Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
    Що? Винаги можеш да продадеш колата и да си купиш друга. Освен ако е сватбен подарък от тъщата и съответно се води безценна
    Щото като гръмне помпа и/или дюза/и, или пък ти се изпикае некой инжектор в цилиндъра и почва стеньене. Да не казвам, че един клапан за рециклиране на газовете не сакат да си купят щото е едни пари, а па като си замине турбината и се получава рев. А кола с гръмнала помпа и/или дюза/и можеш да я продадеш единствено на някой глух, сляп и задължително много тъп.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
      Как така? Това ще да е перпето-мобиле GTI Brabus.
      + кислорода ,който се свързва с въглерода и водорода...
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        То всъщност е абсолютно 1:1 така че няма значение кое смяташ. 1 килограм гориво грубо казано прави 7 килограма пушек. Пушекът може да е такъв или онакъв, ама като въздействие върху природата разликата е в рамките на 5-те процента. Тъй че всякаква екология трябва да е преди всичко икономична иначе те баламосват нещо.

        И като говориш за индустрията и колите - я посмятай малко.
        Една лека кола средна ръка, през живота си изгаря около 25 тона гориво (и прави съответната пушилка). За производството на 1 тон железария отива енергия като има-няма 300-500кг гориво.
        Зна

        Значи изгореното гориво от колите са виновни за промяната на климата?
        Grand Vitra ddis 2008
        SEAT Althea XL tsi 2010
        Mitsubishi Canter

        Коментар


        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
          Зна

          Значи изгореното гориво от колите са виновни за промяната на климата?
          Примерно 30-40%

          Коментар


          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Примерно 30-40%
            Съответно Е Проблем но не наи -големия.Аз точно това искам да кажа че се гонят и наи -малките риби аголемите...Както е казал и Солон ,,В паяжините се хващат малкките мушички големите минават през нея'''!!!
            Grand Vitra ddis 2008
            SEAT Althea XL tsi 2010
            Mitsubishi Canter

            Коментар


            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
              Съответно Е Проблем но не наи -големия.Аз точно това искам да кажа че се гонят и наи -малките риби аголемите...Както е казал и Солон ,,В паяжините се хващат малкките мушички големите минават през нея'''!!!
              Ами най-големият е. Всяко от другите неща (енергетика, индустрия, флот, фермерство) е с по-малък дял.

              Ама и ти като достоен българо-грък - хубави са правилата, ама що да се почва от мене?

              Коментар


              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                Съответно Е Проблем но не наи -големия.Аз точно това искам да кажа че се гонят и наи -малките риби аголемите...Както е казал и Солон ,,В паяжините се хващат малкките мушички големите минават през нея'''!!!
                Или както казваше един комик от държавата която обсъждаме - "...30% от катастрофите са причинени от хора употребили алкохол. Значи 70% са причинени от трезвеници !!! ..."
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Ами най-големият е. Всяко от другите неща (енергетика, индустрия, флот, фермерство) е с по-малък дял.

                  Ама и ти като достоен българо-грък - хубави са правилата, ама що да се почва от мене?
                  Роден съм Българин и ще си остана Българин.!!!
                  И колко процента от БГ автопарка е екологичен в сравнение с Гръцкия.До преди две г дизела беше забранен в Атина и Солун и на моя талон си пише че е забранено да минавам и от там ако ниамам ЕВРО 5 .Когато имаме пари лесно се прави критика а като нямаме какво правим .?
                  Grand Vitra ddis 2008
                  SEAT Althea XL tsi 2010
                  Mitsubishi Canter

                  Коментар


                  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Или както казваше един комик от държавата която обсъждаме - "...30% от катастрофите са причинени от хора употребили алкохол. Значи 70% са причинени от трезвеници !!! ..."
                    Прав е !!!Сатирата е за да ни накара да мислим.Някой са го измислили преди 2000г.Но някои все още го учат.
                    Grand Vitra ddis 2008
                    SEAT Althea XL tsi 2010
                    Mitsubishi Canter

