Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Затова ората са различни - аз не виждам нищо красиво у кой да е кюнец нито пък имам голям зор да пърди повече.
    Айде за по-различен звук бих дал някой лев и съм го правил за ДР-а.
    Ма там първо ставаше въпрос за много голяма разлика в теглото и после общата стойност на проекта беше 1/20 от цената на кой да е акрапович.

    А за духалката - махаш маркуча от двете страни на компресора ли ве?
    Не разбрах кво пробираш отделно - маркуча или накрайника?
    И т'ва пише ли го некъде, че се прави така или сам го измисли?

    По принцип електрониката се изключва като пъхнеш подвижният край на маркуча в корпуса.
    Това е обичайният начин за съхранение но трябва да се свали накрайника.

    Иначе вероятно пак ще се изключи електрониката ама не съм сигурен дали няма да хачри повече ток в покой.
    Не съм изпадал в такива детайли, придържам се към обичайното изключване.

    Старият изобщо не включваше такъв накрайник в комплекта.
    Враг усраине

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Има си копче за изключване в средата на бутона. А маркуча си го държа с накрайника, но отделно от компресора. Трябва да взема да прочета целите указания до края, че не ги прочетох.
      А за ауспусите. В никакъв случай не по-висок звук. Такива, като Мив, Лео Винче, Скорпион, отворени ауспуси да ти пищят на високи обороти и да ти надуват главата, до като караш... В никакъв случай! Акрапович не са отворени ауспуси. Просто са много добре направени и изчислени, и звукът им е нисък, и басов. Те за това са толкова скъпи. Иначе всеки може да свие една тенекия и да я приспособи към някакъв мотор и щял да има повече конски сили и да ти надува главата?!?! А мерси! Също и Термигони са много добри ауспуси, но и там цената е майкооо. Те работят за Дукати.
      Последно редактирано от ВладиЧ; 19-07-24, 14:30.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Ни знам така дали така батерията няма да държи по-малко.
      Маркуча мисля не е предвиждан да се разкача от компресора.
      Вадиш от едната страна ползваш и връщаш в дупката.
      И не изключваш допълнително!
      От къде го измисли това с махането му и защо - неам идея.
      При мен си стои на “катинар” от години

      P.S:

      Последно редактирано от Esper; 19-07-24, 15:01. Причина: Porno

  • Не пише в указанията непременно да се муши накрайника в дупката. Ако не го изключиш с копчето той сам се изключва автоматично без значение дали си мушнал накрайника в дупката. Отделям ги първо защото ползвам бързата връзка за помпене, а не го завинтвам на вентила и второ, като го натъпкам в багажа не искам да ми стърчи този маркуч, като катинар отгоре. Не пише, че е забранено или вредно това, поне за този модел.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Сгънатият маркуч е като сгънатия ***, баш когато ти затрябва може да изтърве компресия .
      Настане вечер — месец изгрее,
      звезди обсипят сводът небесен;
      гора зашуми, вятър повее, —
      Балканът пее хайдушка песен!

      Коментар


      • Леото ми е доста по - леко от оригиналния,по-малък диаметър и леко по-късо,звука му е по-басов или дълбок еле на ниски обороти,на високи все тая,там чувам гумите и не пречи.

        Аз съм новобранец,все ми е тая как изглежда еле кюнец който в голямата си част е скрит под багаж по натоварен и мръсен мотор,баш ми дреме изгледа,просто исках да се чува повечко в града,оригинала много мазен звук вади,като на шевна машина и не е добре.

        На някои машини дадени ауспуси даже свалят конете,не ги качват,Акраповича качвал някакви 2-3% при други машини,за моя модел е над 1000 долара,сърцетуп ше ме налази ако го изтрескам в камъните,Леото поне е под половината пари и уж правилно направен,за парите си всички доволни включително и аз.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Първоначално публикуван от the slow heart Преглед на мнение
          Сгънатият маркуч е като сгънатия ***, баш когато ти затрябва може да изтърве компресия .
          Хаха, сгъването ако пречи и на двете - друг е проблема и е сериозен

          Владич то не вярвам да пише в книжката, че е забранено да го разглобиш ама и никъде не пише, че трябва да го направиш
          Този маркуч не е предвиждан да се демонтира по време на нормална експлоатация и съхранение.
          Как да е, твой си е - прави с него каквото намериш за добре и си го ползвай по начин дето те устройва


          П.С: Писах ти на лично но пак да ти обърна внимание: разпечатай си двата документа в некое фото и ги пази за гаранцията.
          2 години не е за пренебрегване, търговеца е сериозен.
          Въпреки, че като чета за авангардният ти подход...
          Ма пак - по-добре да има отколкото да няма
          Последно редактирано от Esper; 19-07-24, 18:12.
          Враг усраине

