Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: DR 650 SE,2003г.

    От 41 зъба оригинално на 45 зъба отзад разликата е голяма. В същност мотора по този начин ще стане по-добър и по-нервен за черно каране, а не за дълги пътешествия по асфалт. Ако твърдо си решил отзад да си с по-голям венец, пък не можеш да намериш, то тогава сложи отпред по-малък. Слагаш отпред с 14 зъба вместо с 15 и готово. Един зъб по-малко отпред се равнява на близо 3,5 зъба повече отзад. Но трябва да имаш в предвид, че ще се движиш с по-високи обороти и с по-ниска скорост с 45 зъба венец отзад. Това ли ти трябва? Верига 525 навсякъде можеш да намериш. Взимаш по-дълга и махаш звена, до като ти пасне.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #62
      От: DR 650 SE,2003г.

      А бе не е Ямаха ХТ, но и този става. Честито Мите. Безаварийно.На много и все хубави места да те закара и да имаме удоволствието да четем пътеписите ти. За пиньоните Румбата е прав. В Карлово има фирма дето прави всичко. На Африката бях, а сега и на Ямахата съм с пиньони и верига от там. Много добро качество.И аз мисля, че 45 зъба отзад не е най-доброто. Но ти си знаеш стила и начина на каране. Иначе за г...@ угода с тия седалки няма. Афтърмаркет готова няма да намериш. Майката му е претапицирине, по голяма ширина и малко по-мека. По твоите си размери. Още веднъж - честито!
      BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
      LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
      Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

      Коментар


      • #63
        От: DR 650 SE,2003г.

        Честито , със здраве да си го караш , и на много интересни места да те закара. Според мен по-доброто решение е 45 зъба отзад , защото по-малкият преден пиньон ще се износва по-бързо от по-големия, освен това между звената на веригата ще има по-голямо движение , което означава , че и тя ще замине по-бързо. Относно резервоара мисля , че два или три резервоара са по-добро решение отколкото един голям , стига да има такава възможност.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #64
          От: DR 650 SE,2003г.

          Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
          Добре дошъл в лигата на собствениците на ДР650СЕ.
          Поздравления за избора, определено е по-добър от Тенерето, пробвал съм го Отстъпва само по скорост и ветрозащита.
          Но, това което пишеш, не е вярно.
          Моделът започва от 1996 и е на 99% същия с модела за 2015.
          "Химическото" покритие, което всъщност е електролитно, се слага на всички модели.
          Моят е от 1997 и е абсолютно същия като твоя, освен цвета.
          Първото, което трябва да направиш, е да си стегнеш болтчетата на датчика за свободна. Обслужи си въздушния филтър, регулирай хлабините на клапаните, другото: масло, спирачна течност, накладки, верига, гуми - е ясно.
          Части има на нормални за Сузуки и Европа цени. Изтегляш си партс каталога, намираш номера и поръчваш в Миркат. След седмица-две е при теб.
          Няма да ти се наложи да сменяш предавателните числа - за път стандартните са си добре.
          Относно задължителния тунинг - седалка и ветрозащита. Ако ще товариш мотора - и задна пружина.
          За пътешествия е важно да си избереш задна гума, която няма свършване. Досега всички гуми, с които съм карал изкарват по 3000км и свършват. Най-много издържа Митас, препоръчвам ти Е-07, възможно е да те изкара 10000, ако си внимателен с газта.
          Всъщност, има си нарочна тема за модела: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=145463
          Ако искаш по мотора ти да се пипа от човек с опит с модела, можеш да се обадиш, ей къде е Варна
          Ауу,как съм я пропуснал тази тема.Започвам да пиша там,а след някой друг ден,ще затворя тази.
          Много,ми се ще да мина през тебе,но ще е пролетта,щото съм по Германия.като посъгъла нещата,ще се отбия непременно.
          Димитър Анастасов
          d.anactacov@gmail.com

          Коментар


          • #65
            От: DR 650 SE,2003г.

