Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Те ТУКА да си припомниш, че всека истинска бензиностация в региона е оборудвана с фуния.
    И си има обслужване на ниво като у еврогея.
    Туй да не е Талия?!?

    Може да не издават касов бон, не мият прозорци, не режат нокти и бачкат само за истински пари но бензин сипва персонала.


    И съм сигурен, че са наливали у всичко дето може да го задържи.
    Нема ги "бутнеш" дори с шише от фанта намерено на пътя.
    Само да нема жълто вътре - всичко е добре дошло
    Враг усраине

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Е те тука на тая снимка ми сипват една кофа с бензин в мотора. Това е бензиностанция в Мургаб.
      Железни туби по мотора не ми трябват.

  • Братчет не е баш така.
    Тубата тежи и си влачиш обема независимо дали е празна или пълна.
    Тази специално е далеч от оптималното за връзване към багаж и по разни тръби.
    Да я метнеш у жипката е супер ма при мотор си е за шишак!

    Едно шише го намираш точно когато ти потрябва и после просто можеш да го хвърлиш.
    Тежи колко пръдня и е здраво повече от необходимото.
    Можеш и да го намачкаш за да спестиш обем ако ще си ползва пак.

    И не струва НИЩО - кръгло нула.
    Враг усраине

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Всеки за него си

      Аз туби имам и вече не нося на мотор с който падам

      Купих си гайди и за МЕН това е истината

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Железен резервоар предпочитам да нямам на мотора та какво остава за тенекиена туба по него.
      Ич да не падам а то не е така. Пък и не безопасността декласира железото.
      Просто такива съдове са анахронизъм...

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Е тука съм с тебе - махнах железния резервоар от Ямахичката,сложих галон по-голям пласмасов и вързах един диод за късите под него - сега имам бая повече бензин,мога да си падам на воля и като го погледна се вижда колко бензин имам в него.

  • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3678.png
Прегледи:94
Размер:176.1 КБ
ID:6996174

    Скъпо решение еле ако сравняваме с 2 литрова бутилка от Кола
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Такова нося основно ако се бивакува понеже в тази бутилка се навива директно помпата на бензиновият котлон.
      И служи за дълбок резерв, естествено.



      Имам няколко като само тази мяза на войнишко канче.
      Но така и трябва - значи се ползва активно.
      На лъскава екипировка в преебалник и е мястото


      Пластмасовият ачербис е в първите позиции, които ще бъдат заменени на хондето като дойде.
      Дори сигурно ще бъде поръчан още преди да е пристигнал мотора.
      Едно повече обем и основното - неколко кила надолу.
      Враг усраине

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аз в раздел Преебалник имам един 6.6 галона Ачербис оранжев пласмасов резервоар за КТМа,купих го на яка далавера нов,сложих го и 🤔😳 ееееебаааааго,най-после и аз да имам нещо огромно между краката,😜🤣като все едно на цистерна съм седнал,смених си го пак с малкия черен,големия си го държа ако хукнем някъде майната си.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Народа го е казал: Гъз глава затрива!
        И аз така с голема гайда.
        Сега с един галон съм хепи.
        За съжаление ми струваше едни пари това съзряване но и черешите не зреели без паре, викат...

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аз 100 долара винаги мога да му взема пък и като почна да вярвам на КТМа може да му го сложа,за сега подпира супермото комплекта джанти,че там вече наистина е Гьз глава затрива

    • Аз от зор за голям резервоар си взех 23л вместо 16л с Рейда...та къде сте вие къде съм аз...
      По темата пуснете някой линк да подбера малко текелаж за смяна на гуми.
      Там щанги,ключове тва онова.
      Компресор си имам.Имам си и един флакон за спихнали гуми дето...ич не ми върши работа с тенерето.
      Нямам си нииищо друго.
      Та да се почва.
      Чантите са на маторя,редно е да ги понапълним!
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Ееееех с носталгия си спомням 20+ литровият "варел" на дъргела...
        От тука до морето ако некъде спра да пикам иначе нема сми
        Минало-бешело, сега ще се радвам и на 14!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        25 литра на 450 едноцилиндрова машина,гъзъ ти се пръска от кеф преди да е свършил бензина, аз след толкова каране не чувам поне 2 часа птичките как чуруликат

        И морето ти е на една ланга място,аз тия километри нямам ли ги в мили на бензина не се брои.


