Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
    Интересува ме мнението на любителите на нафтата.
    Ще гледам да щракна някое лъскаво бмв, че се срещат по-често.
    Не съм любител на нафтата, въпреки, че в момента карам дизелов автомобил - за 2.5 тона 'камион' без спортни наклонности, но с нужда от 'тяга' смятам, че дизела е по-подходящия двигател...
    Та на въпроса... Казваш 'нов'...
    Това нещо със сигурност не е ЕВРО 5...
    В офиса имам едно Добло, което е Октомври 2011г, Евро 4, и бе от последните по този стандарт - без ДПФ филтър...
    Да, не пуши, защото не сме правили никакви интервенции/чипосвания, кара се с хубава нафта и идеята е да е 'работен кон', който да си върши работата безпроблемно, а не бегачка...
    Просто не виждам по-нов автомобил с ДПФ как ще го направи този номер с пушенето - просто ще му се запуши филтъра, вътре ще е 'цветомузика' по таблото и двигателя ще изгасне, дори и самия двигател поради някакъв проблем изхвърля огромни облаци частици/дим...
    П.С. Да не би хората да бъркат ДПФ с катализатора? Бензиновите автомобили нямат филтър са твърдите частици (дима). Докато съвременните дизели след катализатора (оправящ/обезопасяващ газовата смес до по-безопасни газове), изходящите газове минават и през филтър/пчелна пита, която улавя димните микрочастици. И ги неутрализира/изгаря при висока температура при нормална експлоатация, пропускайки нататък чиста от дим газова смес.
    Получи ли се задръстване на филтъра (каране в лош режим, проблем с ДВГ и т.н.), то ЕКУ-то веднага получава сигнал от диференциален датчик за разлика в наляганията на входа и изхода, и прави опит да го самопочисти (пуска му свежа нафта, която да изгори вътре в самия филтър, като по този начин повишава температурата и саждите изгарят отново до по-безопасни газове), и ако това не помогне - казва 'вай, аз спрЕх''... Тогава само механично миене на филтъра може да помогне - филтъра става непропусклив. А като запушиш ауспуха с картоф май колата не пали


    П.П.С. за корабите също вече има сертифициране за замърсяването на въздуха. На някои по-съвременни също има монтирани катализатори и Адблу (урея) системи...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
      Тази история с дизеловите леки коли е с някаква цел.
      Ами, казах аз преди време:
      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      И тъй като Картаген трябва да бъде разрушен, аз съзирам дългата ръка на Путин и "Газпром" в тази врътка с репресирането на дизеловите автомобили Я какъв пазар на метан ще се отвори, щото из френските източници пишат за "конверсия" на съществуващите МПС, пък аз освен за слагане на някаква метанова уредба на дизел, друго не се сещам.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
        Тази история с дизеловите леки коли е с някаква цел.Има по-големи ..замърсители'' ,защо не се говори за тях?
        Да сложим на всички камиони,трактори,кораби,ел.централи газ и бензин тогава да говорим за екология.
        Много е просто- за да могат да имат основание да пробутват на зомбитата все нови и нови супер-дупер-мега-гига екологични дивотии, електронни курници и прочее маразъм, да им набиват еко-норми, с които да са принудени да купуват все нови и нови бълбукарници и т.н.
        Има много хора кълвaт на тия пинизи, а когато ги подкрепиш и със законови актове и принуди си осигуряват гарантиран пазар.
        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

        Коментар


        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
          Тази история с дизеловите леки коли е с някаква цел. ...
          На мен това

          ... в държавния бюджет за догодина се предвижда премахването на ценовите предимства на дизела пред бензина. Повишаването на акциза върху дизела догодина ще донесе на бюджета приход около 807 милиона евро. ...
          ми звучи като една доволно сериозна цел, завоалирана с благи приказки за доброто на човечеството.

          Каквото и да ти говорят, да знаеш, че става въпрос за пари ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            807 млн евро за Франция са Сигурно повече харчат годишно за кучешки и котешки храни...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
              Много е просто- за да могат да имат основание да пробутват на зомбитата все нови и нови супер-дупер-мега-гига екологични дивотии, електронни курници и прочее маразъм, да им набиват еко-норми, с които да са принудени да купуват все нови и нови бълбукарници и т.н.
              Има много хора кълвaт на тия пинизи, а когато ги подкрепиш и със законови актове и принуди си осигуряват гарантиран пазар.
              Много изчерпателно, благодаря, че каза всичко по темата толкова стегнато и ясно.

