Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DR650SE

    След, вече 15000км. за 50 дни,мога да споделя мнение за това превозно средство.Първото каране беше кошмар,гъз,кръст,ръце,всичко ме болеше,и то за някакви си 160км.Вдигане на кормило,сваляне на степеките,седалката стана по широка назад към седалото,голям 24л. резервоар,и всичко си дойде на мястото,700,800км не бяха проблем,дори два поредни дни по 1000+км.И дума да не става за комфорт.На черно е суперголямо забавление с него.За съжаление, моето мнение не е миродавно,защото това ми е първи досег въобще с ендуро,дори преди да тръгна на сегашното пътешествие,бях го карал всичко на всичко 200км. И то преди промените.Много е здраво ,много просто,много леко и много лесно се управлява туй нещо.,Има и косури,но на фона на предимствата бледнеят.Проблем е,че е рядко срещан по нашите и близките земи,и трудно се намират части и консумативи по пътя(само с доставка).Доволен съм,ще го задържа,дори продължавам с оборудването.
    Димитър Анастасов
    d.anactacov@gmail.com

    Коментар


    • От: Suzuki DR650SE

      Факторът непретенциозност и относителна надежност ме насочиха към DR.
      Дано се опрадаят очакванията.
      По принцип и сега много хресвам 400cc версии на Yamaha WR.
      Такива наточени "принцеси" обаче на са за мен.
      Аз не карам мотор през уикенда, ползвам го ежедневно и изобщо не съм склонен да му угаждам на скъпите капризи по подръжка.

      На моят дъргел кормилото и степенките са променени.
      Не знам как са стоковите но тези са ми супер на място!
      Като цяло аз проблем с ендурото нямам и съм установил, че това е моят тип мотор!
      Дори 125цц велосипед ми е много по-комфортен от драг-а на дълъг път.
      Нееднократо съм го предпочитал да ходя до морето с него, проблма е че целият багаж ми е на гърба.
      Аз съм свикнал с това принципно ама си е фактор все пак.
      Особено ако в багажа се включва палатка и спален чувал.
      Дори имаше дилема преди месец като тръгвах към Италия за Алпина-та дали да не ходя с него.
      Фактора багаж ме спря - колкто и да съм аскет все пак бях на пътя 2 седмици.
      Аз не знам какво точно правите с тази седалка че да стане по-комфортна.
      Всъщност не виждам причина и стоковата да не е удобна ама е факт, че не я усещам такава!
      Ще видим, надявам се да си формовам гъза по нея.

      Резервоара за момента е ОК.
      Както казах свикнал съм с пробег от 200км пък и съм пушач та пасва съвсем.
      Идеята да гледам в пластмасовият резервоар не беше обема а да сваля някое кило от мотора.
      Не че ме изненадва цената на всяко свалено кило от един мотор но за този не съм склонен да инвестирам в такава насока.
      Двестатина лева бих дал но не и цената за нов.

      Я да ви питам въпросната горна ролка на веригата махате ли я?
      Аз я погледнах но не можах да видя голям проблем с нея и я оставих.
      Не е като да няма следи от веригата ама нали все пак за това е сложена?
      Последно редактирано от Esper; 03-08-15, 21:17.
      Враг усраине

      Коментар


      • От: Suzuki DR650SE

        Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
        Идеята да гледам в пластмасовият резервоар не беше обема а да сваля някое кило от мотора.


        Я да ви питам въпросната горна ролка на веригата махате ли я?
        Аз я погледнах но не можах да видя голям проблем с нея и я оставих.
        Не е като да няма следи от веригата ама нали все пак за това е сложена?
        Свали си резервоара като е празен и пак ще говорим за тегло
        Ролката я махни.
        Пусни снимки да го видим тоя модифицирания мотор.

        Коментар


        • От: Suzuki DR650SE

          Е празен до сега не съм го свалял...
          Ма колко пък да е... Повече от 5кила не вярвам да е в едно с капачката
          Ей това се търси, знам, но предвид цената от 250 паунда няма да съм особено настоятелен в търсенето!