            Първоначално публикуван от ianakiev Преглед на мнение
            Слушай Ванката и ще живееш дълго . А от раузнаването ми казаха, че си бил във Варна, като си купувал мотора и сега се чудя какво да те правя , че не се обади. Може би глоба при Коцето ще е най малкото, с което ще ти се размине. За пиньоните имаме човек, който ги прави по добре от фабричните , за другото ти казаха.
            Хубав мотор ама не е Ямаха, нищо пак става

            Жоро, ти нямаш Угодия.Ще те обикалям вече.
            Какво прави мотора ти в моя гараж?
            Ще почерпя...някой път,на следващата ти сватба.
            Димитър Анастасов
            d.anactacov@gmail.com

            Коментар


            • #66
              От: DR 650 SE,2003г.

              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
              Митак, има в Карлово един човек, ако не го знаеш ... кажи. Прави каквото ти дойде на ум .. относно Пиньони.
              Обикновено поддържа на склад стандартните, но много често има и ... други.
              Верига .. на Африката е 525/124 не можеш да я скъсиш ли?
              За седалката ... знаеш как и какво се прави.

              Хайде стягай го и .... чакаме пътеписа!
              Румене,ще използвам твоя опит в седалките,но ако не стане мисли му.
              Искам да експериментирам със задния пиньон,ще се обадя,нали знаеш,че съм лаик в този тип(засега).
              Димитър Анастасов
              d.anactacov@gmail.com

              Коментар


              • #67
                От: DR 650 SE,2003г.

                Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                Така като го гледам, си е почти реплика на мойта Хонда, с изключение на масленият радиатор:
                [ATTACH=CONFIG]767268[/ATTACH]
                Трябва да ти кажа, че не е много удобен за дълго! Хем и седалката ми е по-дебела от твойта и резервоара 30л осигуряващ 1000км автономия, но за 3 дни преход из Турция-Гърция общо-взето се изкривих! Предполагам, че тунинга ти ще е в посока да заприлича на моя, затова споделям. Успех!
                Ще видим, какво ще се получи накрая.
                Аз си имам мотор за дълго,просто да опитам как става с това нещо.
                Димитър Анастасов
                d.anactacov@gmail.com

                Коментар


                • #68
                  От: DR 650 SE,2003г.

                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  От 41 зъба оригинално на 45 зъба отзад разликата е голяма. В същност мотора по този начин ще стане по-добър и по-нервен за черно каране, а не за дълги пътешествия по асфалт. Ако твърдо си решил отзад да си с по-голям венец, пък не можеш да намериш, то тогава сложи отпред по-малък. Слагаш отпред с 14 зъба вместо с 15 и готово. Един зъб по-малко отпред се равнява на близо 3,5 зъба повече отзад. Но трябва да имаш в предвид, че ще се движиш с по-високи обороти и с по-ниска скорост с 45 зъба венец отзад. Това ли ти трябва? Верига 525 навсякъде можеш да намериш. Взимаш по-дълга и махаш звена, до като ти пасне.
                  Владич,в един немски форум установиха,че Японците нарочно са сложили такъв малък заден венец,за да може да влезе във норма със вредните емисии.Най използвания автърмаркет е 15/45.
                  Аз неразбирам много,но си мисля че по малкия преден,ще се износва бързо.
                  Димитър Анастасов
                  d.anactacov@gmail.com

                  Коментар


                  • #69
                    От: DR 650 SE,2003г.

                    Първоначално публикуван от Сергей Янков Преглед на мнение
                    А бе не е Ямаха ХТ, но и този става. Честито Мите. Безаварийно.На много и все хубави места да те закара и да имаме удоволствието да четем пътеписите ти. За пиньоните Румбата е прав. В Карлово има фирма дето прави всичко. На Африката бях, а сега и на Ямахата съм с пиньони и верига от там. Много добро качество.И аз мисля, че 45 зъба отзад не е най-доброто. Но ти си знаеш стила и начина на каране. Иначе за г...@ угода с тия седалки няма. Афтърмаркет готова няма да намериш. Майката му е претапицирине, по голяма ширина и малко по-мека. По твоите си размери. Още веднъж - честито!
                    Да спомена,че Серго ми предлагаше неговото Xt 600,което също беше сред вариантите,но предпочетох да си имам свой избор.
                    Серго аз нямам никакъв опит на такава моторетка,ама ти знаеш,че и акъл много нямам,така че тепърва ще си търся стила.
                    Димитър Анастасов
                    d.anactacov@gmail.com

                    Коментар


                    • #70
                      От: DR 650 SE,2003г.