          Коментар


          • На ТДМ-а, който имах преди години бях с един оригинален карбонов Марвинг. Добре звучеше и беше доста по-лек от оригиналните два стоманени ауспуха на ТДМ-а.
            На Хондата Африка бях със полуотворен Скорпион. Нисък басов звук се чуваше от V- двигателя.
            От тогава, от както минах на БМВ, изобщо не съм се разправял с ауспуси. С каквито ги е направил германеца, с такива ги карам.
            На такова Сертао същото, като моето, един приятел махнал само катализатора, за да олекоти мотора и да го отвори, но мотора му загубил мощност вместо да я вдигне и сега се чуди, какво да прави. Германеца всичко е изчислил, както трябва. Сигурно ще намери решение с висока цена и много скъсани нерви...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              На дъргела като въртях гърнетата - въртях и карб-а.
              Стоковото е с катализатор, титениевото беше без.
              То и затова беше толкова по-леко, де!

              Обаче ако се сменеше без да се пипне горивото пак така - бучи като истинско ама не оди
              Та не следва да е голема изненадам, че и бенвето е овесило ньос

          • Решението е просто.Казва се ремап.В Пловдив мапер има читав.
            Като отвориш входа и изхода на тоя двигател е редно да пипнеш и горивото.
            Аз пък не разбирам как някой ще даде една шапка пари за интейк/шнорхел(+ спортен филтър) и накрая ще му се досвидят едни пари да си нагласи електрониката на мотора.
            Пък и не са милиони да кажеш.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • the slow heart
              the slow heart коментира
              Редактиране на коментар
              Колко кинта казваш е ремапа ?

          • "Моите хора" от ме-те-се-то казаха, че не са правили такъв понеже нямало нужда.
            Вероятно ако тоя лео винс е бил с катализатор и не е имало реално промяна на изхода наистина не е било нужно.

            От друга страна ако се купел акрапович, който си е директно с КТМ парт номер - ремапа си бил включен в цената ушким.
            Вероятно просто не са го направили понеже са търговци а клиента едва ли ще знае какво е бифор и какво афтър.
            Нали пише там "мадафака", изглежда яко, бучи яко - все неща, които продават!

            Са ако се отпуши и отпред и отзад - верно нема грам логика да не се пипне и горивото.
            Ма те не вервам да са го избушили така.
            Все пак поемат гаранция.

            А като стана въпрос за гаранция аз май по-добре да си затрая
            Враг усраине

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Ако сменяш всичко,цяла генерация се почва от преди мотора,мотора и егерацията,аз съм с оринален филтър,оригиналните тънки тръби за въздуха,оригиналната кутия на филтъра,не съм пипал мотор,не съм пипал и катализатора,само последния кюнец сменя; да боботи в ниските и си готов.

              Мотора не е Хаябуса,ВЪОБШЕ не ми дреме дали е 84 или 87 коня,то за цената на 5 коня горница се взима машина с 50 коня горница,тоя тип мотори не им дреме дали до 100 го постигат за 15 или 18 секунди или поне на мен ми е все тая

          • Ремапа като питах за втх-а беше 450лв с дино,графика и т.н.
            Сега дали е толкова не мога да кажа.
            Като имам мотор готов за ремап ще мога да доложа.
            Има контакти в нета.
            Знае се момчето какво прави.
            Там,шифтъри,блипъри слага.
            Рейсинг мотори прави,а покрай тях и някои и друг заводско запушен катър каквито са повечето нови заради еврогейските директиви.
            Като цяло всичкото евро 5/6 е убито от огромен катализатор и орязано във високите да си еве мамата за да покрие нормите.
            Убеден съм например,че с един афтермаркет филтър и подобрена кутия/смукатели на дроселите плюс истински отворен ауспух се вадят добри резултати от почти всички мотори от последните години.
            Оставете това.Има вариант да се пипне температурата на пускане на перката не вентилаторите която както установих на 800ДЕ например се пуска яко на втора степен(ако има такава,че не съм я дебнал) чак на 105 градуса на водата.
            Което е жив кретенизъм.Като може втора степен да е на 95 да речем или където я искаш.
            Отделно,че заводските мапове масово за така жалко орязано нагласени,че мощността е масово тука има тука нема.
            Относно компресора само Владича може да му дойде тая идея да развива маркуча всеки път.Поклон да го ева...
            Аз и днес припомпах по-малко преди тръгване от гръцко насам и пущинката си бачка както си му е реда.
            За тия кинти е бомбон.Хич не се и сещам да вадя двуглавият гад от багажника на цедеса и да закачам кабели,че да помпам.
            Нямам търпение да сменя мотора и да го заприходя и там във евридейкери пакетажа за возене.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Ама хора. Тоя маркуч е завинтен към компресора с една финна резбичка върху малка алуминиева втулка. Аз ще го слагам тоя компресор в багажа на мотора, а не в багажника на кола. От там, от където се помпи към вентила съм сложил бързата връзка, така че маркуча не може да се муши в дупката предвидена върху компресора. Значи маркуча се подмята свободно, около компресора, завинтен в другият си край към компресора. Багажа в мотора се тъпче яко, защото обикновено няма място. Ако откъртя от резбата този маркуч от компресора при тъпкането на багажа, или при друсането на мотора, то за какъв уй ми е тогава тоя компресор? А така с развит маркуч си ги слагам един до друг маркуча и компресора, и си тъпкам, колкото си искам багажа. А когато дойде време за помпене, просто си завинтвам маркуча към компресора.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • Старото знае
                Ама нищо не каза за ламбда сондата ей
                Настане вечер — месец изгрее,
                звезди обсипят сводът небесен;
                гора зашуми, вятър повее, —
                Балканът пее хайдушка песен!