          ОК, ще махна ролката щом всички съветват така.
          Това поне пари не иска

          А снимки няма още но в първият пост има 2. Ето ги пак.
          То модификациите не са много - просто са сложили високо кормило а степенките са ги свалили малко надолу.
          Топ касата е ясна въпреки, че основата не е за модела и са импровизирали с монтажа.
          Мисля и че опашката не е стоковата - някъде някога нещо се е случило и са сложили такава от преди '96.
          Поне така си мисля изхождайки от стоп-а - не съм особен познавач на модела.
          Враг усраине

          Коментар


          • От: Suzuki DR650SE

            Сигмата е сила - вчера я монтирах, корегирах леко настройката за диаметър на гумата с гпс-а и от днес вече не съм на тъмно с пробега [emoji4]
            До 120 бачка без проблем, нагоре не съм тествал.
            А и ме е шубе щото магнита все още не съм го лепил а просто го лепнах на диска.
            Неодимов е и държи здраво ама при висока скорост може да се размести.
            Ще го залепя тези дни все пак.

            Отдавна не я бях пипал тая сигма и пак се изненадах от това колко фунции са набутали в този модел.
            Дори повече от необходимото и вероятно повече и от Vapor-a.
            Защо го поръчах и аз не знам а сигурно ще ме налегне и мързел да го монтирам другата седмица, като ми го донесат.
            Ако не беше гъдела за темературата на мотора и оборотите направо щеше да иде на борсата!


            Враг усраине

            Коментар


            • От: Suzuki DR650SE

              Седалката ти е сток, както и опашката. Стопа също.
              Седалката се разпорва, тапицер прави каквото прави и дано стане добре. Моята беше ОК след тунинга но нещо слегна и ще я правя отново.
              Правиха ми я с кожа за яхтени седалки, че даяни на пот, слънце, сол, урина и т.н. , продават в Панчарево.

              Резервоар, ако искаш да сваляш кила, може да търсиш отвъд океана Clarke 14 литра, той е 2 кила по-лек от тенекето и с литър по-голям.
              Ацербиса честно казано си тежи, далаверата е че карам по 500км преди да вляза в резерва (моя се разду с времето и сега е към 24 литра).

              73!
              LZ1NDI
              DR650SE K8

              Коментар


              • От: Suzuki DR650SE

                Предвид цените не ми се занимава с подобен ъпгрейд.
                За резервоара говоря.
                Ако изскочи нещо изгодно и тук може но доставки отвъд гйола не ми се правят.

                Седалката ми казаха, че е сменяна но вероятно пак със стокова.
                В насока за модване ще мисля едва след теста през викенда - планувал съм си около 500км езда с този мотор.
                Все пак за момента имам само подозрения, че не е удобна - до момента правя дневно около 70км до работа и не усещам дискомфорт.
                Може и задника да ми е закърнял от малкото ендуро - аз не слизам/слизах от него
                Враг усраине

                Коментар


                • От: Suzuki DR650SE

                  Видях те по околовръстното, елегантно ме задмина.
                  Седалката, освен ако не си садо мазо гей, ще я правиш.
                  По този маршрут минах през април, супер си го избрал, само по магистралата ще ти вее и ще се замислиш за някакъв джам.
                  LZ1NDI
                  DR650SE K8

                  Коментар


                  • От: Suzuki DR650SE

                    А, ти ли беше с големият дъргел? [emoji4]
                    Ми аз всеки ден снова, днес просто малко по-късно.
                    Ще видим след викенда.
                    Не съм мазохист, има вероятност задника ми просто да се е формовал по ендуро седалка.
                    Аз кола ползвам 2-3 месеца в годината... Останалото време съм на мотор.
                    Миналият месец като ходих към Италия драг-а ми разказа ихрата на гъза а уж е круизър.
                    Явно все пак има някакви мазохистични насоки около мен [emoji2]
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • От: Suzuki DR650SE

