Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    ДПФ събира частици сажди във всички режими, в които те се отделят и това са главно режимите, в които автомобилът се ускорява и празния ход. Веднъж останали в ДПФ частиците, чакат той да се нагрее добре за да изгорят. Това пък става при продължително постоянно натоварване. ДПФ няма отношение към други неща, освен саждите.

    Метанът (за единица свършена работа) отделя по-малко от всичко неприятно спрямо другите горива.

    Коментар


    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      На 285 милиарда евро бюджет ? Все едно в нашия български бюджет да се уредят постъпления от 807 хиляди лева.
      к
      Капка по капка .....бюджетА и комшиите искат и опитват да отскубнат колкото може и от френския автопазар.Сузуки наритаха Фолксфаген и въобще маи нещо немското автомобилостроене му станаха заплахите доста и отвсякъде.Корейците например отдавна са с по-добри перспекиви и аз лично предпочитам КИА пред ГОЛФ по тема качество,гаранция и Цена!
      Grand Vitra ddis 2008
      SEAT Althea XL tsi 2010
      Mitsubishi Canter

      Коментар


      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Първоначално публикуван от zlost Преглед на мнение
        Може ли един технически въпрос по съвременните дизели с ДПФ филтъра. Казвате, че при определени условия се извършва до 99.99% изгаряне на саждите и другите вредни оксиди. При какви условия се постига това-определена скорост, обороти, работа на ДВГ или др.?
        А и втори въпрос-как стои въпросът с отделяните вредни емисии от метановите возила спрямо дизел, бензин и пропан-бутат и изобщо метанът има би минуси с изкл. на големите и тежки бутилки?
        След много четене и разговори а някога завършил и ДВГ,аз премахнах тази измислица ДПФ.Колата мина преглед и е в нормите за Евро4 както и с ДПФ/шах мат/Целта на ДПФ е да събира ,,боклуците'' и като се напълни светва лампата на таблото и ти казва да излезеш намагистралата/извън града/ и да караш с 80 км докато изгасне.
        Значи екологично е да не хвърляме боклуците прд нас а пред комшиите.
        Grand Vitra ddis 2008
        SEAT Althea XL tsi 2010
        Mitsubishi Canter

        Коментар


        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
          След много четене и разговори а някога завършил и ДВГ,аз премахнах тази измислица ДПФ.Колата мина преглед и е в нормите за Евро4 както и с ДПФ/шах мат/Целта на ДПФ е да събира ,,боклуците'' и като се напълни светва лампата на таблото и ти казва да излезеш намагистралата/извън града/ и да караш с 80 км докато изгасне.
          Значи екологично е да не хвърляме боклуците прд нас а пред комшиите.
          Е, хвърляш ги извън града, а не да ги бълваш в града по светофарите и да тровиш хората и себе си. Ти битовите боклуци пред вас ли ги хвърляш или се извозват в някое сметище (най-примитивния способ) или за преработка ?
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            Не ,просто си купуваш кола на газ,хем по-ефтино(все пак има разлика от 1лв.и от 2лв)хем по-малко замърсяваш околните.

            Коментар


            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
              ...Колата мина преглед и е в нормите за Евро4 както и с ДПФ/шах мат/
              ...Целта на ДПФ е да събира ,,боклуците'' и като се напълни светва лампата на таблото и ти казва да излезеш намагистралата/извън града/ и да караш с 80 км докато изгасне.
              Значи екологично е да не хвърляме боклуците прд нас а пред комшиите.
              Ярък пример за абсолютно неразбиране на процесите в дизеловия двигател, както и за смисъла на техническия преглед.

              Прегледът няма за цел да провери всички възможни дивотии които ти си направил или не на колата, а само да установи няколко диагностични параметъра. В частност на място нямат никакъв начин да ти проверят функционирането на DPF и се разчита на системите за управление на двигателя да рапортува ако нещо не е ашколсун.

              А когато излезеш на магистралата DPF не "изхвърля" боклуците, а ги преработва до много по-малко вредни неща.

              Коментар


              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                От двигатели разбирам ,а още по-добре от динозавъра F9Q на Renault ,от електроника Неразбирам .Знам как работи ДПФ и още по-лошото е че се убедих какво представлява лично на моя кола .При техничиески преглед при нас се измерват и изгорелите газове и се издава карта която важи за 1 г. Без ДПФ покрива всички норми които иска Е4.За да се убедя направих и на второ място измервания-резултата бе същия.
                Но все пак леките коли изразходват по-малко дизелово гориво от камиони ,кораби и тецове.Аз поне за кораб с ДПФ не съм чувал.А нека някой да посмее да им каже нещо на тия с корабите-на същия ден ще сменят флага и дигнат цените.
                Grand Vitra ddis 2008
                SEAT Althea XL tsi 2010
                Mitsubishi Canter

                Коментар


                • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                  Аз поне за кораб с ДПФ не съм чувал.
                  Всъщност има, но там въпросът се решава с друга технология. Електростатични филтри.

                  Пък и на корабния двигател преходните и ускорителните режими са малко по-различни.