                Коментар


                • ВладиЧ
                  ВладиЧ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ламбда сондата ми е в ред. Оказа се, че се е запушил бензиновият ми филтър, което не е странно в предвид това, че съм на 79 000 км. Когато го сменихме тоя филтър, който е в комплект с регулатор на оборотите разбрахме, че и датчика на пачият ми крак е повреден, когато се откърти степенката. Сега карам без датчик за пачият крак, но съм поръчал друг. Ще го сменим и него.

                • the slow heart
                  the slow heart коментира
                  Редактиране на коментар
                  Супер, значи си в "джаза"

              • Вчера в ГД мернах някакъв CRF300L - нещото, което исках да купя вместо газката.
                За сефте видях на живо такива странични стойки за багаж - точно за такъв тип се двоумях преди време.
                Е добре, че не избрах тях - бахти идиотският израстък!
                Не че не вършат работа, както и кошовете на жълтото пате...
                И пак се радвам, че не похарчих пари за подобни резултати


                Враг усраине

                Коментар


                • ВладиЧ
                  ВладиЧ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ужасни изглеждат и двата мотора на тия снимки... Все едно са товарни таксита...

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Имат общо - откровена дизайнерска тролня.

                  Винаги съм на мнение, че вида е на 2 място ама това е на границата.
                  Даже са с по 1 крак от двете страни

              • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:bs1.jpg Прегледи:0 Размер:94.1 КБ ID:6970132

                По темата с компресора: Попаднах без да търся на "комбайн" а именно:

                - компресор
                - пауър банка
                - бустер за палене

                Почти 200 кинта обаче, което всъщност не е скъпо.
                Ако работи, де!

                Би трябвало да върши работа за консерва, не е конкретно за мотор.
                Изгледах и някакво ревю - обещаващо ми се вижда.



                Това обаче ще го пропусна, основно заради размера.
                И понеже повечето от функциите си ги имам по отделно.
                Без последното - "бичето“ но от такова едва ли ще имам нужда на път.
                Враг усраине

                Коментар


                • Свирки прави ли? С тия копчета така сложени кофти ми се вижда,а и 200 кинта купуват всичко по отделно и то не съмнително качество
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Еми прави но колко добре духа аз не мога да кажа.
                    Обаче оня бляд взриви с него шише от кола малко преди 10 бара та вероятно бива

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това добро духане ма аз съм скептик

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    И аз ще съм притеснен от такава свирка, 'баго!
                    Шегата настрана - аз също не съм привърженик на аll in wonder.
                    По-добре платена свирка за 5 мин. у раскете отколко без паре ма да го возиш през цялото време!

                • Коя марка за подгряващи дръжки?
                  Настане вечер — месец изгрее,
                  звезди обсипят сводът небесен;
                  гора зашуми, вятър повее, —
                  Балканът пее хайдушка песен!

                  Коментар


                  • Стоян Боюков-Sariones
                    Стоян Боюков-Sariones коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ползвам китайски, карам И зимата. Проблеми до сега нямам.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ми дай артикул, де.

                    Въпреки, че при чайниците обикновено нема предвидимост.
                    Ако са с просто ключе ON/OFF бих бил склонен да ги сложа.
                    Обаче ако модела има контролер с електроника - мани, бегай.
                    То и оксфорд са имали неуспешни и бъгави контролери в миналото.

                    И като стана въпрос за Oxford:



                    Не изглеждаха никак добре до последно но все пак са на борда от 2015
                    А все още работеха безотказно тая година, като продадох дъргела.

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X