Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Всичко тръгна от Пежо HDI, после и Ауди се пуснаха с TDI на Ле Ман.
    Точно обратното.

    Коментар


    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
      Хонда все още нямат серийно производство и тепърва им предстои да пускат първия си водороден автомобил на пазара!
      http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity

      Коментар


      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        От самото начало описвам едно единствено нещо - дизела го няма в зара, при батковците които могат да си го позволят! С напредването и поевтиняването на хибридните и чисто електрически технологии, дизела ще се обезсмисли - ще има нещо което дава повече енергия на по-ниска цена, че и е от екологично приемливо, до абсолютно безвредно само по себе си (сега онова за това как е получен тока и т.н. - знаем...)! Не сте ли си задавали въпроса, защо след като дизеловия двигател е с по-високото КПД, по-икономичен и е приемливо вреден за околната среда, защо никой не прави хибриди с него..?!!
        Пишеш пълни глупости.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Dobs Преглед на мнение
          Не знаех, но виж цената - тръгва от $ 120 000 - двойно по-скъпо от модела на Тойота, който има и $ 17 000 фитбек от японската държава за нейните граждани - такова нещо за Хондата не успях да открия..?!

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Пишеш пълни глупости.
          Ходи го разправяй на автомобилните производители! Цената на петрола се превърна в прекалено силен политически лост и бизнеса ще се отърве от него - бъди сигурен!
          Последно редактирано от alex_markov; 01-12-14, 09:20.

          Коментар


          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
            Не сте ли си задавали въпроса, защо след като дизеловия двигател е с по-високото КПД, по-икономичен и е приемливо вреден за околната среда, защо никой не прави хибриди с него..?!!
            Не бе, Марто, правят се и с дизелови двигатели, засега са от типа така наречени "меки" хибриди. Отделно, чувал си за например електроавтомобили с удължен пробег, дето имат и бензинов мотор най-често работещ на принципа на Аткинсън(най-удачно е решението заради специфичните режими на работа на ДВГ като генератор, ако не ме лъже склерозата), е, има и разработки с дизелов вместо бензиновия двигател. И до голяма степен именно модерните малки дизели обезсмислят хибридната технология с бензинов двигател при малките, компактните и в долния среден клас автомобили.

            Аз например съм голям фен на ситроен саксо 1.5 дизел, макар и да не е от поколението на модерните дизели. Разход градско в София в рамките на 5-6 литра, като обикновено клони към първата цифра. Обаче половинката не го харесваше и си избра една микра 1.3 бензин - разход в същите условия 8-9л като под осем не пада никога. После и стана малка и си хареса едно ц3 1.4 бензин - разход твърдо 9 и под девет не пада ни зиме, ни лете. А ако беше 1.4хди (който мотор аз не харесвам особено поради някои причини) разхода щеше да е 6/100. И тези разлики при почти идентични цени на нафтата и бензина определено хич не са за пренебрегване.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              И понеже някой спомена Дакар по-горе - Тойота Овърдрайв ще е най-големият тим на престижното състезание тази година! Нека да си приказвам глупости аз...
              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 01-12-14, 10:10.

              Коментар


              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                Апропо - към момента на пазара Пежо имат най-евтиния електрически малък градски автомобил! Ако трябва да се върнем към началото на темата - нищо чудно да ги подготвят за масова електрификация франсетата...
                Кой е този модел? До колкото си спомням пуснаха едно малко електрическо митсубиши - имиев, само че с техните емблеми. Като се появи у нас цената му беше 69000лв, а повярвай ми 35 хил. евро за автомобил(и то кашон) не са малко и за средния европеец. Сега цената му би трябвало да е малко по-ниска, но пък от друга страна е съмнително дали ще държи цена на вторичния пазар, при положение че батериите му имат живот да речем 8 години, а цената им към момента е равна на 70% от цената на новия автомобил...
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                  Не бе, Марто, правят се и с дизелови двигатели, засега са от типа така наречени "меки" хибриди. Отделно, чувал си за например електроавтомобили с удължен пробег, дето имат и бензинов мотор най-често работещ на принципа на Аткинсън(най-удачно е решението заради специфичните режими на работа на ДВГ като генератор, ако не ме лъже склерозата), е, има и разработки с дизелов вместо бензиновия двигател. И до голяма степен именно модерните малки дизели обезсмислят хибридната технология с бензинов двигател при малките, компактните и в долния среден клас автомобили.

                  Аз например съм голям фен на ситроен саксо 1.5 дизел, макар и да не е от поколението на модерните дизели. Разход градско в София в рамките на 5-6 литра, като обикновено клони към първата цифра. Обаче половинката не го харесваше и си избра една микра 1.3 бензин - разход в същите условия 8-9л като под осем не пада никога. После и стана малка и си хареса едно ц3 1.4 бензин - разход твърдо 9 и под девет не пада ни зиме, ни лете. А ако беше 1.4хди (който мотор аз не харесвам особено поради някои причини) разхода щеше да е 6/100. И тези разлики при почти идентични цени на нафтата и бензина определено хич не са за пренебрегване.
                  Темата все пак е за Франция и пак повтарям - по никакъв начин не плюя дизела като гориво! Просто цената и качеството му в България го правят нерентабилен за лична употреба в ежедневието като алтернатива на LPG и метана (които слагат дори и на градския транспорт). За бизнес е незаменим все още, но съм сигурен, че и на това ще му се види края.

