Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Ма тука верно ли се сравняват дизели от преди 30 г. със сегашните. Или е некъф майтап ?? За тези години еволюцията на дизелите е направо гигантска, на бензина - бих казал скромна.

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Багери и трактори не съм гледал, не знам с какво им работят.
    Хаха, а не можеш ли да предположиш ?? Ето от тук си направи справката


    http://www.komatsu.com/
    Последно редактирано от alex_markov; 30-11-14, 16:49.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #62
      От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от kiki.t
      Хаха, а не можеш ли да предположиш ?? Ето от тук си направи справката


      http://www.komatsu.com/
      Моля-моля, още малко ще има аргументи за великите дизели на "Тойота", за "дизеловия боксер" на "Субару" и за шедьоврите на "Нисан". Всичко това е ЗА ИЗНОС - да трови туземците в Ойропата
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #63
        От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Викаш, у тях си копат с бензинови багери и трактори
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #64
          От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Викаш, у тях си копат с бензинови багери и трактори
          Не, позачетох се из сайта. Като специалист, можеш ли да кажеш тук на стр.2 колко дизела с БГ-регистрация могат да припарят, без водачът им да отиде в затвора или да бъде хвърлен в морето от разгневени японци ?
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #65
            От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            http://www.businessweek.com/articles...-second-chance
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #66
              От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Та, общо взето, всеки, който планира обиколка на Франция с кола, да тръгва най-късно догодина, преди да са въвели "буферни паркинги" за дизели по границите и оттам - с ТеЖеВе-то. И тъй като Картаген трябва да бъде разрушен, аз съзирам дългата ръка на Путин и "Газпром" в тази врътка с репресирането на дизеловите автомобили Я какъв пазар на метан ще се отвори, щото из френските източници пишат за "конверсия" на съществуващите МПС, пък аз освен за слагане на някаква метанова уредба на дизел, друго не се сещам.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #67
                От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                Така и не разбрах за какво иде реч!
                Мосля, че ясно какво движи стокооборота в света, а не само в градовете.
                Що ли не съм чувал за кораб, влак, камион или трактор на дзинбин?
                С некои соц. недоразумения, ма той соца, така и не успя да произведе читав дизелов мотор, като за лек автомобил.
                п.с. Карам на нафта от 1991г. Още от като отвори първия Шел на Драгичево. И доста карам и служебно и частно тук и из цяла Европа.
                Само веднъж съм имал проблем с нафта и то не тука а в Австрия.
                Пък нищо не споменахте за въртящия момент. Все си мисля, че този форум не е за магистрални бегачки.

                Коментар


                • #68
                  От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Не, позачетох се из сайта. Като специалист, можеш ли да кажеш тук на стр.2 колко дизела с БГ-регистрация могат да припарят, без водачът им да отиде в затвора или да бъде хвърлен в морето от разгневени японци ?
                  Ей, благодаря ти за четивото. Нямах представа колко масови са дизеловите генератори в Япония като ОСНОВЕН източник на ток (не резервен).

                  Коментар


                  • #69
                    От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    ...Само веднъж съм имал проблем с нафта и то не тука а в Австрия.
                    Пък нищо не споменахте за въртящия момент. Все си мисля, че този форум не е за магистрални бегачки.
                    Аааа имал съм проблем със замръзнала нафта, ама един приятел беше сипвал, не знам си къде
                    А Въртящият момент е Голяма работа - Кашкайчето с бензинката имаше 150 НМ и гаснеше на тръгване, Фиатчето е с 350НМ и тръгва като отвързано (особено осезателно по байр където бензинката не можеше да развърти). Но има много добри бензинови мотори, карах Рено меган RS със 225 кс и около 300НМ от 2 литра - много вървеше тази машина и доставяше истински Кеф още от ниските!

                    Коментар


                    • #70
                      От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Ей, благодаря ти за четивото. Нямах представа колко масови са дизеловите генератори в Япония като ОСНОВЕН източник на ток (не резервен).
                      Туй според производителя на такива След Фукушима, явно ще карат на дизелови електроцентрали направо - "ДЕЦ"
                      От спор дизел-недизел няма смисъл. По-скоро я кажете - това някакво лобиране ще да е с планираните репресиЙ ? Първата цел е ясна - 6,5 млрд. евро в плюс във френския бюджет от отпадане на данъчното облекчение ( 30 % по-нисък акциз) върху дизеловото гориво. Ама за мащабите на Фр. това е някаква плюнка в морето. Другаде е заровено кучето...
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • #71
                        От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        И понеже по-голямата част от масата на всички горива е въглерод - разходът на гориво е пряко свързан с емисиите на въглероден диоксид. Всички други нежелани продукти на горенето имат по-видим, но краткотраен ефект, което е и причина в последните норми за вредни вещества да имат по-малка тежест, а въглеродният диоксид - по-голяма. Емисията на въглероден диоксид не може да бъде намалена с катализатори, филтри и други подобни средства, а само чрез повишаване на ефективността на двигателя.
                        Въглеродният диоксид направо не е опасен за хората в сравнение с въглеродният оксид, серния диоксид и твърдите частици.

                        Коментар


                        • #72
                          От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                          Въглеродният диоксид направо не е опасен за хората в сравнение с въглеродният оксид, серния диоксид и твърдите частици.
                          Така мислеха всички до около 2000-2005г. Оттогава в рекламите на колите пише грамове въглероден диоксид на километър, другите неща са някъде заровени в папките.

                          Освен това, регулациите имат за цел опазване не само на здравето на хората непосредствено наоколо, но и изобщо живота на земята.

                          Коментар


                          • #73
                            От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Туй според производителя на такива След Фукушима, явно ще карат на дизелови електроцентрали направо - "ДЕЦ"
                            От спор дизел-недизел няма смисъл. По-скоро я кажете - това някакво лобиране ще да е с планираните репресиЙ ? Първата цел е ясна - 6,5 млрд. евро в плюс във френския бюджет от отпадане на данъчното облекчение ( 30 % по-нисък акциз) върху дизеловото гориво. Ама за мащабите на Фр. това е някаква плюнка в морето. Другаде е заровено кучето...
                            Никъде не е заровено. Гоблинът по-горе пространно е обяснил.

                            Вероятно е жест към френските рафинерии. От дебаланса на потреблението между бензин и дизел те губят доста повече, отколкото държавата от акциз.

                            Коментар


                            • #74
                              От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Така мислеха всички до около 2000-2005г. Оттогава в рекламите на колите пише грамове въглероден диоксид на километър, другите неща са някъде заровени в папките.

                              Освен това, регулациите имат за цел опазване не само на здравето на хората непосредствено наоколо, но и изобщо живота на земята.
                              Темата за глобалното затопляне е доста широка, но там автомобилите са с малък дял.

                              Коментар


                              • #75
                                От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                                Темата за глобалното затопляне е доста широка, но там автомобилите са с малък дял.
                                А за смога в градовете? Или да виним недопържения боб от снощната вечеря?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X