Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
    Ми като не си искаме евтин ток...
    Искай, ама от кой?

    Коментар


    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
      И да струват Х 2.
      Защо х2. Няма проблем да са и х10. Закона няма мнение по въпроса

      Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
      Ъхъ...


      Май не се отнася за печките, а само за камините, който му разбира на француШкия повече, да каже
      Печки и камини. На картата - точно това което е в червено е зоната за която говорех. Там по принцип камините са си запечатани повечето.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        От Труд явно скучаят...

        Всички "истински" (разбирай - с дърва, огън и отиващи в комин) камини в Париж "intramuros" (в общи линии целия "истински" Париж окръжен от малкото околовръстно) са пломбирани от пожарникарите от поне десетилетие, в 90% от случаите. Просто са в стари сгради и са пожароопасни - огромен процент от сградите се дават под наем и хазяите предпочитат да пломбират камините вместо да се отчитат със (скъпа) поддръжка на комина. И пломбите се проверяват, не е само на хартия.

        За щастливците които до сега са имали работещи камини (които така или иначе нямат право да ползват като основен източник на отопление а само като развлекателен/допълнителен източник на топлина) и сега попадат под новата забрана - тя се отнася за горенето на продукти замърсяващи повече от Х (сред които и дървото).

        Нищо не пречи "цепениците" които се продават по магазините в пакети (никой не цепи дърва за подпалки в Париж) да се появят с нов състав който да замърсява по-малко.
        Е, то освен екзотика аз лично не се сещам тези камини каква точно работа вършат, при условие, че един кубик дърва тука е вече 50 /петдесет/ евро и свършва за нула време, олеле па като си представя френските стари сгради с помещения, където от пода до тавана са поне 3,50-4,00 метра, как се отоплява това нещо! 50 евро кубик дърва и свършва за няколко дена, а една бутилка газ 20 кила е 23 евро и кара почти месец , в цялата къща става непоносимо горещо, всички врати са отворени и няма щуротий от рода ''аууууууууу, бързо, бързо затваряй, че избяга топлото!''

        Иначе по темата - кретенчето е. валс /няма как на тоя сюргюн да му изпиша имената с главни букви/ най-много да тури някаква еко такса И за леките коли, както направиха /вече/ за тракторите и май за камионите беше, не помня точно, безумията на сегашните управляващи Франция толкова ми опротивяха, че ме е обзела тотална апатия към всичко случващо се Тук напоследък. НО да забрани дизела за лично ползване - момци, който вярва в това е по детски глуповат! Просто не намирам точните думи как да нарека някой толкова хахав!
        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
        Само DIESEL !!!

        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

        Коментар


        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          Защо х2. Няма проблем да са и х10. Закона няма мнение по въпроса



          Печки и камини. На картата - точно това което е в червено е зоната за която говорех. Там по принцип камините са си запечатани повечето.
          Май тука е мястото да кажа, че във Франция в абсолютно всички учреждения вратите са самозатварящи се, точно по тая причина - безопасност при евентуален пожар, по тоя начин се ограничава разпространението на огъня - portes coupe feu.
          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
          Само DIESEL !!!

          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

          Коментар


          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
            http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4464042

            ...Огънят в камина ще бъде забранен от 1 януари в Париж и областта, съобщи Франс прес. Властите искат да намалят емисията на фини прахови частици във въздуха, последиците от които са все по-тежки за здравето на парижани...

            Както е тръгнало, освен нафтовите печки на франсетата им забраняват и дървените
            Вчера в Атина ,,мъглата''се завърна ,основна причина -печки и камини.И се гори всичко което гори.
            При един опит за забрана на камините веднага стана въпрос за избори.............
            Grand Vitra ddis 2008
            SEAT Althea XL tsi 2010
            Mitsubishi Canter

            Коментар


            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
              По темaтa- някой френски лобист подготвя мaсaтa зa пореднaтa зaконовa щуротия

              Абсолютно. Французите не са пример за "средностатистически европеец" и винаги са си проявявали странности. Та това което се случва с дизела си е изолиран случай и не бива да се взема като тенденция. Това което тепърва ще ни засяга е въпросът за петролните продукти като цяло, за алтернативните горива и т.п.


              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
              Съвременния дизел не е за хора с минимални доходи, щото често се случва да се налагат скъпи ремонти.

              Що? Винаги можеш да продадеш колата и да си купиш друга. Освен ако е сватбен подарък от тъщата и съответно се води безценна


              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
              Винаги съм се чудил, защо не се произвежда масово коли с двигатели работещи основно на пропан-бутан,

              Защото средностатистическия гражданин им вика "бомби" и си представя как гърмят в огнена топка при най-малък удар. Освен психологичната бариера го има и непрактичния момент с намаляване на багажника където ще се помещава газовата уредба.


              Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
              Да сложим на всички камиони,трактори,кораби,ел.централи газ и бензин тогава да говорим за екология.

              Във Великобритания например камионите са 450хил, автомобилите са 34 милиона. Та затова екологията започва от автомобилите. Кораби и лодки са съвсем малко, другото още по-надолу. Освен това е много по-лесно индивидуалните граждани да си сменят возилото, отколкото да се сменя електрическата централа.