                      Във вторник ме задмина, бях с колата.
                      Ти откъде го купи този мотор?
                      като гледам Пенко се е разделил с неговия


                      пс. мотора ти преди време изглеждаше така:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12052013875.jpg
Прегледи:1
Размер:206.3 КБ
ID:5674936

                      после седалката се скапа и дадох на Пенко стария калъф от моята седалка:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0149.JPG
Прегледи:2
Размер:491.4 КБ
ID:5674937

                      хубав мотор, добре се грижеше за него
                      Последно редактирано от nii; 06-08-15, 09:41.
                      LZ1NDI
                      DR650SE K8

                      Коментар


                      • От: Suzuki DR650SE

                        Хахаха, малък е света.
                        Точно от Пенко дойде при мен.
                        Мислех, че говориш за вчера към 19:30.
                        Карах известно време заедно с един DR Big по околомръсното заедно с трето биде на колела (макси скутер).

                        Като казах, че опашката вероятно е сменяна имах предвид точно твоята.
                        Изглежда ми по-ралична, стопа е друг и конзолата за номера липсва.
                        Може би са различна генерация дъргелите - казах, че не съм им познавач.

                        За Пенко не знам ама аз не съм особено грижовен.
                        Просто няма време за обгрижване защото е непрекъснато в експлоатация.
                        Затова и придобих още един.
                        Малкото еднуро вече 4 година е нон стоп на пътя и дотолкова плаче за профилактика, че ме е срам от себе си.
                        То милото освен масла, вериги, накрадки и гуми друго не е видяло от мен за приблизително 50к км

                        В момента се чудя дали да прехвърля скот ойлера от него на дъргела или да му взема нов догодина.
                        Щото смазване и чистене на верига също ми е тотално чужда дейност
                        Вероятно ще изчакам. Ако задържа дъргела ще получи нова верига, пиньони и ойлер за старт на сезона.
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • От: Suzuki DR650SE

                          Стопа от снимката горе е американска версия, още се въргаля в гаража (смених го с малкия)
                          конзолата за номера също е в гаража, смених я с една неръждаема ламаринка че седи като лопата.
                          дръжките отстрани ги махнах за да сложа стойки за дисаги.

                          т.е. имаш си оригинална опашка с "тунинг"
                          LZ1NDI
                          DR650SE K8

                          Коментар


                          • От: Suzuki DR650SE

                            Ясно, благодаря за уточнението.
                            Не държа да става такъв, просто ми прави счепатление, че има някакви разлики.
                            Ламаринка и аз се наложи да слагам зад номере и то в "движение" като го ригистрирах.
                            Старият беше хванат на 2 шпилки и в кат казаха, че нямало къде да сложат пломбата.
                            Сега има някакви пластмасови пломби, едно време не слагаха на мотори.
                            Изрязах набързо някаква от "черна" ламарина, която трябва да сменя с "бяла" ама кой знае кога ще се случи.

                            За събота може да се чуем и по радиото ако имаш техника но аз от вкъщи клатя само R1 на черни връх.
                            Може на 2м или 70см - и двете ги работя.
                            UHF и Мусала зависят от прохождението пък и много ток горя за да мина през тях
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • От: Suzuki DR650SE

                              След 500км завои по високопланински проходи и 1 седмица софийско мисля, че дъргелът ще стане мое куче.
                              Няма никакви забележки към седалката - грам травми нямам, дори днес не усещам умора.
                              Почвам да се облизвам по пластмасов резервоар - вече заради размера!
                              Сметнах и разхода - 4/100 и то макс.
                              Не че се оплаквам, но драг-а при такова каране прави около 6/100.
                              Изобщо прекрасно впечатление направи след вчерашнтото трипче.
                              Благодаря на Ники за компанията.
                              Враг усраине

                              Коментар


                              • От: Suzuki DR650SE

                                Мда, много приятна разходка
                                ти направи 192км с 6,9 литра което е 3,6/100 ако правилно си спомням?
                                моя изгори 3,9/100
                                LZ1NDI
                                DR650SE K8

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X