Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Босе к'ва е пък тая анджаклама, преметната през лявото огледало?
    Май ще те призная за Mr. Gadget - всичко каквото някога някъде е измислено за мотор при теб го има

    НЗ, хвърлям око у тувата на двама типа, които купиха нови машини.
    Направо ми вземат ума с ъпгрейди - то е май като някаква надпревара колко неща можем да сменим или накачулим допълнително.
    Някои от тях са практични и не бих предположил, че ги има ако не го видя в нещо такова.
    За други гледам и не вярвам, че се купуват...
    Ама к'во пък - всеки може да си харчи парите както намери за добре!

    За газката освен една скара над опашката се подхлъзнах от пещерата с едни...
    Даже не знам дали могат да се нарекат точно протектори, представляват вложки, които се лепят върху капаците.
    Стотина лева за двете на първо четене звучи безумно скъпо.
    Особено като се има предвид какво представлява но ги платих, понеже знаех колко струват оригиналните.
    Вярно, че уж са от карбон ама по минимум 200лв и то само за единият капак.
    Та 100лв за двата капака мисля, че тая застраховка си струва.
    Карбона гарантирано няма да даде по-голяма протекция а капаците ако се спукат са повече в пари:





    Трябва да помисля за някакъв израстък с който да си помагам за свалянето пачият крак.
    При модела стойката е сложена на такова криво място, че степенката пречи бая.

    Съответно са измислили джаджа с която да се заобиколи тоя проблем:

    https://www.nicecnc.com/products/kic...ro-r-2008-2022

    Още не съм решил дали ми се дават 50лв за този детайл или да импровизирам нещо със скоба за PVC тръба примерно.

    Ще видим кое но нещо със сигурност трябва да се ДОПРАВИ по въпроса.

    Понякога си мисля, че тия мотори за недомислени съвсем целенасочено за да може да върви търговийка с брамбазлъци после техната майка недоклатена!!!

    Чудя се как по DR-a не бяха нужни такива преправяния?
    Не че не съм правил модификации но не такива фундаментални недомислици като например горната!
    Враг усраине

    Коментар


    • Боса верно бая е натоварил, ама и ти не се даваш
      Настане вечер — месец изгрее,
      звезди обсипят сводът небесен;
      гора зашуми, вятър повее, —
      Балканът пее хайдушка песен!

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Ако знаеш с чоперията к'во чудо беше...
        Тия влагачи дето сега им се чудя на акъла пасти да ядат.
        Но малко по малко утихва тая лудост при мен

    • На лявото огледало е шина за врат,ползвам главно тая,че и по-нисък профила,уплътнява добре,мека е и струва никакви пари.

      За крос имам пластмасова,че там падам редовно


      https://www.evs-sports.com/collections/neck-support

      EVS R2 - идеална и зимата над Бадландс Про яке както и лятото над мрежата,без това не карам
      Последно редактирано от BENZBOSS; 15-07-24, 14:16.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар






      • Наморник или шина за врата - на пътя нося черната повечето време,като ‘е се правят простотии си слагам пласмасовата Бяла, и тя държи ма я леко по-висока,прилича малко на това което ползв
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Такъв нашийник съм виждал да носи малката пикла и винаги съм се чудил защо са и го вързали...
          Емало си е бабата, чист хаборигенин съм

          Днес минах през некаква селска железария преди Белчин и се сетих за скобата.
          Струваше по-малко от 1.50 факинг беге песос и го турих още пред оремаг0:



          О чудо - то просто е трябвало да бъде там още при слизането от чертожната маса!
          Ще поръчам китайското, че много мразя такива фиксове тип "свинска опашка"
          Не си смуча от пръстите материал за хейт но това е пореден пример за конспиративната ми теория.
          А именно че целенасочено се правят ето такива недомислици за да върви после алъш-веришмънта!
          Не че и при хонда няма такива но май са по-малко!

          Последрис:

          Айде похарчихме още някой лев.
          Верно не са прозрачни капаци и цветни гайки но пак в последствие ще се разбере кое е гъша хуйня и кое - не.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:g1acc.PNG Прегледи:0 Размер:134.0 КБ ID:6969272

          В същият ел-сайт има по-широки степенки, които ще ми позволят да карам изправен по-удобно.
          Обаче заради шибаният пачи крак не посмях - дори стоковите пречат.
          Пък и някак на халюмина не вярвам в чак такава степен.

