Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

    Ако проблема е,че са къси то ти трябва Черно Кученце модел

    ...
    Основно проблемът е, че са къси, да!

    Не гоня широчина на самата степенка а да излязат по-навън от рамата.
    Както казах мотора пак не е при мен и не мога да премеря дължината на стоковите.
    Като ми го върнат ще видя дали Pivot Pegz с техните 85мм ще се окажат по-дълги.
    Китайците не пишат размери но се предполага, че са копиирали от тях.
    Ако ли не верно ще се огледам за някакви класически, като черните кутрета.
    Или направо ето ТОВА.
    По-широки, по-дълги, пак около 200лв и не на последно място от тия чайници вече купувах няколко дреболии.
    Много пипната изработка и няма забележки към нищо.




    Враг усраине

    Коментар


    • А ония какво направиха с твоя мотор.
      Инсталация ли сменят?Какво му баят баси.
      Тия тройката кебапчета ако се бяха научили да правят надеждни мотори щяха да утрепят всичко живо...ама май искат,но нямат желание.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Абе да ги купят чайниците най накрая и да се приключи с тая агония.

        Смениха инсталацията, да и проблемът тогава се оправи.
        Обаче сега се уверих, че е имало още един и то първи ден.
        И почти сигурно заради него квик шлифера работеше безумно и направо пречеше преди да го деактивираме напълно.

        Датчик на съединителя - с това се борят в момента.
        Сигурно ще трябва да сменят и другата част от инсталацията но за момента са нарочили само датчика
        Враг усраине

        Коментар


        • Поръчах вторите, черни китайски "кюреци".
          Доближават се до платформи за чоперия май ​​
          Не се въртят около оста си но със сигурност са по-дълги и по-широки от фабричните.
          Този модел е сглобка от 2 части която позволява степенката да слезе с 2 санта по-ниско при нужда.
          Аз имам и такава нужда и точно с това ме "спечелиха".
          Иначе статичните със същият размер са само 60 гущера вместо 100.




          Подхлъзнах се и с още 3 детайла, че в момента имат дискаунт от 18%.
          Предният път бяха дори 25, не помня вече по какъв повод.
          Като нищо тази поръчка ще спре и на митница - прескочих 150 чифута.

          Откровено в асортимента си имат много гейщини тия като портокалени капачки, болтове с цветни глави и какви ли не дизайнерски безсмислици.
          По тоя модел обаче определено си има диарии тип "зрънчо" като веднага се сещам за поне 3.
          А чайниците имат поправки за повечето такива, които са недоправени или предупани заводски само и единствено с цел печалба.
          То не че някой произвежда мотоциклети с различна цел но по тройката кебапчета има неща, които просто не би трябвало да съществуват.
          Само от това, което съм забелязал а аз гледам да не се заничам просто щото НЕ ИСКАМ да виждам такива помии.

          P.S: И като споменах за еврогейски диарии:

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2024-06-09 08.43.06.jpg Прегледи:0 Размер:159.9 КБ ID:6977549

          При дъргела и дори при хондата такива датчици също има но са ЗАД КАПАК.
          Не просто засрани в нищото!
          И това е просто един пример, в който се "спънах" случайно.
          Ако пусна вентилатора ще се размирише прекалено!
          Последно редактирано от Esper; 25-10-24, 18:03.
          Враг усраине

          Коментар


          • 60 гущера,широки,дълги,с опция за ниски……..к’во му плащаш,сега ако не се строшат като ги фрасне с с чука и си ти, ако нямаш чук намери един дебел да им скочи 5 пъти.

            Аз на Китаец вяра нямам
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Сто гущера са свалящите се а не 60!
              Сигурно ще е с чука, вероятността да има степенки а да нема мотор, предвид опита ми не малка

              За хондата бих купил истински но там няма особена нужда.

          • Дойдоха ундурмите, което за първи път е тъжно.

            Дори това, че не минаха митница не прави ситуацията поне малко весела.
            Отново дойдоха за десетина дни от ЧАЙНА и като гледам качеството им пак е ПЪТИ по-добро от фабричните.
            Тъжно и в същото време има едно облекчение: моторът за който ги поръчах само преди 2 седмици вече е в историята.

            Така, че повечето от нещата в ТОЗИ списък са излишни и се продават, новите са в края.
            Част от тях са все още на борда но се надявам до няколко седмици да са свалени и готови за махане.

            Не съм решил окончателно дали изобщо ще заменям машината с друга.
            Но и така да е - на 101% няма да е същото кебапче от тройката.

            Тази придобивка просто беше епичен фал, надявам се да приключи с минимални щети.


