Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DR650SE

    Такива са и моите нагласи.
    Просто нямам опит с такава тежка верига.
    Опита ми се ограничава само с 428 вериги и кардан...
    Ще мина ей сега да взема една "фиба"
    Враг усраине

    Коментар


    • От: Suzuki DR650SE

      Аз си карам с фибата, за удобство.
      Един ден, тъкмо съм насукал масура и се движа между колите с около 120. На края на моста(аспаруховия) връщам газта, че понякога има заптиета и мотора изрева грозно.
      Отбивам в дясно и кво да видя - веригата 50м зад мен. Свързващото звено изчезнало.
      Ща не ща звъня на жената да ми носи малката тресчотка с осмичка и резервната верига от гаража.
      След час си продължих пътя.
      След това си поръчах две звена - за занитване и с фиба. Чудех се, чесах се и пак сложих фибата. Междувременно си изработих и нитачка. Новата може и да я занитя, а може и да не.

      Коментар


      • От: Suzuki DR650SE

        Пффф, оказа се че CZ 525 DZO имат свърващо звено но е само за нитене [emoji35]
        Такова си имам с веригата!
        Днес не успях но утре ако не ми мине котка път ще гомвдигам да подемника и че я "закова".
        Аз нитачка нямам и ще импровизирам с център.
        Минаваха ми някакви еретични мисли да взема да купя една но толкова пари за такава травиална работа и за собствена употреба няма да дам.

        Освен това се оказа, че някой е монтирал онзи предпазен кожух на семеринг-а зад предният пиньон и залуду дадох 20лв за онази сдъвкана ламарина.
        Мнооого демотивиращо от една страна, от друга е похвално, че някой се е грижил за коня подобаващо [emoji4]

        Нещо взе да ми писва да пилея излишни пари около дъргела а уж бях казал, че няма да го правя.
        Даже във веригата дето ще сменям има още адски много хляб. По моите критерии, де.
        Вземам си поука и спирам с тези глупости.
        Само бинзин и гас!
        Е... Може би един преден спирачен маркуч, че тоя ме дразни [emoji2]
        Враг усраине

        Коментар


        • От: Suzuki DR650SE

          Няколко пъти споменаваш подемник.
          В процес на търсене съм, кажи за твоя.
          Откъде, за колко, какъв.

          Коментар


          • От: Suzuki DR650SE

            Виждал съм на чужди мотори поразии от скъсана верига заради фиба и на мой мотор такова чудо не слагам никога!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • От: Suzuki DR650SE

              Подемника е ето този.
              Сори но май нямам мои снимки.
              Все тая де, не може да е реклама в случая.
              Човекът беше решил да ги прави за бизнес но в един момент разпродаде всичко и се изнесе към Мадър Раша.
              Не знам дали е направил друга бройка освен този в мен но аз съм супер доволен.
              Още повече, че накрая беше разпродажба за жълти стотинки и май му броих 80лв за него.
              Кофтито е че е обемен, освен това имах идея да му монтирам електродвигател вместо да го въртя с бормашина или тресчотка ама и това си остана само като идея [emoji4]
              Яко е... Вдигал съм около 300кила кон на него. Добра идея но не толкова, колкото за замени българската реалност с руска.
              Дано му върви на човека бизнеса там...
              Враг усраине

              Коментар


              • От: Suzuki DR650SE

                Такова чудо не бях виждал.
                На мен ми трябва стандартен подемник-маса. Харесал съм си няколко от вън, най-евтино идва в Германия.
                Проблемът е, че всички на нормални цени са китайски, а някои са по-китайски и не стават за нищо.
                Как да скоча с едни 6-700лв, като не мога да го пипна

                Коментар


                • От: Suzuki DR650SE

                  Ми като се има предвид, че вероятно е единствената бройка е нормално да не си виждал
                  Не е нищо особено, в началото идеята беше да се продава за 300-400лв, което вече е сериозна сума.
                  Трудно е да преценя дали му е много по принцип но за домашна употреба със сигурност не беше оправдано.
                  Виж за 80лв не се подвоумих и за секунда.
                  Ми това е цена за материалите само!

