Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DR650SE

    Да но някои хора не караме цистерна и зареждаме по няколко пъти
    Единият пробег беше 3.6, другият 3.9 но да не изпадаме в подробности, т'ва не е пипетка.
    Грубо 4, което мен ме устройва отвсякъде.
    Оправих сигмата - нищо не се беше разместило, просто кабела съм го пуснал кофти и се беше протрил на едно място.
    Монтажа ми не издържа бруталният тест по лунният терен след Вакарел, не сигмата
    Ама сега залепих и магнита.
    Довечера ще ми донесат трайлтех водомера и ще взема да го пусна да се продава за седмица-две.
    Хич не ми са занимава с него но ако никой не го клъвне ще се наложи да се напъна и да го монтирам

    Ами остава да видим как ще се представи дъргела по леко черно.
    Мисля си дали следващият уикенд не би бил подходящ за това...
    Враг усраине

    Коментар


    • От: Suzuki DR650SE

      Ууу, Ники, има ДР който харчи по-малко от твоя?
      Сега ще си болен
      А докато карахте, колко скутера и велосипеда ви изпревариха?
      Еленското каране ми даде 4.6, ама вие се ебавате. Скутера ми харчи повече.
      ДР-а на тоя проход е у дома си, зависи най-вече от задкормилното.

      Коментар


      • От: Suzuki DR650SE

        Същата вечер разбъзиках карбуратора да сваля малко разхода хахахаха
        Карахме си направо бързичко, до толкова че Миро ме вади от една канавка....
        LZ1NDI
        DR650SE K8

        Коментар


        • От: Suzuki DR650SE

          Е велИсопеди, валяци и марули не са ни изпреварили
          Не се ебаваме, аз мерих с GPS-a дистанцията а и не сме се влачили изобщо.
          Аз не се оплаквам - устройва ме от всякъде тази работа.

          През Балкана обаче не ми се кара сам по този пъти ще диря компания.
          Ако съм с малкото ендуро нямам никакви задръжки - търкаляли сме се къде и как ли не.
          С ДР-а обаче не ми се излиза сам на черно толкова на майната си.
          Веднъж вече го изпуснах от стойката и си го вдигнах без проблеми сам но не бях под него.
          А той е с поне 40кг повече отколкото съм свикнал.
          Не ми се иска да тествам баш в балкана дали бих излязъл изпод него ако се наложи.
          Вчера дори взех от един приятел някакви кросови ботуши Alpinstar но предпочитам в тоя случай компания.

          Ако не си намеря другарче ще се метна по така нареченият Исторически Път от преди с.Гинци към Петрохан.
          И там е достатъчно черно ама съм си почти дОма!
          Преди няколко седмици се бях засилил с драг-а да минавам от там че съм минавал напряко през него.
          Да ама като видях кво следва малко след асфалта вкарах задна с 200...
          Катеренето по Алпите над Bardonecchia преди няколко седмици му стига за тая година
          Враг усраине

          Коментар


          • От: Suzuki DR650SE

            Реших да монтирам Vapor-a все пак.
            Драйфа ми се от още жици но няма как - пари са давани.
            Досега рязах планки и пусках кабели.
            Утре продължавам, че се стъмни.
            Зачетох се в книжката.
            Тази прехвалена хамериканска простотия вярно ли не е предвиждана да се настройва общият пробег?!?
            Нулира се дневният пробег но никъде в мануала не пише как да си настроиш общият пробег според текущият на мотора.
            Тъкмо вече си представях как утре го свалям за да го закачам на сигнал генератор и намерих това:


            Vapor ODO reset
            "Press and hold all three buttons down for three seconds to enter the data setting mode. Once there using the mode button progress to the tire size. At the tire size enter 9110 using the left and right had buttons to increment the digits. Immediately after entering the new tire size press and hold the right hand button down for three second. This should move to a screen with ( 12HR ) flashing on it. If this is displayed you are in the permanent data set so any alterations will be saved to the permanent information. Once in this data set again using the mode button move to desired screen in this case the screen that reads ODO for odometer. Finally using the left and right buttons again alter the ODO to desired mileage. Once complete you can either wait for five seconds and let the Vapor revert back to the main screen or you can use the mode button to reach the main screen. Resetting the proper tire size is not needed since the Vapor with automatically default back to the values you had set prior to this adjustment."*
            То вярно, че е ефтинийка тоя прибор ама на всеки вело-компютър за 20лв това се настройва без такива злобни чийтове.
            Иване, бачка ли това горното и ползвал ли си го?
            Мързи ме сега да излизам и да го пробвам.

            Иначе комплектацията и качеството на периферията изглежда добре.
            Аз поръчах к-кт за въздухарка с датчик за температура, който се монтира на свеща.
            Производителя има богат избор на допълнителни - за вода, масло, етц.
            Не знам само конекторите колко са водоустойчиви.
            Странно но са сложили такъв на кабела, непосредствено до датчика за скорост, който се монтира на кол-а.
            Надявам се да е защото е в доста агресивна среда.
            Аз не бих сложил електрическа снадка точно там, ама...

            Не знам, нещо съм настроен критично към този компотер още преди да съм почнал да го ползвам.
            Изглежда ми все повече... Прекалено хамерикански.
            Предположението ми, че сигмата има повече възможности свързани със скорост, гледайки мануала се оправдаха.
            Тя има още един допълнителен регистър за пробег освен дневният, тоест 2 временни.
            Също така непрекъснато показва със стрелкички дали моментната скорост е по-висока, равна или по-ниска от средната.
            Трайтех-а е над тия работи.