                  Коментар


                  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    ... Просто цената и качеството му в България го правят нерентабилен за лична употреба в ежедневието като алтернатива на LPG и метана (които слагат дори и на градския транспорт). За бизнес е незаменим все още, но съм сигурен, че и на това ще му се види края.
                    А не, не е нужно от уточнения плюеш ли или не, нали си водим най-нормална дискусия. Иначе за второто съм напълно съгласен.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Винаги съм се чудил, защо не се произвежда масово коли с двигатели работещи основно на пропан-бутан, знам че има фабрични тук-там, но нали говорим за екологичност и не на последно място много по-евтино гориво, новите съвременни дизелови двигатели са наистина много добре направени, екологично по-чисти са спрямо старите атмосферни двигатели НО, искат си истинско качествено дизелово гориво, нещо което тук при нас е мисия невъзможна и от кофтите заместители в нафтата които сипват у нас, екологията отива на кино....

                      Коментар


                      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        То ако става въпрос и газта ни не от най-качествените сравнено с Германия например.
                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          То ако става въпрос и газта ни не от най-качествените сравнено с Германия например.
                          Вярно е! Особенно зимата...

                          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          Кой е този модел? До колкото си спомням пуснаха едно малко електрическо митсубиши - имиев, само че с техните емблеми. Като се появи у нас цената му беше 69000лв, а повярвай ми 35 хил. евро за автомобил(и то кашон) не са малко и за средния европеец. Сега цената му би трябвало да е малко по-ниска, но пък от друга страна е съмнително дали ще държи цена на вторичния пазар, при положение че батериите му имат живот да речем 8 години, а цената им към момента е равна на 70% от цената на новия автомобил...
                          В момента имат една въшка за под € 10 000...
                          Последно редактирано от alex_markov; 01-12-14, 12:44.

                          Коментар


                          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов)
                            В момента имат една въшка за под € 10 000...
                            За коя става въпрос, че нещо такива цени не съм виждал?

                            Коментар


                            • Да ви обясня за дизеловите хибриди:

                              Те са технологичен нонсенс. Добавянето на електрическа тягова система към бензиновия автомобил е скъпо решение на един от основните недостатъци на бензиновия двигател като такъв - смукателните загуби. Там потъва голяма част от ефективността на бензиновия двигател - в някои режими до половината. Особено забележими са тези загуби в ниските режими и празния ход. Тези загуби са и основната разлика в ефективността на бензиновите и дизеловите двигатели.

                              Дизеловите двигатели нямат забележими смукателни загуби. При това положение цената на електрическата система (включително допълнителната маса и свързаният с нея разход, допълнителната цена на производство и допълнителната сложност) не оправдава ползите. Всъщност целите ползи на дизеловия хибрид се свеждат до възможността някъде да си заредиш батериите с евтин ток от мрежата. Ако такава възможност се отваря често, няма смисъл да се разнася цял дизелов двигател. Ако е рядко - не си струва.

                              Та не очаквайте скоро дизелови хибриди. Тези, които ги има съществуват не заради ползата да имаш хибрид, а заради инерцията на много купувачи да купуват дизел.

                              Да обясня и за Формула 1:
                              Там действително е предният край на технологиите, но само в някои аспекти и само за бензиновите двигатели. При дизелите, предният край на технологията се развива при тежкия транспорт - седлови влекачи и флот. Там нещата са прекалено мащабни, за да си устройват кушии - не че не си устройват, просто е скъпо и няма много интрига.

                              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                              Винаги съм се чудил, защо не се произвежда масово коли с двигатели работещи основно на пропан-бутан
                              По една много проста причина: пазарът е малък. Пазарът е малък, защото пропанът и бутанът са твърде малко при обичайната преработка на нефта. Следствие от това е и че малко страни в света имат инфраструктура за употреба на пропан-бутан в транспорта и те събират пропан-бутан непропорционално от другите.

                              Затова такива автомобили се правят, но малко - и се маркетират като таксита и други подобни. Съответно и технологията не е много развита.

                              За сметка на това все повече масови автомобили се правят основно на метан и с бензин като резервно гориво (ако изобщо има резервно).
                              Последно редактирано от alex_markov; 01-12-14, 12:46.

                              Коментар


                              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Та не очаквайте скоро дизелови хибриди. Тези, които ги има съществуват не заради ползата да имаш хибрид, а заради инерцията на много купувачи да купуват дизел.
                                Ама то такива има отдавна и то сравнително масово- доста модели и видове дизелови локомотиви, които имат дизелови двигатели за производството на ток за електромотор. Един вид генератори. Но предполагам това не се вписва в тясното понятие за хибрид в смисъл или да караш на ток или на дизел. Т.е. разделна работа на двигателя. А и предполагам една такава система (като на локомотивите) ще да е много тежка и трудна за вграждане в лека кола.
                                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X