Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
    … Единствен недостатък виждам - тясната гърловина. Май не може да влезе пистолета от колонката...
    Това е доста необичайно за съд прадназначен за гориво.
    Обаче съм виждал същите и в Луис та не и съвсем изолиран случай.
    Дори така не е чак фундаментален проблем - аз съм свикнал да пълня на колонка шише от кола без да разривам

    Гайдите са с широко гърло, и в това отношение са супер.
    Само сената да не беше толкова токсична, Деа!
    Враг усраине

    Коментар


    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Като имам време ще опитам да го измеря. Иначе и капачката е метална, и на накрайнка също е метална. Грамотно е измислен така, че да не се разлива и капка зебин.



  • Този тип степенка дали си заслужава цената?
    И конструкцията с мърдане около оста изобщо?
    Около 200 чифута/паунда...Xамерикана!

    Добре би било да сменя степенките на газката.
    Има нещо смотано във формата или разположението им.
    Като се покара повече време изправен има болка в чатала.
    Очевидно трябва да се по-широки от фабричните и се оглеждам небрежно.

    Тия тип допускам, че при пресечен терен ще са още по-удобни?

    Бай китай има уж добри за под 200лв.
    Ма повечето халюмин... И китайски...
    Малко съм мнителен за точно такъв баш вариант

    П.С: Намерих "пещерни" от тоя тип но за сега само за бенвета и тенжери.
    Не съм сигирен дали ще фитнат, иначе под 150лв.
    Колкото всъщност е нормално да струват всички, ама...


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot from 2024-10-21 12-16-45.png
Прегледи:185
Размер:166.7 КБ
ID:6976956
    Последно редактирано от Esper; 21-10-24, 11:28.
    Враг усраине

    Коментар


    • За мен ДА,заслужават си,че не съм с оригинално коляно вече,имам ги и на КТМа и на БМВто

      Знаеш каква им е идеята - стоиш си на мотора пък той кьлве пред теб,на широки степенки не ти натоварва краката толкова. Въртенето около оста като якост не го мисли,като се срине мотора на тях пак държат,китайските и те държат на бой ма аз си взех Австралийски оригинал,да не ги мисля.
      Последно редактирано от BENZBOSS; 21-10-24, 17:14.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • Ше пробвам аз чайниците - към 200лв следва да излязат.
        На мотор с който ще пътувам и ще разчитам хиляди километри няма да имам топки да го купя точно това от китайците.
        Обаче с газката риска е съвсем оправдан пък и да не говорим, че в случая точно газ-а има нужда от по-големи степенки.


        https://www.aliexpress.com/item/4000783020090.html

        Няма много голяма избор на ментета - точно както централната стойка на хондата.
        Там по всичко изглежда, че спечелих, дано и тук
        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Държат и тия,сгъват се мааалако по-малко от оригинала па пак като ги събориш не се трошат,пробвахме едни такива с чука и даянат

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Поръчах едни такива за Хондата все пак - ще ги тестикълс активно догодина в началото.
          Тя точно нямаше особена нужда някаква промяна там ама да видим.
          190лв дръпнаха пещерняците, което не е съвсем без пари.
          Все пак е 1/2 от цената за оригинални Pivot Pegs.
          Като за експеримент по-добре китайски.

          Все още мисля, че тази подвижност на степенката ще бъде ми даде повече комфорт и удобство отколкото проблеми.

          https://www.aliexpress.com/item/4000782998063.html

      • А каква е идеята на това въртене?

        Примерно за каране в хендек, ако искам да натисна предната част на степенката, не ми върши работа тя да се завърта.
        Настане вечер — месец изгрее,
        звезди обсипят сводът небесен;
        гора зашуми, вятър повее, —
        Балканът пее хайдушка песен!

        Коментар


        • Стоян Боюков-Sariones
          Стоян Боюков-Sariones коментира
          Редактиране на коментар
          Не бе! Гласиш ги както ти е удобно на крака. Стягаш и си Ти. Аз карам с SW-MOTECH подобни на тия, ама явно в пъти по-читави. Поне на вид.

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Гледах SW-Motech обаче изглежда нямат за малките CRF.
          Не съм убеден, че ще има разлика със стоковите освен размера.
          А аз точно с размера нямам особен проблем, с позицията пък съвсем.
          Освен това са статични и съм любопитен как ще се усещат точно подвижните!

      • Не мога да преценя без да съм го усетил на практика но ми се струва, че през повечето време ще има повече полза от такова завъртане спрямо подметката отколкото неудобства.
        При пресечен терен би трябвало да има по-добро сцепление на подметката със степенката.
        Отделно няма как да не може лесно да се застопори - дори да не е предвидено фабрично.
        Виж обратното няма как да стане - от статична да направиш степенката подвижна!

        Е Боса спомена, че е на 2 мотора има такива и може да сподели впечатления от 1 ръка!

        Като цяло очаквам да е по-удобно карането с тях в изправена позиция.
        А в моя случай са и по-големи от фабричните - нещо, което трябва да се изправи.
        При другите мотори не съм изпитвал нужда от такава промяна, на хондата например дори не съм махал гумената вложка.
        Няма такова напрежение като караш изправен както с газа.

        И финално се надявам да са с идея по-ниски от фабричните.
        Така ще компенсират и леко ниското поне за мен кормило.
        Това също е ясно отдавна но не чак такъв голям проблем, че да правя нещо по въпроса!
        Враг усраине

        Коментар


        • Аз мотор с нормални,заводски тесни степенки нямам,като ммммммм педал ми я всяка една степенка.

