От: Suzuki DR650SE
Моят пропиля всичките си шансове.
Просто търпението ми се изчерпа.
Дори останах впечатлен от себе си колко много резерви от търпение съм имал!
Поне при мен проблемът не беше от винтовете - преди последният потоп ги бях наплескал със силикон, включително главите след завиване.
Никакъв шанс да е от там!
След като го изкормих окончателно си мисля, че може би да е текло зад прозрачният протектор на дисплея.
Хванат е за предният панел с двойно-залепваща лепенка - виж в кофата.
Ако ще си давате още шансове, като го отвориш, натисни прозрачният протектор с пръст в посока отвътре на панела навън.
Като изскочи, махни със спирт остатъците от лепенката и го залепи с нещо стабилно и през цяло.
Хелми или нещо от сорта но не капчица.
Не мисля, че има друго потенциално място за теч, наистина!
Поне аз бях изолирал всички останали възможности.
Моят пропиля всичките си шансове.
Просто търпението ми се изчерпа.
Дори останах впечатлен от себе си колко много резерви от търпение съм имал!
Поне при мен проблемът не беше от винтовете - преди последният потоп ги бях наплескал със силикон, включително главите след завиване.
Никакъв шанс да е от там!
След като го изкормих окончателно си мисля, че може би да е текло зад прозрачният протектор на дисплея.
Хванат е за предният панел с двойно-залепваща лепенка - виж в кофата.
Ако ще си давате още шансове, като го отвориш, натисни прозрачният протектор с пръст в посока отвътре на панела навън.
Като изскочи, махни със спирт остатъците от лепенката и го залепи с нещо стабилно и през цяло.
Хелми или нещо от сорта но не капчица.
Не мисля, че има друго потенциално място за теч, наистина!
Поне аз бях изолирал всички останали възможности.
Коментар