                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                      Честито , със здраве да си го караш , и на много интересни места да те закара. Според мен по-доброто решение е 45 зъба отзад , защото по-малкият преден пиньон ще се износва по-бързо от по-големия, освен това между звената на веригата ще има по-голямо движение , което означава , че и тя ще замине по-бързо. Относно резервоара мисля , че два или три резервоара са по-добро решение отколкото един голям , стига да има такава възможност.
                      Както писах,дано ми остане време да експериментирам със пиньоните,но навсякъде пишат,че това е най добрия компромисен вариант.
                      Резервоар(23л.), вече имам,от друг модел но с малко препасване,ще стане.
                      Димитър Анастасов
                      d.anactacov@gmail.com

                      Коментар


                      • #71
                        От: Suzuki DR650SE

                        Охх,така вече с тази тема съм по спокоен.
                        Имам много въпроси,сигурно и още толкова ще се появят.ще питам,ще споделям,като има съмишленици да помагат ще е лесно.
                        Димитър Анастасов
                        d.anactacov@gmail.com

                        Коментар


                        • #72
                          От: Suzuki DR650SE

                          айде да се похваля с 1-2 новости:
                          Прикачени файлове
                          LZ1NDI
                          DR650SE K8

                          Коментар


                          • #73
                            От: Suzuki DR650SE

                            Хайде и аз да "препикая" темата - днес придобих ей този "дъргел".
                            Направи безаварийно цели 120км и вече се издига в очите на слепите...
                            Засякох разхода - 4.5 извънградско при положение, че го настъпвах доста повече, отколкото се връзва за ендуро.

                            Първата работа след това беше да го разлупя и да чекна прословутият NSU защото на няколко пъти забелязах, че не свети неутралната. Не винаги.
                            Ами някой беше минал преди мен с локтайт и на двата болта - явно е друг проблема но важното е, че датчика и бурмите са си на място.
                            Поне инспектирах съединителя - екстра е.
                            Ангренажната верига доколкото видях - също.
                            За утре остана да погледна хлабините на клапаните и зацепването не разпределителният вал.
                            Ей така - страх лозе пази!
                            Не че има някакъв проблем но ми се струва, че работи някак твърдо и сякаш се "втърдява" като позагрее.
                            Нямам поглед върху такава кубатура с един цилиндър, така, че може и да е нормално.
                            Не чука, просто работи доста по твърдо от другите ми два мотора.
                            Преди някоко дни тествах Djebel '92 и той сякаш работеше доста по-меко.
                            Стори, че тежи 2 пъти повече но пък всичко изгледаше някак по-масивно и по-олд стайл.
                            Сигурно защото беше само на кикстарт и ръчен декомпресор [emoji2]

                            Майтапа настрана но се чувствам доста добре на този мотор.
                            Нямах намерение да купувам луноход, идеята беше DR250 или 350 макс но избора не беше никак голям.

                            За утре останаха клапани, накладки, инспекция на веригата, лека хигиена на въздушният филтър и газ нанякъде да видим ще е ли куче.
                            Ще ми трябва вероятно жило за км че нещо не работи.
                            Ако е жилото ще го купя.
                            Ако е "охлЬОва" или прибора - минаваме на електронен.
                            Погледнах в "ибалник.бг" - има доста обяви за части.
                            Това много ми хареса защото другите ми машини явно са леко екзотични и трудно намирам както чаркове втора ръка, така и липсва подобно изобилие от инфо в нета.
                            За DR- a явно такъв проблем няма.
                            Та така, ето и снимки:




                            Безаварийни на всички!
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • #74
                              От: Suzuki DR650SE

                              Честито,хаирлия да е.
                              Имам ново жило за скоростомера,при мен охлюва е прецакан,ако ти потрябва пиши на лични.
                              Димитър Анастасов
                              d.anactacov@gmail.com

                              Коментар


                              • #75
                                От: Suzuki DR650SE

                                Мерасж, след малко ще видя дали то е проблема - не съм стигнал до него.
                                Сега се логвам да видя колко дават хлабината на повдигачите, че изпускателните ми се виждат малко "лабави" на око [emoji6]
                                Враг усраине

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X