            За капак се оказа, че не могат да се настройват мак обороти показвани на бар-а - разграфен е твърдо до 12000.
            Поставен на дъргела ще работи само на 1/2 от цялата стълбица, което е тъпо.
            При Koso скалата може да се мащабира, тоест края на бара да е 8000 оборота например.
            Не знам кой спомена, че жълтите Koso не стрували.
            Ще го намеря назад за да го питам.
            На същите пари е но ми изглежда по-фунционален.

            Утре продължавам...
            С водомера, взел съм 2 иридиеви свещи за смяна а днес ми се обадиха и че КН филтъра е пристигнал.
            Последно редактирано от Esper; 12-08-15, 23:37. Причина: -
            Враг усраине

            Коментар


            • От: Suzuki DR650SE

              Това е процедурата, действай смело.
              След като си толкова критично настроен към него, няма смисъл отново да изброявам предимствата.
              Свали го и го продай. На Ники не му трябва много реклама, за да го вземе Ако се дърпа, с няколко бири можеш да го подкупиш.

              Коментар


              • От: Suzuki DR650SE

                Имаше идея да иде на борсата ама след като вече го почнах (и почти привърших с монтажа) ще си остане.
                Пенило се не пенило... Другият път ще се въздържам от покупки на половинка ракия
                Ники ако е мераклия, мога да му кажа от къде точно ми го купиха.
                Не че е много за реклама тъй като го доставиха след 1 седмица ама все пак го доставиха.
                280лв с фрий шипинг (в Германия) за комплекта + 1 допълнителен магнитен болт М8 за диск.
                До тук ако трябваше да дойде, с DHL +15 лева приблизително...

                Предимствата са ясни.
                Тоя прибор в уса е направо жълти стотинки и не бих хейтил за такива дребни неща.
                На стария континент обаче стотинките побеляват.
                Motogadget правят страхотни неща - безкомпромисни са просто, типично по немски.
                Обаче цените им късат месо просто... Не бих "инвестирал" още веднъж подобна сума и то за ендуро
                Враг усраине

                Коментар


                • От: Suzuki DR650SE

                  Ааааа не ща аз такива електронни джаджи по мотора.
                  даже се чудя дали да не си купя още един мотор за шосе, а тоя да му сложа рошави гуми, да махна всички шукарии и да се пробвам горско...
                  LZ1NDI
                  DR650SE K8

                  Коментар


                  • От: Suzuki DR650SE

                    И аз не съм им особен фен и ако не беше умрял пустият охлюф и през ум нямаше да ми мине да си причинявам такива неща.
                    Е... Може би една сигмичка
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • От: Suzuki DR650SE

                      Водомера е вече на борда.
                      Следват тестове.
                      Както за работата му, така и на ефекта от филтъра с нулево [emoji2] съпротивление.
                      И понеже по-горе говорех за умрели охльОви, ей го решението:

                      http://dr-big-shop.de/650_TuningSpecial_76.html

                      Мноооги ценно магазинче, има безценни попадения за дъргели но късно го намерих за съжаление.




                      Враг усраине

                      Коментар


                      • От: Suzuki DR650SE

                        Тоя КН си е направо сух, омажи го.
                        Скръндзи са и тея, не ги мажат хубаво в завода.
                        Тествано, пуска прахоляк. Като се омаже, бива.

                        Коментар


                        • От: Suzuki DR650SE

                          Мазен си е... Че и мен ме умаза доде го слагах.
                          Само че маслото е някакво прозрачно - не е червено като това, дето купих допълнително.
                          Колко още да го клепам?

                          Я кажи тоя датчик и при теб ли завършва на такъв куплунг долу?
                          Че те са няколко модела ама май всичките са така доколкото видях.
                          Разгледах го аз обстойно - водоустойчив е, има някакви гумени уплътнения.
                          Намазах ги с една грес за гумени уплътнения но мисля да му надяна и един термошлаух отгоре.
                          Не ми харесва такава връзка точно там все пак!

                          Освен това нещо не ми харесва меренето на обороти с навиването на кабелчето върху високоволтовият кабел на бобината.
                          Играят доста показанията.
                          Или трябва да си поиграя с броя навивки или направо да го вържа електрически към ниското на бобината.
                          Всъщност най-добре направо към ignition coil на алтернатора.
                          Там е най-чисто ама ми е малко далече CDI unit-а!

                          Показанието за температурата на двигателя обаче е доста интересна понеже мери директно темпаратурата на главата.
                          Стойностите се вдигат с драматична скорост
                          100 градуса за няколко минути работа на празен ход.
                          Интересно колко ще задържи по време на каране в 40 градуса жега...
                          Определено коренно се различава от темпаратурата на маслото, която съм свикнал да гледам.
                          Маслото повече от 140 градуса не съм го виждал на драга но тук мисля че 180-200 градуса ще са нормална гледка

                          Днес придължавам.
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • От: Suzuki DR650SE

                            Имай предвид, че моя "водомер" се ресетва поне 10 пъти за 15 дневно пътуване.
                            Пусна вода вътре и .... на път не ми се занимаваше и с него.
                            Това след 2-3 дъжд.
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • От: Suzuki DR650SE

                              Ресетите биха могли да се обяснят лесно ако имаш ксенони
                              Виж тва с водата е неприятно.
                              Враг усраине

                              Коментар


                              • От: Suzuki DR650SE

                                Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                                Ресетите биха могли да се обяснят лесно ако имаш ксенони
                                ..... ......
                                Нема ксенони. Само дъжд няколко дена.
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X