        Щанги за гуми - Motion Pro са скъпите, 🥃, a Tusk са евтините,стават и двете,само виж Тенерето какво иска като размер
        Sahara - флакон за спукани гуми без да маца много джантата - това е голямо обаче и те и,да внимават минималистите да не се оцъклят като мене
        BeTool - комплект за безкамерни гуми,24 бройки нещо си модела
        Park Tool - лепенки за гуми
        Valve Lock - капачки за вентили,аз си нося и вентили и хуйня за развиването им
        Rocky Creek компресор,това се включва на мястото на зареждачката за телефона
        Последно редактирано от BENZBOSS; 17-04-25, 21:58.

    • Аз стандартно съм с 20 литров резервоар на Сузукито. При разход, около 4-4,3/100 ми е към 400 км автономията. Но в Памир, Узбекистан и из пустините на Казахстан не искам да рискувам да карам до резерва при бензиностанции през 350 км.
      А в Памир по маршрута, който сме набелязали изчислихме преход от 405 км по черно каране без бензиностанция. Да карам без допълнителен бензин на 3000-4000 м нмв там в нищото и да разчитам, че резервоарът ще ми стигне е голяма глупост, която не смятам да правя. Освен това там ще караме с по-лош и нискооктанов бензин, а това също ще повлияе негативно на разхода.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Кради на Еспера гайдата,че само стенЯ че му било голяма пък тя точно за Памир е правена

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Аз голямата разкарах.
        Имам само 1 малка вече.
        Галонче - стига повече

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аз галонче имам на 14 коня 1 цилиндрова ямахичка,колко да си мисля,че имам резервен бензин.

        Въже си носи,аз имам 6 мм 30 метра спектра навита над задния номер,като объркам сметките с бензина ……….да ме тегли брата,един галон после ми излиза ЗЛАТЕН

    • Напълно съгласен.Аз винаги съм на принципа на Боса.
      Нека да има...пък ако ще да трябва.И ако го има то никога не трябва...за разлика ако си го забравил!
      Та...като се замогна ще заприходя и аз некой ТУБ...е така за зор заман.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Аз за това съм с мотор като на брата,един носи едно,другия друго,само бензин носим и двамата ма да помъкнем 2 компресора,3 резервни гуми,20 лепенки………еба го,аз по Памир не годя,с гащи и чорапи ше я натъпча и пак до гумаджията ше издаяни

    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5369.jpeg
Прегледи:69
Размер:1.00 МБ
ID:6996222


      Над стопа под джапанките - 30 метра 6мм спектра въже с 3 карабинера от яките и един 10 мм ринг,и 3 меки шегела,ако искам да го кача на някое дърво,я тежи 300 грама всичкото я не,вдига тройно на натоварен мотор като моя.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Въже ще гледам да не забравя. Въжета дал господ при мен. Дали 6 мм прусек, или 8 мм въже и поне два карабинера ще нося. Ще се минава и през реки, та да не теглим някой от водата... Абе весело ще е.
        До 20-ти юни трябва да сме абсолютно готови, защото към 23-25-ти юни моторите тръгват за Варшава. От там на 5-ти юли тръгват за Киргизстан с транспорт, а от 25-ти юли и ние с Миро трябва да сме в Бишкек и да потегляме вече с моторите от там. Към краят на август, би трябвало живи и здрави да се приберем в България. Такъв е планът, който гоним и следваме.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Колкото и да се стараете винаги може да се случи нещо непредвидено за което не сте подготвени.
          Като гледам боса как го е изплющел - добре, че не е бил сам.
          Присира като си помисля как трябва да разтоваря всичко това само за да го вдигна.
          Иначе освен въже и лебедка ще ти трябва за да го изправиш на колела тоя бивак.

          С Владич също нема да е зле да синхронизираме кой какво ще мъкне в някакъв момент.
          Наистина някаква част от оборудването е излишно да се дублира при такива трипове.
          Ето например е напълно излишно да се носят 2 предни вътрешни.
          И 2 компресора - единият би било добре да вземе ръчна помпа.
          Аз обаче нямам освен една дрта от "Украйна"

          Почти винаги нося в раницата или багажа power bank.
          Отдавна не мъкна нищо изискващо 220В дори да знам. че ще има мрежа.
          Тази година мисля да я оставя в полза на един 70mai джъмпстартер.
          Той може да се използва както за зареждачка така и да върти стартер при нужда.
          Малко по-голям обем и тегло но то е е заради по-голям капацитет спрямо банката.
          Освен това добавя достатъчно друга функционалност за да го оправдае.

