От: DR 650 SE,2003г.
От 41 зъба оригинално на 45 зъба отзад разликата е голяма. В същност мотора по този начин ще стане по-добър и по-нервен за черно каране, а не за дълги пътешествия по асфалт. Ако твърдо си решил отзад да си с по-голям венец, пък не можеш да намериш, то тогава сложи отпред по-малък. Слагаш отпред с 14 зъба вместо с 15 и готово. Един зъб по-малко отпред се равнява на близо 3,5 зъба повече отзад. Но трябва да имаш в предвид, че ще се движиш с по-високи обороти и с по-ниска скорост с 45 зъба венец отзад. Това ли ти трябва? Верига 525 навсякъде можеш да намериш. Взимаш по-дълга и махаш звена, до като ти пасне.
От 41 зъба оригинално на 45 зъба отзад разликата е голяма. В същност мотора по този начин ще стане по-добър и по-нервен за черно каране, а не за дълги пътешествия по асфалт. Ако твърдо си решил отзад да си с по-голям венец, пък не можеш да намериш, то тогава сложи отпред по-малък. Слагаш отпред с 14 зъба вместо с 15 и готово. Един зъб по-малко отпред се равнява на близо 3,5 зъба повече отзад. Но трябва да имаш в предвид, че ще се движиш с по-високи обороти и с по-ниска скорост с 45 зъба венец отзад. Това ли ти трябва? Верига 525 навсякъде можеш да намериш. Взимаш по-дълга и махаш звена, до като ти пасне.
Коментар