Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И моя Ballistic е пред умиране от лани.
    Едва ли ще живее следващият сезон на дъргела.
    При мен вдигна съпротивление, трудно върти.
    Аз също когато го зареждам го правя през балансен чарджър в режим за LiFePo.
    Обаче през 99.9% от времето го помпи безмозъчен алтернатор и едва ли съм му помогнал много.

    Живот и здраве ще търся и аз пролетта.
    Имам нов, сух гелов ама ще искам пак литиев.
    Само и единствено заради теглото и то за конкретният мотор.
    За останалите ми дреме стига да работи ако ще чугунен да е
    Враг усраине

    Коментар


    • грешка, пак не чета внимателно.
      LZ1NDI
      DR650SE K8

      Коментар


      • Сега погледнах линка на мястото, от което си го купил.
        Много евтино, бре Танасе?!?

        Не че е повод за жалба но балистика преди 4/5 години или когато там го купувах по спомени беше към 200+ лева.
        ТеЧнологЯта поевтинява или просто тази марка са по-евтини?
        Враг усраине

        Коментар


        • Ми Балистиката е Маде ин УСА от чистокръвни американци с клетки на А123 (уж, което не попречи на моя ненадейно да умре).
          Унибата е маде ин Чайна от чистокръвни китайци, което не ме притеснява щото има 2 години гаранция пък и вероятно италианците осъществяват някакъв контрол.
          LZ1NDI
          DR650SE K8

          Коментар


          • Хубаво върти, ама с тея 2,5 Ач колко пъти? Вярно, че ти не караш офроуд, т.е. не палиш често, ама.... Аз съм със сменени четки на стартера и Юаса за модела и пак някак мудно върти. Добре, че пали от четвърт, дори и след месеци в гаража.

            Коментар


            • Мдааа, че то повер банката ми в раницата е с повече капацитет от тия 2,5Аh
              По спомени твоят пак го беше "изпилил" прекалено с цифрите, моят модел е с 2 клетки в повече.
              Обаче карам по спомен.
              И твоя и моя са история

              Аз ще го мисля напролет, като развъртя железата.
              Но вероятно няма да диря пак балистик, не че имам някакви сериозни възражения.
              Но при 2 години гаранция и при липса идея за околосвеЦко, ако е толкова лек ми е през дедовия останалото.

              Враг усраине

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                Хубаво върти, ама с тея 2,5 Ач колко пъти? Вярно, че ти не караш офроуд, т.е. не палиш често, ама.... Аз съм със сменени четки на стартера и Юаса за модела и пак някак мудно върти. Добре, че пали от четвърт, дори и след месеци в гаража.
                Ми достатъчно ще върти всъщност. Ти да не мислиш че като си с 9Ач реално можеш да ползваш повече от 4-5
                Литиевите LiFePo4 имат предимството че поддържат на изхода напрежението високо (около 13В) докато се разредят почти напълно. След което се зареждат много бързо.
                LZ1NDI
                DR650SE K8

                Коментар


                • Ники, не става въпрос за стартиране.
                  Повече капацитет не е толкова за това.

                  Пример: Ако дефектира нещо по зареждането на път - колкото повече капацитет има батерията, толкова по-отдалеч ще се прибереш на самоход.
                  Химията няма отношение, дори тези батерии точно при този сценарии са в много неизгодна позиция.
                  От една страна CDI-то почти сигурно ще работи и при 6V а това не може да стане с литиева батерия.
                  Да не говорим, че е много по-лошо да източиш до 0 литиева батерия отколкото оловна.

                  Това не е конкретно към теб ама е добре да се знае, че монетата има 2 страни.
                  Въпреки, че вероятно е коментирано вече.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Добре де, интересно ми е как се зареждат литиевите акумулатори с "тъп" алтернатор и тъп РР? Системата е мислена за оловна батерия. Не се ли редуцира животът на литиевата? Моят струг е с 14Ah и бих приветствал малко олекотяване.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      ...Не се ли редуцира животът на литиевата?...
                      Се, естествено.
                      Ако по време на експлоатация се зарежда с подходящ алгоритъм животът и със сигурност би бил много по-голям.
                      Трябва да видя кога съм вземал моят но мисля, че е към 5 години, което мен не устройва.
                      Обаче с уговорката, че не всички 5 беше в активна експлоатация а само половината.
                      В началото беше на хромираният струг и там някъде спрях да го карам.
                      Активно се ползва 3 години. И е аут.
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Ами на Африката ми оловният кара околоо 4 години. Май не е смислена инвестицията в литий.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          По-дълъг живот е последното, което ще имаш ползвайки литиева батерия на мястото на оловна.
                          Други са позитивите но завишен експлоатационен период не е от тях.

                      • Не е смислена ако целта е повече.

                        А той е по-малко в много параметри

                        По-малък обем, по-лек, по-малък капацитет при сравним размер, по-малък или почти никакъв саморазряд...
                        Въпрос на преценка какво гониш.
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Никой не може да ме убеди, че кое да е от тези предимства има каквото и да е значение за стругове. Виж за състезателен мотоциклет, при който се брои всеки грам, да, ама за ДР или Африка. Виж на самочувствието на собственика се отразява, да. Но аз не изпитвам такива нужди

                          Коментар


                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            Хахаха, ако се докараме до там, че да ни "става" от вида на акумулатора... Заеби

                          • nii
                            nii коментира
                            Редактиране на коментар
                            Някой от нас имам анорексия и всяко кило е от значение

                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            Всичко повече от чифт женски крака си е чиста хамалогия

                            И да се сравнява теглото на ДР с Африка или тенджерета не е много адекватно.

                            Ако не говорим за последни модели и генерации ги делят вероятно едни 30 кила.
                            Не съм голям статистик но този ДР е само 170 кила по данни на производителя в стоков вид а това и за 2021 си е впечатляващо.


                            Та DR може да е струг само от позицията на WR примерно

                        • И при струговете се усещат грамовете. Например бях свалил пластмасите на Африката, които сами по себе си не са тежки и бях изненадан, колко много се усеща.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            От пластмасите и аз мисля, че разликата е по-скоро субективна но от 4-5 кила нагоре вече не усещането си е напълно обективно.

                          • nhadjinikolov
                            nhadjinikolov коментира
                            Редактиране на коментар
                            Като свалиш няколко 3 килограма и нещо от акумулатор, още 5-6 с лек ауспух, още един със задни степенки се насъбират. А 10 кг са си 10 кг
                            Особено ако не си карал много лек мотор - африката тогава ти се струва мноооого по-лека. На DR-а, ако свалиш 10 килограма ще е още по-добре, но е по-трудно на вече лек мотор, да свалиш толкова килограми

                          • Esper
                            Esper коментира
                            Редактиране на коментар
                            И при дъргела е същото.
                            Литиева батерия, титаниев кюнец, пластмасов ачербис вместо резервоара...

                            Ники ги беше намятал грубо някъде в началото.

                            Иначе при ДР-а наистина няма особено много лигни, които могат да се ампутират.
                            Задни степенки, някакви дръжки за пасажера отзад, които при мен ги нямаше...

                        • Абе усещам го, абстарахирам се от външния вид. Също така усещам кога е пълен и празен резервоарът (24)литра.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X