            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image_20241108_215937.jpeg
Прегледи:191
Размер:568.2 КБ
ID:6978773
            Враг усраине

            Коментар


            • Това остана от газката, някой ще допусне ли, че в тези 2 смрчкави кашона се съберат 2.5К ?!?



              Баси, признавам, че тук стояха по-добре ама нямахме шанс.
              Това е и снимката от последното излизане с него:



              Все едно е било преди години а реално са месеци.
              Странно, въпреки всичките неудачи и малшнсове продължавам да го харесвам а не да го хейтя.
              Ноооо.... Не достатъчно да продължавам с него.
              Снимките са достатъчни


              Враг усраине

              Коментар


              • Всяко зло за добро...премествай финансите към хондата и готово...
                Ти кажи сега какво ще мислим за нови мотори за догодина,че...хич не ми се чака,а трябва.
                Ей на има примоция глобално на стойки за телефони...от модерните...ама си викам то мотор няма аз стойки да купувам...
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • Рано е за планове.
                  За сега нямам такива.
                  Дори ако имам възможност бих похарчел тези пари в пътешествие а не за желязо.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Газката си беше почти кросов мотор. Трябва да решиш, за какво точно ще го ползваш тоя мотор и чак тогава да търсиш. Нещо за пътешествия?
                    Айде, че другата година тръгваме за Монголия. Ама то и Хондата СРФ 300 става за тая работа. Пак ще минем през Д 915 в Турция, пак ще качим Абано в Грузия, пак ще минем през Памир и т.н... Ама и много асфалт ще има.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • Газката беше страхотен мотор за това, за което възнамерявах да го ползвам.
                      И продължава да няма дори близък еквивалент извън тройката кебапчета.
                      Теглих му чертата по различна причина от "не ме кефи".
                      Нищо, че имаше неща, които наистина не харесвах.
                      И между другото няма нищо общо с крос.
                      По-скоро е дъргел на стероиди както съм споменавал и преди

                      Догодина за съжаление вече има фактори, които не ми позволяват да правя планове.
                      Дано да мога да се присъединя но от сега е невъзможно да решавам.

                      За сега очаквам едни фейк Pivot Pegz за CFR-a, дори днес имах уведомление, че вече са у европата.
                      Ма те и утре да дойдат и след месец е все тая - мотора е на топло в офиса.
                      И няма смисъл да го вземам сега понеже просто нямам времето да го карам...

                      Тъжно но факт!

                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Ще му дойде реда.
                        Жалко за ГАСока.
                        Пусто ненадежността им е много силна страна на кебапчетата.
                        Аз затова ще си трая за сега и ще чакам напролет да видя какво ще се случи като почнат да излизат новите.Онова скритото кавазаки ми е много интересно както и новият ДРЗ.
                        В предвид,че още е плаващо положението от здравна гледна точка съм за никакво каране та… ще видим.
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                          ...Пусто ненадежността им е много силна страна на кебапчетата...
                          Именно.
                          Аз нямах завишени изисквания за надежност но с този директно изтеглих къса клечка.
                          Толкова много дреболии и време за отстраняване при нов мотоциклет е абсолютно неприемливо.
                          Търпимостта не ми е типична черта и да беше свършила много по-рано ако модела не ми харесваше много.
                          Ама всяко нещо е с начало и край и важи дори за газката.
                          Само салама е изключение с две начала
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • Някой с такова Сайто?

                            http://www.motorco.biz/catalog/produ...d37a2e75b1c7e0
                            Настане вечер — месец изгрее,
                            звезди обсипят сводът небесен;
                            гора зашуми, вятър повее, —
                            Балканът пее хайдушка песен!

                            Коментар


                            • Esper
                              Esper коментира
                              Редактиране на коментар
                              Един приятел имаше сайто, не помня да бил недоволен.
                              Аз лично предпочитам оксфорд - по-технологични са ми някак.
                              Би трябвало и сайто-то на вършат работа не по-зле.

                          • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                            Пусто ненадежността им е много силна страна на кебапчетата.
                            Ако съм честен - не съм усетил подобен феномен
                            Дюка е вече 4-5 години при нас и се използваше за учебен мотор и на сина и на щерката. После се скъсА от каране /като си взеха и двамата свидетелствата за управление/
                            Само за първия месец синковеца му направи 4000 км.
                            До момента единствения ремонт е смяна семеринги на предни колове и почистване стъпковия мотор за празен ход.
                            НИЩО повече!!!
                            Между другото е изцяло произведен в Индия.

                            От няколко месеца имаме и Хускварна 501 на която също свалихме онзи ден коловете за профилактика. И само газззз...
                            Па даже и мигачите работят
                            Последно редактирано от pansim; 21-11-24, 18:22.
                            Панайот Бърдарски
                            0887 60 77 22

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X