                  Коментар


                  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    На 500м съм от пристанището и като ги гледам как пушат и нови и стари ....И никой нищо неможе да им каже .
                    Grand Vitra ddis 2008
                    SEAT Althea XL tsi 2010
                    Mitsubishi Canter

                    Коментар


                    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                      ... Без ДПФ покрива всички норми които иска Е4.За да се убедя направих и на второ място измервания-резултата бе същия...
                      Стандарт Е4 означава 0,025 g/km сажди, Е4 с ДПФ е двойно по- малък, тоест 0,0125 g/km сажди...така де, твърди частици. Това, че двигателят с премахнат ДПФ си покрива нормалните Е4 параметри не би трябвало да е кой знае колко изненадващо...
                      And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                      Коментар


                      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        В Гърция почти всички се отопляваХА с нафта ,средно 1тон на семейство .Аз с колата изгарям около 800л на година за 6 г вчерта напреавих 70000км ,остров е и няма каде да се ходи много.Това е една от причините да не им вярвам дословно на това което ми казват.Има интерес някой и се опитват да го направят ЕКО-проблем.Може и да е но чак толкова едва ли.
                        Grand Vitra ddis 2008
                        SEAT Althea XL tsi 2010
                        Mitsubishi Canter

                        Коментар


                        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          Първоначално публикуван от zlost Преглед на мнение
                          Може ли един технически въпрос по съвременните дизели с ДПФ филтъра. Казвате, че при определени условия се извършва до 99.99% изгаряне на саждите и другите вредни оксиди. При какви условия се постига това-определена скорост, обороти, работа на ДВГ или др.?...
                          Постига се при висока температура... Начините на почистване са няколко :
                          - 'естествено' самопочистване - при висок режим на двигателя (каране на магистрала) изходящите газове са с толкова висока температура, че успяват да 'изгорят' и преобразуват саждите в DPF, почиствайки го
                          - 'принудително' - при неподходящ за самопочистване режим (например продължително градско/студено шофиране) в момента преди изпускане на изгорелите газове се впръсква нафта, с идеята тя да изгори в DPF/повиши температурата на изходящите газове. Директно хвърлена на вятъра нафта, но с цел екология...
                          - 'механично' - смъква се и се мие (обикновено на камионите, където филтрите са разглобяеми)... Или при леките автомобили се смъква единия датчик за налягане и от там със сонда се впръсква почистваща течност...

                          А за корабните дизели - вече има 'сертификация' за замърсяване на въздуха (International Air Pollution Prevention Certificate) ... И катализатори и т.н....

                          П.С. Нали вече се борим за Евро 5 и Евро 6 - там трудно ще отговориш на критериите без DPF...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            Благодаря!

                            Коментар


                            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Що ли са паднали толкова ниско, че за 2014 да увеличават данъците с някакви си 3 милиарда?!?



                              Както казах, от тук 800 милиончета, от там 800 милиончета и те ти ги милиардите ...
                              Не забравяй, че заплатите на военните в Африка са НЕОБЛАГАЕМИ С ДАНЪК ! Да си играеш на война е скъп кеф - френската армия в Африка и Афганистан струва над милион /1 000 000/ евро на ден .
                              Не забравяй и 300-те милиарда евро, които Франция и Германия подариха на гърците ............. някой трябва да ги връща, а то и малоумните знаят, че нема да са гърците.
                              ПП - Щях да забравя - откакто туриха за президент фр холанд 10 км по магистралата струват 1 евро. Бирата поскъпна с над едно евро за кашонче, всичко що е кола, фанта, лимонади, швепс и сокове и те скочиха, даже и чорапите и гащите и те отидоха нагоре.
                              Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                              Само DIESEL !!!

                              Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                              Коментар


                              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                                Не забравяй, че заплатите на военните в Африка са НЕОБЛАГАЕМИ С ДАНЪК ! Да си играеш на война е скъп кеф - френската армия в Африка и Афганистан струва над милион /1 000 000/ евро на ден .
                                Не забравяй и 300-те милиарда евро, които Франция и Германия подариха на гърците ............. някой трябва да ги връща, а то и малоумните знаят, че нема да са гърците.
                                ПП - Щях да забравя - откакто туриха за президент фр холанд 10 км по магистралата струват 1 евро. Бирата поскъпна с над едно евро за кашонче, всичко що е кола, фанта, лимонади, швепс и сокове и те скочиха, даже и чорапите и гащите и те отидоха нагоре.
                                Темата отива настрани но за Гърците дали ще връщат пари или не мога да ти кажа че данъците ми са вече 51% а приходите са намалели с над 60%.Големите доходи неплащат защото заплашват че закрият работни места и т.н...От тук от там целта е смяна на собственностабез война и загуба на бъдещи клиенти/данъкоплатци.Германците са си направили сметката този път по-добре!ЕС и ние се кефим а те ни го ....на два ката.Та така очакваме следващата мярка,Еко или Не еко пак за пари ще бъде.Наздраве и дупе да ни е яко да плащаме.
                                Grand Vitra ddis 2008
                                SEAT Althea XL tsi 2010
                                Mitsubishi Canter

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X