              Впрочем, и аз съм "зомби" и "кълва" на тия "пинизи", просто в момента не мога да си ги позволя.

              Коментар


              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                Много изчерпателно, благодаря, че каза всичко по темата толкова стегнато и ясно.

                Впрочем, и аз съм "зомби" и "кълва" на тия "пинизи", просто в момента не мога да си ги позволя.
                Споко, не го приемай толкова лично. Просто ми идва в повечко понякога лицемерието на някои държавни органи и администрации спрямо обикновенните хора и потребители. А така също и лекотата, с която същите тея хора приемат всичко безропотно и като чиста монета. За твое успокоение и аз съм в клуба на зомбитата. С тая разлика, че мога да си го позволя и съм го направил, ама не защото съм го искал, а защото съм принуден (Euro 4,5,6).
                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                Коментар


                • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  807 млн евро за Франция са Сигурно повече харчат годишно за кучешки и котешки храни...
                  807 милиона от тук, 807 милиона от там ... В последните години френската държава все повече увеличава данъчната тежест ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    807 милиона от тук, 807 милиона от там ...
                    На 285 милиарда евро бюджет ? Все едно в нашия български бюджет да се уредят постъпления от 807 хиляди лева.
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Все едно в нашия български бюджет да се уредят постъпления от 807 хиляди лева.
                      Съвсем скоро ще видиш как се уреждат постъпления по 10, 20 и по 100 лева от глоби - с цел пълнене на бюджета.

                      Коментар


                      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        На 285 милиарда евро бюджет ? Все едно в нашия български бюджет да се уредят постъпления от 807 хиляди лева.
                        Много си ларж бре. Няколко стотин милиона ги нямаш за нищо. То ако целия бюджет се разбиe по пера, ще се получат релативно малки вноски, спрямо целия му обем. Ако почнем да ги игнорираме за това че са малки, накрая може и без бюджет да останем.

                        Сега като се замисля, данъците които аз плащам са някaв мизерен процент от немския бюджет. В порядъка може би на 0,000000000000000001%. Дали пък да спра да си ги плащам или държавата да ми ги опрости пожизнено.
                        Последно редактирано от Dagobar; 04-12-14, 12:25.
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                          Много си ларж бре. Няколко стотин милиона ги нямаш за нищо. То ако целия бюджет се разбиe по пера, ще се получат релативно малки вноски, спрямо целия му обем. Ако почнем да ги игнорираме за това че са малки, накрая може и без бюджет да останем.

                          Сега като се замисля, данъците които аз плащам са някaв мизерен процент от немския бюджет. В порядъка може би на 0,000000000000000001%. Дали пък да спра да си ги плащам или държавата да ми ги опрости пожизнено.
                          Мярката е твърде непопулярна - засяга пълчища лесно избухващи против държавата френски граждани, както и стълбове на националната икономика като "Пежо" и "Рено", че да си струва мизерния на фона на бюджета приход. По-скоро, както Ясен писа по-горе, е някаква подкрепа за ELF и др. френски нефтопреработватели, които няма къде да си денат бензина заради дисбаланс на потреблението.
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            На 285 милиарда евро бюджет ? Все едно в нашия български бюджет да се уредят постъпления от 807 хиляди лева.
                            ... The government is planning an extra €3 billion ($4 billion) of taxes next year, which will push up the overall tax take in the economy to 46.5% and make 2014 the fifth consecutive year that the tax burden in France has grown. ...
                            Що ли са паднали толкова ниско, че за 2014 да увеличават данъците с някакви си 3 милиарда?!?

                            ... Over the past year, as taxes on beer and cigarettes have risen, tax-free overtime abolished, tax deductions squeezed and tax-band thresholds frozen ...
                            Както казах, от тук 800 милиончета, от там 800 милиончета и те ти ги милиардите ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Що ли са паднали толкова ниско, че за 2014 да увеличават данъците с някакви си 3 милиарда?!?
                              Как защо ?

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:stani6ev_socialisti2.jpg
Прегледи:1
Размер:28.1 КБ
ID:5627623
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Може ли един технически въпрос по съвременните дизели с ДПФ филтъра. Казвате, че при определени условия се извършва до 99.99% изгаряне на саждите и другите вредни оксиди. При какви условия се постига това-определена скорост, обороти, работа на ДВГ или др.?
                                А и втори въпрос-как стои въпросът с отделяните вредни емисии от метановите возила спрямо дизел, бензин и пропан-бутат и изобщо метанът има би минуси с изкл. на големите и тежки бутилки?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X