          На Владич батерията е нова но моята не е.
          Имам си едно на ум а няма да я сменя превантивно щото, нали: Може би.

          #ко'т-такова

          Много ми се искаше точно за такива случаи да съм открил нещо още по-универсално - освен горните неща да има и компресор.
          Не че не съм виждал на пазара но не ми се занимава с експерименти а сега няма и време да се доказва.
          Пък и колкото повече неща има толкова се увеличават и компромисите.

          В интерес на истината каквото имам произведено като 70mai - всичко работи винаги над очакванията.
          Надежността също е забележителна особено предвод цената спямо конкуренцията.
          Но те нямат точно такъв комбайн.
          Враг усраине

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Той на пръв поглед е дебел,но се вдига и сам,аз го ритнах пред нас преди да тръгна,да видя дали го мога сам и с много зор успях да го вдигна без да разтоварвам. Сивия сак,най-задния е тежката далавера,всичкото къмпинг оборудване е там,но това пада с 3 ластика ако се наложи. Аз така товаря като сме двама,иначе е скакалец и се спи по хотели,че много мечки в тия гори тук / не се бьзикам /

            Schumacher SL1327 - това имам за стартиране на мотора,за зареждане на телефони и фенери,че става и за къмпинг осветление

        • Имам помпа от КТМ. Далеч не е върха на сладоледа, освен това е по-тежка и обемиста от компресора. Но пък на проклетият компресор всичко е на PSI, а не на атмосфери (кг/см2) и малко трудно се ориентирам. Например 2,5 атмосфери налягане = 36 PSI... Оди го разбери, ако искам 1,5 атм на гумата, колко трябва да наглася на компресора. Ще трябва да направя таблица. То не чак толкова, че ще пукаме гуми, а че ще ги спадаме, когато сме по черно и после пак ще помпим на асфалта.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Превключва се, поне на предният модел.
            Ще проверя и ще ти кажа.
            Няма нужда от таблици!

            Жалко за помпата, може аз до купя една компактна, има достатъчно наоколо.
            Вкл в магазините за копелелета!

            Няма сми да влачим 2 еднакви лиликтричиски чекиии.

            Сигурно ще има и други нища но тях офлайн.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Няма лошо от PSI


            Предната на поне 30,задната на поне 40,макс с по 5 отгоре,в пясъка на по 15 и двете - много по-точно е помпането вместо 2.3 единици

            Pro Bike Tool Mini
            Topeak Mini Morph
            Topeak Turbo Morph
            Vibrelli Mini


            Това са част от помпите които имам,някои от тия / няма да проверявам коя,няма значение / и навряна под седалката на Веспата,че там съм с 12ки аспиринчета. Такова на нормален мотор не нося,зе ще падне помпане,компресора съм го наврял под седалката и не го мисля
            Последно редактирано от BENZBOSS; 18-04-25, 17:37.

          • ogi_d
            ogi_d коментира
            Редактиране на коментар
            ВладиЧ, до колкото си спомням назад в темеата - компресора ти е "катинарчето" на Xiaomi - превключва се между PSI и Bar като задържиш за няколко секунди копчето, което е в дясно от големия бутон за включване.
            edit - изпреварили са ме

        • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          ...Но пък на проклетият компресор всичко е на PSI, а не на атмосфери (кг/см2) и малко трудно се ориентирам...


          Като светне екрана натискаш и задържаш малко това шибано копче.
          Така превключва между единиците за показания на налягането.
          Кратко натискане на същото превключва между няколко предварително зададени режима.
          И някои от тях са в BAR.

          После с +/- настройваш на каква степен да се изключи.
          Се тая на кой режим, даже и топка да е па ше помпи гуми на вистром.

          И накрая като вече си го закачил към търкалото натискаш централното за да тръгне!