              Коментар


              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                А тези кораби,камиони и корабии централи колко гориво изгарят в сравнение с автомобилите? Просто тези автомобилисти са обикновенни данъкоплатци а тези другите ако искат плащат данъци!!!
                Grand Vitra ddis 2008
                SEAT Althea XL tsi 2010
                Mitsubishi Canter

                Коментар


                • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                  А тези кораби,камиони и корабии централи колко гориво изгарят в сравнение с автомобилите? Просто тези автомобилисти са обикновенни данъкоплатци а тези другите ако искат плащат данъци!!!
                  На единица превозен товар и свършена работа - толкова малко, че ако трябваше автомобилистите да се добутат до стандарта на корабите щеше да се наложи да карат велосипеди, да не се потят и да забравят що е това боб и пърди ли се от него.

                  Вече - ако автомобилистите решат да заменят личните си автомобили с танкери или контейнеровози когато ходят до биллата - тогава бихме имали проблем. До тогава на корабите можем само витлата им да целуваме.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Да съгласен съм, но тези които са писали статията не споменават никаде за логистика.И оттам се виждат интереси.
                    Grand Vitra ddis 2008
                    SEAT Althea XL tsi 2010
                    Mitsubishi Canter

                    Коментар


                    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      Една линейка изгаря 20л нафта за да спаси един живот?
                      Една пожарна изгася поажар за еди колко си $$$....
                      Grand Vitra ddis 2008
                      SEAT Althea XL tsi 2010
                      Mitsubishi Canter

                      Коментар


                      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                        Една линейка изгаря 20л нафта за да спаси един живот?
                        Една пожарна изгася поажар за еди колко си $$$....
                        Да - и ?

                        Един кораб върши работа която така или иначе трябва да се върши, за цена (в замърсяване, а и във всичко останало) по-ниска от всякаква друга алтернатива. Какво трудно има ?

                        По същия начин един автобус харчи повече от един лек автомобил, но автобусния транспорт остава по-екологичен от това всичките пътници да се метнат всеки в своя автомобил. Аналогично за всякакъв вид масов транспорт.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          Да - и ?

                          Един кораб върши работа която така или иначе трябва да се върши, за цена (в замърсяване, а и във всичко останало) по-ниска от всякаква друга алтернатива. Какво трудно има ?

                          По същия начин един автобус харчи повече от един лек автомобил, но автобусния транспорт остава по-екологичен от това всичките пътници да се метнат всеки в своя автомобил. Аналогично за всякакъв вид масов транспорт.
                          Отново съм съгласен и нека тогава да направят корабите на бензин/газ/вятър.Но пак сметките са на първо място а не екологията.Екологията е се използва за да ни убедят в това което е необходимо.
                          Конвенцията Киото друго казва,но индустрията която произвежда автомобили и автобуси и кораби замърсяват много повече от крайния продукт но никой нищо.САЩ изобщо даже ,а Китай и Индия били развиващи се и могат да си замърсяват повече.
                          Grand Vitra ddis 2008
                          SEAT Althea XL tsi 2010
                          Mitsubishi Canter

                          Коментар


                          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                            ...Но пак сметките са на първо място а не екологията.
                            То всъщност е абсолютно 1:1 така че няма значение кое смяташ. 1 килограм гориво грубо казано прави 7 килограма пушек. Пушекът може да е такъв или онакъв, ама като въздействие върху природата разликата е в рамките на 5-те процента. Тъй че всякаква екология трябва да е преди всичко икономична иначе те баламосват нещо.

                            И като говориш за индустрията и колите - я посмятай малко.
                            Една лека кола средна ръка, през живота си изгаря около 25 тона гориво (и прави съответната пушилка). За производството на 1 тон железария отива енергия като има-няма 300-500кг гориво.

                            Коментар


                            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                              ... ... ...
                              Е, за сметките много ясно - нали драсках по-назад в темата. Във Франция може дърво и камък да се пукат и глад и мор да морят добитъка, камъни и жаби да валят, но данък надолу не слиза

                              Може да съм го споменавал преди - в далечните години когато си плащах учението разнасяйки пици с моторетка имах един колега който идваше винаги на работа с кола.

                              И го питам - къде живееш ? Зер от пиците милионер не се ставаше, да плащаш бензин за да идваш на работа да работиш за жълти стотинки...

                              Вика ми - в Баден-Баден. А Баден-Баден е в Германия. На шейсет и пет километра от Страсбург и на шейсет и три километра от немско-френската граница.

                              Викам му - как ти се връзва сметката ? Сто и трийсет километра на ден ?? Защо не си вземеш квартира тук ?

                              Оня се смее, вика ми абе ти не знаеш ли че съм войнишко чедо ? Бащата е военен, в базата имаме безмитен (и "безданъчен") магазин и пак такава бензиностанция.

                              Аз се чудя - питам го добре де, каква е разликата ? Колко по-малко плащаш спрямо нормална бензиностанция ?

                              Оня вече ухилен до уши: Ами плащам обикновения бензин по 85 сантима (френски) литъра.

                              Тогава литъра във Франция струваше 5.75, в Германия - една идея по-евтино, да речем към пет франка.

                              Нерде Ямбол, нерде Стамбул... 0.85 франка литъра без данък и акциз, излиза 5.75 от другата страна. Говорим за примерно '93та. И говорим за държава в която да се смъкне цената на горивото с няколко сантима е равносилно на решение да прокопаеш нов Суецки канал примерно. За какво си говорим въобще .
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                ..... 1 килограм гориво грубо казано прави 7 килограма пушек. ...
                                Как така? Това ще да е перпето-мобиле GTI Brabus.
                                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X