

              Я кажи какъв е парт номера на тая рейсинг електроника?
              LZ1NDI
              DR650SE K8

              Коментар


              • От: Suzuki DR650SE

                Ти кажи. Не съм видял швейцарски парт лист.

                Коментар


                • От: Suzuki DR650SE

                  Е на нея никви надписи ли няма?
                  LZ1NDI
                  DR650SE K8

                  Коментар


                  • От: Suzuki DR650SE

                    Същите като на твоята. Последните 4 цифри са различни, но са различни на всички, не съм намерил някаква зависимост.
                    Аз нали съм будала, мислех че моята е скопена, понеже е от Германия и 96-97 са с различен парт номер. Купих си от 98 американска и съм назад с $100 - същата е като моята. Само швейцарската е с друга крива.

                    Коментар


                    • От: Suzuki DR650SE

                      Е поне знаем къде има един наличен CDI юнит пък бил той и не-рейсингов

                      Вчера пристигнаха зъбните колела и веригата.
                      Останах учуден от фрезованите отвори на задният но погледнах в нет-а че са си такива.
                      Тези дни като го вдигна за смяна ще видим дали всичко е точно все пак.
                      Доколкото помня ги поръчах стоковите, 15/41.
                      Не мога да преценя цената но т'ва са българските NHM зъбни колела и заедно с веригата излезе около 210лв.

                      Въпрос: Да я нитя или да и диря свързващо звено?
                      Аз лично предпочитам второто че нямам нитачка и ще се наложи да импровизирам ако я нитя.
                      Пък и до сега съм ползвал само свързващи свена и не съм имал проблем с тях.
                      Вярно, на много по-леки вериги от тази но ми се струва доста практично с тях.


                      Враг усраине

                      Коментар


                      • От: Suzuki DR650SE

                        имаш ли цените на зъбните отделно, искам да сравня с оригиналните?
                        LZ1NDI
                        DR650SE K8

                        Коментар


                        • От: Suzuki DR650SE

                          Не за съжаление, платих общо за пиньони и вериги за 2 мотора.
                          Обаче следната бакалска сметка показва, че CZ 525 DZO 110 звена е грубо 120лв, значи остават около 100лв за двете колела.
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • От: Suzuki DR650SE

                            Миркат:
                            преден пиньон 52,65лв
                            заден пиньон 100,29
                            верига DID 287,39 (идва цяла)
                            свързващо звено ако се среже за да не се маха шарнира- 15,12

                            а така изглежда оригиналния преден след 37000км:
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от nii; 26-08-15, 11:52.
                            LZ1NDI
                            DR650SE K8

                            Коментар


                            • От: Suzuki DR650SE

                              Ами не може да се каже, че има нещо общо.
                              За тази сума оборудвах и двата мотора с пиньони и вериги.
                              Пък и аз на тези неща не отдавам сериозно внимание като марки и произход.
                              За мен са абсолютен консуматив дето идва и заминава.
                              Може би някога ще пробвам от лобопитство например ZVM-X веригите на DID за да видя дали е опрадана двойната разлика от VX примерно.
                              За сега обаче ми е тотално извън периметъра на любопитството

                              Та какво мислите по въпроса занитване vs свързващо звено на дъргела?
                              То не че имам звено за контретно тази - трябва да взема допълнително.
                              Цели 7лв е за модела
                              Враг усраине

                              Коментар


                              • От: Suzuki DR650SE

                                По добре с фиба.
                                Вече 10 000 км търкалям една CZ 520 ORM на KLR600. С фиба е и не ми е създавала никакви грижи. Чат пат я смазвам, а опъване май не се е налагало.
                                Последно редактирано от galinvayov; 26-08-15, 12:28.
                                A Lone Rider

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X