                    Коментар


                    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                      Е, то освен екзотика аз лично не се сещам тези камини каква точно работа вършат, при условие, че един кубик дърва тука е вече 50 /петдесет/ евро и свършва за нула време, олеле па като си представя френските стари сгради с помещения, където от пода до тавана са поне 3,50-4,00 метра, как се отоплява това нещо! 50 евро кубик дърва и свършва за няколко дена, а една бутилка газ 20 кила е 23 евро и кара почти месец , в цялата къща става непоносимо горещо, всички врати са отворени и няма щуротий от рода ''аууууууууу, бързо, бързо затваряй, че избяга топлото!'' ...
                      Аз нещо не разбрах... Нека пак да повторя: 1 куб. метър дърва за огрев са около 500 кг. и като ги изгорим с КПД 65-75% в най-лошия случай получаваме 1250 квч. енергия. А една бутилка газ пропан бутан ако е 20 кг с КПД близко до 100 %, ако го горим с газова печка без комин ще получим 270 квч. Е как тогава ще се стоплим повече с пропан бутан???Колеги, не ми е това специалността, но от личен опит в Бг дървата са ми най-евтиното отопление, дори като си ги купя по 35 евро за куб.м. Може би във франция дървата са по некалорични, а пропан бутана по-калоричен, или там имат други закони, включително и физични?!?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        Да се опитам да върна малко темата.
                        Неприятен е дима от печките, но в повечето случай става въпрос за не толкова гъсто населени места, а в селата изобщо не е проблем.
                        Какво се случва при дизеловите коли. При изгарянето на нафтата, особено в съвременните дизели, команрейл- фино диспергирани и с високо налягане води до получаване на фини прахови частици - въглеродни частици с нано размери. тези частици сами по себе сисса много токсични, но пък имат свойството да абсорбират всякакви отрови, което в комбинация българска (руска) нафта с високо съдържание на сяра е страшно.
                        За разлика от саждите (печки и стари предкамерни дизели) , който са с много големи размери се спират от филтъра , носа и дробовете. Нано частиците директно през белите дробове навлизат в кръвния ток и от там в клетките.
                        Общо взето зле зле зле.
                        Ама какво става напрактика в България. Първо кофти нафта, сяра и каквото друго се сетиш, след това идват родните тунери, който изхвърлят ДПФ филтъра и променят смесообразуването и процеса на изгаряне, така че прецакват и молкото екология която има. Като се само убеждават - важното е че гори малко, върви много , а ауспуха е най-отзад на колата. Да ама не.

                        Коментар


                        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          1-пари
                          2-екология
                          Ако беше обратно във Франция нямаше да има 80% дизелови коли а 20%.Или тези 80% трябва да си сменят колите или да ги правят Е6 срещу скромната сума 2000-3000Е.И едното и другото е оборот за производителите на коли в момент в който има сериозен спад на пазара.
                          Grand Vitra ddis 2008
                          SEAT Althea XL tsi 2010
                          Mitsubishi Canter

                          Коментар


                          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
                            ....което в комбинация българска (руска) нафта с високо съдържание на сяра е....
                            Сигурен ли си във 'високото съдържание на сяра', защото все пак има европейски стандарт, и тук що годе се спазва?
                            Освен ако разбира се някой 'специалист' не реши да слага не нафта, а нафтоподобна течност като промишлен газьол и т.н., която обаче му е излязла тънка...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              И като гледам как се гори всичко в печките , тук имаше снимки, аз лично немога да дам средства на тези хора да се топлят по екологичен начин и затова не ги и критикувам/осъждам.А и колко са по-безвредни и другите ,,заместители''-незнам.За био дизела -нямам думи.Хора гладуват по света а други сеят нивите за биодизел!!!!
                              Grand Vitra ddis 2008
                              SEAT Althea XL tsi 2010
                              Mitsubishi Canter

                              Коментар


                              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Сигурен ли си във 'високото съдържание на сяра', защото все пак има европейски стандарт, и тук що годе се спазва?
                                Освен ако разбира се някой 'специалист' не реши да слага не нафта, а нафтоподобна течност като промишлен газьол и т.н., която обаче му е излязла тънка...
                                Незнам дали е сяра или какво слагат но моя ДПФ ако го беше видял моя на 50000км -един Господ знае какво слагат.
                                Grand Vitra ddis 2008
                                SEAT Althea XL tsi 2010
                                Mitsubishi Canter

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X