                  Иначе съм попадал на разни оферти в БГ за хидравлични подемници.
                  До около 400кг са около тези пари, които си споменал.
                  Има някаква вероятност да ги има налични и да могат да се видят.
                  Вероятно е също да са китайски ама това не ги прави автоматично пълен боклук...
                  Ето нещо такова, изскочи от гугъл.

                  П.С: Ей сега попаднах в ибалник.беге на подобен модел. 700лв уж чисто нов.
                  Със сигурност може да се види и пипне на място.
                  Ако точно такъв тип подемник търсиш, де.
                  Последно редактирано от Esper; 28-08-15, 08:33.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • От: Suzuki DR650SE

                    И те ги нямат в наличност, не може да се пипне.
                    До Варна ще ми дойде 1000лв, скъпичко за китайче.

                    Коментар


                    • От: Suzuki DR650SE

                      Виж тоя в ибалника
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • От: Suzuki DR650SE

                        Е, мисията с обслужването мисля, че днес завърши успешно.
                        Ето малко весьолае картинки, надявам се да няма повече за този сезон.

                        На подемника - Иване, това е чудото.
                        За домашна употреба е просто пърфект, особено предвид цената:



                        Зъбните колела се оказаха с малко по-друго предавателно число от предишните - 42 / 15.
                        Видях, че има разлика като свалих моите.
                        На това обаче не обърнах толкова внимание, защото третият лагер на венеца се оказа капут отвсякъде.
                        Беше станал самонагаждащ се
                        Порових в съкровищницата и открих руски капсулован тип 6205 от едното време.
                        Без никакви предразсъдъци ипонеца беше изритан с шутове а бай Иван влезе да подработва на негово място:

                        Както споменах протектора зад предният пиньон си беше на място и си го оставих.
                        Лъскавият нов за 20 гроша ще видим къде ще си го заврам.
                        Тук спазих принципа "Нещо работи ли - не го барай, не му пречи!"

                        Веригата... Нищо особено. Беше "закована" със злобна импровизация от постановката по-долу и център от запилено стъбло на счупена бургия SDS.
                        Повече играчка падна с разнитватето на излишните 4 звена понеже се оказа, че са ми пробутали по-дълга отколкото ми трябва.
                        Всъщност доста време убих с това и накрая се ядосах - с една нитачка за 100лв щях да свърша работа за половин час!
                        Нищо - за следващата верига!

                        И за последно остана да преместя Scott ойлера от другото ендуро.
                        Всъщност преместих само дозатора - всички други крепежни елементи ги бях накупувал допълнително.
                        Сега ако се наложи да го местя откачам само 2 маркуча и отива на другият.
                        Чесах се, чудих се и измислих да го сложа между капака и кутията на въздушният ф-р.
                        Искаше ми се хем да имам директен достъп до него за регулиране, хем да не се вижда толкова явно.
                        Само това измислих обаче:

                        Повече играчка падна около монтирането на ижектора.
                        Заради водача на веригата непосредствено до задният пиньон, закрепването, което беше в комплекта не може да се ползва при дъргела.
                        Затова се наложи да резна една маларика (бял метал естествено) и с нея стана като по учебник:

                        Вакума за ойлера го взвх с тройник към маркучето към крана за гориво.
                        Не ми се дупчеше за отделен щуцер, въпреки, че ми се искаше да не барам около горивният кран.
                        Домързя ме свалям карбуратора и остана така. Тествах - бачка.
                        Утре ще изляза да врътна малко километри за да настроя дебита му.

                        Еми това ще му е.
                        От тук насетне се надявам само каране без никакви лиготии и дотурки повече!
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • От: Suzuki DR650SE

                          Машшала! Американските са 41/15, европейските 42/15 ако правилно си спомням. Не знам защо...
                          LZ1NDI
                          DR650SE K8

                          Коментар


                          • От: Suzuki DR650SE

                            Не, еднакви са.
                            Калифорнийските може и да са различни.

                            Коментар


                            • От: Suzuki DR650SE

                              Значи Европа и Австралия са 15/41 , американските 15/42
                              LZ1NDI
                              DR650SE K8

                              Коментар


                              • От: Suzuki DR650SE

                                Само един зъб разлика отзад на задният венец не може да се усети...Това нищо не е.
                                Виж един зъб разлика отпред на предният венец, вече е съвсем друго нещо. Равнява се на почти три зъба разлика отзад.
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X