          седнал няма голяма разлика,е не ти опира степенната само в предния край и не ти натиска на ботуша само с предната си част,но натиск няма и не е толкова важно.

          има разлика като се изправиш на него на пресечен терен - там мотора си кьлве един вид,а ти си стоиш с цяло стъпало на степенната която стои хоризонтално и поне на мен не ми натоварва глезени и прасци
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Приблизително припокрива очакванията ми.
            С тая разлика, че аз никога не съм ползвал афтър маркет степенки.
            И сега нямаше ако тия на газ-а не бяха просто неудобни фабрично.
            Но и това важи основно карайки изправен а аз доста често го правя.
            Ако човек не се изправя редовно ще си вършат работа дори те.
            Враг усраине

            Коментар


            • На всички мотори които съм имал са идвали с тесни степенки,зъбите на 2 реда. Едно от първите неща които сменям е това,че съм дърт вече
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • На мен проблемът основно ми е, че някак или степенките да прекалено прибрани към рамката или моторът е по-широк горе.
                Не толкова, че са по-тесни от които и да е до сега или пък нещо в профила и.
                Изобщо тоя аз имам някакви драми с геометрията на тая машина.
                Нито стойката е на нормално за мен място, нито степенките.
                Стойката я оправих с едно ухо да мога да я прибирам нормално като се кача.
                Сега са на ред степенките...
                И въпреки това в последно време взех да се качвам прескачайки го от земята вместо от степенката.
                Просто мястото на шибаната стойка е сгрешено или пък не е предвиждана да се прибира като човек вече е на седалката.

                Понякога се чудя как па така на дъргела всичко беше измислено по-нормално и всяко нещо си беше просто на мястото?!?

                Деа модернистичните боклуци и концепции скапани!
                Враг усраине

                Коментар


                • Ако само това, че са прибрани ти е неудобно, можеш да вземеш просто дълги и да ти се отвори стоежа прав. Аз така на дрз400 огънах две шини неръждавейка вържу оригиналните и станаха по-дълги с 30%, а уширението беше мин от лягането на шината отпред и отзад. Бяха капнати отдолу към оригиналните стоманени, а отгоре бях нарязал шината по шаблон с флекса - дори изглеждаха много добре. Разликата в управлението с крака беше голяма естествено, увереността че няма да ти падне крак при изцепките също.
                  Настане вечер — месец изгрее,
                  звезди обсипят сводът небесен;
                  гора зашуми, вятър повее, —
                  Балканът пее хайдушка песен!

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ставайки по-широки/дълги (по един или друг начин) несъмнено ще се задълбочи проблемът с прибирането на пачият крак за който споменах по-горе.

                    Но така или иначе вече взех да избягвам качването със спусната стойка та ще го преживея още веднъж.
                    Или ще трябва да отшия още по-дълъг перпендикулярен болт с който да си прибирам стойката.

                    Между другото това с заварената допълнително шина е една не лоша идея.
                    Само дето като се замисля не се сещам да имам под ръка нещо подходящо освен черно.

                • Така като гледам снимката им изглеждат наистина къси. Шина неръждавейка продават по металните складове на кг, а тоя болт и да се удължи може, и да слезе още надолу.

                  Аз ако имах такава резачка щях да я подпирам само на оградата
                  Настане вечер — месец изгрее,
                  звезди обсипят сводът небесен;
                  гора зашуми, вятър повее, —
                  Балканът пее хайдушка песен!

                  Коментар


                  • Ми то преобладава мнението, че тая стойка му е за красота и колкото да има там нещо.
                    Иначе така подпирах едно време покемона - я на некой дувар я не некое дрво...
                    Ма то беше сто кила а тоя е далеч от тех колкото и да се води лек.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • https://www.tenere700.net/topic/2374...oogle_vignette

                      https://rideexpeditions.com/pivot-pe...dling-upgrade/

                      Ако проблема е,че са къси то ти трябва Черно Кученце модел


                      https://blackdogcw.com/bdcw-footpegs-1/


                      Забравих какъв ти е мотора та давам примери за Тенере


                      https://www.srmoto.com/2021/06/tener...omparison.html
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        ....Забравих какъв ти е мотора...
                        GasGas ES700

                        Или това е мотора за който имам нужда от промяна в конструкцията на степенките.

                        Към момента пак е в сервиз заради някакви простотии но в него няма да оправят проблемът със степенките.
                        Не че и той не е фабричен но да кажем, че не подлежи на гаранционен сервиз това.
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • BENZBOSS
                          BENZBOSS коментира
                          Редактиране на коментар
                          https://www.altrider.com/altrider-ad...odels/pid/3298

                          https://crosscountryadv.com/product/...7075-footpegs/

                          Лек списък от кой мотор стават, за тия има какво ли не

                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Мерси!
                          Обаче такива суми за 2 парчета халюмин и то за точно тоя мотор не ми се дават.
                          То на такива цени има подобни във витрина и в магазина от който купих газката.
                          Включително титаниеви или по-скоро от титаниева сплав.
                          То ако бяха изцяло от такъв материал би трябвало да струват колкото половин мотор!

                          Даже за китайските по-горе ми се свидят да дам 200лв но това по-може да се случи като освен цената ми допада и функционално.
                          Както и идеята с шина, електрожена и флекса на края но към това може да подходя едва като реша да задържа мотора.
                          Харесването и търпението са 2 величини, които не са константа особено пък при мен!

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X