          Като за индиянци е направено бре, даже не се налага да чета скапаното упътване
          Враг усраине

          Коментар


          • Викаш да карам на "Бар". Имам и велосипедни помпи, но накрайника не става за мотора. Бегача ми е с френски вентили. Иначе тази помпа е малка, сгъваема и едва ли тежи повече от 150 грама. С компресорите ще се справим. Няма всеки ден да пукаме гуми я. Не помня миналият път, когато бяхме в Памир дали носех КТМ-ската помпа в чантата. Май я носех, но не ни потрябва. Щангите носех, а резервни гуми ни дадоха от фирмата с моторите. Но слава Богу и те не ни потрябваха.
            Няма ядове. Те моторите ще носят всичко, няма да го мъкнем на гръб я. Ти знаеш ли, какви изпълнения и какво олекотяване започваше, когато тръгвахме да катерим из планините на времето. На лъжиците (алуминиеви, а не алпака) дръжките отрязахме с моята свръзка тогава Митака от Панагюрище, само и само да ни е по-лек багажа. Всеки грам се проверяваше и ако имаше начин да минем без него, веднага го елиминирахме. Особено, когато тръгвахме за Хималайте. Там всеки допълнителен грам над 5000 м нмв на гърба ти тежи, като килограм и колкото по-нагоре се качваш, толкова по-тежко ставаше...
            Сега, чак толкова не го мисля за мотора. Кило нагоре, кило надолу, голяма работа... Той двигателя тегли, не го нося аз на гръб, та чак толкова да се притеснявам.
            Последно редактирано от ВладиЧ; 18-04-25, 18:16.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Какво му е на bar?
              Това на снимката са 2.4 атм и е напълно разбираемо за мен.

              Ръчни помпи има бол, между 20 и 50лв са от вида, който бих взел с мен.
              И повечето са съвместими директно с автомобилен вентил.
              Да, чекия е, ако се наложи да се пълни мотоциклетна гума ще е яко блъскане но пак е нещо.
              Пък и нали все пак е алтернатива на компресора - очаква се да не се стига изобщо до нея.
              @slatanic: Одеве мернах в линсон щанги с гаЯчен ключ дето боса показваше.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2025-04-18 180105.png
Прегледи:63
Размер:141.7 КБ
ID:6996275

              Халюминче, лекичко - идеално!
              Но ми се виждат малко дълги.
              Няма и подходящ размер за мен - на 24мм съм.
              Пък и аз вече си имам, нямам нужда от още една..
              Идеята е никога нито една да не ползвам дори и да нося.
              'Баги търкалата, там са да ги ползвам а не да им се втрисам!

              Враг усраине

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Нищо му няма,просто кой как е свикнал,аз съм на PSI и много по-прецизно ми се вижда Помпи на 35 от колкото помпи на 2.4
                От толкова прецизност обаче паля и показва 29,подкарвам в жегата магистрална скорост и на 36 почва да пищи,че е пренапомпена,с ония барове там я мръдне в показанията я не.

                Моите помпи всичките стават за какъв да е вентил,че моята колело с едни вентили,а децките едно време бяха с други,трябваше и лесно да се сменят,че децата си помпят топки разни с тях.
                Намери си такава щанга с твоя размер,идеални са,това с тел да то вържеш някъде пак става,дреме ти колко е дълга,важното е да е ДЪЛГА

            • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_3681.png Прегледи:0 Размер:132.0 КБ ID:6996279

              Е такива 2 си носете,ако трябва да го теглиш под ъгъл и имаш точка на теглене,като снач блок при джипките. В средния размер цигара набутваш,за идея какъв е размера,нищо не тежи,а вдигаш мотора на него,целия,у въздуха

              6 mm спектра въженце и дават да се къса на 3400 килограма,половината да издържи пак е двойно на целия мотор как си е натоварен. Това го тормози слънцето та за това е навито на сянка под багажника,почти няма падане при което да се скъса,с 2 меки шегела е хванато за предната част на багажника,вади се от там за секунди,а шегелите са достатъчно дълги за да хванат предните вилици на какъв да е мотор,те па държат поне 10 тона натоварване.

              В кратце - ако има кой да тегли и яко дърво да ги закаче то мога да вдигна и на брата и моя в комплект у въздуха,става и за ремонт ма трябва да си намеря мост - сянка и парапет за вдигане на мотора
              Последно редактирано от BENZBOSS; 18-04-25, 17:55.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Е то там на 4000 м нмв дървета няма. Даже и храсти няма... Но пък камъни, колкото искаш...

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Колана за теглене около камъка,един ринг за водач на въжето и тегли яко - аз такива рингове имам и в комбито,че обикновенно тегленето не е в права посока,все на ебем страна идва

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X