          Имат и кит за сваляне на окачването, който също би ми бил от полза.
          Обаче за такива сериозни промени в толкова отговорни възли вяра на чайниците хептен НЯМАМ.
          Последно редактирано от Esper; 15-07-24, 21:21.
          Враг усраине

          Коментар


          • https://pivotpegz.com

            широки стъпенки , Австралийски,на правата се накланят около 20 градуса,сгъват се като се отъркаляш и идват с пластмасово покритие за да не ти яде подметката ако си караш спокойно,цената няма да ти хареса,китайците правят добри копия,на 3 мотора съм много доволен от тия еле на селско каране,мотора се подмята от теб,ти стъпал стабилно,муцка са
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Горе оригинала,долу клатим Австралиеца,може да погледнеш и стъпалото на задната спирачка,много удобно като караш прав по баирите. Тук съм с пласмасата на стъпенките или каране по пътя,ако се завирам у калта я свалям и са си агресивни железни зъби,в комбинация с кросов ботуш много стават.

              И някой да не се обърка и да помисли,че се бьзикам,аз само по тоя мотор имам повече от 70 подобрения.




              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Фотки от последните ти 2 поста - йок!
                Седат само като празни рамки

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Кофти,аз си ги виждам,не мога да се боря с форума

            • Ще оставя степенките за по-късен етап.
              За сега чистя все още проблеми.
              В сервиза пък водят битка с мигачите на газката като за момента са губещи.

              Които пък ме подсеща, че бех с намерение да подменя задните на хондата.
              И оригиналните са ледени но искам да ги подменя с комбинирани със стоп и габарит.
              Това понеже стопа е с ЛНЖ а смяната на една проста лимба при нужда… Ми не е за на път!
              Така с тия мигачи може да си кара неограничено и без централен стоп.
              Освен това ще останат 2 жмигавеца в резерв - аз съм им голям душманин

              Хвърлям белтъци и по Leo Vince но по стрийт илигъл варианта че само то е достатъчно леко.
              И то за газката, че нея няма нужда да я придържа към някакви законови гейски норми.
              Ма и това е идея за по-нататък.

              Сега само време за возене да има!
              Враг усраине

              Коментар


              • Поляците правят копие на Лео Винс,моя беше около 450,боботи по-дълбоко
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • За генерацията все още не съм решил, че искам.
                  Хората го сменят с повече от една причина а моята е една единствена.
                  На финала 1 кило надолу за такава сума пари не е много мотивиращо.

                  А кои са тия поляци, дай сламка.

                  Не знам колко е нормално за сезона но в момента ми прави впечатление, че са в ход доста голями дискаунти.
                  Чайниците от които напазарих халюминиевите ундурми по-горе имаха 18%.

                  Сега за жмигафците гледам във факинг мото - 20% надолу, което не е малко.
                  Та тия, дето не сме у гречко можем да се възползваме
                  Враг усраине

                  Коментар


                • Мойто Лео го взех заради звука,по същата причина взех и кюнец на Ямахичката,КТМа ми си дойде с FMF
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Мерси, хвърлех бегъл поглед и цените наистина са много либерални.
                    В пъти, това дори да си окаже гъша хуйня щетата няма да е като с някой акрапович или дори Лео Винс!

                    Компресорите дойдоха, тествах набързо колкото да си убедя, че и тези работят и нема изненади.
                    Глистетата са супер, не мога да преценя колко по-яки от са предният модел.
                    Външно освен индикатора на батерията разлики няма, сената също май е почти същата.
                    Накрайника за бърза връзка съм вентила само си оказа глупост е и излишен.
                    Трябва да си навива на маркуча всеки път, не може да стои перманентно на него.
                    Ма това е бял кахър

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2310.jpeg
Прегледи:169
Размер:469.5 КБ
ID:6969396
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Аз с бързата връзка работя. Няма ядове.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • То нема ядове, само дето всеки път трябва да го навиваш и развиваш както приключиш.
                        Иначе как ще прибереш маркуча? То с прибирането му корпуса се изключва машината.
                        При 2 гуми операцията по туране на накрайника обезмисля името му - спира да е бърза връзка

                        И не виждам защо трябва след като вместо това може да навиеш марчука директно във вентила!

                        Аз бидейки отново до сервиза за газката се заприказвах с персонала за генерацията.
                        Рекоха, че на тестови мотор сложили точно Лео Винс.
                        Стрийт лигъл вариант, “отпушил” го добре но изобщо не можело да си говори за олекотяване.
                        С Акрапович, който продават официално - същото, само повече пари.

                        Та вероятно това при мен никога няма да се случи.
                        Мотора дори в стоков вид ми е рязък и мощен.
                        Нелепо е доплащам за още повече!
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Ако имам пари бол ша карам само с карбонов Акрапович... И то не заради вдигането на конете на мотора. Това според мен са глупости, а заради вида и звука... Знаем ние, кое е хубавото и якото ама...
                          А маркуча на компресора не го сгъвам отгоре в дъга, когато го прибирам. Присто го развивам и прибирам отделно.
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X